motorumun hangi ebatlarda zincir dişli setini desteklediğini nasıl öğrenirim?
-
zincir ve dişlileri değişmesi gerekiyor ama orjinalinden almak zorunda mıyım? mesela biraz daha küçük alsam iki tarafıda son hızda rahat eder kalkışta yavaş olur başka bir dezavantajı olur mu?
motorum tvs rtr 150
Reklamlar
-
Ben celik cg 100 15 lik olan on carki 17 taktin 4 vites 90 iken 120 yukseldi ama 5 vitese attigimda hiz 100 dusuyor motor gaz yemiyor
Simdide piston kapagi 150 cc yaptim yarin 17 lik carki tekrar takacam
-
byinfaz.42 adlı üyeden alıntı
Ben celik cg 100 15 lik olan on carki 17 taktin 4 vites 90 iken 120 yukseldi ama 5 vitese attigimda hiz 100 dusuyor motor gaz yemiyor
Simdide piston kapagi 150 cc yaptim yarin 17 lik carki tekrar takacam
son hızı arttırıcam diye çok fark atınca tam tersi düşer son hız, ama naked motorda 150 den fazlası gereksiz
-
www.gearingcommander.com
Neyi ne yaparsan ne kazanır ne kaybedersin ayrıca zincir değişmesi gereklimi değil mi kısaca her şey..
Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.
-
ZümeR adlı üyeden alıntı
www.gearingcommander.com
Neyi ne yaparsan ne kazanır ne kaybedersin ayrıca zincir değişmesi gereklimi değil mi kısaca her şey..
bu sayfa için eğitim seti falan var mı?
-
Arkadaslar simdi arka dislinin daha guzel gozukmesi icin onu 2 arkayi 4 buyulteyim diyorum nasil olur sizce?
-
velizrsln adlı üyeden alıntı
Arkadaslar simdi arka dislinin daha guzel gozukmesi icin onu 2 arkayi 4 buyulteyim diyorum nasil olur sizce?
Amacın çekiş gücü, son hız değilse tahminen sende simetri takıntısı olabilir..
Neyse işin en basit teknik izahı aşağıdaki linktir.
http://www.sprocketcalculator.com/
-
Carbonoxide adlı üyeden alıntı
Peki simdi orda 13t 48t orj
Ben 14t 52t taktim degerler cok degismedi hemen hemen ayni, ama arka disli buyudu goruntu guzellesti simetriyle ilgisi yok sonucta motorumun arka tekeri disk mi onu bile hatirlamiyorum
Ama simdi fark ne olur goruntuden baska? Acaba yakit?
-
velizrsln adlı üyeden alıntı
Peki simdi orda 13t 48t orj
Ben 14t 52t taktim degerler cok degismedi hemen hemen ayni, ama arka disli buyudu goruntu guzellesti simetriyle ilgisi yok sonucta motorumun arka tekeri disk mi onu bile hatirlamiyorum
Ama simdi fark ne olur goruntuden baska? Acaba yakit?
Bu konuda 2 çift kelamım olabilir, bu site vasıtası ile arka dişlimde yaptığım müdahelede aşağı yukarı doğrulayan sonuçlara ulaştım.
Hasılı istisnada olabilir, denemeden birşey demek güç.
-
Carbonoxide adlı üyeden alıntı
Bu konuda 2 çift kelamım olabilir, bu site vasıtası ile arka dişlimde yaptığım müdahelede aşağı yukarı doğrulayan sonuçlara ulaştım.
Hasılı istisnada olabilir, denemeden birşey demek güç.
bence değerler aynı kalsa bile her dişli değişikliginde yakıt artıcaktır çünkü zaten adamlar bunları 50 yıl önce denemiştir ve sürekli en optimizesini ayarlıyorlardır, hani ben yarın çıkıp motoru sabit bir devirde ayaklıkta belli bir benzin miktarıyla 2 farklı dişli setinide denesem %90 eminimki orjinal daha uzun zaman çalışıcaktır o benzinle
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)