Kawasaki Ninja 250r Egzoz
-
17 Ağustos 2012, 17:33
#21
Alper Kaya adlı üyeden alıntı
ozaman egzosu kökten sökelim nie koymuşlar zaten egzos ne gerek var rahat rahat motordan gazlar cıksın allahım ya rabbim NİNJA250yi allah yaratmadı ne motorların ömrü bitiyor ninja neki ilahlaştırmayın
Allahtan başkası yaratılmıştır...Allah yaratmıştır...Bizim yaptıklarımızıda yaratan Allahtır...Kökten sökebilirsin egzostu yanmış yakıtın gürültürünü kısmak içindir egzost ve susturucu.
---------- Post added at 16:33 ---------- Previous post was at 16:24 ----------
Syanur adlı üyeden alıntı
Egzoz boş olduğunda veya olmadığında motordaki basınç düşüşünü anlamıyorum ben. Çünkü patlama anında basınç oluşturmak için zaten motor bloğunun heryeri kapalı olmuyor mu? Tüm emme ve egzoz valfleri kapalı olmuyor mu? Bu şekilde basınç oluşturuluyor ve ateşleme ile patlama oluyor. Bu esnada egzoz olsa ne olmasa ne? Yani basıncı etkilememesi lazım...
Patlamadan sonra yanan yakıtı boşaltmak için egzoz subapları açılıyor ve o sırada egzoz geri basınç uyguluyor motora. Bu geri basınç olmasa gaz daha kolay çıkacak ve krank dönme hareketini daha kolay devam ettirecek. Yanılıyor muyum? Yani ne kadar egzoz yok ise o kadar yanan gazın boşaltılması da o kadar kolaylaşacak. Yani motor yanmış yakıtı boşaltmak için güç harcamayacak. Bu durumda egzozun komple iptali en yüksek gücün elde edildiği durum olması gerekmiyor mu...?
Egzozun gürültü amaçlı takıldığını düşünüyorum bende. Katalizör varsa da zararlı maddeleri de arındırıyor.
Aynen yazdığın gibidir olay, egzost subabı açılınca geri basınç yapmaz silindire sadece piston aşağıdan yukarıya çıkarken sübap açılır yanmış yakıt geri çıkar BU ARADA ÇIKARKEN SEN EGZOSTUN SUSTURUCU TÜPÜNÜ VEYA BORUSUNU KISALTIRSAN HIZLI ÇIKAR UZATIRSAN GEÇ ÇIKAR ama bu çıkış anormal değişim yapmaz, işte şu egzost 3 beygir şu 5 beygir gibi güç verir sonucu çıkar ortaya...
Yani kuru gürültü.Yarışa katılınacaksa performans arayışları içinde olabilir egzost değiştirmek ama bizim gibi cadde kullanıcıları için tam bir kuru gürültü ve milleti rahatsız edip artislik yapmaktan başka birşey değil.
İki zamanlıların egzost değişikliklerindeki sonuçları sen iyi bilirsin Syanur anlatmaya gerek yok
Egzost borusu susturucusu boğazdan komple sökük kullabilen varsa kullansın gerçekten beygir gücü artar çok azda olsa.Tabiki kullanırken üzerine kasksız komple uzanılarak sürülecek motor
Sonra kontakla egzost patlatan bol küfür yemişler geliyor sırada...
Reklamlar
-
20 Haziran 2014, 11:08
#22
orjinal egsozların iç sistemleri sıkışma ve odalıdır.sırfses amaçlı direk defli egsoz tercih ederseniz,ses alırsınız ama güç gider.hem ses hemde güç almak için amerikan süper trrap sistemli ve desibel killer sistemli egsoz tercih edeceksiniz.
-
20 Haziran 2014, 11:18
#23
Şu abiler beni öldürüyor, egsozun ağzına bant yapıştırıp gezelim madem... Performans egsozun zararı yakıt tüketiminin artması ve gürültülü çalışması olabilir ancak.
-
20 Haziran 2014, 12:23
#24
Egzoz'dan çok çekmiş biri olarak, sürekli klingrit conta yenileyen biri olarak, kesinlkle geri basınc düştüğünde güç/tork/ kaybı hiss edilecek seviyede oluyor, sesin çirkinleşmesi'de cabası.
-
20 Haziran 2014, 12:29
#25
egsozdan çeken arkadaşım.o egsozu komple söküp silindire giren yerin seviye tespiti yap.ayrıca silindire giren eğer civataysa çok sorun yaşarsın saplama ve çift somun kontra yap.sorunun hallolur
-
20 Haziran 2014, 18:39
#26
avcrom egsoz adlı üyeden alıntı
egsozdan çeken arkadaşım.o egsozu komple söküp silindire giren yerin seviye tespiti yap.ayrıca silindire giren eğer civataysa çok sorun yaşarsın saplama ve çift somun kontra yap.sorunun hallolur
Cevap için teşekkürler, benim sorunum egzoz 2 parça, biri silindirden gelen diğeri kuyruk kısmı, işte bu ikisini bağlayan yerde bulunan sızdırmaz olması gereken(bence ki öyle) yerde izolasyonun sürekli yanması.
Motor güçlü ve ısısı hayli yüksek su soğutma olmasına rağmen, bundan dolayı o bağlantı yerini sürekli klingrit conta ile besliyorum.
Özetle sorunum silindire giriş/çıkış yeri değil tam orta nokta bağlantı kısmı, son olarak dediğiniz şekilde çift kontra somunlu orada problem yok
-
20 Haziran 2014, 20:00
#27
bassturbin adlı üyeden alıntı
ama bizim gibi cadde kullanıcıları için tam bir kuru gürültü ve milleti rahatsız edip artislik yapmaktan başka birşey değil.
Altına imzamı atarım. Üstelik gidip dünyanın parasını veriyolar o soba borularına Bazı insanlarda hakikaten akıl yok. Gerçi bu malaklar bize has değil, gavur ellerde de çok var bunlardan. Para vereceksen adam gibi bi eğitime git, geberme yollarda da adımız kötüye çıkmasın bari.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler