k a z a l a r

Katılım
9 Kas 2008
Mesajlar
3,117
Gece gece bir kötü oldum yahu.
Tırcılar aldığını götürüyolar vallahi :pale:
 
Katılım
21 Kas 2008
Mesajlar
3,845
hayatımda gördüğüm en kötü kazalar yahu. hele motorcularınki çok kötü etti beni. hızlı gidenlere bişey diyemicem ama yavaş gidipte öyle feci ölümler çok kötü yahu. motosikletten soğudum sanki.
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
Kamyoncular tırcılar dikkat etmeli...
Bu ne böyle ezip geçiyolar ya karınca ezer gibi...
Sonuçta kullandığın şey büyük ona göre dikkat etceksin
Çok kötü oldum gerçekten
 
Katılım
5 Tem 2009
Mesajlar
655
motor kazaları çok feciydi yaa :pale: resmen biçtiler resmen milleti ya, hepsi de bikaç yerinden parçalandı yani :pale:

sabah sabah kahvaltı öncesi çok güzel oldu gerçekten de :pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
şu videoları bugün trafiğe çıkan herkes izlese bugünkü kazalar %50 azalır

Maalesef bişey farketmez. Büyük kaza yapıp bidaha motora binmem/araba kullanmam diyenler bile 1 ay sonra tekrar trafiğe çıkıyor. (kaza yapanlar trafiğe çıkmasın gibi anlaşılmasın)
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
videoda 1:23'te başlayan TIR'ın motosikletliye çarpıp altına alıp her tekerleği ile sürücüyü itina ile ezdiği kaza gerçekten en kötü kaza.
yeniden motosiklet almayı düşünüyordum ama bu kadar kötüsünü görünce vazgeçtim doğrusu,
çin malı ama iyisinden bi scooter alınacak parayı harcadım en az 1 sene motor alamam diye üzülüyordum ama videoyu görünce hayırlısı olmuş dedim.
 
Katılım
28 Mar 2010
Mesajlar
21
önünü arkanı güdeceksin, geçiş hakkı benim demiyeceksin ,ağır vasıtadan uzak duracaksın ben bunu anladım . çok kötü yav
 

KBC

Katılım
26 May 2010
Mesajlar
333
şuan burda izliyemiyorum ama tahmin ettiğim video sanırım daha önce izlemiştim, çok feci çok kötü bi kaza, insan donup kalıyo ve benim gibi bi akıllı bunu anneme izletmiştim :S
altımızdaki motor ne olursa olsun bulunduğumuz şeritte yada yolda trafiğin hızına uymak zorundayız ... trafik akışından hızlıda olmamalı yavaşta olmamalı...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst