Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
Reklam Alanı

Conta yakması

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    06 Mayıs 2017
    Merhaba arkadaslar. 2013 model tvs apache sahibiyim. motor normalde 150 lik fakat km fazla olduğu için motor rektefiye oldu ve 180cc ye yükseltildi. motor bana geçtiğinde 180 lik yapılmı ve öylece bırakılmış hiç binilmemiş. Ben aldım ve bu şekilde 4 bin km kullandım. Daha sonra emme sibobum kaçırmaya başladı ve teknik servis değişeceğini söyledi. Baktılar motor yağ yakmış, bu yüzden pistonu da değiştirdiler. Motoru siboplar değiştikten sonra yaklaşık 700 km dir kullanıyorum ve motor yağ çubuğundan motor bloğundan silindir kapağının olduğu yerden falan bi kaç yerden yağ kaçırıyor. Motoru rektefiye yapan kişi motorun conta yapmış olabileceğini söyledi. Benim anlamadığım nokta ise motor conta yaktığında radyatördeki su yağa karışır yada yağ suya karışır. Fakat benim motorumda radyatör yok. Böyle bişey mümkün mü yani hava soğutmalı motor da conta yakar mı?


    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    muhtemelen eski contalar geri takildi kacak var conta degismesi gerek

  3. #3

    Üyelik
    06 Mayıs 2017
    20 liraya takım conta alıp verdim hocam eski conta takılmadı yani. Ama tabi muhtemelen conta değişecek, kaçak olduğu baya belli çünkü

  4. #4
    Mamba09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2013
    Şehir
    kuşadası
    Motosikleti
    Multistrada 1200S
    dostum yağ kaçağı olan yerlere yeni contalar takılsın. yeni conta alıp. mümkünse ucuza kaçıp sıvı conta falan kullanmayın.

  5. #5
    mustafa_325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2010
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    Pulsar RS 200
    Yağa suyun karışması conta yanmasının sebebi değil sonucudur. Önce conta yanar sonra oluşan boşluktan yağ-su geçer. Zaten sizde su falan olmadığı için sadece içerideki yağ dışarı kaçıyor.

  6. #6

    Üyelik
    27 Şubat 2017
    Şehir
    tekirdağ/çorlu
    Motosikleti
    honda cbf 150
    eski contaları tam temizlemeden yada hiç temizlemeden taktıysa ondan da yapabilir.sen ona yeni conta tak ama takmadan önce eski contaların kalıntılarını bir güzel temizlemen gerekir.


    ANES MOTOR

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler