Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

Pulsar 150 ns aldıgıma pişman oldum sorunları bitmiyor

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #1
    nactrem98 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2011
    Şehir
    BURSA -İZMİR
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150 Ns
    herkese iyi günler 1.5 2 ay once birtane pulsar 150 ns aldım ve suan aşırı derece pişmanım motorun benzin göstergesi bozuk dogru göstermiyor motoru biraz şıkıştırınca şişiyor stop edip çalışmıyor 10 15 dk boyunca ve son zamanlarda çok yakıyor arkadaşımdada aynı motor var ikimizde 10 tllik benzin atıyoruz benim motor daha önce yedek depoya düşüyor ve birde 6-7 bin devir arasında tekliyor bu bütün sorunlar üst üste gelince insan pişman oluyor şimdi ben bu sorunları nasıl çözücem bir yol gösterin cıldırmak üzereyim 30 km gidemeden tak stop ediyor a*** s****min motoru çıldırtma seviyesine getirdi artık he bu arada 10 tl lik benzinle yakşalık 55 -58 km arası yolu zar zor yapıyorum bir yardım edin bu sorunların bir çözümünü bilen yokmu acaba ?


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #2
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Motor 17 beygir olsa da sürekli 17 beygiri kullanacak şekilde gitmek motora zarar veriyor heralde. Silindir bir kere kötü şiştiyse de ondan sonra yakıt tüketimi de kötü etkilenir hâliyle. Eğer motor şişti dediğiniz zamandan önce yakıt tüketimi normalse o zaman piston, sekman ve silindiri yenilemek gerekebilir. 6-7 bin devirdeki tekleme için servisten karbüratöre boru isteyeceksiniz. Ben de tam bilmiyorum ama çözümü buymuş.

  3. #3
    nactrem98 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2011
    Şehir
    BURSA -İZMİR
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150 Ns
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor 17 beygir olsa da sürekli 17 beygiri kullanacak şekilde gitmek motora zarar veriyor heralde. Silindir bir kere kötü şiştiyse de ondan sonra yakıt tüketimi de kötü etkilenir hâliyle. Eğer motor şişti dediğiniz zamandan önce yakıt tüketimi normalse o zaman piston, sekman ve silindiri yenilemek gerekebilir. 6-7 bin devirdeki tekleme için servisten karbüratöre boru isteyeceksiniz. Ben de tam bilmiyorum ama çözümü buymuş.
    cevabınız için teşekür ederim yarın servise hem 5 bin bakımı için hemide su boru muhabetini bir sorayım
    4 Teker Bedeni 2 Teker Ruhu Taşir...

  4. #4
    kursaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YZF R125 // Mt-09
    Hocam yanlış anlamayın fakat, herkes burada bas bas bağırıyor almayın şu modelleri sıkıntıları var diye neden inatla almaya devam ediyorsunuz ki boş yere canınızı sıkıyorsunuz.
    quattromeb ve kara_kule bunu beğendiler.

  5. #5
    volkanmet86 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Haziran 2006
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Mondial 200 MCX / CG Cafe Racer / Pulsar 200 NS
    sen daha rodajdaki motoru sıkıştır sonra vay efendim motor niye şişiyor. neden şişiyor acaba?

  6. #6

    Üyelik
    02 Mart 2014
    Şehir
    istanbul-kocaeli
    Motosikleti
    tvs rtr 150 hyper edge
    arkadaşım merhaba,
    motorunun problemi karbüratör ayarında olabilir. eğerki motorun soğukken rahatça çalışıp ısınınca stop ediyorsa, ve gaz açtığında tekleme yada geç gaz yeme gibi sıkıntıları varsa; kuvvetle muhtemel benzin ayarın yüksek demektir. bu aynı zamanda motorun fazla ısınmasına yol açar, tecrübem dahilinde olmadığı için ileride ne gibi problemlerle karşılaşacağını kestiremiyorum, ancak karbüratör ayarını iyi bir ustaya göstermen gerek. yanlışsam arkadaşlar düzeltsin, bu ayar motor çalışma sıcaklığındayken yapılacak. umarım sorunun çözülür.
    gurucuk bunu beğendi.

  7. #7

    Üyelik
    09 Nisan 2016
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Dominar 400
    Alıntı tozlu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım merhaba,
    motorunun problemi karbüratör ayarında olabilir. eğerki motorun soğukken rahatça çalışıp ısınınca stop ediyorsa, ve gaz açtığında tekleme yada geç gaz yeme gibi sıkıntıları varsa; kuvvetle muhtemel benzin ayarın yüksek demektir. bu aynı zamanda motorun fazla ısınmasına yol açar, tecrübem dahilinde olmadığı için ileride ne gibi problemlerle karşılaşacağını kestiremiyorum, ancak karbüratör ayarını iyi bir ustaya göstermen gerek. yanlışsam arkadaşlar düzeltsin, bu ayar motor çalışma sıcaklığındayken yapılacak. umarım sorunun çözülür.
    Mantıklı bir cevap. En işe yarayan cevap.

  8. #8
    ayzek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul ( Avrupa ) Motosikleti: MONDİAL MG 150 SÜPERBOY X - HERO HUNK
    Motosikleti
    YUKİ FORZA 170 - MONDİAL 100 SÜPERBOY + 100 HYENA
    5-6 bin devirde gaz yememe sorunu için servisten hava filtresine bi parça takıyorlar hava filtre burcu muydu neydı onu iste
    benzin göstergene gelince 200 ns lerdeki gibi sensörlü ise eğer benzini sürekli tamamen bitirmeye çalışıp alırsan gösterge sapıtıyor ve yanlış gösteriyor benzini genelde 2 çizgiye düşünce alıyorum hep ben eğer şamandıralıysa serviste ayar yapılabilir veya değiştirilebilir
    30 km kadar gidip stop etme olayına gelince yedekdemi ana depodamı kullanıyorsun konumlarını değiştirebilirsin stop etme olayın kalkarsa büyük ihtimal benzin musluğunda sorun var demektir daha önceden başımıza geldi kirli benzinden musluk tıkanmış gazada yüklenince benzin yetiştiremeyip stop ediyordu temizlenince düzeldi artı olarak montaj sırasında benzin hortumunun üstüne depoyu oturtmuşlarsada yapabilir düşükte olsa bu sorunlada karşılaşan oldu
    son olarak çok yakma olayına gelince rodajı düzgün yapmadıysan çok yüklendiysen gayet normal bir durum rodajıda duzgun yaptım dıyorsan ozaman bir yerlerden kacak olabilir motor çalışmazken kokla sağını solunu benzin kokusu alabiliyormusun benim arkadaşımda da 200 ns var bendede depoları fulluyoruz ve aynı hızda aynı yolda gittiğimiz halde hep onun daha önce bitiyor benzini onda ilk çizgi 60-80 km aralığında giderken bende 92-115 km aralığında gidiyor

    ilk 500 km 50 km yi geçmedim yarım saatte bir en az 15 dakika dinlerdirdim düşük devirde sürdüm viteslerle bol bol oynadım motor freni yaptım zorlamadan

    500 bakımı yapıldıktan sonra 500 - 1000 km aralığında 70 km hızı geçmedim mümkün olduğunca alt devirlerde sürmeye çalıştım yarım saatte 15 dakika dinlendirdim

    1000 - 2000 km aralığında 90 km hızı geçmeden olabildiğince alt devirlerde sürdüm mola falan yapmadım
    2000 - 2500 km aralığında 110 km üst limitim oldu

    2500 km ara yağ değişimi yapıp motoru uzun yolda açtım

    ben bunları yaparken arkadaşım 300 km olmadan 130 km hızları gördü 500 km de uzun yolda benimle beraber motorunu açtı uyardım ama nafile
    şimdilerde söyler hep benim motor çok yakıyor diye full depo ila 436 km gittiğimi bilirim
    Dublebas ve kdiner bunu beğendiler.

  9. #9
    Dublebas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2016
    Şehir
    Alaska
    Motosikleti
    Pulsar NS150
    Alıntı nactrem98 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese iyi günler 1.5 2 ay once birtane pulsar 150 ns aldım ve suan aşırı derece pişmanım motorun benzin göstergesi bozuk dogru göstermiyor motoru biraz şıkıştırınca şişiyor stop edip çalışmıyor 10 15 dk boyunca ve son zamanlarda çok yakıyor arkadaşımdada aynı motor var ikimizde 10 tllik benzin atıyoruz benim motor daha önce yedek depoya düşüyor ve birde 6-7 bin devir arasında tekliyor bu bütün sorunlar üst üste gelince insan pişman oluyor şimdi ben bu sorunları nasıl çözücem bir yol gösterin cıldırmak üzereyim 30 km gidemeden tak stop ediyor a*** s****min motoru çıldırtma seviyesine getirdi artık he bu arada 10 tl lik benzinle yakşalık 55 -58 km arası yolu zar zor yapıyorum bir yardım edin bu sorunların bir çözümünü bilen yokmu acaba ?
    Motoru sıfır almadınız sanıyorum yine de garantisi devam ediyor olması lazım servise götürüp anlattığınızda ne dediler?

  10. #10
    motorcu.xet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ağustos 2016
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    MCT 250
    Bana kaç km'de olduğunu yazarmısın?

  11. #11
    nactrem98 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2011
    Şehir
    BURSA -İZMİR
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150 Ns
    Motorun rodajını gayet düzgün yaptığımı düşünüyorum suan motor 4500 km'de

  12. #12
    Dublebas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ağustos 2016
    Şehir
    Alaska
    Motosikleti
    Pulsar NS150
    Alıntı nactrem98 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun rodajını gayet düzgün yaptığımı düşünüyorum suan motor 4500 km'de
    Bu arızalara servis ne dedi?

  13. #13
    nactrem98 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2011
    Şehir
    BURSA -İZMİR
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150 Ns
    Bugün servise götürdüm 5 bin bakımı ıcın hem bakımını yaptırdım hemde sorunları söyledim hava ayarı yüzünden dendi hava ayarı yaptılar benzin göstergesi icin boş Zaman'da gelmemi söylediler suanlık tekleme geçti gibi daha motoru deneylemedim suanlık çözüldü gibi duruyor

  14. #14
    Ayıcık37 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    HONDA CB125E PULSAR 200NS
    Alıntı nactrem98 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bugün servise götürdüm 5 bin bakımı ıcın hem bakımını yaptırdım hemde sorunları söyledim hava ayarı yüzünden dendi hava ayarı yaptılar benzin göstergesi icin boş Zaman'da gelmemi söylediler suanlık tekleme geçti gibi daha motoru deneylemedim suanlık çözüldü gibi duruyor
    İşi bilen usta bulduktan sonra her sorun halledilir.
    Sanayide ki ustaların dediği gibi "İmkansız diye bir şey yoktur sadece zaman alır."
    Son söz olarakta kötü komşu ev sahibi , kötü serviste adamı usta yaparmış.
    PULSAR 200RR

  15. #15
    mstf_gnc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    Esenyurt/İst
    Motosikleti
    Asya motor elegant 150
    yorumları okumadım ama. şuda bir gerçek bazı servisler motoru daha çok beter ediyor.en iyisi önemli bir sıkıntı olmadıktan soınra kendi kendinin servisi olmak. motoru anlamak. sıkıntıyı kendin bulmak.
    servise gidiyorsun ilk bakıma adam motor kapağını açıyor sentil ayarı yapıyor kapatıyor 2km gidiyorsun hop motor çok yakıyor devir düşüyor çekiş azalıyor vs vs. bilmişlik yapıp kafasına göre sentil ayarı yapıyor nasıl olsa tüm çin motorlar aynı ya. buji değiştirip yağ koyuyor işçilik 40 lira yağ 30 lira buji 20 lira. sahtekarlık tan başa bişey değil gitmeyin bu servislere. çok şşükür ben o dertten kurtuldum kendim hallediyorum işlerimi. 100 km de 10 lira benzin ile babalar gibi oh mis. 170 cc asya elegant nâmî diyar vulture. rodajda 60 ı geçmedim sabır ettim vesselam şimdi 1600 de motor tıkır tıkır.
    Rush_Epics bunu beğendi.

  16. #16

    Üyelik
    28 Temmuz 2017
    Şehir
    hatay dörtyol
    Motosikleti
    pulsar 150 ns
    motorun açıldığını nasıl anlayacağız ben şu an 150 ns ile 3900 km'de falanım 7 bin devirde boğuluyor gibi oluyor servis direkt karbüratörü değiştirelim dedi

  17. #17

    Üyelik
    04 Haziran 2013
    Paranızı ara model ve markalar a yatırmayın. Bir cbf alın rahatınıza bakın.


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)