Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

ybr 125 öne amortisör ACİL yardım...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    zozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2011
    Şehir
    BuRSa
    Motosikleti
    MoNDiaL 150 Zc& ybr125
    arkadaslar ön amörtisör kecesini degiştirmem lazım ama bir türlü cıkaramadım üst kapagı 14 alyanlla actım alt taraftaki inbus civatayı 8 alyanla sökmeye calısıyorum bosa dönüyor yardımlarınız bekliyorum


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    onu o şekilde sökmen çok zor olur..
    havalı tabanca bularak ucuna 8 allen anahtarı takmalı (bu normal L şeklinde olan değil tabiki) ve darbe ile söküp darbe ile sıkmalısın...çünkü karşılığında sabir duran bir somunu yok..,çerdeki yayın dibindeki aparatla beraber dönen bir civata ile karşı karşıyasın...
    zozturk bunu beğendi.

  3. #3
    zozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2011
    Şehir
    BuRSa
    Motosikleti
    MoNDiaL 150 Zc& ybr125
    keceyi baska nasıl sökebilirim

  4. #4
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    başkatürlü sökersin ama iç boruya ve keçenin oturduğu yüzeylere zarar verme çizme ,ezme riskin %99 dur..buda daha beter yağ kaçağı anlamına gelir...

    en güzeli tertemiz bir şekilde söküp takmaktır...

  5. #5
    zozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2011
    Şehir
    BuRSa
    Motosikleti
    MoNDiaL 150 Zc& ybr125
    tesekkürler

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:36 ----------

    sökmek için herhangi bi aparat felan varmı yada yapabilirmiyiz bilgisi olan arkadaslar yardım bekliyorum..

  6. #6
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    Sana pratik çözüm,
    o kapağı iptal et kullanma,
    o kapağın yerine yeni keçeyi tak ve kapağın yuvasına oturttur,
    buda işini görecektir...

  7. #7
    zozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2011
    Şehir
    BuRSa
    Motosikleti
    MoNDiaL 150 Zc& ybr125
    aslında onu düsündum cift kece olur ama biraz pipirikli biriyim galiba içim rahat etmez

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:33 ----------

    Guncel....

  8. #8
    hayat2teker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2012
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    YBR 250
    Yine burdan öğrendiğim bir bilgiyi paylaşayım..

    Yaklaşık 50 cm'lik bir inşaat demirinin ucuna kaynatacağın 14mm bir somunla amortisörün içinde en altta bulunan somunu tutarsın, diğer yandan amortisör dış borusunun altındaki 8 alyanla tutulan somunu çevirdiğinde dış boru ile iç boruyu ayırmış olursun, ondan sonrasını halledersin zaten...
    zozturk bunu beğendi.

  9. #9
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/103711-ybr-125-on-amortisor-kecesi-ve-ana-borusu.html

  10. #10
    zozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2011
    Şehir
    BuRSa
    Motosikleti
    MoNDiaL 150 Zc& ybr125
    Alıntı hayat2teker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yine burdan öğrendiğim bir bilgiyi paylaşayım..

    Yaklaşık 50 cm'lik bir inşaat demirinin ucuna kaynatacağın 14mm bir somunla amortisörün içinde en altta bulunan somunu tutarsın, diğer yandan amortisör dış borusunun altındaki 8 alyanla tutulan somunu çevirdiğinde dış boru ile iç boruyu ayırmış olursun, ondan sonrasını halledersin zaten...
    verdiniz bilgiye göre 14 alyanla acılan inbus civata tarzı bir parca içinde yanlıs anlamadım degilmi? benimde ögrenmek istedgim icindeki parcayı tutmak için kaclık bir anahtara ihtiyac olguydu. bir kac konu buldum ama kesin bir fikir vermemişlerdi siz 14 diyorsanız 14 dur tesekkürler..

  11. #11
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Önce alttaki civatayı açmalıydın. Üstten kapağı açınca sıkıştırma ortadan kalktığı için şansın iyice azalmış.

    Daha önce aynı durumda alyenin uzun kısmını kesip matkaba takmış ve darbeli modda söküp takmıştım.
    Genelde ilk defa amortisör sökenlerin yana döne kıvrandığı durumdur.
    zozturk bunu beğendi.

  12. #12
    zozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2011
    Şehir
    BuRSa
    Motosikleti
    MoNDiaL 150 Zc& ybr125
    üst cıvata sıkılı oldugu haldede denedim pek bir sey fark etmedi. matkabın gücü yetermi yetse bile darbe kısmı ne işe yaracak anlamadım havalı tabanca görevi mü görüyor.

  13. #13
    zozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2011
    Şehir
    BuRSa
    Motosikleti
    MoNDiaL 150 Zc& ybr125
    amortisör borusunun içinde civata 14 alyan mı? aparat yapacagım

  14. #14
    zozturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2011
    Şehir
    BuRSa
    Motosikleti
    MoNDiaL 150 Zc& ybr125
    14 alyanla acılıyor bu gun acıp degiştirdim yardımcı olan arkadaslara tesekkürler.

  15. #15
    hayat2teker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Aralık 2012
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    YBR 250
    Alıntı zozturk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    14 alyanla acılıyor bu gun acıp degiştirdim yardımcı olan arkadaslara tesekkürler.
    Evet tebrik ediyorum, motorunuzu biraz daha tanımaya başladınız
    Bu arada her bir amortisöre 155-160 ml yağ koy, özel satılan Fork oil diye geçen yağlar var, ya onlardan kullan ya da açık da satılan 10 numara yağ ;)


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)