Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

INAZUMA Uyumlu 39T arka dişli tavsiyesi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    SUZUKI INAZUMA

    Selam, devirler çok yüxek güç var ama arka teker yeterince dönmüyor
    TR girişi standart olarak Ön Dişli 14T Arka 46T
    Arkayı 39T yapmayı düşünüyorum. Daha önce yapan arkadaşlar yeterli bilgi paylaşmamış nedense ?
    Yaptım, yapmış, yapılmış ama... Gibi yuvarlak cümlelerle konular açılmış.
    Son sürat ile ilgilenmiyorum bağırmadan 120 gitsin yeterli bana..

    Tecrübe eden arkadaşlar aşağıdaki küçük sorulara yorum yapabilir mi ?


    Hangi motor markasının arka dişlisini bulup kullandınız ?
    Tornacı gereksinimi oldu mu ?
    1. vites artçılı ve tek olarak nasıl ?
    Hangi KM de ne çeviriyor ?
    39T değilde 41T olsaydı daha mı iyi olurdu ?

    (Her soru 10 puandır, istediğiniz sorudan başlayabilirsiniz. )


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    fatih. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    pulsar
    46 t olan motora 39 t yaparsan motor gitmez 6 cı vitesi unut
    ama önü 15 yaparsan motor bi 10km rahatlar
    mesut hoca bunu beğendi.

  3. #3
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Sanırım uyumlu 39T dişlisini buldum..



    http://www.motorcycleraceparts.co.uk/product.php/4859/suzuki-inazuma-250-2012---2013-renthal-rear-sprocket-

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:10 ----------

    Forumda ve TR kaynaklı sitelerde bulamadım lakin yabancı sitelerde herşey mevcut.
    Yabancı kaynaklardan edindiğim bilgileri mezara götürmeden paylaşayım istedim.
    Kendi sorum ve sorunumu yine kendim cevaplıyorum benim gibi arayıp bulamayanlara faydalı olur umarım.
    Dişli oranlarıyla tork ve sürat kazanım grafiği aşağıdaki dökümanda.

    http://www.jtsprockets.com/fileadmin/files/jtgearratio.pdf


    Bu duruma göre ideal ebatlar ön için 15T arka için 39T bu şekilde son dişli oranımız 3,29 dan 2.60 seviyesine düşmüş oluyor.
    Bizim anlayacağımız dile çevirirsek 6. viteste 6150rpm aralığında 110kmh demek.


    Tedarik konusuna gelecek olursak;
    Ön dişli 15T için Suzuki TU250 modeli parçası uyumlu
    Arka dişli 39T için Suzuki SV650 modeli parçası uyumlu

    Bunları yaptıktan sonra zincirimiz biraz uzun gelecek bir kaç bakla çıkartarak uygun uzunluğu bulmamız gerekiyor.
    Ayrıca kilometre sayacımız dişli oranlarıyla oynadığımız için %10 luk bir eksi yönde sapma gösterecek.
    Kısaca 50 ile gidiyorsanız bu 60 demek oluyor. Yinede telefonunuza indireceğiniz GPS destekli ölçüm programıyla gerçek hızınızı bulabilirsiniz.

    15T & 39T için güç-tork eğrisi matematiksel olarak hesaplanmamıştır.
    Tamamen kullanıcı tarafından kendi makinasında (Suzuki-inazuma) deneyerek tecrübe edilmiş ve paylaşılmıştır.(Bende çevirisini yaptım)

    Hızı düzenlemek için 3 çeşit hareket algıyacı sensör varmış piyasada hangisi stabil ve bu dişli oranlarına uygun olur onu tam olarak test edip dökümante eden birini bulamadım.

    Sensörüde değiştirirsek herşey tamam olacak.

  4. #4
    tyrung - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2014
    Motosikleti
    Monster 696, Vespa Primavera
    46T den 39T biraz fazla değil mi ? Arkadaşım 42T yapmıştı sanırım ilgileniyorsanız sorarım ne değerlerde.

