Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
30 Kasım 2012, 00:02
#3821
Yorumlara bakılırsa benim şikayetlerim mızmız gibi kaldı Benim benzin çok az arttı tabi sürekli ısıtma jigle normal ama yinede çok az yakıyor.Bu arada öne soğuktan korunmak için Honda dan cam taktım.Kimine göre çok çirkin özellikle dışardan bakınca ama kullanınca bana güzel geldi.Bildiğin Beat Camı ..Feyizoğlu motordan indirimde 100 tl güzel bir tulum aldım, zira balıkçıdan aldığım 30 tl lik yağmuğluğun apış arası yırtıldı ve oturunca paçalar yukarı çekildi sıfır bot su alıp koktu.Biraz paraya kıymak gerek bu konuda anlaşılan özellikle pantolon alacaklara paçalara dikkat etmelerini öneririm.Motorumu seviyorum ve memnunum inşallah böyle devam eder.
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır
.(Murat KANAT 17.01.13
)
Reklamlar
-
30 Kasım 2012, 00:37
#3822
murat arkadaş, bana da cam lazım. Beat camı ne kadar?
-
30 Kasım 2012, 00:45
#3823
Murat 48/30 adlı üyeden alıntı
Yorumlara bakılırsa benim şikayetlerim mızmız gibi kaldı
Benim benzin çok az arttı tabi sürekli ısıtma jigle normal ama yinede çok az yakıyor.Bu arada öne soğuktan korunmak için Honda dan cam taktım.Kimine göre çok çirkin özellikle dışardan bakınca ama kullanınca bana güzel geldi.Bildiğin Beat Camı
..Feyizoğlu motordan indirimde 100 tl güzel bir tulum aldım, zira balıkçıdan aldığım 30 tl lik yağmuğluğun apış arası yırtıldı ve oturunca paçalar yukarı çekildi sıfır bot su alıp koktu.Biraz paraya kıymak gerek bu konuda anlaşılan özellikle pantolon alacaklara paçalara dikkat etmelerini öneririm.Motorumu seviyorum ve memnunum inşallah böyle devam eder.
slm arkadaslar valla ben alt üst yamurluk takımı aldım ama bilerek büyük beden aldım gezerden kısa içi yünlü lastik bot aldım bayadır kullanıyorum canavar gibi tamamı 30tl tutdu yamurluk koçtasdan kısa çimeler tekzen mazasından bu arada kısa almamın sebebi arkaya takdırdıgım kutuya rahat sıgısın diye kaskda saglam olunca fıtına kopsa biniyom damla ıslanmıyorum ve antalyanın sagnak yamuruda mesurdur tek eksik eldiven var ama su geçirmeyenini bulmam lazım
---------- Post added at 22:45 ---------- Previous post was at 22:38 ----------
bu arada lastıkleri dublex yapan arkadaslar sadece sibop değiştirerek saglıklı oluyormu yapan varsa bi yorum yapabilirlermi yardımcı olursanız sevinirim
-
30 Kasım 2012, 01:04
#3824
kdrsahin ne sıklıkla kontrol ediyorsun bilmiyorum ama ben haftada 1 kez kontrol ediyorum sayılır. 3-4 psi fark olmuyor ama bazen 0,5 bazen de 1-1,5 psi oynama oluyor gibi. Bana kalırsa bu normal bir aralık ama tabi bir uzman görüşü almak lazım.
Zira hava sıcaklığına göre bile farketmesi lazım, havalar soğudukça psi değerinin düşük çıkması normal, aksi şekilde de havalar ısındıkça lastik içindeki havanın genleşip basıncı arttırması lazım.
Ama durum farklıysa ve kaçak varsa bilmiyorum.
Arkadaşlar ben de prosev'in yağmurluğunu kullanıyorum herşey iyi güzel ama seleye oturunca paçalar bende de yukarı çekiliyor. Bu ağ kısmının kesimi ile ilgili olsa gerek. Neyse ki ambalajdan bot yağmurluğu da çıktı ve onunla kullanınca hiç sıkıntı kalmıyor. Ama paçaları hiç yukarı sıyrılmasaydı su geçirmeyen botumla rahatça gezecektim yağmurda.
-
30 Kasım 2012, 01:16
#3825
arka lastiği dublex yaptırdım, 700 km oldu sorun yok.
-
30 Kasım 2012, 01:52
#3826
Mikunu Beat camı 42,78 işçiliği ile 50 tl denk geldi.Ben memnunum ama önden direk rüzgarı kesse bile aerodinamik bakımından sinyallerin oradan gelen rüzgar deponun yanlarından göbeğine vuruyor.Ve ayaklarını da açınca aynı şekilde rüzgarı göbeğine çekiyorsun.Dün müdürümün V-stromunda denemek istedim uzun tur camı vardı kasksız ceketsiz rüzgar çarptı 2 km gittiğim halde.Sen kurye olarak çalışıyorsan sana cam+http://www.feyizoglu.com/Motosiklet-...i_44129.html#0 lazım bence.+80 görmedim daha ama cam hızımı kesmedi.
Motosikletini beğenmeyen arkadaşlara şiddetle değişiklik yapmanızı tavsiye ediyorum, daha çok içinize siner.hele ben şu vernik işini çözersem etiketli cb kalmaz tahminimce
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır
.(Murat KANAT 17.01.13
)
-
30 Kasım 2012, 02:17
#3827
ferdinandd adlı üyeden alıntı
Mikuni şöyle bi istasyon kur, hertürlü gideri olur o işin
http://e1211.hizliresim.com/13/x/gdgr6.jpg
Abi nebiliym karburatorde 3 kademe mi ne oluyordu onu benzin iç (en açık ağız ) modunda brakmış olabilirlermi acaba, rolanti ayarı falan çokmu devirli
Yada bir depoyu nekadarda bitirebiliyorsun arada uzun zamanlar varsa acaba depo kapağı hava mı alıyor, benzin uçuyormu, en son fullediğimde eğimli sokakta yan ayağa sert bıraktım o kapaktan benzin çıktı mesela çok tuhaf geldi o durum
Ozaman nasıl uçmuyorki benzin diye düşündüm ama uçacak zaman bırakmıyorumki çok sık biniyorum bi ara 15-20 gün binmeyip deniycem o durumu, araçtaki gibi hiç sızdırmaması gerekmiyormu depo kapağının ???
Rolanti ayarı normal depo da sızdırma olduğu sanmıyorum, hani subab lardan da ses gelmiyor sorunu ona bagliyayim.ben s sorunun buji ve karbüratör den kaynaklı olduğunu düşünüyorum.ikiside yakıtı direk etkileyen sebepler
-
30 Kasım 2012, 02:20
#3828
50 liralık cam iyimiş. Markası varmı?
Sitede beat camı 138 tl yazıyor.
-
30 Kasım 2012, 02:47
#3829
Murat 48/30 adlı üyeden alıntı
Ben şu vernik işini çözersem etiketli cb kalmaz tahminimce
Forumda da şuan konuşulan Plasti Dip bu işi folyodan daha kolay çözer gibi Murat
Depoyu çıkartıp tertemiz uygulamak lazım. Bikaç arkadaş sipariş geçmiş, dayanıklılığı nasıl bi onu merak ediyorum açıkçası ama janta falan uygulayanlar var
http://www.motosiklet.net/forum/mt-a...sti-dip-2.html
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:31 ----------
reall adlı üyeden alıntı
Depo da sızdırma olduğu sanmıyorum
Valla benim depo kapağımda olabilir, gözümle görüp inanamayınca elimle dokunup kokladım bildiğin benzin, bidahaki fullemede tekrar deniycem, zaten açınca kapağı araçtaki gibi PITSS eden bi
reall adlı üyeden alıntı
Sorunun buji ve karbüratör den kaynaklı olduğunu düşünüyorum.ikiside yakıtı direk etkileyen sebepler
Abi acaba sele altındaki hava girişi tamamen açık mı, rahat hava emebiliyormu
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
30 Kasım 2012, 08:34
#3830
ferdinandd adlı üyeden alıntı
Valla benim depo kapağımda olabilir, gözümle görüp inanamayınca elimle dokunup kokladım bildiğin benzin, bidahaki fullemede tekrar deniycem, zaten açınca kapağı araçtaki gibi PITSS eden bi
"PITSS eden bi ses de çıkmıyor" yazacaktım, nasıl olduysa kaynamış
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
30 Kasım 2012, 10:52
#3831
reverse adlı üyeden alıntı
kdrsahin ne sıklıkla kontrol ediyorsun bilmiyorum ama ben haftada 1 kez kontrol ediyorum sayılır. 3-4 psi fark olmuyor ama bazen 0,5 bazen de 1-1,5 psi oynama oluyor gibi. Bana kalırsa bu normal bir aralık ama tabi bir uzman görüşü almak lazım.
Zira hava sıcaklığına göre bile farketmesi lazım, havalar soğudukça psi değerinin düşük çıkması normal, aksi şekilde de havalar ısındıkça lastik içindeki havanın genleşip basıncı arttırması lazım.
Ama durum farklıysa ve kaçak varsa bilmiyorum.
Arkadaşlar ben de prosev'in yağmurluğunu kullanıyorum herşey iyi güzel ama seleye oturunca paçalar bende de yukarı çekiliyor. Bu ağ kısmının kesimi ile ilgili olsa gerek. Neyse ki ambalajdan bot yağmurluğu da çıktı ve onunla kullanınca hiç sıkıntı kalmıyor. Ama paçaları hiç yukarı sıyrılmasaydı su geçirmeyen botumla rahatça gezecektim yağmurda.
Lastik basıncını haftada bir kontrol ediyorum.
Bu arada yağmurluğun seleye oturunca paçası kısa kalandan şikayetçi olanlar, yağmurluğun boyu uzun olursa oturunca boyu tam oluyor. Ben öyle kullanıyorum, gerçi o zamanda ayakta iken pek hoş görünmüyor ama olsun önemli olan görüntü değil. Ayrıca diz örtüsü aldım, diz örtüsü ile yağmurlu havada normal ayakkabı ile bile ayağın ıslanmıyor. Alta bir şeyden giymesen bile kumaş pantolonla bile rüzgar almıyorsun, herkese tavsiye ederim.
-
30 Kasım 2012, 12:03
#3832
reall adlı üyeden alıntı
Cb az yakiyor diyor ama benim cb nin hic az y aktigini gormedim benim motorda sorun var kesin,30 km ye 1 lt cok fazla yakiyor
Geçen sene bendeki mz etz 251 1 litreyle 30 km yapıyordu, karb. ayarı kısık şekilde.bukadar olmaması lazım.
Soğuklarda yakıtı biraz olsun artırır göz önünde bulundurun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:58 ----------
ferdinandd adlı üyeden alıntı
Bugün bu duruma odaklanıp deneme turuna çıktım, viteslerde hızlanırken veya yavaşlarken hiçbir şey hissedilmiyor.
Amaaaaaaaaaa gel gelelim düşük süratlerde vites boşta veya debriyaj çekiliyken fren pedalında hissediyorum o sürtünme hissiyatını grrzt gırrzt
Gerçi sesini duymadım ama
Durup tekerleği çeviriyorum turlamada sıkıntı yine yok
Sürekli bir sürtünmede değil, atıyorum tekerleğin 1 turunda 1 kez hissediliyor.
Balata olsa sürekli sürtmezmi ????? Sorun kampana mı değil mi çözemedim, ciddi bi sıkıntıda değil ama neden olsun ki
Çok fazla arka fren kullanan biriyim, balatanın ömrü nekadardır arkadaşlar, yaklaşık 6000 km deyim
BU sesi ben yazın dile getirmiştim sol arka maşanın üzerinde zincirin maşaya sürtünmesine engel olan bir kauçuk lastik karışımı malzeme var zincir oraya sürttükçe ses çıkıyor.hatta ben zincirin bol olduğunu düşünüp gerdirmeyi düşündüm ama daha 250 km deyim ihmalkarlık ettim ayarıyla oynamadım.orta sehpaya alıp tekerleği çevirin ve dediğim yere bakın göreceksiniz.
-
30 Kasım 2012, 15:54
#3833
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
30 Kasım 2012, 22:26
#3834
Arka fren ayarını 3 tur gevşettim o çok hafif sürtme sesi kesildi, bu iyi haber.
Ama debriyaj çekili fren pedalına hafif basılıyken hissettiğim o zımbırtı kaybolmadı. 70km yol yaptım anlamak için, gittikçe azaldı azaldı azaldı... bi süre sonra hiç hissedilmemeye başladı, yağmurda başlayınca bende eve döndüm.
Balata Mengunun dediği gibi düzenli aşınmamış olabilir diycem ama şuan çok eminim vitesteyken pürüzsüz yollardada denedim hafif fren pedalına basıp, en ufak bişey hissedilmiyor, sadece debriyaj çekiliyse var bu. Buda beni korkuttu açıkçası.
Acaba debriyaj ayarım doğru değilde, debriyajı çekince tam ayırmıyormu ??? onuda sık gevşet dene yapacaktım yağmur başladı, hava karardı...
Debriyaj tam ayırmıyor sürtüyor diyelim, öyle lastik turladıkça sürtme ihtimali varmı sizce, düzenli sürtmesi gerekmezmi Acaba yağ güzelce ısındı diye tam ayırmaya başlayıp mı kayboldu o sorun 70km sonra
Yada arka freni hafif hafif 70 km sürterek balatadaki o kısmı temizlemiş olabilirmiyim Karmakarışık bi mevzu, temiz bi havada tekrar deniycem, yağışlı havada fenle oynamayada gelmiyor pek
Yine bi sonuç alamazsam servise kadar gider, olur öyle normaldir diyecekler (oda hissedebilirlerse ) gibi geliyor ama hayırlısı
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
30 Kasım 2012, 23:19
#3835
Mikuni adlı üyeden alıntı
50 liralık cam iyimiş. Markası varmı?
Sitede beat camı 138 tl yazıyor.
Ben Bodrum'da Hondaya gittim.Cam olur mu buna dedim.Bir tane getirdiler plastik cam isim yazmıyor hiçbir yerinde.Dediğim gibi direk rüzgarı kesti ama sonuç olarak alttan geliyor yine göbeğine.veya rüzgar yandan eserse yandan da yeme şansın malum.Faturada Beat camı yazıyordu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:13 ----------
ferdinandd adlı üyeden alıntı
Bilemiyorum, en ufak bir durumda sıyrılıyormuş diyorlar.Ben vernik olursa iyi olur diye düşündüm boyayıda ne güzel koruyor bilindik denendik birşey.ama komple verniz masrafı beni üzer.Bakıcaz artık müsayit zaman bulabilirsem sorucam birkaç yere
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:17 ----------
reverse adlı üyeden alıntı
kdrsahin ne sıklıkla kontrol ediyorsun bilmiyorum ama ben haftada 1 kez kontrol ediyorum sayılır. 3-4 psi fark olmuyor ama bazen 0,5 bazen de 1-1,5 psi oynama oluyor gibi. Bana kalırsa bu normal bir aralık ama tabi bir uzman görüşü almak lazım.
Zira hava sıcaklığına göre bile farketmesi lazım, havalar soğudukça psi değerinin düşük çıkması normal, aksi şekilde de havalar ısındıkça lastik içindeki havanın genleşip basıncı arttırması lazım.
Ama durum farklıysa ve kaçak varsa bilmiyorum.
aynen her hafta bakıyorum 1-2 ps oynuyor.
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır
.(Murat KANAT 17.01.13
)
-
01 Aralık 2012, 01:21
#3836
Arkadaşlar benim sinyal düğmem sağlıklı çalışmıyor. Ya da acaba bu normal bir durum mu bilmiyorum.
Sinyal verdikten sonra yanan sinyali söndürmek için düğmeyi orta kısma doğru bastırıyorum. Çıt diye basış gerçekleşiyor ancak sinyal yanmaya devam ediyor. Söndürmek için birkaç kez daha tıklamak zorunda kalıyorum çoğu zaman. Tek seferde sinyali söndürmem nadiren gerçekleşiyor. Sizde durum nedir?
-
01 Aralık 2012, 01:25
#3837
reverse adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar benim sinyal düğmem sağlıklı çalışmıyor. Ya da acaba bu normal bir durum mu bilmiyorum.
Sinyal verdikten sonra yanan sinyali söndürmek için düğmeyi orta kısma doğru bastırıyorum. Çıt diye basış gerçekleşiyor ancak sinyal yanmaya devam ediyor. Söndürmek için birkaç kez daha tıklamak zorunda kalıyorum çoğu zaman. Tek seferde sinyali söndürmem nadiren gerçekleşiyor. Sizde durum nedir?
tek seferde sönüyor benimki. şimdiye kadar hiç iki kere gerekmedi. senin düğmede sorun olabilir servise gösteriver.
-
01 Aralık 2012, 01:52
#3838
Yaşasın
MEKANIK, kahrolsun elektronik | Yaşasın
METAL, kahrolsun plastik | Yaşasın
TORK, kahrolsun beygir | ...
-
01 Aralık 2012, 02:05
#3839
reverse adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar benim sinyal düğmem sağlıklı çalışmıyor. Ya da acaba bu normal bir durum mu bilmiyorum.
Sinyal verdikten sonra yanan sinyali söndürmek için düğmeyi orta kısma doğru bastırıyorum. Çıt diye basış gerçekleşiyor ancak sinyal yanmaya devam ediyor. Söndürmek için birkaç kez daha tıklamak zorunda kalıyorum çoğu zaman. Tek seferde sinyali söndürmem nadiren gerçekleşiyor. Sizde durum nedir?
Bende eldiven takmaya başladığımdan beri bikaç kerede kapatabiliyorum.Çıkartınca no problem..Elcik koruma sağolsun
CB 125E(6000 km), Salcano Wolf 11(Gümüş Atmaca)
Özgürlük çoğu kişilerce çok bilinmeyenli bir denklem iken, biz motorcuların ilk marşla birlikte hissetmeye başladığımız hazdır
.(Murat KANAT 17.01.13
)
-
01 Aralık 2012, 02:48
#3840
beat camı değil, o camı hatırladım, türk malıdır ve piyasasının en kötüsüdür. yarın psv-ajax maçına kaldım. 7+ gol olursa givi cam alıcam. mototal 50-60 euro dedi telefonda. eski sayfalarda görürsün, resmi bulsam buraya koyarım, önü tamamen kapatıyor. ben dudulluda bir motorcudan çıkma cam aldım, aparatları yoktu, ön göstergelerin oraya sıkıştırdım, baktım olmadı, cam çok esniyor rüzgardan, ince bişeydi. zaten 7 lira vermiştim, geri aldı adam. motorun resmini çekip koayacaktım, çok asil bir görüntüsü olmuştu. cbf turing camı gibi yani, şapkanın arasına soktum camı, karnıma doğru duruyordu, rüzgarda ise tamamen yatıyordu
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:24 ----------
bu camın aynısından arıyorum. istanbulun izmitin hatta bursanın bile neresinde olursa olsun gider alırım. duyan bilen varsa rica ediyorum nerede satıldığını söylesin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)