Merhabalar ,

Gectigimiz senelerde benim basima gelen bir olay :

- Mars almayan bir motosiklet, biten aku yerine (sorunun akude oldugu sanildigi icin) bosu bosuna alinan bir baska aku, o kadar yol motosikleti iterek yetkili servise goturmek ve SONUC ;

- Stator yanmis, sen istiyor motor yurusun verecek 380 Lira

Neden oldu diyorum verilen cevap `sanssizlik, hani ampul patlar ya onun gibi bir sey `.

Honda Turkiye`yi arayip bilgi istedim, motosikletinizde takili akuden beslenen aksesuarlar (alarm, isitmali elcik, yuksek akimli far) neden olabiliyor dediler, ee bende hicbirisi yok bunlar makine fabrikadan ciktigi gibi dedim , cevap kem kum kem.

Ayni olay gectigimiz hafta forumdan bir arkadasimin basina da geldi. Yolda kalmacalar, yeni aku siparisleri , motoru tasimak icin verilen nakliye ucreti ve nihayetinde tespit edilen stator arizasi ile sonuclanan seruven.

Benim gibi hic bir bilgisi olmayanlar icin soyle bir yazi paylasti arkadasim, yardimi dokunur belki diye paylasiyorum.


http://www.motosikletforum.com/konu/...bilgiler.4581/

Oto elektrik, veya elektrik isinden anlayan, belirli bir periyotlarla aku,konjektor-regulator akimlarini olcup olasi bir arizayi onceden tespit edebilecegimiz bir usta onerisi olan (Istanbul Avrupa yakasi) veya ayni islemleri yapabilen ve bu konuda bizi bilgilendirebilecek arkadaslar var ise yorumlarini paylasirsa cok sevinirim.

Kazasiz belasiz masrafsiz surusler