Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

İŞİN İÇİNDEN ÇIKAMIYORUM

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    motor yaptım piston sekman değişti. İlk basışta çalıştı sonra bir daha çalışmadı
    Buji deliğini parmakla tıkıyorum kompresör canavar ateşleme çok güzel sübaplar iyi yakıt geliyor ama bir türlü çalışmadı. Başka beyin dış bobin buji denedik gene yok
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    kuvvetmira - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Aralık 2015
    Şehir
    yalova
    Motosikleti
    Ktm Exc250+vstrom 650
    marka ne hangi motor
    HAYAT KIZGIN BOĞA BEN KIRMIZI PELERİN: ::

  3. #3

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Kanuni gt 170

  4. #4
    kuvvetmira - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Aralık 2015
    Şehir
    yalova
    Motosikleti
    Ktm Exc250+vstrom 650
    bizim bi arkadşata piston segman değştirdi ama makina canavar gibi bir sorun yok
    HAYAT KIZGIN BOĞA BEN KIRMIZI PELERİN: ::

  5. #5

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Yok herşey normal ama çalışmıyor

  6. #6

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Statör/kablolar/zamanlama hatası/sente kaçması/besleme sorunu vsvs

    Ateşleme varmı?
    Besleme sağlıklımı? (çiğde olsa marş yaptırıp buji deliğinden benzin kokusu?)
    Körüklerde hasar?
    Manifold takılırken hasar hava ayarı kaçması, cikle durumu, benzinin sıhhati eski/yeni/kirli/kontamine
    Yüksek sıkıştırmalı motorlarda yüksek oktan gereksinimi shell nitro öneririm temiz bilindik yerden. (11 sıkıştırması olan motorumun tavsiye edilen oktan 90 ve üzerini klavuzu zorunlu olarak vermekte, hakikaten kokusu az olan benzin koydugumda motor çalışmıyordu.)
    Zongshen mamülü ise motor bloğu belkide yüksek sıkıştırmalı olaması muhtemeldir.

    Gerisi için Serkan usta konuya bekleniyor kolay gelsin kardeşim.

  7. #7

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Hepsini yaptım herşey tamam, manyeto da normal ama yok yok yok serkan abiye sordum

  8. #8

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı mterayes26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hepsini yaptım herşey tamam, manyeto da normal ama yok yok yok serkan abiye sordum
    Blok egzantrikli ve otomatik gergili ise! , sübab ayarı yapmadan öncesinde gerginin kendine gelmesi sağlanmalı, alyan ile yada teker çevirerek bir kaç tur attırın, asla geri çevirmeyin senteyi kontrol edin, yaylı gergi ise ve egzantrikli ise, bir defa başıma geldi, başkaca birşey aklıma gelmiyor kolay gelsin.

  9. #9
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Konuyla alakası yok

    Geçen biri aynayı söküyor ve takamadım diye konu açıyor.
    Bende gayri ihtiyari konuya girip cevaben şunu yazıyorum
    "Adama sormazlar mı; Takamayacağın aynayı neden söktün diye.."

    Site yönetimi de gelip bana ceza verip mesajımı siliyor.


    Bi şey demiyorum..
    Mengu16 ve metinkilic bunu beğendiler.
    Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.

  10. #10

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Bu benim söktüğüm 1000000 û motor dostum 4 silindir dahi topladım bu gece 96 vn 800 bitecek bunda tıkandım. Birgün aynan kırılırsa git taktırmaya

  11. #11

    Üyelik
    16 Eylül 2014
    Motosikleti
    MT-25
    Alıntı ZümeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Konuyla alakası yok

    Geçen biri aynayı söküyor ve takamadım diye konu açıyor.
    Bende gayri ihtiyari konuya girip cevaben şunu yazıyorum
    "Adama sormazlar mı; Takamayacağın aynayı neden söktün diye.."

    Site yönetimi de gelip bana ceza verip mesajımı siliyor.


    Bi şey demiyorum..
    Merhaba,

    ZümeR ,

    2014 yazıydı,bu vakte kadar hiç motor aynası sökmüşlüğüm yoktu. Motoru otobüsle başka şehre getirttim. Muavinde bagajdan indirdik, e haliyle aynaları da sökmüştüm. Garajda tekrar takacağım , uğraştım uğraştım olmuyor..Birilerine sormaya yardım istemeye çekinmiştim. Uğraşırken aklımdan bir an motosiklet.net geçti, sarjım olsaydı konuyu buraya açardım aynaları takamıyorum diye ..o geldi şimdi aklıma yazınızı okuyunca.. duygulandım.

    Bu forumda neler okuduk , insanlar neler neler yapıyor, işin içinden çıkamayanlar, akıl birliği ile işin içinden çıkıyor hayret ediyorum, keşke benimde daha çok teknik bilgim olsaydı , iyi ki forum varmış, pek çok şeye aşina oluyoruz okudukça, böyle sorunlar yaşayanlara yardımcı olmaya çalışan insanlar oldukça..

    mterayes26 , kolay gelsin. Çözüm bulunur insallah.

    Kazasız belasız
    Jemand bunu beğendi.
    Kadim odur ki evvelini bilir kimse olmaya

  12. #12
    COMTAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2013
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    YBR
    sebepleri yazılmış zaten,sente ayarını kontrol et tekrar.üst kapağı aç ,bujiyi sök kıck startla motoru çevir. tüm zamanları gözle sıkıntı yoksa başkada bir sebep olamaz.belkide çok kıytırık bir dümen var.

  13. #13

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Sorun sargı çıktı.
    Olay şöyle gelişti ; motor paketçi motoru karşı komşunun motoru ben normalde ayakkabı Giyim işi yapıyorum baktım motorla uğraşıyorlar bana seslendiler gittim baktım ateşleme var ama zayıf benzin geliyor. ateşleme zayıf olsa da çalıştırmaya yeterdi fakat başladık sökmeye en son silindire indik durum iyi değildi pistonu silindirin orta kısmına getirdik üstüne bastırıp ileri geri oynattık zaten emiş kısmından segmanlar gözüküyordu silindir iyiydi kropaj vardı. parçaları aldıkpiston 62 13 dü parçacıda63 13 vardı silindirin tersinden pistonu soktuk rahat girdi ama normal girişten sokmak hiç kolay olmadı bir şekilde taktık kompresör en az yüzde 30 arttı egzozdan üflediği hava bile değişmişti neyse üst kapağı taktık ayarladık sübaplar çok iyiydi her şey hazırdı egzozu takmadan Mars bastık çalıştı depoyu taktık egzoz taktık Maraş bastık çalıştı oturduk yemek yedik tatlı almaya gidelim dedik bastık çalışmadı sorunu Ara ara bir hal olduk en son artık beyinler durdu motorun karşısına oturduk üç kişi düşündük herkes bir fikir verdi ama ateşlemenin düşük olduğu gözlerden kaçmıştı Ayrıca buji tırnak aralığı sıfırdı bujiyi direk değiştirdiksol kapağı açtık sargıyı aldık şarjı güzeldi ama sinyal gücü düşmüştü neyse onu değiştirdik sıra Mars basmaya geldi ben daha buji kablosuna pipoyu bağlarken Bizim çocuk marşa bastı çok güzel çarpıldım Neyse motor çalıştı sesi her şey değişmişti şu an rodajda 15 40 yağ koyduk motor 300 kilometre yol yaptıİşin komik kısmı Ellerimiz Yağlandı motoru toplarken blok yağ oldu hemd2 vıcık vıcık. motorlu gidiyoruz arkadan araç selektör korna yapıyor Yolumuzda ve kurallara uygun sürüyoruz Eskişehir motosikletlere saygısız bir şehir Neyse çektik sağa adam bağıra bağıra inin motordan aşağı deyince gardımı aldım resmen lan motor yanıyor olm tüpü almış gelmiş sağolsun. Dedik abi o normal bizi düşündün çok teşekkür ederiz diye ama bir arkadaki araç arkadaşlar o duman ne öyle dedi. Şuan motor hero nun çıkarttığı motorlar gibi tek marş dokunduğun gibi çalışıyor.

  14. #14
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    R 1200 GS Adventure
    Bir şeyleri başarmanın vermiş olduğu mutluluk gibisi yoktur. ELinize kolunuza sağlık, doğayı da düşünün biraz

  15. #15
    iskender123 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2016
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Kanuni Seyhan 150c
    Abi cup 100 lük motorlarda nasıl ayalarız sübabı

    http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/163654-mondial-100-luk-motor-acma-subap-ayari-yardim-acil.html#post3897165
    bu konuya yardımcı olurmusunuz ?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)