Kötü bir arıza ile karşı karşıyayım
-
Deminden arkadaşımdan gelirken 140 140 gidiyordum birden motor gaz yememeye başladı kompresyon düştü devir 10000 de ancak gitmiyordu motor eve kadar çıkıp yarın bakarım diyor iken tamda gıcık bir bayırda (elim debriyajı aniden sıkacak gibi tutuyorum) aniden küt diye bir ses geldi ani refleksle debriyajı asıldım motor stop etti yavaşladım durdum aklıma bir sürü konu geldi marşa bastım marş motoru hareket edemiyor
Motoru yakınlardaki bir arkadaşıma bıraktım erkenden motorla ilgileneceğim motosikletim Honda Cbx 250 Twister
1.Motor emme subapını kesmiş olabilir
2.Eksantrik zinciri kırılmış olabilir
3. Kesinlikle düşünmek bile istemiyorum ancak krank kitlemiş olabilir umarım öyle birşe yoktur.
Eğer debriyaja endekslenmesem çok daha kötü şeyler olabilirdi. Sizce motora ne olmuş olabilir motor daha 30000 de :S
Reklamlar
-
motor kıtlenmıs dostum buyuk ıhtımal gecmıs olsun cok mu yag koydun naptın ?
Okumak cehaleti giderir, öküzlük bakidir.
street king
-
motor kilitlemiş geçmiş olsun...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
Sağolun daha bakmadım ama büyük oranda bende kitlediği düşüncesi içerisindeyim acaba ne kadar masraf açacak bu bana
Daha yağını binmeden birkaç saat önce değiştirmiştim yağ kaçağı vs de yoktu ancak neden yaptı diye düşünmekteyim birazdan inip motoru parçalayacağım umarım sadece piston sekmanla kurtulurum krana sıçradıysa olay bayağı bi para gidecek tamda satacağım zaman başıma gelene bakın cevaplarınız için teşekkürler parçalama aşamasını fotoğraflayım daha iyi olur
-
dostum kapalı kutu krank mı kıtledı pıston mu sıkıstı acmadan kımse dogru bısey soylesın sanmıyorum sallamak ıstemem
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:32 ----------
BWSTÜRK adlı üyeden alıntı
Sağolun daha bakmadım ama büyük oranda bende kitlediği düşüncesi içerisindeyim acaba ne kadar masraf açacak bu bana
Daha yağını binmeden birkaç saat önce değiştirmiştim yağ kaçağı vs de yoktu ancak neden yaptı diye düşünmekteyim birazdan inip motoru parçalayacağım umarım sadece piston sekmanla kurtulurum krana sıçradıysa olay bayağı bi para gidecek tamda satacağım zaman başıma gelene bakın cevaplarınız için teşekkürler parçalama aşamasını fotoğraflayım daha iyi olur
dostum belkıde motor kendını sattırmak ıstemıyor sewmıs senı. keske yag kacagı olsaydı basıncla yagı dısarı atardı sen sanırım yagı fazla koydun yag ısınınca genlestı ve basınc sonra durum boyle sen bence daha cok kurcalama elınde kalacak
Okumak cehaleti giderir, öküzlük bakidir.
street king
-
Umarım sadece piston kitlemiştir eğer öyleyse her türlü ucuza kapatırım orjinal parça kullanarak daha öncede buna benzer olaylarla karşılaştım benden diğer arkadaşlara nasihat sakın ama sakın orjinal parça dışında japon motorlarda parça kullanmayın.
Yok kalmaz elimde kaç tane araba motor topladım ben yağı fazla koymadım komple boşaltıp yeniledim takım taklava dolu teknik adamım bende
-
sanırım motorun kıtlemıs gıbı. o degılde ısın kotu tarafı twısterın parcası cok pahalı bence 600 - 700 en kotu sekılde gozden cıkarmalısın dıye dusunuyorum :(
-
Geçmiş olsun diyecek bir durum yok. hatta iyi olmus bile denilebilir boyle durumda.Burada devamlı tartısılıyor arkadaslar uyarılıyor ne zevk alıyorsunuz o motosıkletlerı bu kadar zorluyorsunuz.Pıst ,yarıs ıcın dızayn edılmemıs gunluk kullanım ıcın uretılmıs motorları zorlarsanız motor kılıtlenmekle kalmaz daha tehlıkelı durumlara maruz kalabılır hatta ölumlu kazalara neden olabılırsınız.
-
greyhorse adlı üyeden alıntı
Geçmiş olsun diyecek bir durum yok. hatta iyi olmus bile denilebilir boyle durumda.Burada devamlı tartısılıyor arkadaslar uyarılıyor ne zevk alıyorsunuz o motosıkletlerı bu kadar zorluyorsunuz.Pıst ,yarıs ıcın dızayn edılmemıs gunluk kullanım ıcın uretılmıs motorları zorlarsanız motor kılıtlenmekle kalmaz daha tehlıkelı durumlara maruz kalabılır hatta ölumlu kazalara neden olabılırsınız.
apılmıs bır cahıllıge verılebılecek en cahıl cvpdı (BENCE )
-
Olayı kısısellestırırsen ısın ıcınden cıkamazsın.Senın baktıgın pencereden cahıl goruneyım o kadar onemlı degıl.Sitemim zaten arkadaşa değildir ortada bır yanlıs olduğu gorulmeyıp sıradan bır olay gıbı cevaplanıyorsa bence tartısmaya degecek bırsey yok.Bu motor'a aşırı yüklenme ve sonundada motor kilitlenme hadisesi yüzünden birçok motor sürücüsü hayatını kaybetmiştir.Simdi açılan masrafı tartışın durun.
-
Greyhorse arkadaş bence de doğru söylüyor.. Twister ile 140 140 gidilmez ki.. Sollama yapacağın zaman çıkarsın 140 a tekrar inersin 120 ye geri.. Ben 23 yıldır motosikletlerime tam gaz verdigim iki elin parmağını geçmez (pist hariç)
Normal giderken bile arada gazi kontrol ederim yarimdan fazla açmış olmayayım diye..
Sonuç: 100 küsür binde fisir fisir calışan motor.
-
zamanında birader komşunun bi cbf 250 sini toplamıştı
iyice araştırırsan ucuza toplyabilirsin
harley is making love with
davidson
-
140 140 Sürekli kullanan normal çevre yolunu pist sanan ve motosiklet bakımı kullanımı konusunda bilgisiz birisi değilim öncelikle onu buradan söyleyeyim acelem vardı ki öyle bastım.
Otomasyon Teknikeriyim sürekli olarak makinalar ile iç içe biriyim motoru tamamen söküyorum bitirince hepsinin fotoğraflarını atacağım benim birazda bahanem oldu bu cafe racer e çevirmeyi düşünüyorum.
-
Motoru söktüm silindir piston sekman eksantrik vs dağıttım resimlerini çektim toplarken daha fazla çekeceğim hepsini işim bitince yükleyeceğim biraz yoruldum piston resmen erimiş biyel kolunda kafa kısımında piston ile birleştiği noktada hafif eğim var pistondan kopan parçalar motorun içine gitmiş yarında alt kısımı parçalayacağım bütün herşeyi dağıtıp tiner sonrasında 10 numara yağ ile temizleyeceğim sabah piston sekman sipariş edeceğim duruma göre biyel kolunuda değiştireceğim çok az bir eğim var düzelttirmeye çalışacağım fotoğrafları şuanda koymayı isterdim ancak acayip yoruldum sanırım.
-
Geçmiş olsun. Keşke aynı şehirde olsak da yardıma gelsem.
-
BWSTÜRK adlı üyeden alıntı
Motoru söktüm silindir piston sekman eksantrik vs dağıttım resimlerini çektim toplarken daha fazla çekeceğim hepsini işim bitince yükleyeceğim biraz yoruldum piston resmen erimiş biyel kolunda kafa kısımında piston ile birleştiği noktada hafif eğim var pistondan kopan parçalar motorun içine gitmiş yarında alt kısımı parçalayacağım bütün herşeyi dağıtıp tiner sonrasında 10 numara yağ ile temizleyeceğim sabah piston sekman sipariş edeceğim duruma göre biyel kolunuda değiştireceğim çok az bir eğim var düzelttirmeye çalışacağım fotoğrafları şuanda koymayı isterdim ancak acayip yoruldum sanırım.
Dostum geçmiş olsun,senden ricam bu sorunla ilgili ne kadar masraf ettin, kaça mal oldu.
-
Piston sekman 75 tl ile 150 tl arasında değişiyor twisterlerin piston 0.25lik ben 0.50 lik alacağım motorun kranka bağlı biyel kolunda hafif eğilme var piston bağlantı yerinde tornacı bi ustamda onu düzelteceğiz olursa biyel kolunu yenilemeyeceğim gerekirse onuda 100 tl ye yada muhtelip başka bir biyel kolu alacağım totalde şuanda en kötü ihtimal ile 180 200 tl arası bir masraf edeceğim işçiliği benden olmasa bunun masrafı büyük Fotoğraflarını iş bitince yükleyeceğim mutlaka
-
BWSTÜRK adlı üyeden alıntı
Piston sekman 75 tl ile 150 tl arasında değişiyor twisterlerin piston 0.25lik ben 0.50 lik alacağım motorun kranka bağlı biyel kolunda hafif eğilme var piston bağlantı yerinde tornacı bi ustamda onu düzelteceğiz olursa biyel kolunu yenilemeyeceğim gerekirse onuda 100 tl ye yada muhtelip başka bir biyel kolu alacağım totalde şuanda en kötü ihtimal ile 180 200 tl arası bir masraf edeceğim işçiliği benden olmasa bunun masrafı büyük
Fotoğraflarını iş bitince yükleyeceğim mutlaka
Almayı düşündüğüm bür twister var,sahibi motor yapılması gerektiğini söyledi...ama motorun kaç kez rektifiye olduğunu kendiside bilmiyor.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)