Motor Bloğu Tornada Açılacak,
sılındır yuvaya uygun hale getırılecek ve alınan silindir seti ve üst kapağı monte edilecek,
Bu işlem sonrasında elbette saplama kısımları incelecek,
silindir oturmasında sorun oluşup oluşmayacağı ölçümler sonrası belirlenecek,
Kaldıki o şanzuman bu güç'e dayanacakmı?
bu işlemler uygulama sonrası görülecektir,
Fakat dediğim gibi,
Bu tür bir büyütme işi gerek yağlama olsun gerek aşırı tork olsun uzun süreli sağlıklı çalışma sağlamaz.,
sen kazalı veya pert bir 250 cross bulup dırect motor'unu monte etsen daha saglıklı olacaktır,
Yok ben elimdekini bu duruma getirmek istiyorum dersen,
Hertürlü yardıma hazırım...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
tamam o zaman senle tam ayrıntılı masraf vs konusunda konusalım yaptırıyım bulsam 250 lilik motoru koyucam 800 tl ye kadar ama bulamadım hiç :s
800 değilde 1000 olsun,
en azından herşeyi üzerinde olur,
Ve soorunsuz takar kullanırsın,,,
Çünki işlem uzun ve bekleyişli sürecektir,
Sonrasında pek çok yapan gördük ve duyduk,
3... 5 ay sonrasında aşırı süratte zorlamadan yağ yetiştiremeyebilir,
Şanzuman Sıyırabılır,
ve pek çok sorun çıkartabılır,
Bu tür oynamalar her şeyi göze almayı gerektirir,
Dediğim gibi,
130,,150 yaparsın belki fakat uzun sürmeyebilir.
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
peki varmı 1000 tl ye böle bi motor bulabilirmiyiz oda uyar sıkıntı olmaz
araştırılabılır,
Sahibindende vs gibi araştırılarak bulunmaya çalışılabılır...
150 cc,
200 cc motor mümkün,
250 araştırılması gerek...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
150 cc bendeki zaten o zaman ben biraş araştırıyım olaki denk gelirse aklında bulunsun 1000 tl ye kadara 250 lilik motor alırım sıkıntı olmaz
tamam bakarız,
racer 200 motoru var sahibindende.
ruhsatı ıle satıyordu elemanın tekı,
motoru karbüratörü ve ruhsatı ile birlikte...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
onun performansı nasıl peki
65.5'luk silindirle silindir alt etekleri karter deliğiyle sıfıra sıfır mı oluyo gerçekten ? benim gördüğüm kadarıyla 70mm deliğe 67mm silindir takılabilir. Bu arada cg 200 krank'a 63.5 silindir takınca 193cc ,65.5 ile 201cc, 67 ile 218cc oluyo. Cg 125'ler karter'e işlem yapmadan 218cc olur diye düşünüyorum.
Gelen spam maillerde hep p...is büyütme reklamı yaparlar . Piston büyütmeyi ilk kez duyuyorum ))))))
65.5 silindirin etek ölçüsü 69mm idi, zongshen marka. 67mm için 65.5mm tornada acılıp gömlek inceltilirse olabilir
bende mondial x treme 150 cross var, onun kartel acıklıgı 70 idi. ama baska cg 125 ler kaç mm bilemiycem
birde 67 silindirin saplama mesafesi orjinalinden ne kadar büyük aceba? bizimkilerle aynı ise kartelde 1 - 2 mm acılabilir
cg 200 krank kullanmıs olmamızın sebebi balansörlü olması, balansörden vaz gecemedik. 250cc cg krank yedek parcada balansörlüsü yok dendi
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
ne yapıyım peki neleri takıyım onu söyleyin ona göre yaptırıyım motora bakıcam ay basına kadar 250 cc kelle motor bulamazsam pistonu vs değiştirticem
bak kardesim eger titresimle aram iyi sorun olmaz diyorsan 250 cc lik krakla toplamanı tavsiye ederim yoksa 200 krankta gayet iyi madem araziye cıkmıyorsun caddede de her halukarda seni tatmin eder
bunlar benim sahsi görüşüm
http://www.motosiklet.net/forum/moto...asligi-65.html
buradan yaptıklarımızı takip de edebilirsin
Adım CEM
MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz
aksine titrmesini nedense seviyorum motorun yani hiç sorun değil
700-800 fazla geldi bana,Adanada 450 ye bu işi bitiriyorlar.
hadiya bayağa iyimiş 450 tl ye
mengu kardeşim,sizin şehrinizi bilmem ama burada motoru 200 lük yapıyorsan bu fiyatlarda.Ha modifikasyonun dibine kadar gidecem dersen ancak fiyat 1200 falan cıkıyor.
Tornacı,taşlamacı,kapakcı işlemleri başlıca fiyat tutan işlerin başında modifikasyonda.
örnek 200 lük krang aldın taktın o motor hemen gitmiyor.krang sökülüyor biyel kolu derecelendirilip takılıyor.Krang işlem görüyor.Uzun stroklu silindir,kısa stroklu silindirler var,ona göre biyeller var,Canın sıkıştırma oranını arttırmak istedi ayrı işlem görüyor üst kapak.Emme manifoltu,egsoz manifoltu işlem görüyor,Karburator atıyorum 22 mm, yapıyorsun 26 mm oluyor vs vs.
burada herşey para,
alınacak yerler kısıtlı,
mesela 250 cc sılındır seti üst kapağı,krank'ı,
yağ pompası, contası,karburatörü ve daha nıcelerı toplamda zaten 450,,,500 tutuyor,
buna bırde rektıfıyecı, taslamacı (ikisi aynı yerde yapılır) ve işçilik ile pekte ucuza cıkmaz,
racer 200 komple motoru +elektrik tesisatı+sargı+konjektör+CDI (beyin) komple 600 liraya var...
Bilginiz olsun,
ruhsatlı vaziyette sorunsuz,
yağ yakması yok,
krank vurması yok.. garantili...
BMW F650,,,KTM EXC 400,,,CRF 250X.....msx 125
''Gürcan Moto Garaj''
0 535 939 20 86
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)