İlginç Scooter Gösterisi

Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
7 Ağu 2009
Mesajlar
330
Adamlara bak yaa.Biz burda yerigeldimi scooter bulamıyoruz adamlar ne için kullanıyoo :pr:
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
URL="http://www.gaskrank.tv/tv/scooter/scooter-karusell-antrieb-mir-i-2106.htm"]http://www.gaskrank.tv/tv/scooter/scooter-karusell-antrieb-mir-i-2106.htm[/URL]

Ya vira miracım teşekkür... Link ben konuyu açtığımda çalışıyordu... Karbüratör pislendi galiba... :queen::queen::queen:

işi gücü bıraktık arkanızı topluyoruz efendim. lütfen biraz daha dıkkat :queen:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Lütfen geyik yapmayınız... Topiğimi baltalamayınız.... :pr::pr:
 
Katılım
24 Ara 2009
Mesajlar
153
ilginç bir fikir bence denemeye değer ama ben almayayım benim etrafımda dönme fonim var :D:D
 
Katılım
1 Nis 2007
Mesajlar
1,944
Benim de böyle kullanılan motosikletlere fobim var!Bu motor böyle yağlama yapar mı:) Ya gerçekten güzel fikir.Bunu biraz daha büyük bir dönme dolaba bağladık birde cbr 1000 le yaptık mı fırlar adam.:mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Eki 2009
Mesajlar
1,302
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
işi gücü bıraktık arkanızı topluyoruz efendim. lütfen biraz daha dıkkat :queen:

bu böyle abı ya....cok masraflı oluyo yaw....:queen::queen:
motorunun ekzosu cıksın alper abı...:p:p:queen::queen::queen:
gecen kı sahıbınden.com dakı paylastıgı ılanın lınkıde bozuktu....:farao::p:p
 
Katılım
6 Kas 2009
Mesajlar
658
Parktakı O Aletın Ne İşe Yaradıgını Daha Cozmus Degılım Veya Biz İnsan Değildik :) Kucuk Cocukları Bındırıp 1000Rpm'de Çeviriyoduk Kusan Mı Ararsınız,Ağlayanmı :) Amaçsız Bır Oyuncak :) Tabi Ozamanlar Motor Yoktu Olsa Boylede Yapardık:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst