xtz 750 rolantide gidememe sorunu..
-
motoru topladık buji buji kabloları pipolar değişti sonra şarj bağlantısı oksit yapmış akü bitti buji kesti 2.ustaya öyle bıraktım usta bujileri değiştirmiş ondan aldıgımda motor iyi gibiydi sürdükçe aynı sorun başladı az önce yorumu okurken aklıma geldi motor buji yağlıyor olabilirmi yağlanan buji bu tür hareketler yaparmı yarın yeni buji alıp değiştircem ilk çalıştırmayı öyle yapıcam bakalım ne olucak..
(hava filtresi temiz sıkı bağlı)
Reklamlar
-
acildigindan beri takip ediyorum basligi... bende de 88 model 500 luk bi bas belasi vardi... en son yeter dedim ve parcaya bozup satmistim...
karburator sorunu da olabilir... sekman da olabilir...
size onerim imkan varsa 200cg motorlarin karburatorlerinden alip bi takip denemeniz... bobinleri degistirme imkaniniz var mi...
benim 500 luk beyinli de degildi... platinli idi... atesleme sorunu yoktu... sarj ve karburator idi sorunum... ayrica en son actigim basliga bakarsaniz motordan kalan parcalar var...
-
Buji arızalıysa sıkıntı yapar, devirlenmesini etkiler benim aldığım dandik iridyum bujide olmuştu 7 bin devirden sonra teklemeye başlıyordu motor.Ayrıca çarpıntı sesi varmı motorda, bujinin tepesine bakın yamulma olmuşmu hiç .Eğer piston bujiye çarpmışsa, buji önündeki demiri platine doğru yamultmuş olur.
-
arkadaşlar sabah bujileri söktüm çalışmayan pistonun bujisinde aşırı yaglanma vardı hatta söktügüm bujiden 1 2 damla yağ bile damladı çalışan pistonda ki buji de yağlanma yok sadece biraz is olmuş..gittim yeni buji aldım taktım çalıştırdım yine 3 5 saniye geç girdi devreye biraz turladım motor düzelmiş...biz bu motora gömlek çaktık rektefiye felan oldu nasıl böyle bişey olur anlamadım bir hata yaptılar heralde..motorun söküleceğine üzülmeme ragmen arızayı buldumuza seviniyorum söker birdaha yaparız..burdaki beyin fırtınası olmasa aklıma gelmezdi herkeze çok çok teşekkür ederim sağolun.
-
Demekki sekmanlardan yağ sızdırıyor, sıkıntıyı bulmana sevindim.Artık yaptıracağın usta daha titiz yapar umarım.Xtz 750 çok güzel motora benziyor sıkıntısız uzun seneler binersiniz inşaAllah.Çift silindir 10 subaplı oluyor galiba.
-
inşallah sağolun..eglenceli makina çift silindir 10 subap.biz bu motoru toplarken yurt dışından yeni conta takımı getirtmiştik şimdi sökülecek rektefiye felan olucak..yeni conta almam gerekirmi üstündekiler işimi görürmü
-
Eski contolar olmaz ezilmistir iş görmez sağlıklı olmaz ama yeniside alma , otosanayicide conta kestir. En pratiği bu olur
-
Orjinal contayı temin etmede sıkıntı yaşamıyorsanız, orjinal conta alın.Eğer temin etmede sıkıntı varsa , serkany 'nin dediği gibi yapabilirsiniz bence.
-
orjinali getirtmem zor ve masraflı söylediğiniz gibi kesitiririm artık tşkler
-
Sa arkadaşlar motoru söktük üst kapak elden geçti subap lastikleri ve subaplar değişti hepsi.yağlamayı kesti buji yaglamıyor artık..ama benim sorun hala devam ediyor sol kalbüratör devreye geç giriyor ve benzini yetiştiremiyormu desem ne desem aklım durdu ardık..pır pır çalışıor yolda giderken tam gaz gitmessem gidemiyorum..kaç aydır ustalar la formlar la arızayı bulmaya çalışıyoruz ama nafile..şimdide sol kalbüratörün besledigi buji aşırı kurum bağlıyor.. sonra ateşleme yapamıyor...
-
Hocam bende sorunu çözdünüz sanıp girmiştim konuya
Bence bir cg karbüratörü falan alıp test edin. Sizin sıkıntınız BENCE karbüratörde.
-
Sübap lastikleri olsa soğukken duman atar sıcakken keser.
Sekman kaçırsa kamyon gibi duman atar
Ngk nın sitesinden uyumlu bujiyi seçin
Karbüratörü basınçlı benzinle yıkayın özellikle benzin borusunu birde bakın sol karbüratörün şamandırası kaçırıyor mu ve iğnenin konumu nerde o motor benim taşırıyor gibi. Benzin girişinden üfle şamandırayı aç kapa bakalım hava sızdıracak mı.
-
arkdaşlar yorumlar için sağolun sayenizde ilerleme katediyorum..bugün kalbüratörü söktüm ters taktım çalıştırdım sol piston sıkıntısız çalıştı bu sefer sağ piston aynı hareketi yaptı..artık sorun kalbüratörde olduna eminimm.biz bu kalbüratörü 4 kere söktük temizledik ama nafile.. çalışmayan kalbüratörü dağıttım memeleri iğneyle demizledim bütün kanalları iğne kürdan vs iyice temizledim şamandırayı sıkıca oturtup ufledim hava kaçırmıyor şamandıra çalışıor ..3 tane meme var benim anladıgım hepsini söktüm birinde en dar olan memenin ucunda ufak kumaş pamugu gibi bişey vardı iyice tertemiz yaptım yarın takıcam inş düzelmiştir..
-
Diyaframda yırtık yok demi
-
Son durumlarını merak ediyorum
-
kalbüratörü taktım..motor şuan daha iyi çalışıyor rolantide ki patlatmalar azalmış gaz yemesi daha iyi..ama hala 2 3 vites sakin rolantide giderken sol piston ayrı biryerden çalıor.. motorun sol arızalı pistonun bujisini çekip iptal ediyorum,motor sağ pistonla rolantide çalışıyor ..aynısını sol pistonda deniyorum motor çalışmıyor çok gaz açarsam çalışıyor ama gazı bırakana kadar..hava ayarları 2 sininde aynı diaframları yer değiştirdim hiç bişey fark etmedi..ani gaz vermelerde sol kalbüratör üstten patlama yapıyor..dün herşeyini söktüm temizledim düzelmiştir dedim yine aynı..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)