Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

cg piston büyütmek için yardım lazım

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cg tipi motorlarda evet silindir üst kapak modifiyesi en kolay çözüm, ama arkadasdaki motorun piston çapı 62mm muhtemelende karter acıklıgı da 70mm. bu tip motora en fazla 65.5mm silindir piston takılıyor oda 166 cc civarı birsey yapıyor. sizin dediğiniz 250 cc silindir hem kartele hemde blok saplamalarına uymayacaktır
    kartel acıklıgı tornada genişletilebilir ama saplamalarında yeri değişmesi gerek. eski deliklerinde kaynakla doldurulması vs. fakat saplamaların yeri degişince de saglıklı olmuyor sonucta motor sürekli titresimli çalısan bir yer kaynaklarda saglıklı olmuyor.
    yapılacak en güzel calısma 200 krank 65.5mm uzun silindir ve üst kapak olacaktır. hatta karburatörü değişmeden 27 lik 150cc karburatörü ile bu işlemleri yaptırmış arkadasımda mevcut
    modifiye sonrasında crossun orjınal 16 olan ön dişlisinide 18 yaptı yetmedi arka dişliyide küçültmeye calısıyor
    Peki bu dediklerin yapsak istediğim performansı alma şansım varmı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    Motor Bloğu Tornada Açılacak,
    sılındır yuvaya uygun hale getırılecek ve alınan silindir seti ve üst kapağı monte edilecek,
    Bu işlem sonrasında elbette saplama kısımları incelecek,
    silindir oturmasında sorun oluşup oluşmayacağı ölçümler sonrası belirlenecek,

    Kaldıki o şanzuman bu güç'e dayanacakmı?
    bu işlemler uygulama sonrası görülecektir,

    Fakat dediğim gibi,
    Bu tür bir büyütme işi gerek yağlama olsun gerek aşırı tork olsun uzun süreli sağlıklı çalışma sağlamaz.,
    sen kazalı veya pert bir 250 cross bulup dırect motor'unu monte etsen daha saglıklı olacaktır,

    Yok ben elimdekini bu duruma getirmek istiyorum dersen,
    Hertürlü yardıma hazırım...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  3. #23
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    tamam o zaman senle tam ayrıntılı masraf vs konusunda konusalım yaptırıyım bulsam 250 lilik motoru koyucam 800 tl ye kadar ama bulamadım hiç :s

  4. #24
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    800 değilde 1000 olsun,
    en azından herşeyi üzerinde olur,
    Ve soorunsuz takar kullanırsın,,,
    Çünki işlem uzun ve bekleyişli sürecektir,
    Sonrasında pek çok yapan gördük ve duyduk,
    3... 5 ay sonrasında aşırı süratte zorlamadan yağ yetiştiremeyebilir,
    Şanzuman Sıyırabılır,
    ve pek çok sorun çıkartabılır,
    Bu tür oynamalar her şeyi göze almayı gerektirir,
    Dediğim gibi,
    130,,150 yaparsın belki fakat uzun sürmeyebilir.
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  5. #25
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    peki varmı 1000 tl ye böle bi motor bulabilirmiyiz oda uyar sıkıntı olmaz

  6. #26
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    araştırılabılır,
    Sahibindende vs gibi araştırılarak bulunmaya çalışılabılır...


    150 cc,
    200 cc motor mümkün,
    250 araştırılması gerek...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  7. #27
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    150 cc bendeki zaten o zaman ben biraş araştırıyım olaki denk gelirse aklında bulunsun 1000 tl ye kadara 250 lilik motor alırım sıkıntı olmaz

  8. #28
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    tamam bakarız,
    racer 200 motoru var sahibindende.
    ruhsatı ıle satıyordu elemanın tekı,
    motoru karbüratörü ve ruhsatı ile birlikte...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86

  9. #29
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    onun performansı nasıl peki

  10. #30
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cg tipi motorlarda evet silindir üst kapak modifiyesi en kolay çözüm, ama arkadasdaki motorun piston çapı 62mm muhtemelende karter acıklıgı da 70mm. bu tip motora en fazla 65.5mm silindir piston takılıyor oda 166 cc civarı birsey yapıyor. sizin dediğiniz 250 cc silindir hem kartele hemde blok saplamalarına uymayacaktır
    kartel acıklıgı tornada genişletilebilir ama saplamalarında yeri değişmesi gerek. eski deliklerinde kaynakla doldurulması vs. fakat saplamaların yeri degişince de saglıklı olmuyor sonucta motor sürekli titresimli çalısan bir yer kaynaklarda saglıklı olmuyor.
    yapılacak en güzel calısma 200 krank 65.5mm uzun silindir ve üst kapak olacaktır. hatta karburatörü değişmeden 27 lik 150cc karburatörü ile bu işlemleri yaptırmış arkadasımda mevcut
    modifiye sonrasında crossun orjınal 16 olan ön dişlisinide 18 yaptı yetmedi arka dişliyide küçültmeye calısıyor
    65.5'luk silindirle silindir alt etekleri karter deliğiyle sıfıra sıfır mı oluyo gerçekten ? benim gördüğüm kadarıyla 70mm deliğe 67mm silindir takılabilir. Bu arada cg 200 krank'a 63.5 silindir takınca 193cc ,65.5 ile 201cc, 67 ile 218cc oluyo. Cg 125'ler karter'e işlem yapmadan 218cc olur diye düşünüyorum.

  11. #31
    kurubuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Aralık 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF1000FA
    Gelen spam maillerde hep p...is büyütme reklamı yaparlar . Piston büyütmeyi ilk kez duyuyorum ))))))

  12. #32
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    65.5'luk silindirle silindir alt etekleri karter deliğiyle sıfıra sıfır mı oluyo gerçekten ? benim gördüğüm kadarıyla 70mm deliğe 67mm silindir takılabilir. Bu arada cg 200 krank'a 63.5 silindir takınca 193cc ,65.5 ile 201cc, 67 ile 218cc oluyo. Cg 125'ler karter'e işlem yapmadan 218cc olur diye düşünüyorum.
    65.5 silindirin etek ölçüsü 69mm idi, zongshen marka. 67mm için 65.5mm tornada acılıp gömlek inceltilirse olabilir
    bende mondial x treme 150 cross var, onun kartel acıklıgı 70 idi. ama baska cg 125 ler kaç mm bilemiycem
    birde 67 silindirin saplama mesafesi orjinalinden ne kadar büyük aceba? bizimkilerle aynı ise kartelde 1 - 2 mm acılabilir
    cg 200 krank kullanmıs olmamızın sebebi balansörlü olması, balansörden vaz gecemedik. 250cc cg krank yedek parcada balansörlüsü yok dendi
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  13. #33
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    ne yapıyım peki neleri takıyım onu söyleyin ona göre yaptırıyım motora bakıcam ay basına kadar 250 cc kelle motor bulamazsam pistonu vs değiştirticem

  14. #34
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    bak kardesim eger titresimle aram iyi sorun olmaz diyorsan 250 cc lik krakla toplamanı tavsiye ederim yoksa 200 krankta gayet iyi madem araziye cıkmıyorsun caddede de her halukarda seni tatmin eder
    bunlar benim sahsi görüşüm

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...asligi-65.html

    buradan yaptıklarımızı takip de edebilirsin
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  15. #35
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    aksine titrmesini nedense seviyorum motorun yani hiç sorun değil

  16. #36
    frantisec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2012
    Şehir
    Kocavezir- Adana
    700-800 fazla geldi bana,Adanada 450 ye bu işi bitiriyorlar.

  17. #37
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696 - yzf R 25 abs
    hadiya bayağa iyimiş 450 tl ye

  18. #38
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı frantisec adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    700-800 fazla geldi bana,Adanada 450 ye bu işi bitiriyorlar.
    450 liraya kaçlık yapıyolar motoru ? bide full set mi gerçekten, 200'lük silindir krank debriyaj zaten en ucuzundan 270-280 lira var. Üst kapak 200'lük olmadan bi işe yaramaz.

  19. #39
    frantisec - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2012
    Şehir
    Kocavezir- Adana
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    450 liraya kaçlık yapıyolar motoru ? bide full set mi gerçekten, 200'lük silindir krank debriyaj zaten en ucuzundan 270-280 lira var. Üst kapak 200'lük olmadan bi işe yaramaz.
    mengu kardeşim,sizin şehrinizi bilmem ama burada motoru 200 lük yapıyorsan bu fiyatlarda.Ha modifikasyonun dibine kadar gidecem dersen ancak fiyat 1200 falan cıkıyor.
    Tornacı,taşlamacı,kapakcı işlemleri başlıca fiyat tutan işlerin başında modifikasyonda.
    örnek 200 lük krang aldın taktın o motor hemen gitmiyor.krang sökülüyor biyel kolu derecelendirilip takılıyor.Krang işlem görüyor.Uzun stroklu silindir,kısa stroklu silindirler var,ona göre biyeller var,Canın sıkıştırma oranını arttırmak istedi ayrı işlem görüyor üst kapak.Emme manifoltu,egsoz manifoltu işlem görüyor,Karburator atıyorum 22 mm, yapıyorsun 26 mm oluyor vs vs.

  20. #40
    serkanADH13 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Temmuz 2006
    Şehir
    İ.S.T G.o.paşalı ,,''Sakarya'lı''
    Motosikleti
    Motor Tamircisi :) 0,535,939,20,86 :)
    burada herşey para,
    alınacak yerler kısıtlı,
    mesela 250 cc sılındır seti üst kapağı,krank'ı,
    yağ pompası, contası,karburatörü ve daha nıcelerı toplamda zaten 450,,,500 tutuyor,
    buna bırde rektıfıyecı, taslamacı (ikisi aynı yerde yapılır) ve işçilik ile pekte ucuza cıkmaz,
    racer 200 komple motoru +elektrik tesisatı+sargı+konjektör+CDI (beyin) komple 600 liraya var...

    Bilginiz olsun,
    ruhsatlı vaziyette sorunsuz,
    yağ yakması yok,
    krank vurması yok.. garantili...
    BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
    ''Gürcan Moto Garaj''
    0 535 939 20 86


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)