Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

cg piston büyütmek için yardım lazım

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    bende cg serisi motor bloğuna sahip 150 cc lik çin malı scooter var vede ben bunun piston krank vs neyse değiştirip 200 yada 250 cc yapmak istiyorum bana yardım olabilicek olan arkadaşlar varsa sevinirim motorumu sevdiğim vede sadece performansı biraz yetersiz olduğu için yaptırmak istiyorum yarış vs yapmıcağım :D benim ustam iyidir yapar eder diyen varsa ustasının adresine kargoyla bloğu yollayıp yaptırıp parayıda havale ile yollayabilirim türkiyenin herhangi bir yeri olabilir istanbulda bu işi yapan birini bulamadığım için bu konuyu açtım :D


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    GY6 160-170cc falan oluyo en fazla. Onun üzeri hayal. GY7'ler var ama orjinalinden 200-250cc.

  3. #3
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    hiç scoterin cg motorlusunu duymamıştım rektefeyle biraz, (10,15 cc) yükseltilebilir.ama scoterin cg tipi bana yabancı geldi. Hiç duymadım. Varmı bilen?

  4. #4
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    scooter mı :S otomatik düzeltme cross u scootera çevirmiş pardon :D

  5. #5
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı berk_cglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    scooter mı :S otomatik düzeltme cross u scootera çevirmiş pardon :D
    Maksimum 218cc olur 67mm silindir cg 200 krank. Daha fazlası için karter'i biraz oymak gerekiyo cg250 krank orjinal haliyle uymuyo diye biliyorum.

  6. #6
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    200 cc olur. Silindir bloğu kartele uyum sağlıyosa. Büyük gelmiyosa. Ama yakıtın artacak. Bide cross motor tork motorudur. Yani sadece dağda kapışırsın bunla. Düzde son hızı hep düşüktür. Zaten yüksek olduğundan yüksek hızlara uygun değildir. Denge sorunu yaşarsın.

  7. #7
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    bu krank stronglumu peki

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:39 ----------

    Alıntı adem80 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200 cc olur. Silindir bloğu kartele uyum sağlıyosa. Büyük gelmiyosa. Ama yakıtın artacak. Bide cross motor tork motorudur. Yani sadece dağda kapışırsın bunla. Düzde son hızı hep düşüktür. Zaten yüksek olduğundan yüksek hızlara uygun değildir. Denge sorunu yaşarsın.
    Dağa cıktığım yok supermoto jant lastiği taktım sadece sehir içi kullanıyorum 140 150 yapsa yeticek şuan 100 ü geçmiyor

  8. #8
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı berk_cglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu krank stronglumu peki
    Stronglusu da var ararsan ama bence gerek yok hafif krank daha iyidir motor çabuk devirlenir.

  9. #9
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    süspansiyonlarıda düşürürsen o hızlar için uygun olabilir. Sen hiç yüksek ss gördünmü? 140 km/h lar için o yükseklikte bi motor için uygun değil. Alçalt biraz olur.

  10. #10
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    peki yaptırıcağım bir usta varmı bildiğiniz ay başı yaptırmam lazım kesin tam ne kadar tutucak vs ona göre para ayarlıcam

  11. #11
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı berk_cglr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki yaptırıcağım bir usta varmı bildiğiniz ay başı yaptırmam lazım kesin tam ne kadar tutucak vs ona göre para ayarlıcam
    İstanbulda böyle işlere vakit ayıracak usta pek bulamazsın bence motoru adanaya veya gaziantepe götür hem parçaları da oralardan alırsın ucuza gelir.

  12. #12
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    benden ondan açtım konuyu istanbulda bulamadım öle bir usta adana yada antepte varsa yaptırmaya yardım edicek usta önerme konusundan diye

  13. #13
    maxi97 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2010
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    '12 SYM GTS 250i '10 YBR125City, '10 Mondial 150ZC
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstanbulda böyle işlere vakit ayıracak usta pek bulamazsın bence motoru adanaya veya gaziantepe götür hem parçaları da oralardan alırsın ucuza gelir.
    mengu bu performans cdileri ve iridyum bujiler hakkında bilgin var mı? cg serileri için olan performans cdileri ybr 125e olur mu? ara kabloyu da değişmek gerekir mi?

    benim motor fazla yakıyor. 100 km 3.5 litre. yokuşta da uzun yolda 3. vites 55 kmye düşüyor. en ufak yokuşta ise 70e.

    sorunu çözemedik bi türlü.

    gazı az açınca normal ybrler kadar yakıyor. ama son hız ve çekiş az gibi.

  14. #14
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı maxi97 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    mengu bu performans cdileri ve iridyum bujiler hakkında bilgin var mı? cg serileri için olan performans cdileri ybr 125e olur mu? ara kabloyu da değişmek gerekir mi?

    benim motor fazla yakıyor. 100 km 3.5 litre. yokuşta da uzun yolda 3. vites 55 kmye düşüyor. en ufak yokuşta ise 70e.

    sorunu çözemedik bi türlü.

    gazı az açınca normal ybrler kadar yakıyor. ama son hız ve çekiş az gibi.
    Performans cdi bi tane elime geçse fikrim olacak da henüz alabilmiş bulabilmiş değilim halbuki 20 lira falan satış fiyatları. Ama benim duyduğum yüksek devirlerde ateşlemenin sapıtıp verimin düşmesini önlüyor yani 8 bin'in üzerine pek çıkmıyosan fazla bi yararı yok.
    Bu arada cg'nin cdi'si ybr'ye olmaz hem soketi uymaz hem sistem farklıdır.

  15. #15
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    Arkadaşlar SCOOTER KRANK'ı ayırıdır CG krank'ı ayrıdır,
    scooterlar'ım krank'ı daha uzun ve farklı eksantrik zincir dişlerine sahiptir,
    bu demek oluyor kı CG veya AGK silindiri krank'ı bir scooter'a uymaz,

    Varsada Ben görmedim Duymadım...

    İşte Sizin İçin Ekliyorum,,,
    Bunu Buna Benzetirim Diyen varsa Yapsın,
    Krank'ı Ben Hediye Edeceğim...

    Scooter'a varyatör kranka bağlı,
    ruble kranktan tahrik alır,
    sistem olarak ayrı,
    kaldıki yerinede uymak rulmanları farklı,,,
    neyse buyrun,
    ben lafımın ardındayım,
    Ben Lafımın Arkasındayım Ben Yaparım Diyen Varsa Yapmak Garantisi İle KRANK BENDE...

    İşte 150 cc SCOOTER kRANK'I,,,,,



    Buda CG,,,AGK 150 cc krank'ı,,,



    Buyrun Alternatifi Çoğaltayım,
    Yamaha YBR

    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  16. #16
    adem80 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Aralık 2011
    Şehir
    muğla bodrum
    Motosikleti
    Yamaha x-city 250
    serkan hocam cross yazacağına scoter yazmış. Yani motor cg tipi 150 lik cross. Düzeltelim.

  17. #17
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    O ZAMAN araştırmasına gerek yokki
    alacak 250 cc silindir+silindir üst kapak (subap tablası dolu vaziyette) montajını yapacak olup bitecek

    700 lira koy kenara ben sana orjınal kanuniden silindir .. subap tablasını ve külbürütörünü karbüratörü dahil montajını yapar,
    çalışır vaziyette teslim ederim,,,

    Olmayan bişiy istemiyorsunki
    Zaten piyasada 250 cc motor mevcut

    astarı yüzünü geçeceğinden sıkıntı yaşarsın,
    kaldıki o TORK'a şanzumanın dayanırmı o tartışılır,
    Hep Söylüyorum,,,
    Modifiye Yapıp 140 ile 3...4 ay bineceğine,
    Orjınali Kalsın 100,,,120 ile 3...4 yıl bin daha iyi...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  18. #18
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı serkanADH13 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O ZAMAN araştırmasına gerek yokki
    alacak 250 cc silindir+silindir üst kapak (subap tablası dolu vaziyette) montajını yapacak olup bitecek

    700 lira koy kenara ben sana orjınal kanuniden silindir .. subap tablasını ve külbürütörünü karbüratörü dahil montajını yapar,
    çalışır vaziyette teslim ederim,,,

    Olmayan bişiy istemiyorsunki
    Zaten piyasada 250 cc motor mevcut

    astarı yüzünü geçeceğinden sıkıntı yaşarsın,
    kaldıki o TORK'a şanzumanın dayanırmı o tartışılır,
    Hep Söylüyorum,,,
    Modifiye Yapıp 140 ile 3...4 ay bineceğine,
    Orjınali Kalsın 100,,,120 ile 3...4 yıl bin daha iyi...
    cg 200 şanzıman dişli seti var. Rulmanları da Skf marka takınca bence bi sorun olmaz.

  19. #19
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    eğer 700 e yaparım diyorsan ay başı hemen getiriyim sana abi benim işime gelir istanbulda yaptırmak birde sürekli 140 gidicem demiyorum zaten trafikte sıkıntı oluyor 100 km de takılınca ondan istiyorum bu piston işinide

  20. #20
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı serkanADH13 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O ZAMAN araştırmasına gerek yokki
    alacak 250 cc silindir+silindir üst kapak (subap tablası dolu vaziyette) montajını yapacak olup bitecek

    700 lira koy kenara ben sana orjınal kanuniden silindir .. subap tablasını ve külbürütörünü karbüratörü dahil montajını yapar,
    çalışır vaziyette teslim ederim,,,

    Olmayan bişiy istemiyorsunki
    Zaten piyasada 250 cc motor mevcut

    astarı yüzünü geçeceğinden sıkıntı yaşarsın,
    kaldıki o TORK'a şanzumanın dayanırmı o tartışılır,
    Hep Söylüyorum,,,
    Modifiye Yapıp 140 ile 3...4 ay bineceğine,
    Orjınali Kalsın 100,,,120 ile 3...4 yıl bin daha iyi...
    cg tipi motorlarda evet silindir üst kapak modifiyesi en kolay çözüm, ama arkadasdaki motorun piston çapı 62mm muhtemelende karter acıklıgı da 70mm. bu tip motora en fazla 65.5mm silindir piston takılıyor oda 166 cc civarı birsey yapıyor. sizin dediğiniz 250 cc silindir hem kartele hemde blok saplamalarına uymayacaktır
    kartel acıklıgı tornada genişletilebilir ama saplamalarında yeri değişmesi gerek. eski deliklerinde kaynakla doldurulması vs. fakat saplamaların yeri degişince de saglıklı olmuyor sonucta motor sürekli titresimli çalısan bir yer kaynaklarda saglıklı olmuyor.
    yapılacak en güzel calısma 200 krank 65.5mm uzun silindir ve üst kapak olacaktır. hatta karburatörü değişmeden 27 lik 150cc karburatörü ile bu işlemleri yaptırmış arkadasımda mevcut
    modifiye sonrasında crossun orjınal 16 olan ön dişlisinide 18 yaptı yetmedi arka dişliyide küçültmeye calısıyor
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)