Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Motosiklet sarj etmiyor (100cc cup)

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    iskender123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2016
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Kanuni Seyhan 150c
    Herkese merhaba, yine bi sorunla karşı karşıyayım, 2 gün önce motor kırmızı ışıkta beklerken stop etti (rolenti ayarindan) tekrar çalıştırmak istedim tık dedi kaldı farlardada bi sonukluk vardi, ayak marsiyla çalıştırdim eve geldim hâlâ devam ediyo ,gaz verince lambalarin parlamasi lazimken orali bile olmuyo bunun sorunu konjektordenmidir sargilardanmi akudenmi hic yasayan varmi ?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:01 ----------

    Yokmudur bilgilendirecek bilgili abimiz


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Haziran 2014
    Şehir
    59
    Motosikleti
    Mobylette Bionik 52
    sen daha dün bana demiyormuydun 3.vites 90 yaparsan öyle olur diyen ? demekki sende denemişsin motorun bozulmuş

  3. #3

    Üyelik
    03 Eylül 2015
    Şehir
    Kuşadası
    Motosikleti
    Kawasaki EL-250 ,Mondial Z-ONE 150
    %85 konjektör , %10 akü ,%5 motor az yada fazla volt veriyor konjektöre.

    Eğer yazdığın gibi motorun mondial'se servisi garanti yeni knjektör yanında akünü bitirmiş bu abim yeni akü der ikisinide garantiye sokmaz para ister üstüne işçilik ister. İsterse aküden olsun ikisininde yenisini (bi önceki arkadaştan çıkan) takar geçer. Ha motordan kaynaklı bi problemse 2-3 ay sonra tekrar aynı şey başına gelir yine gidersin , yine aynı parçalara aynı parayı ister ama bu sefer motorun içinide açar işçiliği de artar. tahmini 300 civarı hesap çıkarırlar. extrem yağ özelliği vardır mondial servisinin hep haklıdır mükemmeldir tecrübeyle sabittir.

    Denizli'de melek gibi bi mondial ustası yoksa ( burda yok ) vurdur motoru sökeden yeni konjektör al taktır bas gel (ordakiler melek gibi dışardan pek belli olmaz ama cüzdanı açtığında anlarsın kime gidersen git 50 liranın üstü mümkün değil)

  4. #4

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Alıntı snappy x adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen daha dün bana demiyormuydun 3.vites 90 yaparsan öyle olur diyen ? demekki sende denemişsin motorun bozulmuş
    Snapy çocukmusun herşeye muhalefet olma derdindesin şarj sorunu ile 90 basmanın ne alakası var ?

    Arkadaşa gelicek olursak gidip baktırman gerek burdan ancak tahmin edebiliriz fakat motor sargı yaksa hiç çalışmaması gerek akü boş diyorsun elektriği nerden buluyor bu alet
    Bitmeyen tutkudur,özgürlüktür,her piston vuruşunda yürekte artan Aşk'tır motosiklet...

  5. #5
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    15 Haziran 2014
    Şehir
    59
    Motosikleti
    Mobylette Bionik 52
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Snapy çocukmusun herşeye muhalefet olma derdindesin şarj sorunu ile 90 basmanın ne alakası var ?

    Arkadaşa gelicek olursak gidip baktırman gerek burdan ancak tahmin edebiliriz fakat motor sargı yaksa hiç çalışmaması gerek akü boş diyorsun elektriği nerden buluyor bu alet
    ne alaka hocam.başka bir konuda alakasız olarak bunu söylemişti bende şimdi alakasız yerde bunu söyledim

  6. #6
    iskender123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2016
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Kanuni Seyhan 150c
    Alıntı snappy x adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    sen daha dün bana demiyormuydun 3.vites 90 yaparsan öyle olur diyen ? demekki sende denemişsin motorun bozulmuş
    Kardesim sen beni yanlış anlayıp kizmissin kusuruma bakma. evet 2.vitesde 60 3.viteste 85 4.vitestede 110 a çıktım. sınırları zorlarsan civatalar elbet dökülür demek istedim o mevzuda yorumun için çok teşekkür ederim tekerin düz bassın

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------

    Alıntı SenC_an adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    %85 konjektör , %10 akü ,%5 motor az yada fazla volt veriyor konjektöre.

    Eğer yazdığın gibi motorun mondial'se servisi garanti yeni knjektör yanında akünü bitirmiş bu abim yeni akü der ikisinide garantiye sokmaz para ister üstüne işçilik ister. İsterse aküden olsun ikisininde yenisini (bi önceki arkadaştan çıkan) takar geçer. Ha motordan kaynaklı bi problemse 2-3 ay sonra tekrar aynı şey başına gelir yine gidersin , yine aynı parçalara aynı parayı ister ama bu sefer motorun içinide açar işçiliği de artar. tahmini 300 civarı hesap çıkarırlar. extrem yağ özelliği vardır mondial servisinin hep haklıdır mükemmeldir tecrübeyle sabittir.

    Denizli'de melek gibi bi mondial ustası yoksa ( burda yok ) vurdur motoru sökeden yeni konjektör al taktır bas gel (ordakiler melek gibi dışardan pek belli olmaz ama cüzdanı açtığında anlarsın kime gidersen git 50 liranın üstü mümkün değil)
    Motor mondial 110 kf serisi 2006 model garanti filan yok servise goturmem ama zorundayim manyeto tarafindan yag kaçırıyor ve manyetoyu çevreleyen (stator muydu neydi )bakir teller yag içinde ondan kaynaklanabilirmi ? sadece yag kacagi icin goturcem ama servuse degil herhangi bir ustaya geçen 3 liralik bilye degisimine 50 lira istediler morelim bozuldu onuda kendim taktim .Yarin 110 cc silindir karbüratör ust kapak filan komple degistircem parçaları siparis etmistim cok uygun fiyata geldi, komple kaporta degistirme de aklimda neyse , Internete 10 liraymis konjektor, benim tanidik parcacidada aynıdır, kendim takarim bugune bugun 0 tecrübeyle şanzıman indirmis adamız yorumun için cok tesekkur ederim yarin soker takar yazarim buraya

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------

    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Snapy çocukmusun herşeye muhalefet olma derdindesin şarj sorunu ile 90 basmanın ne alakası var ?

    Arkadaşa gelicek olursak gidip baktırman gerek burdan ancak tahmin edebiliriz fakat motor sargı yaksa hiç çalışmaması gerek akü boş diyorsun elektriği nerden buluyor bu alet
    Mantıklı, akuyu söktüm yine yaniyordu lamba ama cok az böyle hani ölmücek
    kadar gaz verincede hic artış yok , acaba diyorum akü sarjmi almiyor oyle olsa gaz verince lambanin ışığının artması lazim tek şüphelenilen şuan konjektor yarin insallah komple elden gecircem motoru ve uzun zamandir aklimda olan denizliden-Isparta Eğirdir gölüne gideceğim yorumun icin çok teşekkür ederim

  7. #7

    Üyelik
    19 Mart 2016
    Motosikleti
    Bajaj - Pulsar 200NS
    Konjektör kardeşim aynı sıkıntıyı yaşadım merak etme sargı kolay kolay yanmaz.
    En kısa sürede değiştirmen gerekli akü de bitecektir haliyle.

  8. #8
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Konjektor yada sargı muhtemelen sargı
    Konjektör'ün ölçüm'lerine baktır sorun yoksa sargı yanmıştır yeniletmen yada yenisini alman gerekicek

  9. #9
    iskender123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2016
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Kanuni Seyhan 150c
    Alıntı Ben Vahit adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konjektör kardeşim aynı sıkıntıyı yaşadım merak etme sargı kolay kolay yanmaz.
    En kısa sürede değiştirmen gerekli akü de bitecektir haliyle.
    Akü dolar ya çok fazla binerim motora genelde,akü az sarj olur gibi oluyo iki basimda bitiyor. teşekkür ederim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:47 ----------

    Alıntı Karalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konjektor yada sargı muhtemelen sargı
    Konjektör'ün ölçüm'lerine baktır sorun yoksa sargı yanmıştır yeniletmen yada yenisini alman gerekicek
    Galiba manyetonun altindaki kapak veya krank milinin ordan bi yerden yag kaciriyor ve sarginin ordaki kapaga doluyo tasiyor motor yag akitiyor , acaba onu yag etkilermi ? Cok tesekkurler

  10. #10

    Üyelik
    07 Nisan 2013
    Şehir
    Kırklareli Babaeski
    Motosikleti
    Mh Drift 125>Rx3i Evo Abs
    Yağlı çalışan ve kuru çalışan sargı var benim driftteki yağlı çalışan

  11. #11
    iskender123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2016
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Kanuni Seyhan 150c
    Alıntı Mertcan39 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yağlı çalışan ve kuru çalışan sargı var benim driftteki yağlı çalışan
    Vay be daha öğrenecek çok şeyim var :D yagli sargi taksakmi napsak 30lira filandir galiba ortalama motora 150 -200LIRA harcicam belli oldu

  12. #12

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Gelelim hız konusuna dün gece Seyhan 150 sübapları kesti, VN 800 ile çekmeye gittim. Yolu düz bulup 70 çıktım arkamdan sellektör korna dedim sıkıntı var durdum.

    Yaa abi beni öldürCEN mi tamam iyilik yapıp geldin bu halde de 90 la gidilmezki dedi. Olm diyorum 71 İ görnedim nasıl görmedin abi benim ibre 90 dı.

    4.vites 80 90 yapmıştır o

    Soruna gelince konjektördür sargı kolay yanmaz

  13. #13
    iskender123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2016
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Kanuni Seyhan 150c
    Alıntı mterayes26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gelelim hız konusuna dün gece Seyhan 150 sübapları kesti, VN 800 ile çekmeye gittim. Yolu düz bulup 70 çıktım arkamdan sellektör korna dedim sıkıntı var durdum.

    Yaa abi beni öldürCEN mi tamam iyilik yapıp geldin bu halde de 90 la gidilmezki dedi. Olm diyorum 71 İ görnedim nasıl görmedin abi benim ibre 90 dı.

    4.vites 80 90 yapmıştır o

    Soruna gelince konjektördür sargı kolay yanmaz
    Biz gördüğümüzü söyledik abi belkide 60-70le gidiyoruz , burdaki 3.viteste göstergedeki 90 olayi cup motor icin fazla denmek istendi sorun konjektor deymis bu arada herkese cok tesekkurler hazir elim degmisken bite motor rektefe ettim :D


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)