MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
RKS MOTOR

SPY 5000M 2-way motosiklet alarmi

    Mondial E-xtreme Max 150
    Kuba Motor Fighter 50
    Motosiklet Online
  1. #381
    forzaBJK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    Şebinkarahisar
    Motosikleti
    KTM 690 Enduro/SMC R
    Alıntı pitho adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alarmi bu gun serviste takdirdim. Cok garip birsey oldu. Sadece kirmizi, 2 siyah ve kahverengi kabloyu taktirdim. Sinyalleri bile takdirmadim. Ses tusuna 2 kere basinca kontagi acti ve herkes şok oldu. Bu nasil olmus olabilir?
    kontak acma isini zaten kahve rengi kablo yapiyor. uzaktan calistirmak icin gerekli olan mavi kabloyu baglamadigim halde nasil oluyor diyorsan eger; onun ile alakasi yoktur. mavi kablo sadece atesleme isini yapiyor.

    Kumanda ile tekrar kontagi kapatabiliyosan sorun yok


    AVM Forum
    DRD Motorbikes Riders Serving Riders - Motorcudan Motorcuya Hizmet
    Motomax
  2. #382

    Üyelik
    18 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 250R 2016 (S) - NC 750X 2017
    Alıntı forzaBJK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kontak acma isini zaten kahve rengi kablo yapiyor. uzaktan calistirmak icin gerekli olan mavi kabloyu baglamadigim halde nasil oluyor diyorsan eger; onun ile alakasi yoktur. mavi kablo sadece atesleme isini yapiyor.

    Kumanda ile tekrar kontagi kapatabiliyosan sorun yok
    Evet kapatabliyorum

  3. #383

    Üyelik
    17 Nisan 2012
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    cbr
    Alıntı orhanyor adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bugun alarmin montaji hakkinda cok onemli adim attim. videoda kenara ayirdigim kahverengi kabloyu baglamazsak olmuyor arkadaslar acik ve net. onun islevide su: motorun durumu hakkinda alarmin beynine bilgi sunuyor. eger kahverengi kabloyu baglamazsak alarmi devre disi biraksak bile kendi kendine 10 saniye icerisinde devreye giriyor ve bunu iptal etmenin yolu yok.
    olayin mantigida su: kontagi cevirdigimizde o kahverengi kabloya 12V luk voltaj gidecek bir kablo bulmamiz gerek yani bu bir stop lambasi olabilir on far olabilir okadari farketmiyor amac motorun anahtarinin cevrilmis oldugunu alarmin beynine iletebilmek. yalniz eger alarm aktif iken kahverengi kablodan 12V gecerse(yani kontak cevrilirse) alarm aninda calmaya basliyor cunku motorun calinmis oldugunu dusunuyor. ayni zamanda da eger alarmi devre disi birakip anahtari cevirirsek kahverengi kablodan 12 v gectigi anda alarmin beyni, alarmi otomatik olarak devreye sokmaktan vazgeciyor. bakin burasi cok onemli.

    isin ozeti eger kahverengi kablo baglanmaz ise motoru calistirip gitmeye kalkarsak alarm her 10 saniyede bir kendini devreye sokacaktir dolayisiyla alarm durmadan calmaya baslayacaktir. bugun sirenide bagladim neredeyse sagir oluyordum inanilmaz bir desibelde ses veriyor..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:51 ----------

    yeni bir gelisme, alarm devreye girdiginde calismasini engelleyen yada calistirildiginda stop ettiren kablolar buldum. multimetre ile kontrol ettigimde gri ve pembe kablolar arasindan akim gecebiliyor ama alarm devreye girdigi an bu iki kablo arasinda akim kesiliyor yani motordaki kill swtich dedigimiz sag taraftaki kirmizi dugmenin gorevini otomatik olarak ustleniyor.

    bu arada kahve renkli olan kablo hakkinda aciklayici bir video hazirladim cunku onemli bir islevi var.

    http://www.youtube.com/watch?v=2Qchd...ature=youtu.be

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:11 ----------

    boylece geriye baglamadigimiz bir tek mavi kablo kaliyor oda zaten benim kullanmak istemedigim motoru uzaktan calistirma fonksiyonu ile alakaliymis.
    Ben kumanda kullanmak istemiyorum kontagi acinca alarm devredisi kalsin, kapatinca otomatik devreye girsin istiyorum, ve siren alarm ve uyarici alarm olsun istiyorum, bu alarm benim icin uygun mu???

  4. #384
    forzaBJK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    Şebinkarahisar
    Motosikleti
    KTM 690 Enduro/SMC R
    hayir kardes, bu alarm sana uygun degil.
    ● hız sınırlarına uy / trafiğin akışkanlığını takip et / hızını görüş ve duruş mesafene göre ayarla ● sürüş şekli ile kimseyi hataya zorlama, tehlike yaratma ● diğerlerin öküzlüklerini telafi edebilmek için pay bırak

  5. #385
    aidikurt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki intruder C800
    ya bu cihazın kumandasının nasıl kullanıldıgına dair bir kullanım klavuzu yokmu?

  6. #386

    Üyelik
    05 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir seferihisar
    Motosikleti
    Tvs apache rtr 150 2012
    Arkadaşlar emeginize sağlık, ben de bu alarndan aldım ve basit fonksiyonlarını sayenizde apacheme bağladım.

  7. #387
    aera34 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA CBR 600 F4
    Arkadaşlar bende var Türkçe montaj detaylı isteyen olursa veririm ama anten verimsiz sele altından zor çekiyor denediniz mi

  8. #388

    Üyelik
    10 Ekim 2013
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    Suzuki İnazuma F
    Alıntı aera34 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bende var Türkçe montaj detaylı isteyen olursa veririm ama anten verimsiz sele altından zor çekiyor denediniz mi
    Türkçe montaj anlatımı paylaşırmısınız.

  9. #389

    Üyelik
    01 Ekim 2016
    Beyler bi sorum olucak benim alarmda mikrodalga sensoru aktif hale getirip alarmi kurdugumda basliyor otmetye sanki bisey algilsmis gibi sizce ne yapmaliyim

  10. #390

    Üyelik
    29 Nisan 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    xmax 250 abs
    arkadaşlar merhaba,

    xmax 250 motoruma bu alarm sisteminden almak istiyorum, ancak forumda bazıları memnun kalmamış, bazıları memnun...bazısı aküyü bitirir diyor, bazısı şarjlı pil ile kullanıyormuş. Kafam karıştı, xmax 250 için bu sistemi kullanan var mıdır?

  11. #391
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Z1000
    Alıntı otchill adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba,

    xmax 250 motoruma bu alarm sisteminden almak istiyorum, ancak forumda bazıları memnun kalmamış, bazıları memnun...bazısı aküyü bitirir diyor, bazısı şarjlı pil ile kullanıyormuş. Kafam karıştı, xmax 250 için bu sistemi kullanan var mıdır?
    aküyü bitirmesi ancak yanlış bağlantı ile söz konusu olabilir. 3 motorumda da uzun süredir kullandım. hala daha kullanıyorum. 1 ay sonra dahi tek marş ile çalışıyor motor. piyasada alabileceğiniz en üst seviye alarmdır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:20 ----------

    Alıntı danger_fou adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler bi sorum olucak benim alarmda mikrodalga sensoru aktif hale getirip alarmi kurdugumda basliyor otmetye sanki bisey algilsmis gibi sizce ne yapmaliyim
    çevresinde 15 saniye herhangi bir şeyin hareket ettiğini algılarsa ötmeye başlar.

  12. #392
    MANKU - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Ekim 2014
    Şehir
    Jüpiter
    Motosikleti
    RX3İ EVO
    Arkadaşlar bi el atın,
    Bugün akşama doğru motoru yikadim eve geldim. Üstünden 1 saat sonra motoru alarme aldım, alarm kurulu halde 2saat falan bekledi ama şimdi sürekli ötüyor. Kumandadan hareket sensörünü iptal ettim ama yinede ötüyor. Şimdilik alarmı kapattım. Neden yapar su gitmiş olabilir mi? Ama su gitme ihtimali düşük biyer de duruyor. Su gitmediyse sorun ne olabilir?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:32 ----------

    Sıkıntı gitti arkadaşlar. Büyük ihtimal su gitmişti şimdi güneşte beklettim bi tur attım geldim düzeldi.
    forzaBJK bunu beğendi.

  13. #393
    forzaBJK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2012
    Şehir
    Şebinkarahisar
    Motosikleti
    KTM 690 Enduro/SMC R
    Alıntı MANKU adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bi el atın,
    Bugün akşama doğru motoru yikadim eve geldim. Üstünden 1 saat sonra motoru alarme aldım, alarm kurulu halde 2saat falan bekledi ama şimdi sürekli ötüyor. Kumandadan hareket sensörünü iptal ettim ama yinede ötüyor. Şimdilik alarmı kapattım. Neden yapar su gitmiş olabilir mi? Ama su gitme ihtimali düşük biyer de duruyor. Su gitmediyse sorun ne olabilir?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:32 ----------

    Sıkıntı gitti arkadaşlar. Büyük ihtimal su gitmişti şimdi güneşte beklettim bi tur attım geldim düzeldi.
    kablolamayi, alarmin beynini vs bi gözden gecir mutlaka. nerden su aliyor tesbit et ve bir daha olmamasi icin tedbirini al.
    MANKU bunu beğendi.
    ● hız sınırlarına uy / trafiğin akışkanlığını takip et / hızını görüş ve duruş mesafene göre ayarla ● sürüş şekli ile kimseyi hataya zorlama, tehlike yaratma ● diğerlerin öküzlüklerini telafi edebilmek için pay bırak

  14. #394
    k_ayhn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2011
    Şehir
    istanbul üsküdar
    Motosikleti
    pulsar 200 abs
    İki gün önce bende motoru yıkadım sonra alarmı kuruyorum sürekli ötmeye başlıyo.alarmı acmadım ertesi gün düzeldi.hassasiyet ayarını bilen biri nasıl ayarlanıyor bi vıdeo celıp atsanız.

  15. #395

    Üyelik
    28 Haziran 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar NS200 - 2016
    Merhaba alarmdaki mikrodalga sensörün ayarını tam yapamadığından alarmı kurmuyordum. Geçen yağmurdan 1-2 gün sonra motor durunca garip bir ses çıkardığını fark ettim. 2-3 gün sonra sesi biraz daha düzeldi ama hala sesi ilk geldiği gibi yüksek degil. Basına böyle bir şey gelen var mi? Hoparlörü nasıl kurutmalıyım

  16. #396

    Üyelik
    18 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBR 250R 2016 (S) - NC 750X 2017
    Uzun sure alarmi kullandim. Ana beyin sudan etkilenmiyor ama sensor su alirsa durdugu yerde devamli otmeye baslar. Tek cozumu var o da sensorun baglantisini cikarmak. Motorumu sattim. Simdi yeni motor ve yeni alarm alicam.

  17. #397
    yunusus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Nisan 2009
    Şehir
    Yamalo - Nenets
    Motosikleti
    Versys 650 - Planet (78)
    Bisey soyleyeyimmi? Ben bu meretin mikrodalga sensorunun calistigini hic gormedim. Yanina yaklasinca falan uyaracakmis vs hikaye. Halbuki kumandada hep aktif gorunuyor

  18. #398
    sefir67 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2006
    Motosikleti
    Ninja ZX 636
    Dostum aynısı benim de başıma geldi. Motoru yıkadıktan sonra alarmın buzzerı yani hoparlörü az ses çıkarmaya başladı. Kaan elektronikten 25 liraya yeni hoparlör sipariş verdim geldi taktım oldu. Şimdi eskisi gibi sesi çok yüksek çıkıyor.

  19. #399
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Z1000
    Alıntı yunusus adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bisey soyleyeyimmi? Ben bu meretin mikrodalga sensorunun calistigini hic gormedim. Yanina yaklasinca falan uyaracakmis vs hikaye. Halbuki kumandada hep aktif gorunuyor
    konumladığın yer yanlış olabilir. yerini değiştirmeyi dene. led ampüllü kısım mutlaka üste gelsin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:20 ----------

    Alıntı ybrm40 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba alarmdaki mikrodalga sensörün ayarını tam yapamadığından alarmı kurmuyordum. Geçen yağmurdan 1-2 gün sonra motor durunca garip bir ses çıkardığını fark ettim. 2-3 gün sonra sesi biraz daha düzeldi ama hala sesi ilk geldiği gibi yüksek degil. Basına böyle bir şey gelen var mi? Hoparlörü nasıl kurutmalıyım
    buzzera su girince böyle oluyor. saç kurutma makinesini buzzerını kıçına 10 dakika daya, sesi düzelecektir.

  20. #400

    Üyelik
    12 Haziran 2017
    merhaba arkadaşlar spy 5000m in üstündeki ses isaretinin ustunde kapalı (sessiz) var onu nasıl acıyorum


    Bajaj Dominar 400
    Başlangıç için Motosiklet Modelleri

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)