2009 MotoGP, GP125, GP250 Takvimi, Yarış Yorumları Başlığı
-
Yaa şimdi bu yarış ne zaman yapılacak?
coq, bu arada senin motor ne kadar yakıyor diye sormuştun ya..
Geçen hafta 5 motor İstanbul-Maşukiye (gidiş geliş toplam 240km) yaptık, dönüşte de İstanbul Park'ın orada gazladık. Diğer motorlar da 600RR idi ve ben tam olarak 3 depo benzin bitirdim. Diğer motorlardan yaklaşık 1 depo kadar fazla. Yani 100 km de bir depo diyeyim. Ama otobanda çoğu zaman dip gaz gittik. Ancak bunun nedeni benim kullanım tarzım ve motordaki modifikasyonlar. Diğer motorlar dip gaz giderken ben yanlarından uzayıp gidiyorum. Bir de yarıştan alışkanlık herhalde çok devirli ve kompresyonlu kullanıyorum, 10 bin devrin altına inmedim nerdeyse... Anlayacağın benim makina tam bir benzin düşmanı.. Artık uzun mesafeli gezilere giderken benzin masrafını düşünüyorum.. Bu aralar birkaç hafta içinde bir pist organizasyonu yapacağız, alet çok benzin de yaksa pistte hakkını veriyor
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
Reklamlar
-
-
Motosiklet Eğitmeni
-
yarıs bugun katar saatine göre saat 9 da, yani aynı saatte mi oluyo
-
Admin
Qatar Losail Circuit 2009 Moto GP Results
-
Dedim di mi?
Ilk beş tahmin ettiğim gibi çıktı yalnız ben Edwards'ı 3.lüğe laik görmüştüm.
-
MotoGP 2.Yarış Japonya Motegi Pisti
1. Jorge Lorenzo
2. Valentino Rossi
3. Dani Pedrosa
WSBK Round 4 Assen Pisti
Superbike 1.Yarış
Kazanan Ben Spies oldu. İnanılmaz güzel bir yarıştı. Ben Spies son turda harikalar yarattı!!!
Superbike 2.Yarış
Yarışı izleyemedim ama Ben Spies düşmüş. Şampiyonada Haga 180 puan, Spies 120 puanda. Ben yine de Spies'a güveniyorum, inanılmaz yarış çıkartıyor.
Supersport
Yarışı Eugene Laverty kazandı. Acayip zevkli bir yarıştı. Son tur mükemmeldi.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
İspanya'da ilk serbest antrenmanda Valentino Rossi birinci, Capirossi ikinci Stoner üçüncü oldu. Geçen yılın çaylakları Lorenzo ve Dovizioso 4. ve 5. oldular.
Rossi 1'39.647'luk derece elde ederken, Capirossi onu 1'40.011 ile takip etti. Gran Premio pistinde 276.994 km/saat ile en yüksek hıza ulaşan Nicky Hayden ise Ducati'siyle ancak 17. olabildi.
-
Bence bu yarışta capirossi ye bahis oynamada fayda var 1 e 40 veriyodu en son . . .
Biz gökyüzüne inanırız, sunroof'a değil . . .
[B][COLOR="Blue"]MerT ÇiftÇi[/COLOR][/B]
-
15 çıkaralım demişdik değil mi... Işte benim sıralamam.
1. Casey Stoner
2. Valentino Rossi
3. Jorge Lorenzo
4. Dani Pedrosa
5. Loris Capirossi
6. Andrea Dovizioso
7. Randy de Puniet
8. Colin Edwards
9. Chris Vermeulen
10. Hayden
11. Mika Kallio
12. Marco Melandri
13. Alex de Angelis
14. James Toseland
15. Sete Gibernau
-
1.V.ROSSI
2.D.PEDROSA
3.C.STONER
4.R. DE PUNNET
5.M.MELANDRI
İspanyada jerezde ilk 5 böle sıralandı Lorenzanın düşmesi beni üzdü iyi gidiyordu günün süpriz ismmide Melandrı idi
Biz gökyüzüne inanırız, sunroof'a değil . . .
[B][COLOR="Blue"]MerT ÇiftÇi[/COLOR][/B]
-
the doctor benim favorimdi zaten helal olsun pedrosa da iyi gidiyordu ama son 10 da çuvalladı
Kalbi olan tek kız Kupa kızıdır
-
GorkeM tahminin pek tutmamış gibi
-
.
-
-
Stoner birinci olunca bu kadar sevinmiyor, bu yarışta 3. oldu, delirdi, ne yapacağını şaşırdı.
Bu pistteki en iyi derecesini yapmış. Lorenzo dördüncüyken düştü, alacağı 13 puandan oldu.
De Puniet fabrika takımıyla coştu 5. başladı 5. bitirdi. Nicky Hayden Ducatiyle 15. sırada kaldı. Böyle giderse, Stoner dışında Ducatiyle başarı sağlayan pilot göremeyeceğiz. Belki Mika Kallio birşeyler yapabilir. Bu yarışta o da düştü.
-
İzin verirseniz bende kendimce birşeyler karalayayım...
Bu yıl MotoGP gerçekten çok farklı. Her şeyden önce Valentino Rossi son iki yıldan beri çok değişti. 2007'de Stoner tarafından darma duman olmasından sonra geçen yıl hayatının en zor senesini yaşadı (kendi söylüyor). Stoner-Pedrosa-Lorenzo pek çok yarışta fena başına dert oldu. Ama asıl zorluk Rossi'nin bu kadar zorlu şartlarda istikrarlı kalabilmesinde yatıyordu. Bu da şu demek oluyor, eğer rakiplerle aradaki fark azsa çok kontrollü risk almalısın. Her yarıştan mutlaka puan çıkarman gerekir. Sadece bir-iki yarışı bitiremezsen işini çok zora sokuyorsun. Rossi bunu çok iyi biliyordu. Hiç bir yarışı puansız bitirmemeliydi. Geçen sezon sadece Katar'da 5. Hollanda Assen'de 11. oldu. Kalan yarışlarda hep kürsüdeydi. Bu çok büyük bir baskıydı onun için. Eskiden sezon başında hep rakiplerinden çok iyi olduğunu biliyordu, bundan dolayı acayip riskler alabiliyordu. Ama 2008'de Laguna Seca'ya kadar Orada ipler koptu zaten.
Neyse 2009'da işler daha da zor. Kaza bela olmazsa 4 pilot (Rossi-Stoner-Lorenzo-Pedrosa) her yarışta başa güreşebilir durumda. Rossi bu durumda her zamanki gibi en avantajlı pilot.
Önümüzdeki Le Mans yarışına bakarsak Stoner geçen yıl orada çok hızlıydı. Hata yapıp pistten uçmasa çok iyi bir sonuç alabilirdi. Ona bu pist uyuyor. Rossi'nin en sevdiği pistlerden birisi burası değil ama bir şekilde başarılı oluyor. Daha çok Yamaha ve Rossi taraftarlarının desteğinin etkisi var sanırım. Geçen yılın gözü kara pilotu Lorenzo bu yıl daha istikrarlı görünüyor. Pedrosa'dan ise her şey beklenebilir. Bazen günündeyse Rossi'den bile hızlı olabiliyor bu pigme İspanyol.
Bu yılın bombası elbette Melandri ve Hayate Kawasaki takımı. Kawasaki yarışlara girmeye karar verince sevinmiştik ama motoru verip gerisini getirmeyeceklerini açıkladıklarında da o kadar şaşırmıştık. Hayate'nin fabrika desteği yok. Sadece takım kendisi motoru geliştiriyor. Bu da çok ciddi bir dezavantaj. Pnömatik valfli motor bile yok, isteseler de Kawasaki böyle bir motor üretmeyecek. Buna rağmen Melandri inanılmaz gidiyor. Pilot becerisi açısından Rossi'den bile iyi performans sergiledi şu ana kadar. Kaza yapıp kendini sakatlamazsa efsane olabilir bu haliyle.
En büyük hayal kırıklığı ise ne yazık ki Hayden. Ben hala kendini toparlayıp iyi yarışlar çıkarabileceğini düşünüyorum ama şu ana kadar hiç bir gelişme belirtisi yok. Ben umudumu kesmedim hala...
-
Motosiklet Eğitmeni
-
Ben daha sezon başlamadan Hayden'in Ducati ile hiçbir başarı sağlayamayacağını söylemiştim. Bunun nedeni Honda ile Ducati arasındaki fark. Hayden 9 senedir Honda ile yarışıyor ve Honda'nın dengesine alışmış durumda, birden Ducati gibi dengesiz ve müdahelesi çok zor bir motora geçmesi bence çok büyük hata oldu onun için. Ducati'yi kullanmayı beceren tek kişi var, o da Stoner. Geçen sene Melandri'nin röportajını hatırlarsanız, Ducati hakkında çok iyi şeyler söylememişti. Ben bu yüzden Stoner'i tebrik ediyorum.
Bu sene Rossi işini sezon başından garantiye almak istiyor. Eskisi gibi değil, artık onunla mücadele edebilecek güçte Stoner, Pedrosa, Lorenzo gibi birkaç yarışçı var. Ben Rossi'de bu sene daha önceki senelerde olmayan bir istikrar görüyorum, bu sene şampiyonluğa kafayı koydu bence ve bunu elde etmek için ne olursa yapacak gibi duruyor.
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
-
Motosiklet Eğitmeni
Boy;
Honda'dan sonra Ducati gerçekten alismis bir pilot için dertli olacak.
Zaten Hayden su an bunun derdinde.
Fakat alisirsa da isler çok degisik olur.
Hayden Rossi gibi denge, guvenlik manyagi degil.
Aslinda onun surusten zevk almasi için Ducati gibi bir motosiklete ihtiyaci vardi.
Ilerki gunlerde her sey degisebilir.
Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler