Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

100cc to 140 cc Swap icin yardim.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    Bado - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2011
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    Mondial Mh Drift-Peugeot Trekker-Mondial UKH
    Herkese merhaba 100cc Mondial Snappy cup motorsikletim var elimde 140 cc silindir ve ust kapak set pistonundan contasina + 140 cc uyumlu karbiretor var. Motoru 140cc yapmak istiyorum daha once cup da bir cok farklilik yapdim linke hemen paylasiyim sizinle bknz http://www.motosiklet.net/forum/moto...it-snappy.html Benim merak ettigim ust kapak, silindir, karbiretor haricinde degistirmem gereken ne var ve 140cc kiti oturtmam icin makinada ne gibi degisiklikler yapilmasi gerek krank olsun debriyaj olsun bu konuda bilgisi olan ustalarimizdan akil bekliyorum? Sizlerdenden ricam okumadan once yorum yapmayiniz herkezin zevkleri farklidir ben Honda veya Yamaha yerine bununla ugrasiyorum herkeze saygilar. !!

    140cc Kit


    Lets do it all today and worry bout it all tomorrow


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    niqhtdevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yuan 150 23 F5 200cc
    Dostum saplamaları ve biyel kolu uzunluğunu araştır silindir uzunlukları aynımı acaba deilse grank deişcek. beyin ve dereceli egzantirik kullanırsan fayda sağlar.

  3. #3
    Bado - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2011
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    Mondial Mh Drift-Peugeot Trekker-Mondial UKH
    Alıntı niqhtdevil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum saplamaları ve biyel kolu uzunluğunu araştır silindir uzunlukları aynımı acaba deilse grank deişcek. beyin ve dereceli egzantirik kullanırsan fayda sağlar.
    Simdi saplama dedigin bu kiti makinaya yerlestirdigin yermi ? Krank degismesi sartmi ? ayrica dereceki egzantirik nerden bulurum ? Bu arada yorum icin sagol.
    Lets do it all today and worry bout it all tomorrow

  4. #4
    niqhtdevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yuan 150 23 F5 200cc
    4 tane cıvata varya onlar etek genişliğide önemli. Krank eğer silindir uzadıysa gerekebilir egzantirik için araştırıp bilgilendicem seni ama diğer yorumları bekle yanlışım varsa düzeltirler

  5. #5
    Bado - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2011
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    Mondial Mh Drift-Peugeot Trekker-Mondial UKH
    Alıntı niqhtdevil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4 tane cıvata varya onlar etek genişliğide önemli. Krank eğer silindir uzadıysa gerekebilir egzantirik için araştırıp bilgilendicem seni ama diğer yorumları bekle yanlışım varsa düzeltirler
    Eyvallah aga bende cdi var yazilimli krankda bulurum oda var 140 icin ama 100cc makinanin icine sigacakmi ?
    Lets do it all today and worry bout it all tomorrow

  6. #6
    niqhtdevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yuan 150 23 F5 200cc
    inan cupla aram yok cg desen birşeyler yapardık ama mağlesef bilgim yok ilgili kişiler gelir

  7. #7
    Bado - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2011
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    Mondial Mh Drift-Peugeot Trekker-Mondial UKH
    Alıntı niqhtdevil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    inan cupla aram yok cg desen birşeyler yapardık ama mağlesef bilgim yok ilgili kişiler gelir
    Bende iste cupla ugrasiyorum konularimdan gormussundur. 160cc ye kadar cup makinasi var ama baktim 160cc olmuyor 140cc YX 140 Engine diye gecenler oluyormus iste yapilmasi gerekenleri daha neler bilemiyorum.
    Lets do it all today and worry bout it all tomorrow

  8. #8
    niqhtdevil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2013
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yuan 150 23 F5 200cc
    anladım dostum motor koduna uyuşuyorsa olabilir.

  9. #9
    Bado - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2011
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    Mondial Mh Drift-Peugeot Trekker-Mondial UKH
    Demek artik MT de motoru nasil basarim, motorun eksozunu nasil acarim vs vs bisiler yazmak gerekiyor dikkat cekmek icin sizlerden bir yardim istedim 130 kisi bakmis 1 kisi cevapladi aramizda eminim bu isin ustulari var bidakine konu acarken cup motorum 200 yaptirmak istiyorum diyecegim.....!!!
    Lets do it all today and worry bout it all tomorrow

  10. #10
    Teo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    Ankara Demetevler
    Motosikleti
    -1954 BMWr25/3-Jawa Laser 250+MZ 98 125cc+MCT 250
    Piyanoları ittiren Egzantirik çubukları da değişmeli şayet piston boyunda farklılık oluştuysa... ;) Motor çok güzelmiş, ama çelik cantı çıkartıp telli cantı takmak pek mantıklı gelmedi bana... Yazılı bant gibi bir şey bulsaydın eski cantla daha iyi olurdu sanki?? Şimdi bu işleri dar bütçe ile Türkiye'de yaparsan apaçi olursun, ama Avrupa'da adamlar neler yapıyor, onların ki modifiye oluyor... Bence apaçiliğin tek tanımı görsel ve renksel zevksizlik, artı güvenlik önlemsiz kullanmak olmalı, yoksa motorda modifiye denemek ve limitleri zorlamak çok zevkli bir uğraş. Aynen Graffiti'ler gibi... Başka ülkelerde, duvarlarda sanat eserleri var, bizim parkın duvarında sprey boya ile çirkin bir yazı: "Ankara Gücüme gidiyor"
    The man who knows everything chooses to know nothing...

  11. #11
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı Teo23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Piyanoları ittiren Egzantirik çubukları da değişmeli şayet piston boyunda farklılık oluştuysa... ;) Motor çok güzelmiş, ama çelik cantı çıkartıp telli cantı takmak pek mantıklı gelmedi bana... Yazılı bant gibi bir şey bulsaydın eski cantla daha iyi olurdu sanki?? Şimdi bu işleri dar bütçe ile Türkiye'de yaparsan apaçi olursun, ama Avrupa'da adamlar neler yapıyor, onların ki modifiye oluyor... Bence apaçiliğin tek tanımı görsel ve renksel zevksizlik, artı güvenlik önlemsiz kullanmak olmalı, yoksa motorda modifiye denemek ve limitleri zorlamak çok zevkli bir uğraş. Aynen Graffiti'ler gibi... Başka ülkelerde, duvarlarda sanat eserleri var, bizim parkın duvarında sprey boya ile çirkin bir yazı: "Ankara Gücüme gidiyor"
    cuplar itecekli değil zincirlidir.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  12. #12
    Teo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    Ankara Demetevler
    Motosikleti
    -1954 BMWr25/3-Jawa Laser 250+MZ 98 125cc+MCT 250
    o zaman zincir boyu... Çünkü sübaplar tam açıp kapamazsa motoru ele alır. Sübap vardır umarım bu cuplarda.
    The man who knows everything chooses to know nothing...

  13. #13
    Bado - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2011
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    Mondial Mh Drift-Peugeot Trekker-Mondial UKH
    Alıntı Teo23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Piyanoları ittiren Egzantirik çubukları da değişmeli şayet piston boyunda farklılık oluştuysa... ;) Motor çok güzelmiş, ama çelik cantı çıkartıp telli cantı takmak pek mantıklı gelmedi bana... Yazılı bant gibi bir şey bulsaydın eski cantla daha iyi olurdu sanki?? Şimdi bu işleri dar bütçe ile Türkiye'de yaparsan apaçi olursun, ama Avrupa'da adamlar neler yapıyor, onların ki modifiye oluyor... Bence apaçiliğin tek tanımı görsel ve renksel zevksizlik, artı güvenlik önlemsiz kullanmak olmalı, yoksa motorda modifiye denemek ve limitleri zorlamak çok zevkli bir uğraş. Aynen Graffiti'ler gibi... Başka ülkelerde, duvarlarda sanat eserleri var, bizim parkın duvarında sprey boya ile çirkin bir yazı: "Ankara Gücüme gidiyor"
    Bende zaten soktum tel jantlarini orjinal iyi su an bitek lastik takicam ben anladim egzantirik cubuklarinida onlari nerden bulabilirim. ?
    Lets do it all today and worry bout it all tomorrow

  14. #14
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    bağadır bende senin gibi hobi olarak uğraşıyorum 100 cc cub krankı 125 ve üstü makinalardan farklı 100- 110 krank aynı dolayısıyla 140 cc ye sadece 125 cc makinayı cevirebilirsin krank case diye geçen bizde blok dediğimiz parça 125 cc ile farklı şöyle silindirin bloğa geçen deliği küçük ve tornada büyütülecek et kalınlığı yok silindir kapağına giden yağın geçtiği kanal uymuyor saplamalar 100 cc de ince 125 te daha kalın ve uzun 125 lik krank 6mm daha büyük bunu bizim bloğa sokamıyoruz çünkü kenarda krankı çevreleyen perdeler var buna dokunuyor

    yağ kanalını dışardan boruyla versek tornada 2 mm silindir geçtiği deliği büyütsek (125 cc olur daha büyütemessin meydan yok) saplama deliklerini alaşım kaynakla kapatıp yeniden 3mm dışarıdan açsak bile krankı yerine sokmamız imkansız

    ama 125 cc cub 140 cc olabilir krank aynı yazdıklarının haricinde eksoz da değişmeli

  15. #15
    Teo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    Ankara Demetevler
    Motosikleti
    -1954 BMWr25/3-Jawa Laser 250+MZ 98 125cc+MCT 250
    http://denizmotortr.com/u-eksantrIk_..._100-3932.html Artık bu zinciri nasıl uzatır ya da kısaltırsın bilemem. Baksana zincirliymiş Cuplar. Ama sübap zamanlaması bi kaçarsa motor bi daha düzen tutmaz. Onu söyleyebilirim
    The man who knows everything chooses to know nothing...

  16. #16
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    Alıntı Teo23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://denizmotortr.com/u-eksantrIk_..._100-3932.html Artık bu zinciri nasıl uzatır ya da kısaltırsın bilemem. Baksana zincirliymiş Cuplar. Ama sübap zamanlaması bi kaçarsa motor bi daha düzen tutmaz. Onu söyleyebilirim
    zinciri uzatıp kısaltmana gerek yok 100cc cub zinciri 125 cc cub zinciri var 125 lik alırsın hepsine uyar ayrıca sente için işeretler var ayar kaçmaz

  17. #17
    Teo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    Ankara Demetevler
    Motosikleti
    -1954 BMWr25/3-Jawa Laser 250+MZ 98 125cc+MCT 250
    Neyse şu CG'yi öğreneyim de cuplar biraz beklesin...
    The man who knows everything chooses to know nothing...

  18. #18
    Bado - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Mayıs 2011
    Şehir
    Bodrum
    Motosikleti
    Mondial Mh Drift-Peugeot Trekker-Mondial UKH
    Alıntı tr100a adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bağadır bende senin gibi hobi olarak uğraşıyorum 100 cc cub krankı 125 ve üstü makinalardan farklı 100- 110 krank aynı dolayısıyla 140 cc ye sadece 125 cc makinayı cevirebilirsin krank case diye geçen bizde blok dediğimiz parça 125 cc ile farklı şöyle silindirin bloğa geçen deliği küçük ve tornada büyütülecek et kalınlığı yok silindir kapağına giden yağın geçtiği kanal uymuyor saplamalar 100 cc de ince 125 te daha kalın ve uzun 125 lik krank 6mm daha büyük bunu bizim bloğa sokamıyoruz çünkü kenarda krankı çevreleyen perdeler var buna dokunuyor

    yağ kanalını dışardan boruyla versek tornada 2 mm silindir geçtiği deliği büyütsek (125 cc olur daha büyütemessin meydan yok) saplama deliklerini alaşım kaynakla kapatıp yeniden 3mm dışarıdan açsak bile krankı yerine sokmamız imkansız

    ama 125 cc cub 140 cc olabilir krank aynı yazdıklarının haricinde eksoz da değişmeli
    Erkin abi simdi dedigin dogru bende dusundum dedim yani mantiken tamam belki ust kapak oturcak ama krank odasi degismesi lazim bu demektir komple blok degismeli simdi biz bu 100cc yi 140 yapamicaz yani oylemi diyorsun? bunu yapmak icin 125den cevirmelisin diyorsun ben bi yer buldum flat engine yani bizim cuplardakiler icin 160ccye kadar aradigin ne ararsan var yag sogutmasindan tut 4 valve li 160cc sine kadar debriyaj programli begin vs vs hepsi var krank 160cc ye kadar makina icin aklina ne geliyorsa var benim amacim motoru yapip saklamak sokakta gazlamaya onla yarisim bunla kapisim degil hosuma gidiyor yaparsam zaten kendime 2. bi motor daha alicam peki bizim benim 100ccyi en max ne kadar buyuturuz ?

    ---------- Post added at 23:11 ---------- Previous post was at 23:09 ----------

    Alıntı Teo23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://denizmotortr.com/u-eksantrIk_..._100-3932.html Artık bu zinciri nasıl uzatır ya da kısaltırsın bilemem. Baksana zincirliymiş Cuplar. Ama sübap zamanlaması bi kaçarsa motor bi daha düzen tutmaz. Onu söyleyebilirim
    Bu arada cok sogol aga zahmet edip yazdigin icin bazi arkadaslar kucuk gormekde Mondial olsun vs vs tepkim onlaridir tek makina yapma hirsim. Ellerine saglik usenmeyip 2 satir bilsende bilmesende icinden gelenleri sogledigin icin.
    Lets do it all today and worry bout it all tomorrow

  19. #19
    Tropiksera - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ocak 2012
    Şehir
    Antalya-Kemer-Tekirova
    Motosikleti
    Honda İnnova 125 (2007) Yağı : 10w40 Kask : LS2
    en büyük sorunu muayeneye sokarken eski silindiri motoruna monte etmendir. bunu yaşadım ve biliyorum adamlar ona bile bakıyorlar.
    Nefesime gücü bahşet mevlâ , bir kuç daha atsam olur evvel Allah.

  20. #20
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    yurt dışından parça getirtirsen bir okadarda vergi ödeyecen çinlilerin ürettiği parça var japon var (takegawa ) gümrüksüz 2000 tl den başlarda 5500 avro ya alt motor alıp 15 000 tl yide geçer (şimdi beni taşa topaca tutarlar neler yazdırıyon bana )

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------

    Alıntı Tropiksera adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en büyük sorunu muayeneye sokarken eski silindiri motoruna monte etmendir. bunu yaşadım ve biliyorum adamlar ona bile bakıyorlar.
    silindire kimse bakmaz şasi no motor no okadar silindirin değiştiğini kimse anlamaz böyle bir kriter yok


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)