Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Orjinali 5 amper olan motora 7 amper akü takılır mı?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı mchi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benzetmeden anlamaz. Sen boş artist değil eziksin dostum kusura bakma
    Ezik 'in neresi benzetmedir izah edermisin şimdi edebiyattan sınıfta kaldım . Dikkat et de ezik dediğinin altında ezilme
    hakan_czy bunu beğendi.
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    hakan_czy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2014
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    CBF 600 S
    Alıntı mozgur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lafımda dikkat edilecek bir durum yok. Yazdığımı üzerinize alındıysanız ya öylesinizdir ya da kendinizi anlatamamışsınızdır. (:

    İnşaat kısmında işlerin nasıl yürüdüğünü bilmiyorum ama tasarımın ve mimarinin sıvayla harçla bir ilgisi yok. Evet bir mühendis için işin alt tarafında ne döndüğünü bilmesi iyidir ama mühendislik disiplinine bir katkısı yoktur.

    Hemfikir olduğumuz(ama farklı yönlerden) bir nokta var. Diploma bir kişiye mühendis önekini kazandırmakla beraber onu mühendis yapmaz. Burada hemfikiriz. Hemfikir olmadığımız nokta ise altta işlerin nasıl yürüdüğünü bilmek de bir kişiyi mühendis yapmaz.

    Mühendislik bir disiplindir. Eğer yatkınlık varsa bir eğitim sonucunda veya kendi kendini eğiterek(şu ana kadar 1-2 kişiye denk geldim bu şekilde) edinilir. Kaba tabirle çekirdekten gelmekten veya altta neler döndüğünü bilmekten çok hayatın her anında tümevarım ve tümdengelim yeteneklerinin sergilenmesiyle ilgilidir.

    Daha kısaca anlatacak olursak tornavidayı nasıl tutacağını bilmekten çok tornavidayı nereye sokacağını analiz edebilmekle ilgilidir.

    Sabahtan beri milletin diline doladığı arkadaş mühendis(Yalan söylemesi için bir sebep göremiyorum). Sadece analizinde hata var. Ne yazıkki onu eleştiren bir çok kişi bu analizi bile yapmaktan aciz. Doğru söylemekle beraber bir çoğu ezberden konuşuyor.

    Bir de toplumun genelinde yaygın olan mühendis, öğretim görevlisi, doktor düşmenlığından bahsetmiyorum bile...

    O yüzden yanlış olan birşey söylemediğim sürece dikkat edilecek bir durum olduğunu düşünmüyorum.
    tornavidayı sokacağın yeri bilip vidayı sökememek mühendisliktir.ttt(yolda kaldınız makina mühendisisiniz arızayı biliyor hertürlü ekipmanınız var ama tamir yapamıyorsunuz) (bu mühendislik öylemi)benim dediğimde o işi mühendis yapmasın ama yolda kalıncada becerebilsinki usataya yanlış vida sıktın öyle sıkılmaz böyle sıkılsın desin okey.

    siz benim yazdıklarımı baştan sona bir kouyun sindirerek ve zuzuvun yazdıklarını daha sonra ezikmiyiz neyiz öyle konuşun.
    size bişey anlatmaya çelışmıyoruz. siz her görüşünü anlamadığınız kişiye ezikmi diyorsunuz.
    adam demişki yönetmeliğe göre kontrol eder mühendis.
    Kendi işini (kontrol etmek) olarak görüyor.
    altta ne işler döndüğünü bilmedende denetleme olmaz deilmi.
    yani işin temelini bilmez iseniz üzerine kurduğunuz bina (mühendislik)temelsizlikten çökmeye mahkumdur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:22 ----------

    Alıntı Erdost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu amper konusu bu kadar sıkıntılı birşey mi
    Özellikle motorlar için orijinalinden yüksek olması daha iyi.Ruble sorunu olan motorlar için akü gücü çok önemli.Marş dinamosu ne kadar çok çalışırsa ömrü o kadar azalır.Akü amper gücü ne kadar fazla olursa marş motoru o kadar az çalışır.
    Özellikle kişin motor akülerinin şakülü kayar.Amper ne kadar yüksek olursa bu sorun da o kadar azalır.Burada bahsedilen değerler herhangi bir sıkıntı için mümkün değil etken olamaz.Uzun vadede tecrübelerime dayanarak söylüyorum ne kadar yüksek amper olursa o kadar iyidir.

    Firmalar öyle gerektiği için değil azami maliyet için en küçük aküyü kullanmak isterler, iyi olduğu için değil maliyeti düşürmek için.Lastikler nasıl naylon geliyor biz değiştiriyorsak aküleride orijinalinden büyük amper takmak daha faydalı olacaktır.
    Kusura bakmayın yanlışmı anladım ama marş motorunun ne kadar çok çalışmasıyla amperin bağını kuramadım ben açıklarmısınız.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:30 ----------

    Yukarıda verdiğim örneği anlayamamışsın. Mühendis ehliyet sahibi insandır, seni denetlemek üzere oradadır. Metrajı da tekniker çıkarsın, hesabı da tekniker yapsın, gerekli her türlü çizim ve dizaynı da tekniker modellesin. Ben onu kontrol ederim, işin yönetmeliklere göre yapıldığını beyan ederek imzamı atarım. Kolonun enini, boyunu ve yüksekliiğini çarpmakla mühendis olunmaz, ancak tekniker olunur. Adını veya ne olduğunu hiç bilmediğim parametrik objelerin metrajlarını çıkarırım. Bakınız: http://www.autodesk.com/solutions/bu...eling/overview[/QUOTE]

    Metrajı da tekniker çıkarsın, hesabı da tekniker yapsın, gerekli her türlü çizim ve dizaynı da tekniker modellesin.
    sonrada ortaya çıkan bina veyahut makinaya mühendislik harikası densin ;peki sen denetçi olarak imza atıyorsan harikanın ismi mühendislik deil (modelleme ve dizaynı yapanın ismi ile anılırdı teknikerlik harikası)
    (Adını veya ne olduğunu hiç bilmediğim parametrik objelerin metrajlarını çıkarırım.)demiş zuzuv
    bunu yapmak için mühendis olmaya gerek yok diferansiyel denklemler dersi alan her matematikçide(teknikerde) yapabilir şekli değişik cisimlerin alan ve hacim hesaplarını.

    Siz baştan sona mühendislik nedir yanlış anlamışsınız mühendislik sadece kontrolörlük deil kafa yorup,arge yapıp geliştirmek ve kolaylaştırmak,yeni teknikler bulmaktır.
    Sizin gibi işi imza atan mühendislerden dolayı bu ülke birşey üretemiyor ve yerinde sayıyor çünkü işimiz takım elbise ile küçük gördüğünüz tekniker,usat vesairin çizdiği yaptığı işe yönetmeliklere uygunluk çerçevesinde imza atmak işte tambir kalpazanlık örneği türk mühendisliği.
    allahtan mühendislerimizin bir kısmı sizler gibi deil çok şükürki alanında yetenekli araştıran geliştiren türk mühendisleride var (sayıları azda olsa)onlarda olmasa avrupadan 50 yıldahada gerilerde olcağız çok yazık
    arkadaşım herhalde kamudasın yoksa özel sektörde sadece imzasına ihtiyaç duyulanların diplomalarını alıyorlar ve önüne getirdikleri projelere imza attırıp asgari ücret veyahut max.3000 tl ile evine gönderip ofisde bir masa bile vermiyorlar.
    işinin ehli şini layıkıyla yapan tüm arkdaşlara buradan saygılar.
    herkes ünvanını haketsin
    usta usta gibi usta olsun,doktor doktor gibi doktor olsun yapılan işe özveri katılıp emek verilsin sertifikalı cahiller ordusu üretilmesin bu ülkede 18 yaşından büyük herkesin araç sürücü ehliyeti var ama her ehliyet sahibi maalesef araç kullanamıyor daha nasıl anlatayım haketmeyenlere ehliyet vermeyelim ve son noktayı koyalım cümleten saygılar.
    mterayes26 bunu beğendi.

  3. #63

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı hakan_czy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tornavidayı sokacağın yeri bilip vidayı sökememek mühendisliktir.ttt(yolda kaldınız makina mühendisisiniz arızayı biliyor hertürlü ekipmanınız var ama tamir yapamıyorsunuz) (bu mühendislik öylemi)benim dediğimde o işi mühendis yapmasın ama yolda kalıncada becerebilsinki usataya yanlış vida sıktın öyle sıkılmaz böyle sıkılsın desin okey.

    siz benim yazdıklarımı baştan sona bir kouyun sindirerek ve zuzuvun yazdıklarını daha sonra ezikmiyiz neyiz öyle konuşun.
    size bişey anlatmaya çelışmıyoruz. siz her görüşünü anlamadığınız kişiye ezikmi diyorsunuz.
    adam demişki yönetmeliğe göre kontrol eder mühendis.
    Kendi işini (kontrol etmek) olarak görüyor.
    altta ne işler döndüğünü bilmedende denetleme olmaz deilmi.
    yani işin temelini bilmez iseniz üzerine kurduğunuz bina (mühendislik)temelsizlikten çökmeye mahkumdur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:22 ----------



    Kusura bakmayın yanlışmı anladım ama marş motorunun ne kadar çok çalışmasıyla amperin bağını kuramadım ben açıklarmısınız.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:30 ----------

    Yukarıda verdiğim örneği anlayamamışsın. Mühendis ehliyet sahibi insandır, seni denetlemek üzere oradadır. Metrajı da tekniker çıkarsın, hesabı da tekniker yapsın, gerekli her türlü çizim ve dizaynı da tekniker modellesin. Ben onu kontrol ederim, işin yönetmeliklere göre yapıldığını beyan ederek imzamı atarım. Kolonun enini, boyunu ve yüksekliiğini çarpmakla mühendis olunmaz, ancak tekniker olunur. Adını veya ne olduğunu hiç bilmediğim parametrik objelerin metrajlarını çıkarırım. Bakınız: http://www.autodesk.com/solutions/bu...eling/overview
    Metrajı da tekniker çıkarsın, hesabı da tekniker yapsın, gerekli her türlü çizim ve dizaynı da tekniker modellesin.
    sonrada ortaya çıkan bina veyahut makinaya mühendislik harikası densin ;peki sen denetçi olarak imza atıyorsan harikanın ismi mühendislik deil (modelleme ve dizaynı yapanın ismi ile anılırdı teknikerlik harikası)
    (Adını veya ne olduğunu hiç bilmediğim parametrik objelerin metrajlarını çıkarırım.)demiş zuzuv
    bunu yapmak için mühendis olmaya gerek yok diferansiyel denklemler dersi alan her matematikçide(teknikerde) yapabilir şekli değişik cisimlerin alan ve hacim hesaplarını.

    Siz baştan sona mühendislik nedir yanlış anlamışsınız mühendislik sadece kontrolörlük deil kafa yorup,arge yapıp geliştirmek ve kolaylaştırmak,yeni teknikler bulmaktır.
    Sizin gibi işi imza atan mühendislerden dolayı bu ülke birşey üretemiyor ve yerinde sayıyor çünkü işimiz takım elbise ile küçük gördüğünüz tekniker,usat vesairin çizdiği yaptığı işe yönetmeliklere uygunluk çerçevesinde imza atmak işte tambir kalpazanlık örneği türk mühendisliği.
    allahtan mühendislerimizin bir kısmı sizler gibi deil çok şükürki alanında yetenekli araştıran geliştiren türk mühendisleride var (sayıları azda olsa)onlarda olmasa avrupadan 50 yıldahada gerilerde olcağız çok yazık
    arkadaşım herhalde kamudasın yoksa özel sektörde sadece imzasına ihtiyaç duyulanların diplomalarını alıyorlar ve önüne getirdikleri projelere imza attırıp asgari ücret veyahut max.3000 tl ile evine gönderip ofisde bir masa bile vermiyorlar.
    işinin ehli şini layıkıyla yapan tüm arkdaşlara buradan saygılar.
    herkes ünvanını haketsin
    usta usta gibi usta olsun,doktor doktor gibi doktor olsun yapılan işe özveri katılıp emek verilsin sertifikalı cahiller ordusu üretilmesin bu ülkede 18 yaşından büyük herkesin araç sürücü ehliyeti var ama her ehliyet sahibi maalesef araç kullanamıyor daha nasıl anlatayım haketmeyenlere ehliyet vermeyelim ve son noktayı koyalım cümleten saygılar.[/QUOTE]


    Benim çinli motor beyni ile ktm 1189 çalıştıran ustam arkadaşa sesli güldü , gs 1200 manyağı elektronik ve piston motorları hakkında çığır aşmış elektrik elektronik mühendisi bir arkadaşı - abimiz de . Fakülteyi bırakıp pazar da limon satsın dedi . Daha söze gerek yok sanırım


    sen de noktayı koymuşsun ...............
    hakan_czy bunu beğendi.
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU

  4. #64
    hakan_czy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2014
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    CBF 600 S
    Benim çinli motor beyni ile ktm 1189 çalıştıran ustam arkadaşa sesli güldü , gs 1200 manyağı elektronik ve piston motorları hakkında çığır aşmış elektrik elektronik mühendisi bir arkadaşı - abimiz de . Fakülteyi bırakıp pazar da limon satsın dedi . Daha söze gerek yok sanırım


    sen de noktayı koymuşsun ...............[/QUOTE]

    teşekkürler anlatamıyorum neyapayım Arkadaşında suçu yok eğitim sistemi kökten bozuk ehil olmayana ehliyet veriyorlar olay buraya geliyor.
    mterayes26 bunu beğendi.

  5. #65
    yasdal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph 1200 Jawa Classic /1971 ve E-bike sukutır
    2 amper için 200 mesaj yazılacak neredeyse. Devam edin bişi olmaz.

    Not: makinacıyım elektrikle alakam yoktur saldırmayın
    hakan_czy bunu beğendi.

  6. #66
    hakan_czy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2014
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    CBF 600 S
    Alıntı yasdal adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 amper için 200 mesaj yazılacak neredeyse. Devam edin bişi olmaz.

    Not: makinacıyım elektrikle alakam yoktur saldırmayın
    kimsenin saldırdığı yok zaten konu elektriktende çıkıp inşaata geçti ordan tıp'a bakalım daha nerelere geçecek girmem heralde yazılanlara güler geçeriz.
    ama galiba birkaçgüne makinaya geçecekmiş bu konudan uzaklaşarak kaçmakta fayda var
    ii geceler.ii forumlar sizlere

  7. #67

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı hakan_czy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim çinli motor beyni ile ktm 1189 çalıştıran ustam arkadaşa sesli güldü , gs 1200 manyağı elektronik ve piston motorları hakkında çığır aşmış elektrik elektronik mühendisi bir arkadaşı - abimiz de . Fakülteyi bırakıp pazar da limon satsın dedi . Daha söze gerek yok sanırım


    sen de noktayı koymuşsun ...............
    teşekkürler anlatamıyorum neyapayım Arkadaşında suçu yok eğitim sistemi kökten bozuk ehil olmayana ehliyet veriyorlar olay buraya geliyor.[/QUOTE]




    Bazen egoizm tavan yapıyor insanlar da . Sonuç bu oluyor
    TÜRK CHOPPER TÜRKİYE ESKİŞEHİR İL TEŞKİLATI - O ERRORDU DİSİPLİN OLDU


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)