  5. #5
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    İyi olur, arkadaşınızın da fikirlerini alalım.
    Yine yabancı forumlarda kullanıcının birisi ön için 14-15-16T alıp tek tek denemiş.
    Arka içinde 44-39T denediğini belirtmiş.
    Onun fikri ise 16T - 44T Ama paylaşımı yapıp kaçanlardan biri gibi geldi bana akibeti nedir bilmiyorum. O yüzden kafa karışıklığına sebebiyet vermesin diye bahsetmedim.
    Sadece ön 16T yapıp memnun olanlarda var..

    16T inazuma uyumlu
    http://www.wemoto.com/bikes/suzuki/tu_250_gy_gbk1_grass_tracker_-_big_boy_nj47a-117_123/00-01/picture/sunstar_sprocket_front_plus_1_tooth/

    Bu 15-39 takan arkadaş herkesin sorusuna cevap vermiş ve uzun bir süre haftalık, günlük olarak sürüş bilgilerini paylaşmış. Forumda aktif biri.
    Bu arada zinciri kısaltma yoluna gitmeyip yeni zincir aldığını da paylaşmış.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:48 ----------

    Bu arada KM programlaması için çözümler

    80$ civarı


  6. #6
    tyrung - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2014
    Motosikleti
    Monster 696, Vespa Primavera
    Arkadaşım 39T takmış, +20km vermiş.
    ZümeR bunu beğendi.

  7. #7
    farcob - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2009
    Şehir
    maltepe istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150
    İnazuma'nın gereksiz yere fazla torklu olduğunu düşünmüşümdür. Bence 39T olmalı. Motor rahatlayacak, benzin sarfiyatı azalacak, son hız artacaktır. Bir ara hesaplamıştım: +30 km. İnazuma face sayfasında Sizinde bulduğunuz dişliyi paylaştım, alan değiştiren olmadı. Söylenen şu Mühendislerden iyi mi bilecen. Dişli değişimi modifiye değildir. Hız istersin küçük dişli, tork istersin büyük takarsın. O linkte 39T dişli satılıyor ise İnazuma için demek ki takılabiliyor. Mühendisler tabiki iyi biliyor: Motoru gereksiz torklu yapıp servise iş çıkarmak. 39T yaparsan gitmez diye birşey yok, canavar gibi gider. Rampada en fazla bir vites düşer. Motor güçlü. O linkteki dişliyi alın ama sanki Türkiye'ye shipping yok gibi. Savaş Barış Korucan isimli çok iyi bir ustam var, aynı zamanda dişli de yapıyor idi. Makina Mühendisi aynı zamanda.
    ZümeR bunu beğendi.

  8. #8
    sozerten - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2010
    Şehir
    Nazilli / Eskişehir
    Motosikleti
    Suzuki INAZUMA '14
    Alıntı farcob adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnazuma'nın gereksiz yere fazla torklu olduğunu düşünmüşümdür. Bence 39T olmalı. Motor rahatlayacak, benzin sarfiyatı azalacak, son hız artacaktır. Bir ara hesaplamıştım: +30 km. İnazuma face sayfasında Sizinde bulduğunuz dişliyi paylaştım, alan değiştiren olmadı. Söylenen şu Mühendislerden iyi mi bilecen. Dişli değişimi modifiye değildir. Hız istersin küçük dişli, tork istersin büyük takarsın. O linkte 39T dişli satılıyor ise İnazuma için demek ki takılabiliyor. Mühendisler tabiki iyi biliyor: Motoru gereksiz torklu yapıp servise iş çıkarmak. 39T yaparsan gitmez diye birşey yok, canavar gibi gider. Rampada en fazla bir vites düşer. Motor güçlü. O linkteki dişliyi alın ama sanki Türkiye'ye shipping yok gibi. Savaş Barış Korucan isimli çok iyi bir ustam var, aynı zamanda dişli de yapıyor idi. Makina Mühendisi aynı zamanda.
    Benim de uzun zamandır aklımda olan bişey bu dişli meselesi. Ne kadara mal edebiliriz dişliyi,iletişiminiz varsa sorabilir misiniz?
    ZümeR bunu beğendi.

  9. #9
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Vay bebi ara ben inazuma icinde yapayim dedigimde taslamislardi beni..felaket tellalligi had safhadaydi..ki yillardir bir cok motosikletime yapmistim..
    Simdi tavsiye edilir olmus,yalan dunya neylersin?
    ZümeR bunu beğendi.

  10. #10
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Araştırmalarım sonucunda aşağıdaki uyumlu ön dişliyi dün aldım. Elime geçince montajını kendim yapacağım.
    Değerleri paylaşırım.

    Son dişli oranım 3,29 dan 2,88 e düşmüş olacak.
    Motor gücüne bağlı olarak 2,50 den aşağısı yüksek viteslerde kasıntı yapacağı için fazlasına gerek yok diye düşünüyorum.

    Şayet beni kesmez ise bu modifiye, arkayı 42T yada 41T olarak değiştirerek 2,56 gibi bir oran ile istediğim devir/sürat aralığını elde ederim kanısındayım.

    sozerten bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    15 Mart 2015
    Şehir
    Cekmekoy
    Motosikleti
    Honda CBR250R
    wemoto'dan +1 dişliyi alıp 10.000 km kadar kullandım. Zincir değiştirmeyi gerektirmedi ve hiç sorun çıkarmadı. Yalnız somunu havalı tabancayla sıkmakta fayda var, gevşediğini söyleyen arkadaşlar gördüm. Elle sıkılacaksa da torkunu öğrenip anahtarla sıkın.
    ZümeR bunu beğendi.

  12. #12
    sozerten - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2010
    Şehir
    Nazilli / Eskişehir
    Motosikleti
    Suzuki INAZUMA '14
    Alıntı ZümeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Araştırmalarım sonucunda aşağıdaki uyumlu ön dişliyi dün aldım. Elime geçince montajını kendim yapacağım.
    Değerleri paylaşırım.

    Son dişli oranım 3,29 dan 2,88 e düşmüş olacak.
    Motor gücüne bağlı olarak 2,50 den aşağısı yüksek viteslerde kasıntı yapacağı için fazlasına gerek yok diye düşünüyorum.

    Şayet beni kesmez ise bu modifiye, arkayı 42T yada 41T olarak değiştirerek 2,56 gibi bir oran ile istediğim devir/sürat aralığını elde ederim kanısındayım.

    http://images.wemoto.com/full/SPROCK...R/10035067.jpg
    Gelişmeleri yaz üstad, takipteyim
    ZümeR bunu beğendi.

  13. #13
    ahmetunuver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2007
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Modenas GT135
    Alıntı ZümeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sanırım uyumlu 39T dişlisini buldum..

    http://www.motorcycleraceparts.co.uk...ised%20sqr.jpg

    http://www.motorcycleraceparts.co.uk...rear-sprocket-

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:10 ----------

    Forumda ve TR kaynaklı sitelerde bulamadım lakin yabancı sitelerde herşey mevcut.
    Yabancı kaynaklardan edindiğim bilgileri mezara götürmeden paylaşayım istedim.
    Kendi sorum ve sorunumu yine kendim cevaplıyorum benim gibi arayıp bulamayanlara faydalı olur umarım.
    Dişli oranlarıyla tork ve sürat kazanım grafiği aşağıdaki dökümanda.

    http://www.jtsprockets.com/fileadmin...tgearratio.pdf


    Bu duruma göre ideal ebatlar ön için 15T arka için 39T bu şekilde son dişli oranımız 3,29 dan 2.60 seviyesine düşmüş oluyor.
    Bizim anlayacağımız dile çevirirsek 6. viteste 6150rpm aralığında 110kmh demek.


    Tedarik konusuna gelecek olursak;
    Ön dişli 15T için Suzuki TU250 modeli parçası uyumlu
    Arka dişli 39T için Suzuki SV650 modeli parçası uyumlu

    Bunları yaptıktan sonra zincirimiz biraz uzun gelecek bir kaç bakla çıkartarak uygun uzunluğu bulmamız gerekiyor.
    Ayrıca kilometre sayacımız dişli oranlarıyla oynadığımız için %10 luk bir eksi yönde sapma gösterecek.
    Kısaca 50 ile gidiyorsanız bu 60 demek oluyor. Yinede telefonunuza indireceğiniz GPS destekli ölçüm programıyla gerçek hızınızı bulabilirsiniz.

    15T & 39T için güç-tork eğrisi matematiksel olarak hesaplanmamıştır.
    Tamamen kullanıcı tarafından kendi makinasında (Suzuki-inazuma) deneyerek tecrübe edilmiş ve paylaşılmıştır.(Bende çevirisini yaptım)

    Hızı düzenlemek için 3 çeşit hareket algıyacı sensör varmış piyasada hangisi stabil ve bu dişli oranlarına uygun olur onu tam olarak test edip dökümante eden birini bulamadım.

    Sensörüde değiştirirsek herşey tamam olacak.
    Şu linkten de faydalanabilirsiniz..
    http://www.sprocketcalculator.com/
    ZümeR ve mesut hoca bunu beğendiler.

  14. #14
    sozerten - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2010
    Şehir
    Nazilli / Eskişehir
    Motosikleti
    Suzuki INAZUMA '14
    http://www.gearingcommander.com/

    Ben de bu siteyi buldum. Motorunuzun modelini seçip takmak istediğiniz dişlileri yazıyorsunuz ve olacakları size söylüyor.

    Inazuma, orjinal ön dişlisiyle (14T) 6. viteste 8000 d/d'de 110 km/h yaparken, önü 15T yaptığımızda 118 km/h, 16T yaptığımızda ise 125 km/h yapıyor.

  15. #15

    Üyelik
    02 Ağustos 2010
    ön veya arka dişliyi değiştirmeyi düşünenler, orjinal büyük veya küçük dişliler chinde inazumanın montajın yapıldığı fabrikasında üretiliyor yani Haojue/Suzuki fabrikasında parçalara ulaşabilmek için www.aliexpress.com'dan spariş verebilirsiniz. ben şahsen spariş verdim 37 gün sonra ulaştı PTT sağolsun geçikti.

    Fabrika çıkışı inazuma göstergesi %10 fazla gösterdiğinden 16 T ön takarak eşitleniyor ben arkayıda değiştirdiğimden %10 az gösteriyor. yani 100 yazıyorsa göstergede aslıda 110 la gidiyorsun önemlimi kullanıcı bilir beni rahatsız etmiyor .

    Şu anda ön dişli 16 T arka dişlim 42 T kullanım süper değişti sanki 600cc touring kullaniyorsunuz, yakıt tüketimi azaldı tam ölçmedim ama benim gibi uzun yol sakin hız yapmayı sevenler için birebir 6. vites 6500 devirde 115 km/h.

    Artıcı ve bagaj dahil motor pek zorlanmiyor, kalkışta zorlaniyor ama hız aldıktan sonra rampa falan banamısın demiyor.

    Uyumlu dişli modelleri; üstündeki ön dişli kalınlığı 8.7mm dir. GN250 in 7mm dir 1.5mm pul koyduktan sonra problem yok.

    Suzuki GN 250
    Suzuki TU 250 x
    Suzuki SP400
    Suzuki SFV 650 Gladius
    Suzuki GSX 600 (servise gittiğinizde bu modelin yağ filtresini takıyorlar)

    GN250 dişli ölçüleri;


    sozerten bunu beğendi.

  16. #16
    sozerten - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2010
    Şehir
    Nazilli / Eskişehir
    Motosikleti
    Suzuki INAZUMA '14
    Alıntı Geuvix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ön veya arka dişliyi değiştirmeyi düşünenler, orjinal büyük veya küçük dişliler chinde inazumanın montajın yapıldığı fabrikasında üretiliyor yani Haojue/Suzuki fabrikasında parçalara ulaşabilmek için www.aliexpress.com'dan spariş verebilirsiniz. ben şahsen spariş verdim 37 gün sonra ulaştı PTT sağolsun geçikti.

    Fabrika çıkışı inazuma göstergesi %10 fazla gösterdiğinden 16 T ön takarak eşitleniyor ben arkayıda değiştirdiğimden %10 az gösteriyor. yani 100 yazıyorsa göstergede aslıda 110 la gidiyorsun önemlimi kullanıcı bilir beni rahatsız etmiyor .

    Şu anda ön dişli 16 T arka dişlim 42 T kullanım süper değişti sanki 600cc touring kullaniyorsunuz, yakıt tüketimi azaldı tam ölçmedim ama benim gibi uzun yol sakin hız yapmayı sevenler için birebir 6. vites 6500 devirde 115 km/h.

    Artıcı ve bagaj dahil motor pek zorlanmiyor, kalkışta zorlaniyor ama hız aldıktan sonra rampa falan banamısın demiyor.

    Uyumlu dişli modelleri; üstündeki ön dişli kalınlığı 8.7mm dir. GN250 in 7mm dir 1.5mm pul koyduktan sonra problem yok.

    Suzuki GN 250
    Suzuki TU 250 x
    Suzuki SP400
    Suzuki SFV 650 Gladius
    Suzuki GSX 600 (servise gittiğinizde bu modelin yağ filtresini takıyorlar)

    GN250 dişli ölçüleri;

    http://www.jtsprockets.com/fileadmin...rge/jtf434.jpg
    http://www.jtsprockets.com/fileadmin...e/jtr819-2.jpg
    Sizi şöyle alalım

    https://www.facebook.com/groups/4554...1882826215446/

  17. #17
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz

    http://www.wemoto.com/bikes/suzuki/t..._plus_1_tooth/


    Yukarıdaki dişliyi alıp kendim taktım. Orjinali ile kalınlık farkı mevcut. 1.5mm kadar daha içeride çalışıyor arkasına uygun pul koyarsanız aynı hizaya geliyor. Ben tornacıda 2mm çelik pul yaptırdım. Usta ve tornacı dahil 1.5mm den bi şey olmaz dese de ben pul taktım.
    Ustaya güvenmediğim için kendim söktüm kendim taktım. Sadece alet edavat yardımı oldu bana, birde yanımda polemik yapıp durdu sürekli.

    Kendisi yapacaklar için benim düştüğüm ikilem bazı japonlarda olduğu üzere ters diş olma ihtimali idi.
    Değilmiş bunu bilmeniz yeterli.


    Dişli somununu sıkmadan önce kullanın derim. Ben kullandım.

    16T yi takabilmek için arka tekeri gevşetip öne almanız gerekiyor. 16T yi taktıktan sonra zincir gerginliği ayarlayıp
    Arkayı uygun pozisyonuna alıyorsunuz. Zincir değişimi gerekmiyor.

    İlk izlenimler..

    Arka orijinal 46T ön 16T olarak 600 km yol yaptım. 2 depo bitti. 0,19 kr. yakıt.
    Şehir içi 3. viteste day day day gezmeyi unutun o artık 2. vitesle oluyor.
    Köşelerden dönerken 3 artık kasıyor mecbur 2 ye düşüyorsunuz.
    1. vites kalkarken biraz gaz istiyor önceden rölantiyle rahat kalkıyordu.
    Vites araları haliyle uzadı.
    100 km nin altında sürat ve hız göstergesi (~3-5 km) yaklaşık olarak düzgün çalışıyor.
    Kadran 100 gösterirken 108 olarak GPS gösteriyor.
    Uzun soluklu rampalarda artçı ve bagaj varsa 5 i sürat ve sollama isterseniz 4 ü istiyor.
    7000 d/d ile gerçek değer 110 km/h kadran ise 102 civarı gösteriyor.
    Artçı ile 140 km/h gördüm o hızda giderken GPS ölçümünü ne artçı nede ben yapabildim. :(

    Motorun sarsıntısı kayboldu.
    Tatlı bir sessizlikle 50-60 ile gitmesi keyifli.
    1-2-3-4. viteslerde tork halen hissediliyor.

    Arka 2-3 diş küçülmeyi istiyor mu ? Evet kesinlikle istiyor..
    Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.

  18. #18

    Üyelik
    02 Ağustos 2010
    Alıntı sozerten adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    Geldim ;)

    Alıntı ZümeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://images.wemoto.com/full/SPROCK...R/10035067.jpg
    http://www.wemoto.com/bikes/suzuki/t..._plus_1_tooth/


    Yukarıdaki dişliyi alıp kendim taktım. Orjinali ile kalınlık farkı mevcut. 1.5mm kadar daha içeride çalışıyor arkasına uygun pul koyarsanız aynı hizaya geliyor. Ben tornacıda 2mm çelik pul yaptırdım. Usta ve tornacı dahil 1.5mm den bi şey olmaz dese de ben pul taktım.
    Ustaya güvenmediğim için kendim söktüm kendim taktım. Sadece alet edavat yardımı oldu bana, birde yanımda polemik yapıp durdu sürekli.

    Kendisi yapacaklar için benim düştüğüm ikilem bazı japonlarda olduğu üzere ters diş olma ihtimali idi.
    Değilmiş bunu bilmeniz yeterli.

    http://www.rigging.com.au/yacht_fitt...Loct%20250.jpg
    Dişli somununu sıkmadan önce kullanın derim. Ben kullandım.

    16T yi takabilmek için arka tekeri gevşetip öne almanız gerekiyor. 16T yi taktıktan sonra zincir gerginliği ayarlayıp
    Arkayı uygun pozisyonuna alıyorsunuz. Zincir değişimi gerekmiyor.

    İlk izlenimler..

    Arka orijinal 46T ön 16T olarak 600 km yol yaptım. 2 depo bitti. 0,19 kr. yakıt.
    Şehir içi 3. viteste day day day gezmeyi unutun o artık 2. vitesle oluyor.
    Köşelerden dönerken 3 artık kasıyor mecbur 2 ye düşüyorsunuz.
    1. vites kalkarken biraz gaz istiyor önceden rölantiyle rahat kalkıyordu.
    Vites araları haliyle uzadı.
    100 km nin altında sürat ve hız göstergesi (~3-5 km) yaklaşık olarak düzgün çalışıyor.
    Kadran 100 gösterirken 108 olarak GPS gösteriyor.
    Uzun soluklu rampalarda artçı ve bagaj varsa 5 i sürat ve sollama isterseniz 4 ü istiyor.
    7000 d/d ile gerçek değer 110 km/h kadran ise 102 civarı gösteriyor.
    Artçı ile 140 km/h gördüm o hızda giderken GPS ölçümünü ne artçı nede ben yapabildim. :(

    Motorun sarsıntısı kayboldu.
    Tatlı bir sessizlikle 50-60 ile gitmesi keyifli.
    1-2-3-4. viteslerde tork halen hissediliyor.

    Arka 2-3 diş küçülmeyi istiyor mu ? Evet kesinlikle istiyor..
    Sanayideki ustalara asla güvenmeyin, kotulemek için değil ama adamlar kaba taslak düşünüyor. Biz motorcu olarak en ince detayında kadar düşünüp öyle hareket ediyoruz aman bebeğime bir şey olmasın !, olunca ilk içimiz gidiyor sonra cebimizden gidiyor malum tofaş değil kullandiğimiz alet.

    Birde genel monoton standartizasyon tipler vardır '' mühendisten iyi mi bilcen '' diyenler. Motoru tasarlıyan mühendis inanın ki inazumya binmemiştir bile, onu kullanırken o hissi anlamamıştır o şanzımanın o motora olmamış olduğunu anlamamıştır kullansa bilir ! yada euro 5 egsoz normundan dolayı yada 250cc hız limitasyonu icabında tasarlamış olabilir. Ama inazumyaı kullanan kişi keyifcidir Torkcudur yolda süzülmek isteyen kişi, hız istesek Yamaha R25 alırız, şekil istesek kawasaki z250sl, hepsinden biraz istesek CBR250R alırız.

    inazumanın max torku 6500 civarında vermektedir eco moda kullanınca 6000 vites işiği yanıyor ona göre dişli ayarlayın ve motorun keyfini sürün, ama 8400 max güçünü veriyor oda ayrı bir zevk size kalmış inazumacılar sizin için nasıl uygunsa ona göre ayarlayın ve sağdan soldan dolma bilgilerle ilerlemeyin motor sizin zevk sizin.!!!
    ZümeR bunu beğendi.

  19. #19
    sozerten - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Şubat 2010
    Şehir
    Nazilli / Eskişehir
    Motosikleti
    Suzuki INAZUMA '14

  20. #20
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Dişler arası tepe nokta mesafesi, iç diş sayısı, iç diş derinliği, kalınlık bunlardan emin olman gerek.
    Yukarıdaki resimlerde firmalar, bu değerleri belirterek satış yapıyor.
    Alırsın, ön dişli 1mm büyük gelirse zaman içerisinde hem zincir, hem dişli hemde tahrik mili burçlarında sorun yaşarsın.
    Ölçüleri yazılı bir malzeme temin et derim.
    Derin olan kuyu değil, kısa olan ip'tir.


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)