Altın Elbiseli Adam-YBR 125

Katılım
8 Mar 2008
Mesajlar
379
sürüş tarzını sevmedim makaslar falan çok güzel örnek davranış olmuş:farao:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:07 ----------

ybr de hakkaten cbf ye rakip olmuş bu özelliklerle özellikle yakıt konusu doğru ise çok ii
 
Katılım
25 Eyl 2008
Mesajlar
781
Yamaha Brillant Riding :queen: iyimiş ya bilen varmıydı açılımını? İlk kez duyuyorum ben.
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
motorun ön süspansiyon reflekslerine hayran kaldım dersem yeridir. ama yüksek süratlerde bu yumuşak süspansiyonların viraj giriş-çıkışlarında nasıl bir tepki verir bilmiyorum amatahmin etmek zor değil. zaten de çok süratli bir motor değil...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Bu motor için o lafı ilk duyduğum da çook gülmüştüm. Çünkü hem gerçekçilik taşıyordu hem komikti hem de tek kelimeyle kendisini en iyi şekilde tarif ediyordu. Hangi lafı mı duydum..;

ÖLÜMSÜZ...!!!:pl:::alkiis::::alkiis::
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Yamaha Brilliant Riding 'in açılımının Yamaha Dahi Sürüş olduğunu düşünmüyorum.
Buradaki Brilliant berrak , harika anlamında olmalı.

img1191el.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
22 Mar 2009
Mesajlar
1,434
sürüş tarzını sevmedim makaslar falan çok güzel örnek davranış olmuş:farao:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:08 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:07 ----------

ybr de hakkaten cbf ye rakip olmuş bu özelliklerle özellikle yakıt konusu doğru ise çok ii


yo adam harbi iyi sürüyor en azından bilinçli makasa giriyor.sen hiç tek teker makasa giren görmemişsin

---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:05 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:03 ----------

ama harbiden ybr 125 e hastayım hiçte küçük bi motr olarak görmeyin.adamda çinçan motr var ybr ye laf atıyo
 
Katılım
8 May 2009
Mesajlar
447
Yamaha Brillant Riding...2004 ybr lerdede yazıyor...bana kalırsa suan yenı cıkan uzay kasayı(city) yamaha elındekı parca stogunu paraya dönüştürmek için cıkardı.[kıyaslama yapacak olursak city almanın hicbir anlamı yok)önümüzdeki sene ybr factorü piyasaya cıkarınca city almanın hiçbir anlamı kalmıcak.hatta önceden almıs olanlar pişman olucak..
 
Katılım
18 Nis 2007
Mesajlar
54
Bende yeni YBRciyim Er-5 sayesinde YBRci olduk.Gerçekten insan ne zaman benzin aldığını unutuyor.Kullanımıda aynı bisiklet gibi rahat ama ben biraz kiloluyum artçı olarakta hafif kilolu birini alırsam rampalarda çıksam mı çıkmasam mı diye düşünüyor.Yinede çok iyi bir motosiklet kafasında alsam mı diye soru işareti olanlara şiddetle tavsiye ederim.
 
Katılım
6 Haz 2009
Mesajlar
534
Motosikleti
Pulsar NS400Z
şöyle çevreme baktığım zaman ybryi beğenmeyen çinliler oluyor bazen atla diyorum senle bi çarşıya inip gelelim adam indikten sonra kendi motoruna binesi gelemiyor sebebi ise ybrnin vibrasyonsuz çalışmasına alışıyor tekrar çinliye binmek içinden gelmiyor :D
 
Katılım
30 Eyl 2003
Mesajlar
23
Yamaha Brilliant Riding 'in açılımının Yamaha Dahi Sürüş olduğunu düşünmüyorum.
Buradaki Brilliant berrak , harika anlamında olmalı.

img1191el.jpg

Aynen katılıyorum.... pürüzsüz manasında kullanılmalı...
motor vibrasyon oranı çok düşük olması nedeniyle
"Brilliant Riding" pürüsüz sürüş veya berrak tarzı olmalıydı....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst