Hangimiz böyle durabiliriz

Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
orda bayağı hızlı sanırım gerçekten şanslıymış ama ilerisini göremediği yolda gazlarsa o olayda kaçınılmazdı
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
27 Şub 2009
Mesajlar
192
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
1 ,2 santim kalmış ,birkaç defa izledim de ,her defasında bu defa çarpıcakmı acaba diyorum ,dur bikaç kez daha izliyim bi gelişme olursa yazarım çünki çarpmış olmalıydı :)
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,130
Tecrübe gerçekten tecrübe başka bir şey değil...
Lastiklerde iyi ama ben olsam sola atlardım o panikle ordan gelecek arabayı olacak şeyi düşünemezdim ama Helal olsun gerçekten kaç defa izledim
 
Katılım
14 Haz 2006
Mesajlar
8,146
Frenleme gerçekten iyi fakat mantık berbat beyin off durumunda. 50 metre ilerini görmeden hangi akla hizmet okadar hızlı gidiyorsun...
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Ocak 2009
Mesajlar
323
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bıkere durdum heycandan on fırene fazla asıldım arkayı dıktım havaya o hayvan orta serıtte yolcu alan bı mınıbuscuydu kaskımı cıkardım tam yanına gıttım bastı gaza uzaklastı arkasından basayım yetısırım dedım motor calısmadı 750 srad ıyıkıde calısmamıs ne olurdu bılmem o anı hıc unutamam
 
Katılım
16 Ocak 2009
Mesajlar
416
durabildiğine şükretsin.
aslında fren atacağına gazı bırakıp solundan makas atsa daha garantiye oynarmış
 
Katılım
19 May 2008
Mesajlar
369
1 ,2 santim kalmış ,birkaç defa izledim de ,her defasında bu defa çarpıcakmı acaba diyorum ,dur bikaç kez daha izliyim bi gelişme olursa yazarım çünki çarpmış olmalıydı :)
:)))

Yaa bu adamın hiçmi suçu yok tamam görmediği yerde hızlı gidiyo da duymadık görmedik yerde böyle çıkan adama ne demeli???
Ki arabadaki adamın motoru görme şansı daha yüksek ama dikkate alma olasılığı?
 
Katılım
16 Ocak 2009
Mesajlar
416
morrigan ,zaten frenleme yaptığı için karşıdan gelen araba yakınmış gibi görünüyo .
hafif gazı bırakıp solundan makas atsa rahat gecer ve arkadan patlama riski olmaz :)
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
Bence doğru ve zamanında bir karar vermiş.Doğru frenleme hayat kurtarmış.En kötü şey kararsız kalmak.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
:)))

Yaa bu adamın hiçmi suçu yok tamam görmediği yerde hızlı gidiyo da duymadık görmedik yerde böyle çıkan adama ne demeli???
Ki arabadaki adamın motoru görme şansı daha yüksek ama dikkate alma olasılığı?

araç sürücüsünün pek bi kabahati yok bence otoban değilki o yol öyle yavaş çıkıyo yola diye suçlayalım, tek şerit gidiş geliş dar bi yol max 50-60 yapılcak yol adam büyük ihtimalle soluna baktı kimseyi görmedi çıktı ama motorlu çok hızlı olduğundan araç sürücüsünün ona yapacağı bir şey yok belki çok dikkatli biri olsa bu napıyo böyle arkadan çarpacak diyip hızlanabilirdi biraz ama saniyelik olaylar :)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
936
morrigan ,zaten frenleme yaptığı için karşıdan gelen araba yakınmış gibi görünüyo .
hafif gazı bırakıp solundan makas atsa rahat gecer ve arkadan patlama riski olmaz :)

Şimdi abi zaten iki seçenek var kurtarabilmesi için; biri senin dediğin diğeri de bunun yaptığı.

Bir anlık bakışla karşıdan araba geldiğini görüp, virajda sollayamayacığını, sollarsa karşı yönden gelenle kafadan çakışacağını düşünmüş buna karar vermiş.
Ben de böyle düşünürdüm eğer o arabayı görseydim çünkü 1 sn lik bir bakış karşıdan gelenin hızını kestirmene yetmez. Hızını kestiremediğimden de ne zaman karşılaşacağımızı bilemem.

Ama herkesin yeteneklerini ve sınırları farklı. Ben kazıklama fren yapıp duramasam bile minimum hızda arabaya arkadan çarparak en az hasarla kurtulmaya çalışırdım.
Benim virajım seninki kadar iyi değil nihayetinde. Sen virajlarda tecrübelisin o şekilde geçmeyi seçmen, kazıklama fren yapmandan haliyle daha olumlu sonuçlar doğuracaktır.:cat:
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
:)))

Yaa bu adamın hiçmi suçu yok tamam görmediği yerde hızlı gidiyo da duymadık görmedik yerde böyle çıkan adama ne demeli???
Ki arabadaki adamın motoru görme şansı daha yüksek ama dikkate alma olasılığı?

Demek ki odunlar sadece bizim memlekette yaşamıyorlarmıııış

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:51 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:49 ----------

1 ,2 santim kalmış ,birkaç defa izledim de ,her defasında bu defa çarpıcakmı acaba diyorum ,dur bikaç kez daha izliyim bi gelişme olursa yazarım çünki çarpmış olmalıydı :)

Ben buna bi hafta gülerim :):):):):):)
 
Katılım
6 Mar 2009
Mesajlar
1,912
Eğer ben böyle bişey yaşasaydım Hangimiz böyle durabiliriz olan konu başlığı bir harf değişimiyle Hangimiz böyle vurabiliriz olurdu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst