Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

2009 MotoGP, GP125, GP250 Takvimi, Yarış Yorumları Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    shadow slx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2006 R6
    bu rossinin viraj alırken ki ayak tekniği çok ilginç ve prof.dr. biri için biraz komik geliyor bana siz ne düşünüyorsunuz biz bile 250 lik makinalarla dönüşlerde o hareketi yapmıyoruz ama dr. yapıyor..
    Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı shadow slx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu rossinin viraj alırken ki ayak tekniği çok ilginç ve prof.dr. biri için biraz komik geliyor bana siz ne düşünüyorsunuz biz bile 250 lik makinalarla dönüşlerde o hareketi yapmıyoruz ama dr. yapıyor..
    Ne yapiyor?
    Anlamadim.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  3. #43
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    Viraja girmeden önce tam yavaşladığı sırada bacağını dışarı doğru açıyor sanırım arkadaş ondan bahsediyor.
    İç çamasırı ile ilgil ibir problem dolayı böyle bir haraket yaptığı söylenmişti
    Tabii ki bu işin şakası, değişik bir stil nasıl bir fayda sağladığını bende merak ettim doğrusu.


  4. #44
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Siz su ayagini çirpar gibi falan yapiyor, onu mu diyorsunuz?
    Bunu bir tek Rossi yapmiyor.
    Bir kaç pilot daha var bunu yapan.
    Teknikle bir ilgisi yok.
    Tik le ilgisi var.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  5. #45
    Admin Erhan Erdil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2003
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-09 Tracer
    Evet tik ile alakalı olabilir
    rosside neden yaptığını bilmiyormuş

    Q: During the races we always see you lift your left leg, and most of the time with left corners, why is that?
    R: So is nothing I decide... when I arrive to deep in braking... without thinking I take out the foot, the left foot. But I don't know why. Seriously! My impression is that I am able to stop the bike better, but I don't know if it's true.

  6. #46
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Insanin basina turlu turlu sey geldikçe farkli davranis stilleri gelistiriyor.
    Ben de ayagimi yere mutlaka surtuyorum.
    Yer kayiyomu diye kontrol ede ede refleks haline gelmis.
    Boyle bisey iste.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  7. #47
    shadow slx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2008
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2006 R6
    [QUOTE=Skullhunter;1559018]Viraja girmeden önce tam yavaşladığı sırada bacağını dışarı doğru açıyor sanırım arkadaş ondan bahsediyor.
    İç çamasırı ile ilgil ibir problem dolayı böyle bir haraket yaptığı söylenmişti

    Güzel bir açıklama olmuş bende hep merak ediyordum acaba neden diye şimdi anladım
    Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır

  8. #48
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Alıntı Radiohead adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İzin verirseniz bende kendimce birşeyler karalayayım...

    Bu yıl MotoGP gerçekten çok farklı. Her şeyden önce Valentino Rossi son iki yıldan beri çok değişti. 2007'de Stoner tarafından darma duman olmasından sonra geçen yıl hayatının en zor senesini yaşadı (kendi söylüyor). Stoner-Pedrosa-Lorenzo pek çok yarışta fena başına dert oldu. Ama asıl zorluk Rossi'nin bu kadar zorlu şartlarda istikrarlı kalabilmesinde yatıyordu. Bu da şu demek oluyor, eğer rakiplerle aradaki fark azsa çok kontrollü risk almalısın. Her yarıştan mutlaka puan çıkarman gerekir. Sadece bir-iki yarışı bitiremezsen işini çok zora sokuyorsun. Rossi bunu çok iyi biliyordu. Hiç bir yarışı puansız bitirmemeliydi. Geçen sezon sadece Katar'da 5. Hollanda Assen'de 11. oldu. Kalan yarışlarda hep kürsüdeydi. Bu çok büyük bir baskıydı onun için. Eskiden sezon başında hep rakiplerinden çok iyi olduğunu biliyordu, bundan dolayı acayip riskler alabiliyordu. Ama 2008'de Laguna Seca'ya kadar Orada ipler koptu zaten.

    Neyse 2009'da işler daha da zor. Kaza bela olmazsa 4 pilot (Rossi-Stoner-Lorenzo-Pedrosa) her yarışta başa güreşebilir durumda. Rossi bu durumda her zamanki gibi en avantajlı pilot.

    Önümüzdeki Le Mans yarışına bakarsak Stoner geçen yıl orada çok hızlıydı. Hata yapıp pistten uçmasa çok iyi bir sonuç alabilirdi. Ona bu pist uyuyor. Rossi'nin en sevdiği pistlerden birisi burası değil ama bir şekilde başarılı oluyor. Daha çok Yamaha ve Rossi taraftarlarının desteğinin etkisi var sanırım. Geçen yılın gözü kara pilotu Lorenzo bu yıl daha istikrarlı görünüyor. Pedrosa'dan ise her şey beklenebilir. Bazen günündeyse Rossi'den bile hızlı olabiliyor bu pigme İspanyol.

    Bu yılın bombası elbette Melandri ve Hayate Kawasaki takımı. Kawasaki yarışlara girmeye karar verince sevinmiştik ama motoru verip gerisini getirmeyeceklerini açıkladıklarında da o kadar şaşırmıştık. Hayate'nin fabrika desteği yok. Sadece takım kendisi motoru geliştiriyor. Bu da çok ciddi bir dezavantaj. Pnömatik valfli motor bile yok, isteseler de Kawasaki böyle bir motor üretmeyecek. Buna rağmen Melandri inanılmaz gidiyor. Pilot becerisi açısından Rossi'den bile iyi performans sergiledi şu ana kadar. Kaza yapıp kendini sakatlamazsa efsane olabilir bu haliyle.

    En büyük hayal kırıklığı ise ne yazık ki Hayden. Ben hala kendini toparlayıp iyi yarışlar çıkarabileceğini düşünüyorum ama şu ana kadar hiç bir gelişme belirtisi yok. Ben umudumu kesmedim hala...
    Birader hoşgeldin de, nerdesin 2005'den beri

    Bir de Stoner hakkında düzeltme yapayım. Geçen sezon Le Mans pistinde arıza yaşamıştı.
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  9. #49
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    RIDERS STANDINGS SBK 2009

    1. Noriyuki Haga 200
    2. Ben Spies 146
    3. Michel Fabrizio 125
    4. Leon Haslam 103
    5. Tom Sykes 90

    5 yarış tamamlandı ve daha 9 yarış var. Benim bu seneki favorim daha önce de söylediğim gibi Ben Spies. Sizce sezon sonuna kadar Haga'yı yakalayabilir mi? Arada 54 puan var. Bence daha çok şey değişir. Ben Spies çok hırslı, Haga da bu sene kesinlikle şampiyonluğa oynuyor. Bakalım ne olacak.. Ben her şekilde Spies diyorum

    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  10. #50
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Haga'yi bu saatten sonra kimse yakalayamaz.
    Bir kaç yaris daha kazanip,daha sonra puan toplamaya yonelik yarislar yapacagini saniyorum.
    Risk almayacaktir.
    Spies'in mucadeleci ve cesur oldugunu kabul ediyorum ama bu yaris stiliyle, sezonu tek parça bitirebilmesi bile onun için buyuk is olacak gibi gorunuyor.

    Muhtemelen kalan yarislardan bir veya bir kaçini daha tamamlayamayacaktir.
    Ama tamamladigi yarislarda her zaman podyumda olacagini dusunmekteyim.

    Biaggi, Checa ve Haslam Haga'nin arkasindan sira kapmaya çalisacak pilotlar olarak goze çarpiyor.

    Bu sene SBK gerçekten çok zevkli geçiyor.
    Bakalim ilerleyen yarislarda neler gorecegiz?
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  11. #51
    boy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Eylül 2003
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    2016 Aprilia RSV4 RF
    @coq
    Haga'yi bu saatten sonra kimse yakalayamaz.
    Haga'yı bu saatten sonra tek kişi yakalar, o da Ben Spies Yarış işi hiç belli olmaz, Haga iki kez düşsün veya motorunda sorun çıksın Ben Spies birinci sıraya oturur. Ama buna hiç gerek olmayacağını düşünüyorum, sonuçta 9x2=18 yarış var ve bu 18x25=450 puan demek. Herşey mümkündür..
    Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.

  12. #52
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    Spies'in Monza ilk yarışta son virajda benzini bitmese ve çizgiyi 1. geçse şu an 54 değil 24 puan fark olacaktı Haga'yla aralarında Ben Spies kazanmak zorunda ve bu, Dünya Superbike'daki tecrübe eksikliğiyle birleşince hata yapması anlamına geliyor. Umarım aradaki farkı kapatmayı başarır da Haga 2.'liğe sürmek yerine başa baş mücadele etmek zorunda kalır
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  13. #53
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Bu ayak açma meselesini Rossi değil birçok pilot yapıyor... Muhtemelen pozisyon almak için daracık tulumu biraz genişletip rahatlatma amaçlı bir hareket olabilir.

    Ayağı yere sürtme olayını ben de yapardım çok... Ara sıra da elimi sürtmeye çalışırdım
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  14. #54

    Üyelik
    10 Mart 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    -
    Çok ilginç bir Motogp yarışı oluyor şu an. Herkes pite girip motorunu değiştiriyor. Rossi 3. motoruna geçti şu an.[COLOR="Silver"]

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:26 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:25 PM ----------

    Lorenzo birinci, Rossi sonuncu.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:28 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:26 PM ----------

    Stoner üçüncüydü, şu an bir sorun yaşıyor, 5. sırada.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:29 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:28 PM ----------

    Melandri ikinci sırada.

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:31 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:29 PM ----------

    Yarışın bitmesine 13 tur var. Rossi 3 tur geride.

    1. Lorenzo

    2. Melandri

    3. Dovizioso

    4. Pedrosa

    5. Vermeulen

    6. Stoner

    7. Toseland

  15. #55

    Üyelik
    01 Ekim 2007
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    -
    adamım rossi, 3 kere motor değiştirdi..
    alem adam bu yaa

  16. #56
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Kawasaki hayatinin derecesini yapti.
    Bi daha olurmu bilmem.
    Rossi 3 tur fark yedi.
    Lorenzo her halukarda kazanacagini hissettirmisti ve kazandi.
    Ducatileri goremedim.

  17. #57
    arslanfb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2006
    Şehir
    istanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    ktm 390 düke-kmcyo 250 xciting
    Ntv reklam aralarını abartttı bu gün tam yarışın en heyecanlı bölümünde ankarada
    ki mitinge bağlandılar 10 dak sürdü ve peşinden tekrar reklam ntv'yi beğenir ve
    izlerim ama bu tutumları hiç hoş olmadı

  18. #58
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Madem NTV verecek niye söölemiyonuz yaw.... Biz de çanak çömlek patlatmalarına çalışıyoz... Çanağı hangi uyduya çevireceğimzi şaşırdık...
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  19. #59
    arslanfb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Aralık 2006
    Şehir
    istanbul-Ataşehir
    Motosikleti
    ktm 390 düke-kmcyo 250 xciting
    Alp çanağı fazla çevirip kırmayasın

  20. #60
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    SBK da Haga her iki yarisi da kazanarak, sampiyonluk yolunda saglam bir adim daha atti.
    Bu gun her iki yarista da Ducati sov vardi.
    Fabrizio Haga'ya
    "hata yapma yakarim"
    mesajlari veriyor.
    Haslam onundeki J.Rea yi uzun sure rahatsiz etti ama gucu yetmedi.
    Bu yil SBK oldukça zevkli ve mucadeleci geçiyor.


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 12345 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler