Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Marş kavraması nasıl takılır sorusunun cevabı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Aynen böyle takılır işte. Üç parça kablo ikiye katlanır uçları penseyle sıkılır, kavrama silindirciklerini yuvasına itip sıkıştıracak şekilde üstteki açıklıktan araya sokulur. Kablolar ne kadar uzun olursa o kadar rahat oluyo kavrama dişlisini taktıktan sonra kabloları çekip çıkarması. Fırlayan çıkan parçaları yerine oturtmak zor değil elinizi korkak alıştırmayın. Eminim motorunun marş bölümünü söküp sonra toplayamayıp parçalar elde ustaya gidenler olmuştur. Bu konu da ilerde aynı durumla karşılaşacaklara yardımcı olsun. Daha pratik bir yöntemi varsa onu da öğrenmek isterim bi dahakine onu denerim.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    aksoyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    KDZ.Ereğli
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 ,pulsar ns 200 , kawasaki er6n
    Mengu bi fotoyla olmaz detay isteruk
    Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT

  3. #3
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Ellerimde latex eldiven, ellerim vıcık vıcık yağlı bu kadar fotoğraf çekebildim, blackberry'nin dokunmatik tuşu eldiven üzerinden çalışmıyor el bileğimle dokunmatiğe sürttürüp menüler arasında gezip fotoğraf makinesini açıyorum
    Bir sorunuz varsa yazın yardımcı olurum. Rotoru sökmek için havalı somun sökme tabancası şart doğrusu, lokmayla kaç saatte açılır bilmem, ben tabancayla 10 saniyede açıyorum civatayı.

  4. #4
    aksoyy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2008
    Şehir
    KDZ.Ereğli
    Motosikleti
    Yamaha Ybr125 ,pulsar ns 200 , kawasaki er6n
    teşekkür ederim lakin arşiv için istemiştim şimdilik böyle bi sorun yok. Ozaman seni arşive ekledim haberin olsun
    Herkesten hızlı sürmek,yalnız süreceğinin garantisidir Zonguldak-MT

  5. #5
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    o kadarda zor değil yerıne yerleştırmekkı

    mengu keşke berı arasaydın daha basıt yolunu tarıf ederdım...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  6. #6
    Samet Ağır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2008
    Şehir
    istanbul pendik
    Motosikleti
    YAMAHA YZF 1000 thunderace ,NC 750 S
    Alıntı serkanADH13 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o kadarda zor değil yerıne yerleştırmekkı

    mengu keşke berı arasaydın daha basıt yolunu tarıf ederdım...
    şiiişt..meslek sırlarını olur olmaz yerlerde paylaşmak yassahtırrrr....
    Biliyorsan konuş,ibret alsınlar...
    Bilmiyorsan sus ki,seni ADAM sansınlar...

  7. #7
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı serkanADH13 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o kadarda zor değil yerıne yerleştırmekkı

    mengu keşke berı arasaydın daha basıt yolunu tarıf ederdım...
    Bu da zor değil ki

  8. #8

    Üyelik
    21 Aralık 2008
    Rublede'ki silindirik parçaları ters takmadıktan sonra neden kolayca yerinden fırlasınki?.Yaylarında sıkıntı yoksa fazla uğraştırmadan krank'tak pim veya kama sayesinde rahatlıkla yerine oturur.Havalı tabanca işi kolaylaştırıyor lakin tork değerlerinden fazla sıkma durumu olabilir.Tabi bunla beraber civata koparsa ,çıkarmasıda ekstra bir uğraş gerektirir.Somun sökmeler darbeli olmasından civatanın ömrünü kısaltıyor.

    çok kullanışlı.Birde tork anahtarı temin edersiniz sağlıklı olur.Aparat motostart.com'da vardı.

  9. #9
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Bu civataları genelde motorun fabrikasında aşırı sıkmış oluyolar, ben havalı tabancayla 3-4 denemede anca açtım, sıkarken eskisinden daha fazla sıkmış olamam yani, silindir değiştirirken saplama civatalarını açamamıştım lokmayla açmıştım. Civataları bozma konusuna katılmıyorum, disk fren kaliperi vidalarını fazla sıkmışım aylardır açamıyodum lokmalar hep sıyırıyodu civatayı, havalı tabanca civata başına en ufak zarar vermeden 5-6 saniyede açtı o aşırı sıktığım vidayı. Şu rublenin fırlayan pimleri de araya kablo sokuşturduğumdan fırlıyo, ama onu yapmayınca da kavrama dişlisini üzerine takamıyorum.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler