Çooook değişik motor show...

aya

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,155
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hoş... her ne kadar BMW'yi sevmesem de, fikir yine de hoş...
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
132
Çok güzel de tabakları bardakları kaldırmadan örtüyü tekrar masaya örtebileceklermi asıl şov ben buna derim.
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Gerçekten ilginç bir show olmuş.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:26 ----------

Çok güzel de tabakları bardakları kaldırmadan örtüyü tekrar masaya örtebileceklermi asıl şov ben buna derim.

O show değil delilik olur.-

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:27 ----------

bunun aynısını istinyede lokantanın birinde honda actıva ilede yapıyolar:p

Ve bütün masa yerle bir oluyodur herhalde:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:28 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:27 ----------

Güzelmiş, bizim kebapçılar denemesinler bunu scooterla.

Deneyen varmış istinyede baksana..
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İlginç reklam,tşk.
 
Katılım
4 Nis 2010
Mesajlar
36
hhehe iyimiş, bmw reklamları böyle, araba reklamında da çölde son sürat giden bilmemkaçyüz beygirlik arabaları gösteriyorlar, hani şu durması için paraşüt açanlardan, film biterken görüyoruz ki kameraman bmw den çekim yapıyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst