Öncelikle hoşgeldin.
Yazının içeriğini yanlış anlamadıysam,profesyonel pilot olmak istiyorsun.
Yani hayatını bu işten kazanmak istiyorsun.
İnsanın sevdiği işi yapması kadar güzel bir şey olamaz.
Başarılar dilerim.
Türkiye'de bu işlerin prosedürü nedir? tam bir bilgim yok.
Bu konuda sana en iyi yardım edebilecek arkadaşımız BOY nikli arkadaşımız.
Fakat işin bir başka boyutu var.
Bilsen iyi olur.
Öncelikle yarışmayı iş olarak yapmak istediğin için,hedefini de büyük koyman gerekirdi.
Yani sadece Türkiye'de yarışan bir pilot olup kalacaksın.
Keşke eğitimini yarım bırakmasaydın.
Bunun acısını ileride çok çekeceksin.
Yaş olarak çok geç kalmış sayılmazsın.
Bir kaç yıl önce başlasaydın daha farklı olurdu tabii.
Şimdi gelelim işin maddi boyutuna.
Türkiye'de çok fazla yarış günü yok.
Bu nedenle maddi giderler de çok fazla değil.
Ama ben en iyisi olacağım diyorsan, haftada en az 3 antreman yapacaksın.
3 takım lastikle idare etsen,ayda 12 takım lastik bitireceksin demektir.
Sponsorun umarım baya sağlamdır.
Çünkü sadece lastikler için aylık giderin 20bin dolar civarında olacak demektir.
Tabii 1000 dolara da bu işi halledebilirsin.
Ama asla iyi bir pilot olamazsın.
Teknik giderler ve diğerleri için de 10bin dolar koyarsan, ayda 30bin dolar harcayarak 2 yıl içerisinde Türkiye'de adından söz ettiren iyi bir pilot olabilirsin.
Bu arada işin eğitim kısmı var.
Türkiye de pilotaj eğitimi veren yerler var mı bilmiyorum.
Ama aslında senin ilk başvurman gereken yerler,bu eğitim yerleridir.
Tüm bunları halledip,gerekli eğitimi aldıktan sonrası sana kalıyor.
Çok çalışacaksın.
Vazgeçmeyeceksin.
Biz de seninle gurur duyacağız.
Kolay gelsin....