Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Motosikletinize rot ayarı yapmak

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    varan22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mayıs 2009
    Motosikleti
    2004 ybr 125
    Motorsikletleri sağa veya sola çeken arkadaşların kendilerinin de yapabileceği basit bir rot ayarı. Arka mafsaldaki işaretler sizi yanıltabilir mafsalın çok hafif eğri olmasıda işaretlerin özelliğini kaybetiriyor.
    Pek sağlıklı bir yöntem olmasada denemekte fayda olacağı kanaatindeyim


    http://www.youtube.com/watch?v=RBxK-...eature=related
    zeda3000, c90, brds ve 1 diğerleri bunu beğendiler..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    canerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Haziran 2011
    Şehir
    Samsun
    Motosikleti
    Africa Twin-Rally250-z300
    güzel paylaşım

  3. #3
    tr100a - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2009
    bende bilmeyenleri makaraya saracaklar sandım

  4. #4
    zeda3000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CB750 Cafe Racer
    Tebriker uzun zamandir sitede boyle guzel bir paylasim gormemistim
    [COLOR="Red"]Motorculuk saygi ve cilginligin arasindaki ince cizgide gitme beceresidir[/COLOR] Suzuki GS500 Gitti / Ducati Monster 900 Gitti / BMW F650 GS Gitti

  5. #5
    Teo23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2012
    Şehir
    Ankara Demetevler
    Motosikleti
    -1954 BMWr25/3-Jawa Laser 250+MZ 98 125cc+MCT 250
    Güzel, fakat ben sudan dik geçerek inip izleri kontrol ediyorum, tek iz olması gerekir. Çok daha basit bir yöntem ;) Ayrıca benim gibi simetri hastaları bir bakışta eğriliği farkedebiliyor.
    The man who knows everything chooses to know nothing...

  6. #6
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Kontrolü yere 10 metre kadar bi koli bandı yapıştırıp motoru ele alıp ön tekeri bandın sonuna kadar sürüp arka tekerin sapması kontrol edilebilir. Video'da gösterilen yöntem anca üst sınıf yada çok kaliteli, bakımlı, hor kullanılmamış motorlarda geçerlidir, çünkü arka mafsalda yada şasideki en ufak yamukluk motorun yola basmasına arka amortisörlerin girip çıkmasına göre arka tekerin sağa sola eğilmesine dönmesine neden olur. Arka zincir dişlisi zincirin dişlerine her noktadan eşit mesafede olsun, birde şasinizde mafsalınızda gözle görülür deformasyon olmasın zinciri de aşırı germeyin gerisi dert değil. Arka mafsalın açısına göre zincir gerginliği genelde değişiyor aklınızda bulunsun, çok gergin zincirle tek kişi motora binseniz bişey olmaz belki ama 2 kişi binince arka göbek rulmanını yiyor.

  7. #7
    zeus35 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2010
    Şehir
    Balıkesir / Merkez
    Motosikleti
    250 MCT
    güzel paylaşımlar teşekkürler


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)