Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

cup 100cc motor bakımı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    sahin08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2014
    Şehir
    bodrum muğla
    Motosikleti
    ramzey qm250-2006 skyjet-sj100-7 yuki gy200
    oncelikle foruma yeni kayıt oldum kendi çapımda cup motorumun arızalarını gideriyorum mt net sağolsun bu sefer krank değişimi varyatör değişimi ve hazır açmışken keçe ve conta değişimi yapacağım

    ve bunların tümünü fotoğraflayıp burada paylaşmayı düşünüyorum eğer üstatlar uygun görürse

    tabi benimde bikaç sorum olacak bu macera sırasında şimdilik parçaları sipariş ettim gelir gelmez paylaşmaya başlayacağım
    ;(bu arada mesleğim elektrik elektronik alanında )


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    wolf9pack - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2013
    Şehir
    Büyükçekmece
    Motosikleti
    Honda CBF 150 & Kanuni Cup 100
    Ben de eski cup imi kendi çapımda Onarıyorum da açıp krankla ilgili bişey yapmıyorum açıkçası 😃 yaptıklarını açıklayarak fotoğraflarsan seviniriz tabi şimdiden kolay gelsin

  3. #3
    h2rx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    K.çekmece / IST
    Motosikleti
    Hyena 100 X / Spacy α
    hosgeldin siteye. faydali bir klavuz hazirlayacagindan eminim.
    krank degisimine sebep olan sorun neydi acaba?

  4. #4
    sahin08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2014
    Şehir
    bodrum muğla
    Motosikleti
    ramzey qm250-2006 skyjet-sj100-7 yuki gy200
    bi tıkırtı sesi vardı vitese dokununca yani hafir debriyak yapınca artıyordu devirle birlikte motoru sağ kapaktan açtım o taraftaki rulman sağlamdı debriyaj eskimiş gibiydi 4. viteste biraz kaçırıyordu bende kople değiştirdim debriyajla birlikte 17 tırnak varyatörü topladım baktım ses arttı biraz daha sente ayarında hata olmaması lazım t noktası ile egzantrik dişlisinin çizgisi aynı hizada motor çalışması normal bende volan tarafını sökeceğim aparatı krankı sipariş ettim geldiğinde komple söküp fotoğraflayacağım keçeler conta takımı vb hepsi değişecek
    hatta maliyetlerine de bakınca gerçekten çok ucuza geliyor varyatör (debriyajlı komple 35 tl, krank 50 tl , krankı sokmek için 4 lü aparat 25 tl conta takımı 6 tl keçe takımı 6 10 tl gibi birşeydi 5 li
    parçalar gelince başlıyorum burdan hem yardım alır hemde daha sonra sökme ihtiyacı olanlarada (benim gibi amatörler için tabi )sağlam bi klavuz olacağına inanıyorum

  5. #5
    sahin08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2014
    Şehir
    bodrum muğla
    Motosikleti
    ramzey qm250-2006 skyjet-sj100-7 yuki gy200
    arkadaşlar ben sökmeye başlıyorum henüz parçalar gelmedi volana kadar debriyaj şanzuman piston tarafını söküp fotoğraflıyacağım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:34 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:51 ----------

    [IMG][/IMG]
    motoru ayırdım karbüratörü motosiklet üstünde bıraktım marş artı kablosunu marş kontağından ayırdım vites müşürü ve alternatör soketlerini ayırdım
    tabi egzozu söktüm ve 2 adet olan saplamayı sökünce motorsikletten motoru ayırdım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:01 ----------


    dışgörünüm




    ve sonrasında yan ayak ve ayak koyma yeri adı aklıma gelmiyor onu motor üstünde sökmeye üşendim ve onuda atölyeye getirdim
    öncelikle vites pedalı kick start (ayak marşı )gibi parçaları söküyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:04 ----------








    sonrasında alternatör kapağından başlayacağım

    mevcut vidaları açıp kolayca çıkan bir kapak

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:07 ----------





    kapağın açılmış hali statör alternatör birkaç adı daha vardı sökülmüş hali



    sırada marş motoru var onunda 3 vidası var vidalardan sonra hafifçe geriya alıp biraz çeviriyoruz zinciri gevşeyip oda ayrılıyor



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:10 ----------


    buda sökülmüş hali

    sırada gözümün önündeki vites müşürü var


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:12 ----------

    bu tarafta şimdilik işim bitti çektirme ve krank gelene kadar volana ulaşamayacağım

    diğer tarafta ilk olarak logo altında debriyaj ayar vidası var keçeli (bu arada debriyaj ayarı konusunda yardıma ihtiyacım olacak)


    sıradaki vida neyse diğer fotoları hızlandırıyorum




    daha once sökerken ayar vidalarının somununuda söküyordum ama şimdi onlara dokunmama gerek olmadığını anladım ayarı bozuluyor malum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:18 ----------

    bu tarafta şimdilik işim bitti çektirme ve krank gelene kadar volana ulaşamayacağım

    diğer tarafta ilk olarak logo altında debriyaj ayar vidası var keçeli (bu arada debriyaj ayarı konusunda yardıma ihtiyacım olacak)


    sıradaki vida neyse diğer fotoları hızlandırıyorum




    daha once sökerken ayar vidalarının somununuda söküyordum ama şimdi onlara dokunmama gerek olmadığını anladım ayarı bozuluyor malum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:20 ----------

    kapağın açılmış hali


    tabi sökerken contaya dikkat etmak gerekiyor iki tarafa birden yapışıp yırtılabiliyor
    debriyaj ve kavrama (varyatör) ve vites milinin debriyaj yapmasını sağlayan parça



    milden kolayca çekip alıyorum


    23 numara eski bi lokmadan kendi imkanlarımla taşlayarak yaptığım debriyaj somunu aparatı Lokması orjinallerini parçalarla birlikte bekliyorum

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:30 ----------














    somunun çıkarılmış hali sırada pul var







    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:33 ----------

    varyatör çıktıktan sonra ardındaki hareket dişlisi ve burcu ? kolaylıkla geliyor bu arada krankın ucu gözüküyor 4 te biri tamam sayılır yani



    burda bi sekman var onu sökünce de bu dişliyi söküyoruz

    kaldık vites miliyle başbaşa



    bunuda vites topundan ayırıp

    çıkartıyoruz





    ayak marşı milinde bir sekman var onu çıkarınca tekrar kurulmasına yarayan yayı da tornavida yardımıyla çıkartıyoruz




    mekanizma da çıkınca mil yerinde kalıyor tabi karter kapağı var daha
    tabi bu arada piston gömlek çıkmalı ki karteri açabilelim

    egzantirik dişlisini tutan mili sökerek başlıyorum tabi bunu yapmadan önce en baştan motor üst ölü noktadaydı T noktasında yani





    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:52 ----------

    hem net yavaş hem saat biraz geç oldu kalan resimleride yarın sabah paylaşırım. Buraya kadar gözünüze takılan normal olmayan yanlış yaptığım yada tavsiye edebileceğiniz birşeyler varmı ??????
    cevaplar yorumlar gibi sonuçta bilgi paylaştıkça çoğalır yarın (aslında tarih olarak bugün )görüşmek üzere

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:57 ----------

    evet devam edelim şimdi piston blok tarafı için onceden ust olu nktaya aldığım egzantirik sişlisinin 3 vidasını söküyorum ve tornavida ile dişliti yarinden çıkarıyorum kapak vidalarınıda çıkartıp












    çıkartıyoruz









    bu rasimdedde hemen tornavidanın yanında bir vida var ve altında zincirin karışmaması icin bi tekerlek var





    pistonun bukadar kirli olması normal mi birde temizliğini nasıl yapmalıyım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:47 ----------

    vitesleride çıkartmak için sol taraftaki vidaları da açıp gövdeyi ayırıyorum










    vites dişlileri ve krank




    ve pistonum pistonun iki yanında celik sekmanlar var birini çıkartıp mili otarafa çekerek pistonu krank kolundan ayırdım





    buradan sonrası için statörü çıkartmam gerekiyordu henüz çektirmesi gelmediği için bennde vites mili keçesini söktüm ufak çatlaklar vardı üstünde
    yenisini de toplarken takacağım






    motorun parçalanmış hali yada parçaları



    çektirme ve sökme aparatları bugün geldi ve krankı söktüm fotolar yüklenince atıcam

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:36 ----------

    vites topu (hilali arkasındaki vites müşürünun altındaki alyan ile sökülüyor çok sıkı olduğundan sökmedim





    bu arada ufaktan temizliğede başladım





    stator için çektirmeyi takıp söktüm

    hemen altında ufak bi kama var ve marş dişlisi en alttada keçe






    ve krank ı söktüm (sonunda ) yeni krank ile ilgili bir sorun var galiba onu da başka bir kargoyla göndeeceklermiş şimdilik ben parçaları temizliyorum ve ustalara bir sorum olacak krankın krank kolu sağa sola ileri geri değil çok çok az bi oynama yapıyor bide yumruk gibi tutunca krank kolundan diğer elimlede yumruguma vurunca yani pistonun hareketini taklit dince biraz tıkırtı var onca tıkırtıyı bu mu yapıyor yani diğer rulmanlar normal bi takılma bi tıkırtı yok yani

    oyunageldim, EKONOMİ, shooter1 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  6. #6
    h2rx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    K.çekmece / IST
    Motosikleti
    Hyena 100 X / Spacy α
    helal olsun. forum ortalamasının üstünde işlere kalkışmışsın. inşallah bilgili arkadaşlar bilgilerini esirgemezler.

  7. #7
    SuperLigter - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ağustos 2013
    Şehir
    İstanbul Kadıköy
    Motosikleti
    Keeway SuperLight 150
    bizim ustadan daha çok şey biliyon haa

  8. #8
    sahin08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2014
    Şehir
    bodrum muğla
    Motosikleti
    ramzey qm250-2006 skyjet-sj100-7 yuki gy200
    ilk defa açıyorum mesleğim gereği laptop açıp topluyorum oda detaylı fakat bu çok farklı bir kulvar mesela egzantrik zincirini kranktan ayıramıyordum azdaha neyse zarar vermeden söktük bakalım toplarken neleri arttıracağız :D

  9. #9
    ysn17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2010
    Şehir
    Çanakkale/Biga
    Motosikleti
    motoranTorro 100 - Mtr 125
    Kolay gelsin ilgi ve alaka ile takipteyim.
    sahin08 bunu beğendi.

  10. #10
    sahin08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2014
    Şehir
    bodrum muğla
    Motosikleti
    ramzey qm250-2006 skyjet-sj100-7 yuki gy200
    firma kran hariç diğer parçaları gönderdi krank ı farklı bi kargoyla gonderecekmiş elinde yok heralde hiç bukadar gecikmezdi ondan dolayı halaa rafta bi enkaz gibi duruyor motorum.
    Madem vaktim var, dedim bende tüm parçaları (dış tabi) mazotla güzelce temizleyip zincirden akan alttan zamanında sızıp donan toz toplayan bütün kirlerden arındırdım
    Ve halaa boşum (akşamları 5 ten sonra) sormak istediğiniz bir soru yada herhangibi parçanın resmi ölçüleri gereklimi yardımcı olabilirim çünkü tüm parçalar sökük durumda benimde soracağım şeyler var tabi :
    Motor 30000 de yalnız benden onceki sahibi yağ değişimini ortalama 1 ay 1.5 ay arasında yapmış bende o şekil devam ediyorum 1000 km yi hiç geçmedim denebilir
    En üst sekmanı söktüm ve gömleğin içine soktum sekman kapandı boşluk kalmadı denebilir
    bu yöntemle gömleğin sekmanın ve pistonun sağlamlığını anlayabilirmiyiz ?
    Bir konu daha subaplara hiç dokunmadım subaplarında sağlamlığını nasıl kontrol edebilirim ???
    bakmam gereken eskimiş olabilecek başka neresi var
    bu arada ben krankı kendim test ettim resimdeki gibi vurunca krankın krak kolu bilyasından ses geliyor birazda silip yağdan arındırınca bariz belli oldu çok az da olsa sağa sola oynuyor fakat bu hareketi pistonun gömlek içersinde sabit duruşundan absorbe edeceğini düşünüyorum ama vurmaya tepki vermesi arızalı olduğunu bariz düşündürüyor bana

    karacabeg bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    10 Nisan 2013
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Ramzey Qm-250
    Ustalarımızın kesinlikle görmesi gereken bir konu üstte kalsın güncel tutalım. Eline sağlık abi kolay gelsin.

  12. #12
    sahin08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2014
    Şehir
    bodrum muğla
    Motosikleti
    ramzey qm250-2006 skyjet-sj100-7 yuki gy200
    Evet arkadaşlar krank ı buluncaya kadar göbeğim çatladı firmada kalmamış ondan dolayı gönderememişler yerel satıcılardan buldum tabi 3 te 1 farkla neyse önemli değil motoru topladım
    Fakat şuanda kafama takılan birşey var sente ayarı henüz çalıştırmadım fakat zinciri bir diş ileri birdiş geri alsamda egzantrik dişlisinin çizgisi t yi tam karşılamıyor ama fyi karşılıyor burda tepe değeri olarak f yi mi almalıyım yada t yi bir bakla yada bir dişli geçmesi mi gerekli
    Bu konuda yardıma ihtiyacım var subap ları takip ettim yağını koyup elle döndürdüm çakışma yok gibi
    Bir konuda supap ayarı emme subap ı biraz kaçırıyordu üst ölü noktada bizaz kaçırıyor yani emerken normal ama sıkıçtırırken biraz salıyor gevşettim (sentil çalısı yoktu elimde )çok hafif boluk yapınca kesti fakat suan kontrol ederken piyon basmıyorken bile biraz kaçırıyor
    Tabi ayarı tekrar yapmam lazım bu konuda yardıma ihtiyacım var biraz
    Forumda bu konularda yardım edecek ustalar vardır mutlaka yada önerebileceğiniz üyeler
    motor bu ayarlar değişmeden emme kaçırıyorken tabi henüz denemedim bu akşam deneyeceğim ama yinede biraz bilgi fena olmaz ....

  13. #13
    h2rx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    K.çekmece / IST
    Motosikleti
    Hyena 100 X / Spacy α
    Alıntı sahin08 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Evet arkadaşlar krank ı buluncaya kadar göbeğim çatladı firmada kalmamış ondan dolayı gönderememişler yerel satıcılardan buldum tabi 3 te 1 farkla neyse önemli değil motoru topladım
    Fakat şuanda kafama takılan birşey var sente ayarı henüz çalıştırmadım fakat zinciri bir diş ileri birdiş geri alsamda egzantrik dişlisinin çizgisi t yi tam karşılamıyor ama fyi karşılıyor burda tepe değeri olarak f yi mi almalıyım yada t yi bir bakla yada bir dişli geçmesi mi gerekli
    Bu konuda yardıma ihtiyacım var subap ları takip ettim yağını koyup elle döndürdüm çakışma yok gibi
    Bir konuda supap ayarı emme subap ı biraz kaçırıyordu üst ölü noktada bizaz kaçırıyor yani emerken normal ama sıkıçtırırken biraz salıyor gevşettim (sentil çalısı yoktu elimde )çok hafif boluk yapınca kesti fakat suan kontrol ederken piyon basmıyorken bile biraz kaçırıyor
    Tabi ayarı tekrar yapmam lazım bu konuda yardıma ihtiyacım var biraz
    Forumda bu konularda yardım edecek ustalar vardır mutlaka yada önerebileceğiniz üyeler
    motor bu ayarlar değişmeden emme kaçırıyorken tabi henüz denemedim bu akşam deneyeceğim ama yinede biraz bilgi fena olmaz ....
    serkan reize bi sor .
    http://www.motosiklet.net/forum/members/serkanadh13-25774.html

  14. #14
    oyunageldim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Aralık 2012
    Şehir
    Tekirdağ
    Motosikleti
    Honda Wave 110i
    T harfini baz alıcaksınız,piston üst ölü noktada iken T harfi işaretin bulunduğu yerde durmalı
    Bu ayara getirdikten sonrada dikkat etmeniz gereken birşey daha var,piyonlar boşta olmalı
    Baktınız boş değil bir tur daha çevirin volanı o zaman boşalacaktır işte o zaman sente ayarını yapabilirsiniz
    sahin08 bunu beğendi.

  15. #15
    sahin08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Şubat 2014
    Şehir
    bodrum muğla
    Motosikleti
    ramzey qm250-2006 skyjet-sj100-7 yuki gy200
    Alıntı oyunageldim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    T harfini baz alıcaksınız,piston üst ölü noktada iken T harfi işaretin bulunduğu yerde durmalı
    Bu ayara getirdikten sonrada dikkat etmeniz gereken birşey daha var,piyonlar boşta olmalı
    Baktınız boş değil bir tur daha çevirin volanı o zaman boşalacaktır işte o zaman sente ayarını yapabilirsiniz
    t harfini mayato kapağından görüyorum fakatdişlide yarım baklalık bir kaçıklık oluyor yani bi gerisi f ye bi ilerisi t yi aynı oranda geçiyor motoru çalıştırdım bende 2 ayardada şakırtı vardı subapları az oynadım (subapların daha sonra bi usta eli görmesi gerekebilir) seste bi değişiklik olmadı egzantrik zinciri hafif bollaşmış cevirirken egzantriğin durumuna göre gerilip bollaşıyor (fark etmek için bikaç kere denemem gerekti)

    durumu http://www.motosiklet.net/forum/mt-atolye-teknik-servis/128012-cub-100cc-egzantrik-zinciri-bol-ustalardan-yardim-gerekli.html
    konusunda paylaştım gergi yayı ve lastikleri sanırım sorunumu çözecek yarın deneyip sonucu bildireceğim

  16. #16

    Üyelik
    27 Mayıs 2014
    ..............

  17. #17

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Krank sağa sola hafiften oynar, yumruk vurarak değil de kolu kavra yukarı doğru çek aşağı doğru it tak tuk yaparsa bilya gitmiştir madem bu kadar iş yaptın neden krank alıyorsun krank bilya değiştirme aparatı var onu da temin et onunla dişliyi ve bilyayı çıkar kolun bağlantı yerini iyice ısıt pürmüzle kalın bir burç bul çekiçle veya presle baskı yap çıkar ve değiştir

    Üst kapağın berbat durumda onu tel fırça ile temizle subapları sök taş ve telle temizle sübap alıştırma macunu al subapları alıştır ve geri tak takmadan once Balata spreyi ile iyice yıka.

    F egzoz devresidir aman dikkat t de durmayıp krank düşüyorsa dişlilere tornavida vs sıkıştır sabitle

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:11 ----------

    Alıntı sahin08 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilk defa açıyorum mesleğim gereği laptop açıp topluyorum oda detaylı fakat bu çok farklı bir kulvar mesela egzantrik zincirini kranktan ayıramıyordum azdaha neyse zarar vermeden söktük bakalım toplarken neleri arttıracağız :D
    Alıntı mterayes26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Krank sağa sola hafiften oynar, yumruk vurarak değil de kolu kavra yukarı doğru çek aşağı doğru it tak tuk yaparsa bilya gitmiştir madem bu kadar iş yaptın neden krank alıyorsun krank bilya değiştirme aparatı var onu da temin et onunla dişliyi ve bilyayı çıkar kolun bağlantı yerini iyice ısıt pürmüzle kalın bir burç bul çekiçle veya presle baskı yap çıkar ve değiştir

    Üst kapağın berbat durumda onu tel fırça ile temizle subapları sök taş ve telle temizle sübap alıştırma macunu al subapları alıştır ve geri tak takmadan once Balata spreyi ile iyice yıka.

    F egzoz devresidir aman dikkat t de durmayıp krank düşüyorsa dişlilere tornavida vs sıkıştır sabitle
    Alıntı sahin08 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    t harfini mayato kapağından görüyorum fakatdişlide yarım baklalık bir kaçıklık oluyor yani bi gerisi f ye bi ilerisi t yi aynı oranda geçiyor motoru çalıştırdım bende 2 ayardada şakırtı vardı subapları az oynadım (subapların daha sonra bi usta eli görmesi gerekebilir) seste bi değişiklik olmadı egzantrik zinciri hafif bollaşmış cevirirken egzantriğin durumuna göre gerilip bollaşıyor (fark etmek için bikaç kere denemem gerekti)

    durumu http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...m-gerekli.html
    konusunda paylaştım gergi yayı ve lastikleri sanırım sorunumu çözecek yarın deneyip sonucu bildireceğim
    Atlak takmışsın egzantrik zincirini yeniden bağla kontrol edin ayardan değil o

  18. #18

    Üyelik
    30 Nisan 2013
    23 numara lokman taslat fln dedıler banada fakat duz tornavidayla biraz mundar ederek sökuldu malesef ben kendim kalkıştım sökmede hiç bi şe yok çok zevkli fakat sorun toplamada bu aşamaya kadar dahi gelmekte bir başarıdır bence bir tüketici için helal takippteyim

  19. #19

    Üyelik
    02 Haziran 2007
    Şehir
    eskişehir
    Motosikleti
    Kawasaki VN 800
    Alıntı SuperLigter adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bizim ustadan daha çok şey biliyon haa
    Alıntı sahin08 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ilk defa açıyorum mesleğim gereği laptop açıp topluyorum oda detaylı fakat bu çok farklı bir kulvar mesela egzantrik zincirini kranktan ayıramıyordum azdaha neyse zarar vermeden söktük bakalım toplarken neleri arttıracağız :D
    Alıntı boorock89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    23 numara lokman taslat fln dedıler banada fakat duz tornavidayla biraz mundar ederek sökuldu malesef ben kendim kalkıştım sökmede hiç bi şe yok çok zevkli fakat sorun toplamada bu aşamaya kadar dahi gelmekte bir başarıdır bence bir tüketici için helal takippteyim
    Tek olay sökerken dikkatli sök unutma

  20. #20

    Üyelik
    05 Aralık 2011
    Şehir
    antalya/muratpaşa
    tebrik ederim....


    BLUE MOTOR - Benelli - RKS - KUBA
    Leoncino
    Hero Motosiklet
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler