Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Motosan TR150 - 180cc sizce ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    bergamalee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Motosikleti
    Mondial mg 200 classic , Motosan CG200
    İyi akşamlar abilerim babamın bugün aldıgı bir motordan size bahsedicem babam bu konularda cok meraklıdır ve yani benim görüşümce tek olabilicek bir motor aldım sayılır tek olmasıda bizim için parça sıkıntısı ortaya çıkarıcak tabiki biliyoruz orjinalden 150 cc olan bu motorumuzu ustamızla beraber 180 cc yükselttik karbüratör +extralarımız , falan hepsini motorumuza montajını yaptık ya işte ben sizden söyle bir konuda yardım istiyorum ben motorumun sadece tork üstünde olması istiyorum pek hız yapan bir kişide degilim zaten motorum ön amortisör yaylarından 6 cm falan kesildi sallamayı kesmek için amaca ulaşıldı ama ben tork istiyorum anlıycanız uzattım dişlilerimde ne gibi değişiklik yaparak 1.2 viteslerde yüksek bir güç elde edebilirim kaba tabir olucak ama 1.viteste gaza yavaş yavaş yüklendigimde uçak kalkarcasına bir his vermesini istiyorum siz zaten anladınız birde motorumdan fotoğraf atayım

    NOT : 16 x 42 Dişli mevcuttur

    Buda benim mavişim daha doğrusu babamla benim :D


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Macit250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2013
    Şehir
    Skinoskisama
    Motosikleti
    Dragstar
    Tork 150 cc birbirinden uzak iki aşık

  3. #3
    kinqdai - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Aralık 2014
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    KUBA CİTA
    Maşşallah güzel motor. Tork istiyorsan güçde olmalı. 150 lik makine full seti değişmeden istediğini elde edemezsin. Sana şöyle söyleyim. Karbüratör filan bunlar ufak etkenler, senin istediğin şeyi vermiceklerdir. Piston çapını genişlet 63.5 yada 65.5 yap silindirini 200 lük yap, dereceli egzantrik ve güzel bir krank ayrıca 200 yada 250 lik karbüratör ile istediğin şeyi elde edersin. Hemde o arka dişlini o kadar büyütmene gerek de kalmaz. 1-2-3 hiç fark etmez yerinde tutamazsın, tabi güzel bir ustalık ister dediklerim herkezin yaptığı motor bir olmaz. Ama istediklerini elde etmen için en gerekli şeyleri söyledim sana. 400-600 lira aralığında motorunu güzel bir ustaya full set 200 olarak yaptır, ön istersen 18 at arka 32 yada 34 at 1.2.3 viteslerin senin 100 120 yi rahat gösterir, tork cabası Tabi tekrar söylüyorum yapan ustaya bağlı ayar önemli

    Ba ba ba ba bapppp. Sonra kesiciye düşücek dooooooottt dot dot dooottt. BABA MRB. :D

  4. #4
    Tİme_shİft42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Kasım 2012
    Motosikleti
    Var
    En basiti ön dişli bir diş küçültülür

  5. #5
    bergamalee - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Kasım 2011
    Motosikleti
    Mondial mg 200 classic , Motosan CG200
    bu arada söylemeyi unutmuş olabilirim tabikide motor 150cc full olarak zaten üstten egzantrikli bir cg farkı bu yanlış yazdıysam affedin


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)