Yarışma heyecanımı desem:)

Katılım
27 Ağu 2008
Mesajlar
2,492
:queen: Muhtemelen aşırı derecede hiperaktivite hastası.Teşekkürler:cat:
 
Katılım
16 May 2007
Mesajlar
3,088
Vay canına analar ne evlatlar doğuruyor :):)
adrenalin hastası agresif bir çocuk büyümüş halini merak ettim :):)

yanlız iyi çıktı ilk 10 da dönmüştür virajı :)
 

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
valla o kadar hava bastı ama değdi bence, ben videonun sonunda sürpriz olur, bu bu kadar havalanırken, start verilir, herkes coşar gider, bu kalır olduğu yerde, sonra da oturur toprağa ağlar diye bekliyordum ama çıkış gayet başarılı olmuş.

artistliğin hakkını vermiş...
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Gerçekten videonun sonuna gelene kadar bu haliyle motosikleti dahi zor kaldırır diyordum ama şaşırttı.:)

Helal olsun iyi kalkış yaptı olurda bu heycanla bi yere patlamazsa büyük ihtimal dereceye girmiştir:p

Şaka bir yana çocukta hiperaktivite olabilir ama videoda görüldügü gibi hiperaktivite başarılı olması için bir engel degil.:cat:
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
valla o kadar hava bastı ama değdi bence, ben videonun sonunda sürpriz olur, bu bu kadar havalanırken, start verilir, herkes coşar gider, bu kalır olduğu yerde, sonra da oturur toprağa ağlar diye bekliyordum ama çıkış gayet başarılı olmuş.

artistliğin hakkını vermiş...


Aynen ben de öyle bekliyordum ama fena çıktı fırlama. :)

O değil de kaç motor vardı orda ya? Ufacık çocuklar sakat iş aslında o kadar çok motorun start alması. Ama süper çıktı hepsi ya görüntü muhteşem MX leri aratmıyorlar yani ;):cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst