Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Ön dişli sorunumu?Normal mi?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    16 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    gt250r
    Öncelikle iyi akşamlar,motorum hyosung gt250 ön dişli sökülü haldeyken gaz verince oradan yağ sızdırması normal bi durummu yada ön dişli milinde(şanzıman prizide deniyor galiba) keçe olması gerekiyormu ben keçe göremedim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    15 Eylül 2015
    Şehir
    BİNGÖL
    Motosikleti
    PULSAR
    Öncelikle merhaba
    Tabikide şart yoksa kartelde bulunan bütün yağ kompresyondan dolayı dışarı atar rulmanın arasından.
    Kesinlikle çalıştırma motoru en takın motor ustasına indir motoru

  3. #3

    Üyelik
    16 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    gt250r
    Alıntı msthack adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Öncelikle merhaba
    Tabikide şart yoksa kartelde bulunan bütün yağ kompresyondan dolayı dışarı atar rulmanın arasından.
    Kesinlikle çalıştırma motoru en takın motor ustasına indir motoru
    dediğim gibi dişli sökülü vaziyetteyken gaz verince biraz yağ aktı fakat taktıktan 10km sonra durup kontrol ettim herhangi bi eksilme yoktu sonrasında bi 40-50km yaptım durmadan yine herhangi bi eksilme yoktu asıl anlamadığım olay dişli sökülü haldeyken neden yağ kaçırdı?

  4. #4

    Üyelik
    15 Eylül 2015
    Şehir
    BİNGÖL
    Motosikleti
    PULSAR
    Bu şekilde değilde foto çekip atarsan sana daha net bi şekilde yardımcı olabilirim, hareket halindeyken yağ zincire geçip etrafa sıçramışta olabilir dediğim gibi dişli takılı haldeyken üstten ve sökülü haldeyken karşıdan çekersen iyi olur

  5. #5

    Üyelik
    16 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    gt250r
    Alıntı msthack adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu şekilde değilde foto çekip atarsan sana daha net bi şekilde yardımcı olabilirim, hareket halindeyken yağ zincire geçip etrafa sıçramışta olabilir dediğim gibi dişli takılı haldeyken üstten ve sökülü haldeyken karşıdan çekersen iyi olur
    Yarın çekip aticam ama takili halde etrafa sıçrama olayida olamaz çünkü eksilmedi seviye olarak.

  6. #6

    Üyelik
    15 Eylül 2015
    Şehir
    BİNGÖL
    Motosikleti
    PULSAR
    Olabilir ama çok az bir miktar olur sökülü halde olduğu gibi değil, bekliyorum

  7. #7

    Üyelik
    16 Eylül 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    gt250r
    Bu temizlenmeden önceki hali,orada bulunan 2 adet pulu ben ekledim





    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:34 ----------

    Şimdilik bir sıkıntı olmuyor herhangi bir yağ eksilmesi falan,araştırmalarım sonucu ön dişlinin arkasındaki burç un içindeki keçe patlamasından dolayı olduğuna bi kaç usta hemfikir en kısa zamanda söküp keçe değişimi yapicam.

  8. #8
    batuhanaslan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    2022 Pcx 125
    arkadaşlar benim cbr 125 r da ön dişli kutusunun alt kısmında terleme var hafif yağ çıkmış plastiğin dışına bi sorun mu bu?

  9. #9
    uzay gemisi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ocak 2017
    Şehir
    İstanblue
    Motosikleti
    09
    Alıntı batuhanaslan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar benim cbr 125 r da ön dişli kutusunun alt kısmında terleme var hafif yağ çıkmış plastiğin dışına bi sorun mu bu?
    dişli muhafazasını söküp görmek lazım keçeden kaçırmış olabilir eğer keçeden kaçırıyorsa ciddi bir sorun denebilir ama belki sadece zincir yağının akıntısıdır

  10. #10

    Üyelik
    02 Mayıs 2018
    Alıntı batuhanaslan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar benim cbr 125 r da ön dişli kutusunun alt kısmında terleme var hafif yağ çıkmış plastiğin dışına bi sorun mu bu?
    Fazla zincir yağı da olabilir o, motordan geldiğine emin misin?

  11. #11
    Kural [ Z ] - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bkz. İmza =>
    Büyük ihtimalle zincir yağınız bakalite gelmiş, o toz toplamıştır. Emin olmak için zincir muhafazasını sökün ve zincirin arkasındaki blok kısmı ile muhafaza kapağını benzin ve ince ucuz bir boya fırçası ile iyice temizleyin, zincirinizi hafifçe yağlayın ve kapatın. 100-200km kadar yol yaptıktan sonra zincirinizi yağlamadan önce kapağı söküp tekrar kontrol edin.

    Kaçak tespit ederseniz de düşündüğünüz gibi ciddi bir sorun değil. Biraz maharetli bir teknisyen veya tamirci eski keçeyi yuvayı bozmadan çıkarıp yenisini bozmadan düzgünce oturtabilir. Parça fiyatı da oldukça ucuzdur, işçilik de fazla tutmaz.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)