Hyosung devir saati sorunu hk
-
Merhaba arkadaşlar. 2010 model gt 250 R' ım ile bugün yolda seyrederken devir saat bir anda sapıtmaya başladı. Hızım 40 km' de olduğu halde devir saati çıldırmış gibi redline bölgesine falan çıktı. (Kol saatlerinde akrep veya yelkovan bazen gevşer ve sallanır o şekilde bir sallantı.) Ama bildiğiniz gibi ağır ağır değil ibre sanki boştaymış gibi kafasına göre iniyor çıkıyordu. Sonra hızımı 90 km' ye sabitledim ve devirde 6000' de sabit bir şekilde yolu bitirdim. Motorun performansında hızlanmasında bir sıkıntı yok sadece devir saati sapıtıyor ve 6000' e kitleniyor. Motoru boşa alıyorum gaza yükleniyorum olması gerektiği gibi redline bölgesine kadar çıkıyor yavaşca ama hareket halindeyken 6000' den sonra çıkmıyor ya da aşağıya inmiyor.
Motorun yağı, filtreleri yeni değişti. Sadece akü boştu birer hafta arayla 3 kez doldurdum ve kullanıyorum. Acaba sıkıntısı nedir yardımcı olabilir misiniz?
Reklamlar
-
hocam akü ye bağlı devir saatinin kablosu onu kontrol et aynı sorun vardı kontrol ettim kabloyu takmayı unutuyorlar hemen aç bak tak düzelir
-
Selamlar ayni sorun 2 haftadir bende yasiyorum ayni sekilde filtre ve yag degisiminden sonra boy;e bir sorun olustu paylasim icin tesekkurler bende kontrol edip en kisa surede sonucu bildireyim
-
2010 modellerde görülen kronik bir sorundur. Topiğe gidip çözümü bulabilirsiniz..
2009 Honda Cbr 125r -> 2006 As 200 Gy -> 2010 S&T GT 250R -> 2012 150 MCX RoadRacer -> 2013 Kuba XCG 150 -> 2017 Pulsar RS 200 -> 2024 Dominar D 400
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)