67mm Pistondan 77mm Pistona Geçiş (Pioneer Xf200-2v 4 Subap)
-
Geride kalan 60.000km ardından piston,sekmanların değişme vakti geldi ancak 4 subap uyumlu 67mm(200cc) piston bulamıyorum.
Elimde linkteki 77mm piston mevcut. http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-honda-77mm-4-subapli-piston-127784811/detay/
200cc motor bloğunda bu pistonu kullanabilir miyim?
Yardımcı olursanız memnun olurum.
Reklamlar
-
dostum sen dırect PİSTOM ÇAPI olarak araştırıyorsun sanırım,
Hata ediyorsun,, Piston GAJON PİMİ(pistonun içinden geçip krank koluna sabitlenen parça) kalınlığıda sana gerekli,
o sebepten daha ayrıntılı arastırmalısın,
ve 4 subaplı piston bulsanda yıne 4 subap monte edılecek ust kapagada ıhtıyacın olacak,
işin çok zor dostum,
Kolay gelsin...
-
Bilgiler için sağol hocam. Gerekli parçaları nerede bulabilirim?
---------- Post added at 02:08 ---------- Previous post was at 01:41 ----------
Yukarı .
---------- Post added at 02:25 ---------- Previous post was at 02:08 ----------
Yukarı .
---------- Post added at 02:45 ---------- Previous post was at 02:25 ----------
Yukarı .
---------- Post added at 03:59 ---------- Previous post was at 02:45 ----------
Yukarı .
---------- Post added at 05:52 ---------- Previous post was at 03:59 ----------
Yukarı .
---------- Post added at 06:08 ---------- Previous post was at 05:52 ----------
Yukarı .
-
-
sen uygun pernoda 67 mm piston bulabilirsen belki tornacıda o subab yuvalarını actırabilirsin.
cg motorlarda 67mm hem 15mm (perno) hemde 16 mm (perno) piston mevcut.
bu perno denilen sey de pistonun kranka baglandıgı yerin, deliğin, pimin çapıdır
---------- Post added at 09:57 ---------- Previous post was at 09:54 ----------
-
1 - 2 mm fark olsa silindir gömleği traşlanabilirdi ama, 10mm fark var. zaten gömlekte o kadar kalınlık yoktur. dolayısı ile şöyle bir liste uzayıp gidiyor.
1 - pistonla beraber yeni silindir alman gerekecek. bu silindir, elindeki motora uyacak mı?
2 - o silindir'i bulursan zaten o silindire göre silindir başlığı ve diğer bütün subap tesisatını bulabilirsin. Ancak bu sefer de, kam millerinin dişlilerinin çapı öncekilerle aynı olmalı ki, subap zamanlamaları şaşmasın...
Bunlar birbirine uydurulabilecek şeyler elbette.
Böyle işleri seviyorsan, elini yağa bulamak seni rahatsız eden birşey değilse, çok eğlenceli olabilir. Ancak lakin fakat bunlar sana çekici gelmiyorsa kasvetli ve bıktırıcı olabilir...
sadece 67mm bulamadım diye girilecek iş değil. internetten araştır. yurt dışından bak. biraz fark ödeyerek birkaç günde gelir en kötü ihtimal.
He ama, madem giriştik performans artsın, 300'lük motor olsun diyorsan başka. Ama bu sefer de bu ekstra gücün getireceği sıkıntıları bertaraf etmek için başka modifikasyonlar gerekebilir.
-
@cenkito @sessizsakin
Yardımcı olduğunuz için teşekkür ederim. Silindiri 3mm traşlayıp 70mm piston kullanmak istiyorum. Subap yuvası açmak amacıyla piston üzerinde yapılan değişiklik uzun vadede sorun çıkarır mı, motor ömrüne olumsuz etkisi olur mu?
-
200 cc motora yenileme amacli orjinal parcalar alindi fakat ne piton uydu ne silindir .Kendi parcalarini uydurmak bile dert bu cinlilerde .
İyi arastir bosa kurek cekme .
-
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-cg-250cc-70mm-zongshen-piston-127785369/detay/
Linkteki pistonu sipariş ettim. Sonuçları yazarım.
-
Pioneer ve Ramzeyin motorunun aynı olduğunu gördüm, ramzeyin pistonundanda sipariş ettim. Uyarsa silindiri traşlamaya gerek kalmayacak.
http://500px.com/photo/45564338
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)