Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

Kawasaki Ninja 250r Egzoz

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    bassturbin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha Xj6 Diversion F
    Alıntı Alper Kaya adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ozaman egzosu kökten sökelim nie koymuşlar zaten egzos ne gerek var rahat rahat motordan gazlar cıksın allahım ya rabbim NİNJA250yi allah yaratmadı ne motorların ömrü bitiyor ninja neki ilahlaştırmayın
    Allahtan başkası yaratılmıştır...Allah yaratmıştır...Bizim yaptıklarımızıda yaratan Allahtır...Kökten sökebilirsin egzostu yanmış yakıtın gürültürünü kısmak içindir egzost ve susturucu.

    ---------- Post added at 16:33 ---------- Previous post was at 16:24 ----------

    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Egzoz boş olduğunda veya olmadığında motordaki basınç düşüşünü anlamıyorum ben. Çünkü patlama anında basınç oluşturmak için zaten motor bloğunun heryeri kapalı olmuyor mu? Tüm emme ve egzoz valfleri kapalı olmuyor mu? Bu şekilde basınç oluşturuluyor ve ateşleme ile patlama oluyor. Bu esnada egzoz olsa ne olmasa ne? Yani basıncı etkilememesi lazım...

    Patlamadan sonra yanan yakıtı boşaltmak için egzoz subapları açılıyor ve o sırada egzoz geri basınç uyguluyor motora. Bu geri basınç olmasa gaz daha kolay çıkacak ve krank dönme hareketini daha kolay devam ettirecek. Yanılıyor muyum? Yani ne kadar egzoz yok ise o kadar yanan gazın boşaltılması da o kadar kolaylaşacak. Yani motor yanmış yakıtı boşaltmak için güç harcamayacak. Bu durumda egzozun komple iptali en yüksek gücün elde edildiği durum olması gerekmiyor mu...?

    Egzozun gürültü amaçlı takıldığını düşünüyorum bende. Katalizör varsa da zararlı maddeleri de arındırıyor.
    Aynen yazdığın gibidir olay, egzost subabı açılınca geri basınç yapmaz silindire sadece piston aşağıdan yukarıya çıkarken sübap açılır yanmış yakıt geri çıkar BU ARADA ÇIKARKEN SEN EGZOSTUN SUSTURUCU TÜPÜNÜ VEYA BORUSUNU KISALTIRSAN HIZLI ÇIKAR UZATIRSAN GEÇ ÇIKAR ama bu çıkış anormal değişim yapmaz, işte şu egzost 3 beygir şu 5 beygir gibi güç verir sonucu çıkar ortaya...

    Yani kuru gürültü.Yarışa katılınacaksa performans arayışları içinde olabilir egzost değiştirmek ama bizim gibi cadde kullanıcıları için tam bir kuru gürültü ve milleti rahatsız edip artislik yapmaktan başka birşey değil.

    İki zamanlıların egzost değişikliklerindeki sonuçları sen iyi bilirsin Syanur anlatmaya gerek yok

    Egzost borusu susturucusu boğazdan komple sökük kullabilen varsa kullansın gerçekten beygir gücü artar çok azda olsa.Tabiki kullanırken üzerine kasksız komple uzanılarak sürülecek motor

    Sonra kontakla egzost patlatan bol küfür yemişler geliyor sırada...
    Aprilia RS 250 GP Nº1


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    12 Mayıs 2011
    orjinal egsozların iç sistemleri sıkışma ve odalıdır.sırfses amaçlı direk defli egsoz tercih ederseniz,ses alırsınız ama güç gider.hem ses hemde güç almak için amerikan süper trrap sistemli ve desibel killer sistemli egsoz tercih edeceksiniz.

  3. #23
    kadango - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Nisan 2009
    Şehir
    Karşıyaka
    Motosikleti
    Fazer 8 - MT-07


    Şu abiler beni öldürüyor, egsozun ağzına bant yapıştırıp gezelim madem... Performans egsozun zararı yakıt tüketiminin artması ve gürültülü çalışması olabilir ancak.

  4. #24

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Egzoz'dan çok çekmiş biri olarak, sürekli klingrit conta yenileyen biri olarak, kesinlkle geri basınc düştüğünde güç/tork/ kaybı hiss edilecek seviyede oluyor, sesin çirkinleşmesi'de cabası.

  5. #25

    Üyelik
    12 Mayıs 2011
    egsozdan çeken arkadaşım.o egsozu komple söküp silindire giren yerin seviye tespiti yap.ayrıca silindire giren eğer civataysa çok sorun yaşarsın saplama ve çift somun kontra yap.sorunun hallolur

  6. #26

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı avcrom egsoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    egsozdan çeken arkadaşım.o egsozu komple söküp silindire giren yerin seviye tespiti yap.ayrıca silindire giren eğer civataysa çok sorun yaşarsın saplama ve çift somun kontra yap.sorunun hallolur
    Cevap için teşekkürler, benim sorunum egzoz 2 parça, biri silindirden gelen diğeri kuyruk kısmı, işte bu ikisini bağlayan yerde bulunan sızdırmaz olması gereken(bence ki öyle) yerde izolasyonun sürekli yanması.

    Motor güçlü ve ısısı hayli yüksek su soğutma olmasına rağmen, bundan dolayı o bağlantı yerini sürekli klingrit conta ile besliyorum.

    Özetle sorunum silindire giriş/çıkış yeri değil tam orta nokta bağlantı kısmı, son olarak dediğiniz şekilde çift kontra somunlu orada problem yok

  7. #27
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Alıntı bassturbin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ama bizim gibi cadde kullanıcıları için tam bir kuru gürültü ve milleti rahatsız edip artislik yapmaktan başka birşey değil.
    Altına imzamı atarım. Üstelik gidip dünyanın parasını veriyolar o soba borularına Bazı insanlarda hakikaten akıl yok. Gerçi bu malaklar bize has değil, gavur ellerde de çok var bunlardan. Para vereceksen adam gibi bi eğitime git, geberme yollarda da adımız kötüye çıkmasın bari.


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler