Kawasaki Z1000 2010

Katılım
22 Eki 2009
Mesajlar
753
buram buram teknoloji , mükemmel bir naked ... harika çizgileri var , kesinlikle sahip olmak istediğim bir makina .... teşekkürler paylaşımın için !!!
 
Katılım
13 Eyl 2009
Mesajlar
149
Gerçekten mükembel bir makina. Naket almak istersem tercihimi kesinlikle z1000'den yana seçerdim tartışmasız....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
26 Haz 2005
Mesajlar
729
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Çok seksi bir makine çok hoşuma gitti gerçekten ancak naked gibi de eğil her yani grenaj (fairing) dolu nasıl naked anlamadım. Elint'in avatarındaki kask ile pek uyumlu olurdu :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst