Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

2017 de 300 cc dünya şampiyonası yarışları başlayacak

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    biyeybaraküs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2017 HONDA CBR 1000 RR SP
    FIM and Dorna WSBK Organisation announce the creation of the WorldSSP 300 Championship for 2017.*

    This new production-based platform is designed to be the new beginner class for the WorldSBK Championship, feeding the higher categories with new talents in the near future. This class will be a perfect window for the various manufacturers to showcase their new range of lightweight 300 sport bikes that are emerging in the marketplace. The category is devoted to building rider potential and discovering new talents worldwide, with a minimum rider entry age of 15.
    “This new platform will be the perfect environment for developing future talent,” said Vito Ippolito, President of FIM. “The intention of WorldSSP 300 is to create a benchmark for National Championships to follow. We want to offer an environment that is regulated and relatively equal in which future talent can grow, and where manufacturers can accompany young riders as they take their first steps *towards stardom. ”
    “The focus is to have an affordable Series for these young competitors,” said Javier Alonso, WorldSBK Executive Director. “There has been great interest for low-capacity motorcycles in this sport and the new WorldSSP 300 class strives to offer that. It will be promoted by Manufacturers as an easily accessible championship, the best possible platform to grow future stars where Manufacturers can accompany riders from an early age and as they progress through their career.
    A full list of the provisional Technical Regulations for the WorldSSP 300 Championship can be found here.*

    kaynak http://www.worldsbk.com/en/news/2016/new+champ+category

    yarışacak motorlar ve olması gereken teknik özellikler Honda CBR500R , Kawasaki Ninja 300 (EX300ADF) ,Yamaha YZF-R3 ,KTM RC390
    https://gallery.mailchimp.com/828d05...ical_rules.pdf


    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    LynXMaSTeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ağustos 2014
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Honda CBR 650F
    Türkçesi yok mu?

  3. #3
    biyeybaraküs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2014
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    2017 HONDA CBR 1000 RR SP
    *… ve beklenen oldu. FIM canlanan 300 cc. sınıfını boş geçmedi ve 2017 yılından itibaren takvime dahil ettiği yeni kategoriyi açıkladı. Ucu açık olmakla birlikte (yani her an değişiklik olabilir) ilk açıklanan modeller Honda CBR500R, Kawasaki Ninja 300, Yamaha YZF-R3 ve KTM RC390. Şimdilik şampiyonaya dahil olan bu modelleri 15 yaş ve üzeri pilotlar kullanabilecek

    Şampiyonada elbette sadece hacim önemli değil. Buna göre federasyonun koyduğu çeşitli kurallar aradaki güç dengesini sağlamak amaçlı olarak sıralanıyor. Örneğin Honda 150 kg., KTM 136kg. , Kawasaki ve Yamaha en az 140 kg. ağırlık ile pistte olabilecek. Pistte yarışılırken elbette gerekli olmayan eklentiler de sökülme zorunluluğu var. Bunlar aydınlatma ürünler, kornalar, aynalar, yolcu ayaklıkları ve katalitik konvertörler!

    *Bir de sökülmesi yarışan firmaların keyfine bırakılan parçalar var. Oksijen sensörleri, hava emiş parçaları, zincir koruma, devir ve kilometre saati gibi. Zorunlu olarak bulundurulması gerekenlerin başında ise kill switch (öldürme anahtarı ) geliyor.

    Aynı zamanda dışarıda bulunan ve tüm sıvıların çıkışını ya da girişini tıkayan tapalar da kablo ile bağlanma zorunluluğunda. Son olarak da düşen yağ basıncını uyaracak kırmızı uyarı lambası zorunluluğu da bulunuyor.

    Son olarak da egzozlardan bahsedelim. Egzozlar 3 dB/A toleranslı olarak 107 dB/A’da sınırlandırılmış durumda. Diğer birçok parça ise fabrikadan çıktığı hali ile kullanılacak. Aynı zamanda Honda ve KTM 10.500 rpm. (Revolutions per Minute yani devir ) , Kawasaki ve Yamaha ise maksimum 13.000 rpm. limitlerine uymak zorunda kalacaklar. Bakalım bu klasmana Suzuki’de dahil olmak için*iş başı yapacak mı onu önümüzdeki günlerde göreceğiz…


    kaynak ALTIN ELBİSELİ ADAM http://www.altinelbiseliadam.com/hab...supersport300/ sağolsın barkın reis konuyu tüm ayrıntıları ile yazmış
    Alıntı LynXMaSTeR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Türkçesi yok mu?
    barkın reis yazmış attım
    yürekçe bunu beğendi.
    www.youtube.com/c/biyeybaraküs "Motora binmeye karar verecek kadar cesur ve aptal, üzerinde ölmeyecek kadar korkak ve akıllı olacaksın" alıntıdır AttilaXtreme den

  4. #4
    Mersin İl Temsilcisi yürekçe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Şehir
    Bende sığar iki cihan, ben bu cihana sığmazam
    Motosikleti
    Cân ile hem cahan, dehr ile hem zaman
    Alıntı biyeybaraküs adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    *… ve beklenen oldu. FIM canlanan 300 cc. sınıfını boş geçmedi ve 2017 yılından itibaren takvime dahil ettiği yeni kategoriyi açıkladı. Ucu açık olmakla birlikte (yani her an değişiklik olabilir) ilk açıklanan modeller Honda CBR500R, Kawasaki Ninja 300, Yamaha YZF-R3 ve KTM RC390. Şimdilik şampiyonaya dahil olan bu modelleri 15 yaş ve üzeri pilotlar kullanabilecek

    Şampiyonada elbette sadece hacim önemli değil. Buna göre federasyonun koyduğu çeşitli kurallar aradaki güç dengesini sağlamak amaçlı olarak sıralanıyor. Örneğin Honda 150 kg., KTM 136kg. , Kawasaki ve Yamaha en az 140 kg. ağırlık ile pistte olabilecek. Pistte yarışılırken elbette gerekli olmayan eklentiler de sökülme zorunluluğu var. Bunlar aydınlatma ürünler, kornalar, aynalar, yolcu ayaklıkları ve katalitik konvertörler!

    *Bir de sökülmesi yarışan firmaların keyfine bırakılan parçalar var. Oksijen sensörleri, hava emiş parçaları, zincir koruma, devir ve kilometre saati gibi. Zorunlu olarak bulundurulması gerekenlerin başında ise kill switch (öldürme anahtarı ) geliyor.

    Aynı zamanda dışarıda bulunan ve tüm sıvıların çıkışını ya da girişini tıkayan tapalar da kablo ile bağlanma zorunluluğunda. Son olarak da düşen yağ basıncını uyaracak kırmızı uyarı lambası zorunluluğu da bulunuyor.

    Son olarak da egzozlardan bahsedelim. Egzozlar 3 dB/A toleranslı olarak 107 dB/A’da sınırlandırılmış durumda. Diğer birçok parça ise fabrikadan çıktığı hali ile kullanılacak. Aynı zamanda Honda ve KTM 10.500 rpm. (Revolutions per Minute yani devir ) , Kawasaki ve Yamaha ise maksimum 13.000 rpm. limitlerine uymak zorunda kalacaklar. Bakalım bu klasmana Suzuki’de dahil olmak için*iş başı yapacak mı onu önümüzdeki günlerde göreceğiz…


    kaynak ALTIN ELBİSELİ ADAM http://www.altinelbiseliadam.com/hab...supersport300/ sağolsın barkın reis konuyu tüm ayrıntıları ile yazmış


    barkın reis yazmış attım
    eline sağlık biyey kardeş..
    KALMAK KADAR ESKİ, GİTMEK KADAR YENİ OLMAYANDIR ÖZLEMEK!
    BEDDUALARI DENEDİM, HİÇ BİR İŞE YARAMIYOR!!!
    KEŞKE, KÜFÜRLERE DE DUADAKİ GİBİ, "AMİN" BENZERİ BİR ŞEY DİYEBİLSEK....

  5. #5
    cagiran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    1. Honda NSS 300 FORZA / 2. Suzuki GW250 INAZUMA
    Suzuki? Inazuma?


    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)