Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

ön dişli muhabbeti

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    12 Eylül 2014
    selamın aleyküm arkadaşlar benim asya hero motorum var 2011 model 125 cc orjinal hali ile cbf leri güle oynaya geçiyodu hele
    ben 2 kişi iken cbfler tek kişi iken rahatca geçiyodum yani genel olarak güzel gidişinden memnundum ama insan oğlu tamahkar değil
    yetmiyo sık sık vites istiyodu şerhir içinde sıkıntı oluyodu devamlı debriyaj vires sıkıntı oluyodu benim istedigim motorun ön dişliyi büyükmek son hızı biraz daha arttırmak vetes aralık larını uzakmak genel özelliklerini yazıyım kolay anlaşılmasız için aşğıya

    orjinal hali

    ön dişli 15
    son hız 135 km falan idi
    0-50 km hızlanma ortalama 5 saniye falan tahminen
    1. vitesden son hız 25 km hız yapıyordu
    son hızda son devir 12000 rpm lerde idi
    ve sık sık vites istiyodu


    sonradan

    ön dişli 17 yaptım
    son hız hala 135 falan
    0-50 hızlanma 5.50 saniye falan oldu (tork düştügü için)
    1. viteste son hız 35 km (yapmaya başladı aralar uzadı güzel oldu)
    son hızda devir 10000 rpm (5. vitesin son hızında oldugu için 12000 rpm den 10000 rpm düşünce son hızda pek bişey değişmedi)
    artık sık sık vites istemiyodu şehir içinde rahyat ediyodum istediyim orda oldu ama son hız nedne artmadı kolay nalamanız için böle yazdım güzel olmuştur inşallah hepinize teşekkür ederim şimdiden


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    cunku gücü az ve son vitesde o dişli kombinasyonunu ancak 10000 devir cevirebiliyor

    iki kişi iken son hızda eskiden cok daha yavas kalır

  3. #3

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Özet : Möhendiz'ler en ideal oranla dişli seçmişler , sizin yaptığınız dişli modifiye ise, devir düşürüp nisbi ekonomi odaklı " olabilmiş " , fazlasını beklemeyin, jet nitroda uygulasnız birşey değişmeyecek demektir, mühendisleri tebrik etmeli.

  4. #4
    Thracian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2012
    Şehir
    Lüleburgaz-Bursa
    Motorunuzun torku yüksek hızlarda rüzgar direncini yenmeye yetmiyor o yüzden devirlenemiyor.150 cc bir motosiklet zaten 135 km normal hatta fazla bir hız.Ancak motosikleti hafifleterek,rüzgar direncini azaltarak,lastikleri sürtünmesini azaltarak (hiç tavsiye etmem) son hızı arttırabilirsiniz.Yada silindir bloğunu 200 lük veya daha yüksek hacimli bir blok ile değiştirerek(oldukça maliyetli) hızı arttırabilirsiniz.Açıkçası ben hiç birini tavsiye etmem.Bu tarz şeyler hem motorunuza zarar verir hem sizin güvenliğinizi tehlikeye sokar.150 cc motosikletin güvenlik ve sağlamlık dahilinde limitleri bu kadar.Ayrıca bu son hızın bir de duruşu var bunu da unutmayın.

  5. #5
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Bence o yaptığın 135 km hız da aslında 120 falandır çünkü 125'likler o kadar hız yapabiliyor en fazla. Yokuş aşağı bassan da rüzgar direnci diye bişey var.

  6. #6

    Üyelik
    12 Eylül 2014
    hepinize teşşekürler saolun


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)