Moto ''taksi''

Katılım
17 Tem 2010
Mesajlar
17
ben bunu düşünmüştüm olmaz mı acaba diye sonuçta tek olunca in san aksiye o kadar para vermek istemiyor. mesela mototaksi olsa taksiden ucuz yazan insan özellikle trafik olduğu saatler tercih edebilir. istihdam da olur hem :)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Tamam mototaksi işini yap. Ama bu vidoyu sakın kimseye izletme :) Topu atarsın yoksa.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Abi şakası bir yana,hakkatten yapılsa işlemezmi acaba? Başlasa bile ünlüler müşteri olarak ilk sırada olur tahminimce.Acun ve Okan korsana çıkarlarsa bak sen ozaman:queen:
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
Vergi kaydı zırt harcı bilmemne odasına kayıt, ruhsat düdük zırt pırt. Ayrıca imkan olup olmaması ayrı mesele.
Böyle birşey yapmaya kalk anında çökerler tepene.
Hem daha önce taksicilerden dayak yersin yahu :p
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Vergi kaydı zırt harcı bilmemne odasına kayıt, ruhsat düdük zırt pırt. Ayrıca imkan olup olmaması ayrı mesele.
Böyle birşey yapmaya kalk anında çökerler tepene.
Hem daha önce taksicilerden dayak yersin yahu :p

O işler kolay abi,bide taksiciler neden dövsün Levent abi.

Bende motorumu sarıya boyattımmı ,ooooo kanka bilem oluruz onlarla:mrgreen:
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Geçen yıl veya ondan önceki yıl :mrgreen: böyle birşey okumuştum burada.Taksiler Goldwing'ti, her müşteriye kask, mont vs. ve hatta etekli bayanlara battaniye veriyorlardı.:)
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Cin de her kose basinda moto taksi mevcut. Su honda 125 Cg lere benziyen motorlar ile sizi istediginiz yere gotuyorlar, guvenlik olarakta size bir adet insaat bareti veriyorlar kask yerine.
 
Katılım
20 Eki 2006
Mesajlar
1,639
Vergi kaydı zırt harcı bilmemne odasına kayıt, ruhsat düdük zırt pırt. Ayrıca imkan olup olmaması ayrı mesele.
Böyle birşey yapmaya kalk anında çökerler tepene.
Hem daha önce taksicilerden dayak yersin yahu :p

yavaş dövsünler taksiciler dayak yemesinde motosikletteki birlik taksicide yok :cherry::queen:
 
Katılım
6 Tem 2010
Mesajlar
141
Aslında fikir çok güzel de.
İşe bir de sürücü açısından bakmak lazım.
Motora binmeyi hiç bilmeyen bi artçının (müşterini) sürücüye verebileceği zararlar nelerdir
yada kendine vereceği zararın, neticede sorumluluk sürende olur değil mi?
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Vallahi şu istanbul trafiğinde aslında hiçte kötü bir fikir değil. Bence oldukça mantıklı. Alacaksın 1 düzine CBF150 yada YBR125. Boyatacaksın sarıya. Yanınada 2-3 tane 600rr alacaksın "fast" müşterilere özel. Vallahi köşeyi döneriz bu fikri geliştirirsek :)
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Yaa bu işi şöyle düşünmek lazım.Hani birdilim pizza için canını aldıkları ve hiçe saydıkları müessese sahiplerini koli bandıyla arkaya yapıştırıcaksın,elini kolunu iyice bağlıcaksın,neoluyor derse:silent:...

Güvenliğiniz için efendim,güvenliğiniz,hadi düştün geberdin hesabını kimvericek diyiceksin...Ardından Allah ne verdiyse...

O imdaaaaaattt diye bağırdıkça gaza asılıcan ''merak etmeyin efendim (franchizing) toplantınıza yetiştiricem,bu cadde kapalıymış otobana çıkıcaz 3dk. ordayız:pl:
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Arkadaş,

uzakdoğu da normal taxi ara da bulasın. Kızın arkasına atlıyon, asfalt cadde kaldırım ışık mışk Allah ne verdi ise devammmm:mrgreen:
Kızın tam arkasında oturp korkudan pısslatmana da alışıklar zati:mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Yaa bu işi şöyle düşünmek lazım.Hani birdilim pizza için canını aldıkları ve hiçe saydıkları müessese sahiplerini koli bandıyla arkaya yapıştırıcaksın,elini kolunu iyice bağlıcaksın,neoluyor derse:silent:...

Güvenliğiniz için efendim,güvenliğiniz,hadi düştün geberdin hesabını kimvericek diyiceksin...Ardından Allah ne verdiyse...

O imdaaaaaattt diye bağırdıkça gaza asılıcan ''merak etmeyin efendim (franchizing) toplantınıza yetiştiricem,bu cadde kapalıymış otobana çıkıcaz 3dk. ordayız:pl:

Mehmet hocam;
söylediklerinden aşağıdaki R1 test sürüşü aklıma geldi nedense :cherry::mrgreen:

[YT]-lPBgtRLmIE[/YT]

http://www.youtube.com/watch?v=-lPBgtRLmIE
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Paris'de çok çalisan bir sektor bu.
Ozellikle buyuk sehirlerde, bir terlere yetisme telasina guzel çozum.

14067-FRA-Paris-Moto_Taxi.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst