motorum cup lifan tay 100 zenon far takılı motoru çalıştırıyorum yanıyor normal işim bitio kontak kapıom bidaha yanmı far çok uzun bi süre açmadıktan snra yanıo oda BELKİ bi ihtimal o bekleme süreside belki 1 saat belki bikaç saat... :/
motorum cup lifan tay 100 zenon far takılı motoru çalıştırıyorum yanıyor normal işim bitio kontak kapıom bidaha yanmı far çok uzun bi süre açmadıktan snra yanıo oda BELKİ bi ihtimal o bekleme süreside belki 1 saat belki bikaç saat... :/
Dört teker bedenini, iki teker ruhunu taşır...
Şu Motorsikletine atlayıp da, keyifle çıkıp arada bir tırstığın uzun yol var ya, işte o “hayatın ta kendisi”, yollarda karşılaştıkların da onun içinden geçirdiğin “insanlar” aslında. Hayat bildiğin yol, sonu da varman gereken yere varıyor aslında...
Yaa motoru sabah çalıştırıp gidiyorum işime vardıktan sonra motoru stop ettirip aynı anda hemen gene çalıştırsam bile far tekrar yanmıyor aradan bikaç saat geçtikten sonra yanıyor. 3 saat falan yanık kaldıktan gezdikten sonra gösterge ışıklarında biraz sönme durumu oluyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:54 ----------
10SuzAsLa önce bi büyü şu adını bi apaçi gibi yazmaktan vazgeç. 2.cisi çok bilmişlik yapma yaşın kaç başın kaç daha neyin kafasını yaşıosun ne içtin gülüm sen? 3.cüsü zenon xzenon xenon beyaz far istediğimi derim sonuç olarak herkes anlıomu anlıo hadi iyigeceler bu yaşta çocuk çocuk bilmişlik yapma fazla abi tavsiyesi
Dört teker bedenini, iki teker ruhunu taşır...
Bak koç yada ne diyeyim kendini popi sanan emocu. :D Xenon hakkında bile 0 bilgin varken bur da gelmişsin bana kafadan bahsediyorsun o saçların bozulmasın diye kask da takmıyordursun sen benim nick 'm seni hiç mi hiç ilgilendirmez,sen kendin kaç yaşındasın ki bana burada kelime yapıyorsun ilk önce adam gibi kelime anlamları öğren gel sonra birde imla kuralları çerçevesinde yaz burası facebook değil anlatabildimmi abim
Şu Motorsikletine atlayıp da, keyifle çıkıp arada bir tırstığın uzun yol var ya, işte o “hayatın ta kendisi”, yollarda karşılaştıkların da onun içinden geçirdiğin “insanlar” aslında. Hayat bildiğin yol, sonu da varman gereken yere varıyor aslında...
sorun xenon dan kaynaklanabilir ucuz çin malları ise bunu yapabilir
normal farlarda aynı sorun yok ise demek ki kesin olarak xenon arızalı
yok kardeşim adam diyor ki, motorumdan iniyorum kapatıyorum kontagı falan normal bi insan gibi sonra bıyere gıdıyorum 10 dakıkalıgına gelıyorum gerı motosikletime biniyorum kontagı acıyorum fakat farlar yanmıyor. yani farlar kapandıktan sonra tekrar acılması ıcın en az 1 saat süre istiyor diyor.
bu arada Xzenon diye bişey yoktur. Zenon da değil. Xenon diye yazılır Zenon diye okunur. karıştırmayalım. arkadas baya karıstırmıs neyse önemli degıl bu tur yazı yanlısları.
Emre kardesım konusma seklını degıstırmen lazım. herkes bilmeyebilir. önce düşünüp sonra yazmak gerek. can sıkıntısına yorum atmaya hıc gerek yok. bosuna tartısmayın.
Think Nothing! Just Twist The Wrist
Bende aynisini dicektimde polemige girmeyim dedim yani insan yanlis yazabilir sonucta sanal bi platform yuz yuze degiliz yanlis anlasiliyoruz xzenon olsa ne olcak xenon ne herneyse biraz daha hos karsilamaliyiz birbirimizi. Her neyse benimde var buna benzer bi sorunum 1 2 saat calisiyor sora kesiyor xenon kendi kendine 1 dakka kapali tutup actimmi geliyor tekrar kesiyor acinda 3 4 kere flas gibi patlayip kesiyor tekrar ugrgnr varmidir bi fikrin neden olur ?
Lets do it all today and worry bout it all tomorrow
Bende yaklaşık 1 yıldır xenon far kullanmaktayım. Diyelim motosikleti çalıştırdım ve farı açtım (bu arada far düğmesi mevcut) buraya kadar herşey normal farı ilk açtığımda sanki fotoğraf makinesini flaşı patlar gibi bir ışığın ardından ışık yavaş yavaş çoğalıyor tabi bu bir kaç saniye sürüyor ve eğer xenon farı kapatırsam bir daha yanması için en az bir dakika beklemek zorunda kalıyorum fakat bu bir dakika far düğmesi kapalı iken açık bir şekilde hiç denemedim hatta bazen bir iki defa düğmeyi aç kapa yaptığımda çok daha kısa bir sürede lamba tekrar eskisi gibi yanıyor. Fakat hareket halinde iken veya dururken kaç saat olursa olsun kesinlikle xenon far kendiliğinden kapanmıyor zaten kapanmaması da gerek. Eğer sendeki belli bir süreden sonra kendini kapatıyorsa bu durum hiç normal değil ama kendin kapattıktan hemen sonra açtığında yanmıyorsa far anahtarını kapatıp bir 15-20 saniye bekledikten sonra tekrar aç normale dönecektir. Sanırım bu ucuz çin malı olmasından kaynaklanıyor veya xenonlara özel bir durum daha tercübeli arkadaşlar açıklıyacaktır. Bir yıl kullanmama rağmen aküde veya tesisatta hiç bir sıkıntı olmadı bunu da belirteyim ve kesinlikle mercekli olarak kullanılmasından tarafım..
Peki aga ne yapicaz ne onerirsin bana ?
---------- Post added at 00:23 ---------- Previous post was at 00:20 ----------
Bi kac kisi daha boyle karsilasmis sorunla kimi diyo akuden kablo cek kimi diyor sartel yaptir simdi misal oglen 4 de ciktim yola hava kararana kadar hersey normal bi sikinti yok ama zaman gectikden sora bi bakiyorum far mar yok ama diger hersey normal acip kapiyorum geliyo misal sinyal vericem bi bakiyorum xenon yine gitmis tekrar acip kapiyorum 3 4 kere flas gibi patliyo yanmiyo ama misal 1 dakka bekledim actim geri geliyo ama aynen sinyal felan kullandimmi kesiyor tekrar.
Lets do it all today and worry bout it all tomorrow
peki marşta bir sorun varmı el marşı ile sorunsuz çalışıyormu
valla ben daha dün söktüm xenonu tvs den 1 hafta kullandım en son sabah bastım marş yok ayakla çalıştırdım farı açtım yandı sonra pırpır yapmaya başladı bende söktüm orjinali bağladım
yani benim şarj dinamosu aküyü doldurmaya yetmiyor hem xenonu hem aküyü dolduramıyor xenon fazla akım çektiğinden 250 lik motorun şarj dinamosunu takarsam sorun düzelir dediler ama birsürü maliyet işçilk falan vazgeçtim döndüm orjinala
belki seninkide bendeki sorun diye tahmin etmiştim belki senin xenon çin malı falansa ondanda yapabilir diye düşünüyorum
Xenonlar çin malıda olsa motosikletler için üretilenleri kesinlikle aküyü zayıflatmaz bunun aksini idda eden büyük ihtimal otomobil için tasarlanmış kitleri kullanan kişilerdir. 100cc veya 150cc farketmez en az 5 amperlik normal bir akü ve aküden ayrı hat çekilmiş motosiklet xenon kiti kesinlikle normal ampullerden çok daha az bir enerji ve daha fazla ışık verecektir.
Şu Motorsikletine atlayıp da, keyifle çıkıp arada bir tırstığın uzun yol var ya, işte o “hayatın ta kendisi”, yollarda karşılaştıkların da onun içinden geçirdiğin “insanlar” aslında. Hayat bildiğin yol, sonu da varman gereken yere varıyor aslında...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)