Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

sıkıştırma oranıyla ilgili yardım

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    en kısa zamanda olacak inş.
    s.a. motorcu camiası öncelikle herkese hayırlı ramazanlar
    soruma gelirsek motorun sıkıştırma oranını artırmak motora zarar verir mi yoksa yararlı mı olur misal 10 bar sıkıştıran bir motoru 11-12 bara çıkartırsak bir sıkıntı olur mu motor bilgisi olan arkadaşlardan yardım istiyorum lütfen
    tabi bu işlemi yapınca yanma odası da ufalacak ufak olması patlamada sıkıntı olur mu bilgi almak istiyorum kendi motorumda şuan bir kaç işlem yaptımda yapmışken sıkıştırmayı da artırayım diyorum da o yüzden soruyorum
    SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    en kısa zamanda olacak inş.
    yardımmmmmmm

  3. #3
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    yorar,daha çok ısınır, contalarda kaçaklara gidebilir,krank-kol kırabilir vs vs

  4. #4
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    dogru ayarlanırsa güç artar, çekiş artar.
    beraberinde ısınma ve aşınma da artar.
    dogru ayarlama yapılmazsa subablar pistonla öpüşüp yolda bırakır, motor kitler.
    piston, subab, hatta üst kapak ve silindiri de bozabilir
    kaş yaparken göz gider (yaklasık)300-500 TL masraf acabilir

  5. #5
    fat280 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Haziran 2009
    Şehir
    Alanya/ANTALYA
    Motosikleti
    en kısa zamanda olacak inş.
    Alıntı initial-D adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yorar,daha çok ısınır, contalarda kaçaklara gidebilir,krank-kol kırabilir vs vs
    maşallah abi motorun işini bitirmişsiniz desenize sıkıştırma düşük olan motor alalım öğle mi

    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dogru ayarlanırsa güç artar, çekiş artar.
    beraberinde ısınma ve aşınma da artar.
    dogru ayarlama yapılmazsa subablar pistonla öpüşüp yolda bırakır, motor kitler.
    piston, subab, hatta üst kapak ve silindiri de bozabilir
    kaş yaparken göz gider (yaklasık)300-500 TL masraf acabilir
    abi bende ybr çakması kadırga kd 125 varda silindirini 54mm den 56,50 mm e çıkardım kymco ck 125 pistonu uydurdum az uzun orjinalinden onuda kalın conta ile kapattım ama şuan az vurma var az daha contayı kalın yapmam gerek bu seferde orjinalinden daha az sıkıştırma olacak gibi bende diyordum üst kafayı aldırayım piston içine girecek şekilde sıkıştırmada artar bu sayede zararı olur mu diye ondan sordum yoksa biraz daha kalın conta takıp olayı bitireceğim ama bu seferde sıkıştırma düşerde performans düşer mi diye düşünüyorum
    SALCANO WOLF125 SİYAH BENİM MAKİNE


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)