Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

2000 model yzf r6 Motor Vitese Takınca 4000 deviri geçmiyor gaz yemiyor

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    elektronik bir problem muhtemelen.safe moda almış gibi gözüküyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    10 Aralık 2014
    Motosikleti
    Honda SES 150 Dylan
    aslında kara35 çok haklı bizim ülkemizde racing alanların kaçı rodajını düzgün yapıyor ? kaçı bakımını eksiksiz yapıyor ? antalyada yaşıyorum inan ikinci el bisiklet bile alacaksan en az 5ayrı işini bilen tamirciye baktırmak gerekiyor ben olsam 2.el racing asla almam bunlar overpower aletler kendini bile parçalayacak güce sahip bu güce bi apaçinin hakim olduğunu düşünürsek ikinci el racing bana pek mantıklı gelmiyor ama alana binene hayırlı uğurlu olsun arkadaşım senin motorun bujiler sağlammı ? uçlarında kararma varmıydı ? buji kablolarında çatlak varmıydı ? hava filtren nasıl ? karbüratörlü ise hava ayarları nasıl ? karbüratörlü ise senkron ayarı nasıl ?

  3. #23

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    Alıntı Kara35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sen turkiyede boylemi saniyorsun isleri? Adamlarda bilinc var, kultur var, bakim var. Daha cumartesi gunu R6 ile cay icmek icin durunca tesaduf cayci eleman dukkan, yanindaki r6 sini gosterdi 2013 modelmis, bana sordugu ilk soru kac km de dedi, 400 dedim daha, ee bos bu motor, elcik, manet, cam, plakalik yok, egzoz yok dedi, bende alacali beygir gibi bir motosiklete binmeyecegimi egzozda dusunmedigimi dusunursemde rodajtan sonra takacagimi soyledim. İkinci sorusu kac yaptin oldu? Dedim 110 falan niye dedi ? Motor 400km de daha 6 bin devri gecmiyorum dedim. Sasirdi. Yanindaki bir arkadasi, adam isi biliyor motoru alistiriyor deyince cocuk arada bas sen yine abi sagir kalmasin dedi iste boyle tipler motosiklet kullaniyor. Boyuna tek yapiyor, seri kalkiyor, km si geldiginde ucuz yag kullaniyor. Filtreleri degistirmiyorlar. Servisler zaten servis degil. Yag tapasini sıkarken yalama yapanami denk gelirsin yoksa ilk 1000 bakiminda gidon boslugunu bile kontrol etmeyenemi?

    İsiklarda bosta motoru kesiciye sokarlar. Racing motorla sehir icinde gezipbsurekli harareti 100c ustun de tutarlar. Daha sayayimmi?
    2 yillik 14 bin km deki 636 min hava filtresi kapkaraydi icinden ozellikle fotosunu cektim kus tuyu cikti kocaman, bildiginiz telek tuy. Adam 0 alip 14 bin km boyunca sokmemis filtreyi, muhtemelen serviste sokmemis.

    Siz isi bilmiyorsunuz, bana yabanc ulkelerden ornekler vermeyin, baska ornekler verip bozarim sizi. Dunku motorcularsiniz. Ben bu sitedeki bircok uyenin yasi kadar spor motosiklet kullandim. Motorcularida tanirim, camiayida, satisinida, servisinide cok iyi tanirim.
    Adam 20 bin yapmis on arka disli zincir, debriyaj balatasi degistirmis, on keceleri patlatmis, gifon boslugunu gectim arka salinim bile oynuyor artik.

    O yuzden eski abilerinize sorun soylesinler 3 yastan buyuk 20 bin km den fazla japon 4 silindir racing makinaya binilmez.
    ee Kara35, bu yazdıklarına göre senin motorlarda piyasadakilerden farklı değil, bu durumda senden de motosiklet alınmaz. baksana 30.000deki aletten kurtulmaya çalışıyorsun bitti bu diye.

    eminim sahibindene şöyle yazacaksın: sahibinden 0 dan farkı km si. tüm bakımları yapıldı, yağı değişti, zinciri yağlandı, filtreleri değişti, kapalı garajada tutuldu, yağmur değmedi ama 30.000 de canını aldım, satıyorum. sıfırının %99u fiyat çekiyorum. tok satıcıyım son fiyattır. beklerim.

    not edin arkadaşlar Kara35 den motor alınmaz. ? değil mi?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:25 ----------

    Alıntı Kara35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekmeğini yemiş makina malesef.İnsallah en az zararla elden cikarirsiniz.

    Benim yillardir, uyguladigim bir kural var 3 yas ustu motosiklete, ozellikle 4 silindir japona binmiyorum. 0 km alip en iyi sekilde baksan, az kilometre bile yapsan motosiklet 3 yilda bitiyor. Durdugu yerde bile problemler cikiyor. O ilk gunku estetigi, sessizligi, yolda gidisi herseyi degisiyor. Ne yaparsaniz yapinda fabrikadan cikmis gibi olmuyor bir daha.

    Ben motosiklette 20bin km veya 3 yasi , sınır belirlerim.

    Gecmiste hep oyle yaptim. Motosiklete sadece yagina, suyuna, rutin eskiyen lastiktir, zincirdir, balatadir falan haric hic masraf yapmadim.
    Su anda 0 km aldigim 2015 r6 nin gidis saati islemeye basladi. 20 bin yada 3 yila gelsin , isterse zerre problemi olmasin o motor benden cikar.
    oh ne ala...

  4. #24
    ozgur325 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Eylül 2010
    Motosikleti
    Prof.Dr.650
    Her zaman olduğu gibi kamyonla gereksiz yorum var... adam soru sormuş cevap veren yok, biri taş atıyo diğerleri.... neyse sorunu olan arkadaş, 1.viteste devir artıp diğerlerinde artmiyorsa yakıt sisteminde sıkıntı yoktur kanimca. aynı model bir motor bulabilirsen motorun beynini değiştirip bir dene, zira devire göre ateşleme zamanlamasını beyin ayarlar arızalı olma ihtimali var. Eğer elektronik yol modları varsa o devreler arızalı olabilir son olarak ateşleme bobini arızalı olabilir

  5. #25

    Üyelik
    22 Şubat 2015
    Alıntı mehmetputun8 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba arkadaşlar tam sezon başlamaya yakın motorumda bi sıkıntı oluştu.Motor boştayken çok güzel gaz yiyo fakat vitese atınca 4000 devirlerde motor oturuyor gitmiyo.50km yi geçmiyo.Geçen hafta kendi imkanlarımla motoru söktüm buji kablolarını çıkardım yeniden taktım farkında olmadan motor düzeldi.Ama şimdi gene aynı hatayı verdi bu neden olabilir.

    Kardeşim benimde başıma geldi. kelebeklere baktırmanı öneririm. Eğer onlarda sıkıntı yoksa derhal bir benzin pompası değiştirmeni öneririm. benimde 1000cc makinam var ve inanırmısın 170km de kalıyordu ve bu Suzuki kullananlar için rezilliktir. 6bin devirde tıkanıp kalıyordu. benzin pompası değiştirdim sorun ortadan kalktı 299 görüyorum. Tabi benzin pompası değilde hava giriş çıkışında sorun varsa onu bilemeyeceğim.

  6. #26
    umurcan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı Kara35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekmeğini yemiş makina malesef.İnsallah en az zararla elden cikarirsiniz.

    Benim yillardir, uyguladigim bir kural var 3 yas ustu motosiklete, ozellikle 4 silindir japona binmiyorum. 0 km alip en iyi sekilde baksan, az kilometre bile yapsan motosiklet 3 yilda bitiyor. Durdugu yerde bile problemler cikiyor. O ilk gunku estetigi, sessizligi, yolda gidisi herseyi degisiyor. Ne yaparsaniz yapinda fabrikadan cikmis gibi olmuyor bir daha.

    Ben motosiklette 20bin km veya 3 yasi , sınır belirlerim.

    Gecmiste hep oyle yaptim. Motosiklete sadece yagina, suyuna, rutin eskiyen lastiktir, zincirdir, balatadir falan haric hic masraf yapmadim.
    Su anda 0 km aldigim 2015 r6 nin gidis saati islemeye basladi. 20 bin yada 3 yila gelsin , isterse zerre problemi olmasin o motor benden cikar.
    şu mantık yüzünden herkes 2. elde her motora şüphe ile yaklaşıyor, km düşürme gibi yollara başvuruyor.
    motorun bi sıkıntısı çıkmış azıcı vicdanı olan adam masrafını düşürüp satmaya bakıyor. o vicdan da yoksa idareten yaptırp birilerine çakma yoluna gidiyor

    bi motosiklet için 20000 limitse arabada 40000 olsa bisiklete binek lanet olsun. adam akıllı yaparsın bakımın, özenini gösterirsin canavar gibi de gider 200 300 k km. attır piston sekman devam. aç da bak advriderdaki dayılara kaç yıllık dr650 klr650 xr650 ve hepsinden öte sağlam motor bilgisi isteyen adv640 gibi motorları toplayıp toplayıp çok uzun yollara çıkıyorlar.

    şimdi bi yanda bunları görüyorsun, 10 yıllık her tarafı gerçek anlamda değiştirilmiş motorlar, bi yanda da okuyorum ki ben 30 40 bin lira verip motor alıcam onun da ömrü 20k biçilecek.

    la deget. 2. elde motoru alınmaz listemde edindiğin güzide yerin hayırlı olsun
    Heil Spellcheck

  7. #27
    BatuhanK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ekim 2009
    Şehir
    İzmir
    Yurtdışımda bakım var, kullanmayı bikiyorlar motor eakimiyor. Fakat burada bakım yok, sert kullanılıyor diyorsunuz. Ve bunun öncesinde de sıfır aldupınız motora 3 yıl sınırı koyuyarsanız farketmeden kendinizi bahsettiğiniz Çaycı ile aynı kefeye sokmuş oluyorsunuz. Satarken foruma yazın da kimse almasın o motoru

  8. #28
    LifeisBike
    Misafir
    Bir arkadaşımın 2006 model 600F'i var 0 almıştı. Motor 9 yaşına girdi aşağı yukarı. Motosikleti 42.000 km'de. Inaniyorum ki 200.000 Km'yi aşacak.. Sürücü var, sürücü var.. Genel olarak kötü sürücü cok olabilir, ama 3 yaşından büyük 4 silindir japona binilmez mantığını doğru bulmuyorum.

  9. #29
    Biyturs_OnSr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2015
    Şehir
    Avrupa
    Motosikleti
    Peugeot Elystar
    1- 3 yaşından büyük motor almam
    2- 20.000 km benim için sınır

    İlk görünce kişisel görüştür saygı duyarım dedim, ama sonrasında birsürü yorum yazdı arkadaş. Demeden geçemedim, hayatımda duyduğum en saçma düşüncelerden biri. 10 yaşına gelmiş motorumda oldu, 30.000'de olanda oldu. Genelleme yapmayın. Yapcaksanızda "çoğu kişi" diyin, "bazı acemiler" diyin ama herkesi aynı kefeye koymayın


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)