100cc to 140 cc Swap icin yardim.
-
Reklamlar
-
Dostum saplamaları ve biyel kolu uzunluğunu araştır silindir uzunlukları aynımı acaba deilse grank deişcek. beyin ve dereceli egzantirik kullanırsan fayda sağlar.
-
niqhtdevil adlı üyeden alıntı
Dostum saplamaları ve biyel kolu uzunluğunu araştır silindir uzunlukları aynımı acaba deilse grank deişcek. beyin ve dereceli egzantirik kullanırsan fayda sağlar.
Simdi saplama dedigin bu kiti makinaya yerlestirdigin yermi ? Krank degismesi sartmi ? ayrica dereceki egzantirik nerden bulurum ? Bu arada yorum icin sagol.
Lets do it all today and worry bout it all tomorrow
-
4 tane cıvata varya onlar etek genişliğide önemli. Krank eğer silindir uzadıysa gerekebilir egzantirik için araştırıp bilgilendicem seni ama diğer yorumları bekle yanlışım varsa düzeltirler
-
niqhtdevil adlı üyeden alıntı
4 tane cıvata varya onlar etek genişliğide önemli. Krank eğer silindir uzadıysa gerekebilir egzantirik için araştırıp bilgilendicem seni ama diğer yorumları bekle yanlışım varsa düzeltirler
Eyvallah aga bende cdi var yazilimli krankda bulurum oda var 140 icin ama 100cc makinanin icine sigacakmi ?
Lets do it all today and worry bout it all tomorrow
-
inan cupla aram yok cg desen birşeyler yapardık ama mağlesef bilgim yok ilgili kişiler gelir
-
niqhtdevil adlı üyeden alıntı
inan cupla aram yok cg desen birşeyler yapardık ama mağlesef bilgim yok ilgili kişiler gelir
Bende iste cupla ugrasiyorum konularimdan gormussundur. 160cc ye kadar cup makinasi var ama baktim 160cc olmuyor 140cc YX 140 Engine diye gecenler oluyormus iste yapilmasi gerekenleri daha neler bilemiyorum.
Lets do it all today and worry bout it all tomorrow
-
anladım dostum motor koduna uyuşuyorsa olabilir.
-
Demek artik MT de motoru nasil basarim, motorun eksozunu nasil acarim vs vs bisiler yazmak gerekiyor dikkat cekmek icin sizlerden bir yardim istedim 130 kisi bakmis 1 kisi cevapladi aramizda eminim bu isin ustulari var bidakine konu acarken cup motorum 200 yaptirmak istiyorum diyecegim.....!!!
Lets do it all today and worry bout it all tomorrow
-
-
Teo23 adlı üyeden alıntı
Piyanoları ittiren Egzantirik çubukları da değişmeli şayet piston boyunda farklılık oluştuysa... ;) Motor çok güzelmiş, ama çelik cantı çıkartıp telli cantı takmak pek mantıklı gelmedi bana...
Yazılı bant gibi bir şey bulsaydın eski cantla daha iyi olurdu sanki?? Şimdi bu işleri dar bütçe ile Türkiye'de yaparsan apaçi olursun, ama Avrupa'da adamlar neler yapıyor, onların ki modifiye oluyor...
Bence apaçiliğin tek tanımı görsel ve renksel zevksizlik, artı güvenlik önlemsiz kullanmak olmalı, yoksa motorda modifiye denemek ve limitleri zorlamak çok zevkli bir uğraş. Aynen Graffiti'ler gibi... Başka ülkelerde, duvarlarda sanat eserleri var, bizim parkın duvarında sprey boya ile çirkin bir yazı: "Ankara Gücüme gidiyor"
cuplar itecekli değil zincirlidir.
Adım
CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
-
-
Teo23 adlı üyeden alıntı
Piyanoları ittiren Egzantirik çubukları da değişmeli şayet piston boyunda farklılık oluştuysa... ;) Motor çok güzelmiş, ama çelik cantı çıkartıp telli cantı takmak pek mantıklı gelmedi bana...
Yazılı bant gibi bir şey bulsaydın eski cantla daha iyi olurdu sanki?? Şimdi bu işleri dar bütçe ile Türkiye'de yaparsan apaçi olursun, ama Avrupa'da adamlar neler yapıyor, onların ki modifiye oluyor...
Bence apaçiliğin tek tanımı görsel ve renksel zevksizlik, artı güvenlik önlemsiz kullanmak olmalı, yoksa motorda modifiye denemek ve limitleri zorlamak çok zevkli bir uğraş. Aynen Graffiti'ler gibi... Başka ülkelerde, duvarlarda sanat eserleri var, bizim parkın duvarında sprey boya ile çirkin bir yazı: "Ankara Gücüme gidiyor"
Bende zaten soktum tel jantlarini orjinal iyi su an bitek lastik takicam ben anladim egzantirik cubuklarinida onlari nerden bulabilirim. ?
Lets do it all today and worry bout it all tomorrow
-
bağadır bende senin gibi hobi olarak uğraşıyorum 100 cc cub krankı 125 ve üstü makinalardan farklı 100- 110 krank aynı dolayısıyla 140 cc ye sadece 125 cc makinayı cevirebilirsin krank case diye geçen bizde blok dediğimiz parça 125 cc ile farklı şöyle silindirin bloğa geçen deliği küçük ve tornada büyütülecek et kalınlığı yok silindir kapağına giden yağın geçtiği kanal uymuyor saplamalar 100 cc de ince 125 te daha kalın ve uzun 125 lik krank 6mm daha büyük bunu bizim bloğa sokamıyoruz çünkü kenarda krankı çevreleyen perdeler var buna dokunuyor
yağ kanalını dışardan boruyla versek tornada 2 mm silindir geçtiği deliği büyütsek (125 cc olur daha büyütemessin meydan yok) saplama deliklerini alaşım kaynakla kapatıp yeniden 3mm dışarıdan açsak bile krankı yerine sokmamız imkansız
ama 125 cc cub 140 cc olabilir krank aynı yazdıklarının haricinde eksoz da değişmeli
-
http://denizmotortr.com/u-eksantrIk_..._100-3932.html Artık bu zinciri nasıl uzatır ya da kısaltırsın bilemem. Baksana zincirliymiş Cuplar. Ama sübap zamanlaması bi kaçarsa motor bi daha düzen tutmaz. Onu söyleyebilirim
The man who knows everything chooses to know nothing...
-
Teo23 adlı üyeden alıntı
zinciri uzatıp kısaltmana gerek yok 100cc cub zinciri 125 cc cub zinciri var 125 lik alırsın hepsine uyar ayrıca sente için işeretler var ayar kaçmaz
-
Neyse şu CG'yi öğreneyim de cuplar biraz beklesin...
The man who knows everything chooses to know nothing...
-
tr100a adlı üyeden alıntı
bağadır bende senin gibi hobi olarak uğraşıyorum 100 cc cub krankı 125 ve üstü makinalardan farklı 100- 110 krank aynı dolayısıyla 140 cc ye sadece 125 cc makinayı cevirebilirsin krank case diye geçen bizde blok dediğimiz parça 125 cc ile farklı şöyle silindirin bloğa geçen deliği küçük ve tornada büyütülecek et kalınlığı yok silindir kapağına giden yağın geçtiği kanal uymuyor saplamalar 100 cc de ince 125 te daha kalın ve uzun 125 lik krank 6mm daha büyük bunu bizim bloğa sokamıyoruz çünkü kenarda krankı çevreleyen perdeler var buna dokunuyor
yağ kanalını dışardan boruyla versek tornada 2 mm silindir geçtiği deliği büyütsek (125 cc olur daha büyütemessin meydan yok) saplama deliklerini alaşım kaynakla kapatıp yeniden 3mm dışarıdan açsak bile krankı yerine sokmamız imkansız
ama 125 cc cub 140 cc olabilir krank aynı yazdıklarının haricinde eksoz da değişmeli
Erkin abi simdi dedigin dogru bende dusundum dedim yani mantiken tamam belki ust kapak oturcak ama krank odasi degismesi lazim bu demektir komple blok degismeli simdi biz bu 100cc yi 140 yapamicaz yani oylemi diyorsun? bunu yapmak icin 125den cevirmelisin diyorsun ben bi yer buldum flat engine yani bizim cuplardakiler icin 160ccye kadar aradigin ne ararsan var yag sogutmasindan tut 4 valve li 160cc sine kadar debriyaj programli begin vs vs hepsi var krank 160cc ye kadar makina icin aklina ne geliyorsa var benim amacim motoru yapip saklamak sokakta gazlamaya onla yarisim bunla kapisim degil hosuma gidiyor yaparsam zaten kendime 2. bi motor daha alicam peki bizim benim 100ccyi en max ne kadar buyuturuz ?
---------- Post added at 23:11 ---------- Previous post was at 23:09 ----------
Teo23 adlı üyeden alıntı
Bu arada cok sogol aga zahmet edip yazdigin icin bazi arkadaslar kucuk gormekde Mondial olsun vs vs tepkim onlaridir tek makina yapma hirsim. Ellerine saglik usenmeyip 2 satir bilsende bilmesende icinden gelenleri sogledigin icin.
Lets do it all today and worry bout it all tomorrow
-
en büyük sorunu muayeneye sokarken eski silindiri motoruna monte etmendir. bunu yaşadım ve biliyorum adamlar ona bile bakıyorlar.
Nefesime gücü bahşet mevlâ , bir kuç daha atsam olur evvel Allah.
-
yurt dışından parça getirtirsen bir okadarda vergi ödeyecen çinlilerin ürettiği parça var japon var (takegawa ) gümrüksüz 2000 tl den başlarda 5500 avro ya alt motor alıp 15 000 tl yide geçer (şimdi beni taşa topaca tutarlar neler yazdırıyon bana )
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:24 ----------
Tropiksera adlı üyeden alıntı
en büyük sorunu muayeneye sokarken eski silindiri motoruna monte etmendir. bunu yaşadım ve biliyorum adamlar ona bile bakıyorlar.
silindire kimse bakmaz şasi no motor no okadar silindirin değiştiğini kimse anlamaz böyle bir kriter yok
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)