Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Ybr 125 Elektrik sorunu ???

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    aksoyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    KDZ.Ereğli
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 ,pulsar ns 200 , kawasaki er6n
    Dün akşam motorun heryerini söktüm patlak kablo aradım çıkmış söket aradım ama malesef bulamadım...

    aküyü ölçtüm ölçüler şu şekilde

    kontak açık iken 10.20
    kontak açık farlar uzunlar açık sinyaller açıkken hızlı birşekilde 6-5 v kadar düşüyor
    motor çalıştıgında 11.20 v
    gaza bastığımda değişen birşey yok aynı 11,20v 3 aşağı 5 yukarı oynuyor tabi,

    motor çalışırken kutup başlarını söktüm kablolarına baktım 4.5 v

    12v 7a ' lik akü var şuan motorun üzerinde.

    Sorun nerdedir Sigortaya da baktım yep yeni duruyor altarnatör,beyin ve bütün soketleri söküp wd-40 la temizledim. Lakin yinede marş basmıyor, cansız cansız basıyor, ayak marşıyla tekde alıyor statörde sıkıntı olmadığı kesin yoksa ayak marşıyla çalışmazdı. Günlük 10 dakıkalık yani 7.5 km kulllanıyorum motoru bu züre zarfında aküyü sarj etmesi gerekmezmi. Şuan problem aküyü sarj edemiyorum galiba.

    Motorun üzerinde ekstra bi güç çekecek birşey yok sadece angel eye vardır onu da kendim yapmıştım parkları söküp angel taktıydım 2 adet mantar ledden yapıp, bunlarında aküye çok yük bindireceğini sanmıyorum Farlarım 35w s2 tip ampul diğer yerler standart ampuller.
    Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ugrgnr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ekim 2012
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    Ramzey QM200 GY
    akün bitmeye yaklasmıs kardesım. yeni bi akü hertürlü sorununu giderir fakat günlük 10 dakiika aküyü şarj etmeye yetmez. makina aküyü şarj eder ama öyle 10'dan 12ye cıkaramaz akuyu 10 dakıkada. bı servıse gıdın akuyu sarja baglatın ılk once, takın yıne, sorun kalkar buyuk ıhtımal ama yıne de aynı sorunu yaratacaktır akü uzun bi süre sonra. fakat idare eder sizi. 10 dakika günlük az bi zaman motosiklet için. hele ki gece kullanıyorsanız motosikletinizi. dedıgım gıbı sarj ettırın akuyu sonra devam
    Think Nothing! Just Twist The Wrist

  3. #3
    ilkerabi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2007
    Motosikleti
    YOK Şimdi.. Corsa 05
    Alternatör akünü şarj ediyor.... Akün kaç yıllık? Kışın sezonu hiç çalışmadan takılı geçirdi ise veya çalışsa da eksi sıcaklıklara sürekli maruz kaldı ise en fazla 2 sezon dayanıyor..

  4. #4
    Unique693 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2008
    Şehir
    Bolu
    Motosikleti
    CBR 600F4İ
    Ybr de elektrik konusunda epey tecrübem var Öncelikle motorun şarj ediyor sorun yok.Akün orjinal akü ise sularını tamamla ve en az 10 saat şarja bırak.Yaza girerken aynısı başıma geldi.10 saat şarj yapdım şimdi gayet güzel basıyor
    HONDA

  5. #5
    aksoyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    KDZ.Ereğli
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 ,pulsar ns 200 , kawasaki er6n
    aku kuru tip aku kasimda yeni almistim bir hafta once kaza yaptiktan sonra boyle yapmaya basladi sanayide sarj ettirdim bir hafta cok iyiydi sonra merdivenlerden indirken motor blogunun alt kismi merdiven basamagina carpti simdi yine ayni tekrarliyor yani sarsintidan boyle birsey olmasi mumkun mu
    Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT

  6. #6
    zaferkarizma - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Ocak 2010
    Şehir
    Altınoluk
    Motosikleti
    hepsi satıldı :(
    Alıntı aksoyy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün akşam motorun heryerini söktüm patlak kablo aradım çıkmış söket aradım ama malesef bulamadım...

    aküyü ölçtüm ölçüler şu şekilde

    kontak açık iken 10.20
    kontak açık farlar uzunlar açık sinyaller açıkken hızlı birşekilde 6-5 v kadar düşüyor
    motor çalıştıgında 11.20 v
    gaza bastığımda değişen birşey yok aynı 11,20v 3 aşağı 5 yukarı oynuyor tabi,

    motor çalışırken kutup başlarını söktüm kablolarına baktım 4.5 v

    12v 7a ' lik akü var şuan motorun üzerinde.

    Sorun nerdedir Sigortaya da baktım yep yeni duruyor altarnatör,beyin ve bütün soketleri söküp wd-40 la temizledim. Lakin yinede marş basmıyor, cansız cansız basıyor, ayak marşıyla tekde alıyor statörde sıkıntı olmadığı kesin yoksa ayak marşıyla çalışmazdı. Günlük 10 dakıkalık yani 7.5 km kulllanıyorum motoru bu züre zarfında aküyü sarj etmesi gerekmezmi. Şuan problem aküyü sarj edemiyorum galiba.

    Motorun üzerinde ekstra bi güç çekecek birşey yok sadece angel eye vardır onu da kendim yapmıştım parkları söküp angel taktıydım 2 adet mantar ledden yapıp, bunlarında aküye çok yük bindireceğini sanmıyorum Farlarım 35w s2 tip ampul diğer yerler standart ampuller.
    aman üstatne yapıyosun sen ybr sorunlarını nie sitelere yazıyosun bizim motorların fiyatları düşecek . ybr hiç arıza yaprmı
    Zafer hiç düşmemek değil, her düştüğünde yeniden ayağa kalkabilmektir !

  7. #7
    aksoyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    KDZ.Ereğli
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 ,pulsar ns 200 , kawasaki er6n
    O zaman buna biz arıza demesek de şey desek BİLGİLENMEK desek

    Hani ya olursa böyle birşey, olmazda ya olursa...
    Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)