Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
7. sayfa BirinciBirinci ... 56789 ... SonuncuSonuncu

Triumph Tiger 800 / 800 xc

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #121
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Peki. Merakla bekliyorum yorumlarınızı. Acaba boyunuz kaç ve selenin ayarı hangi konumda?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #122
    docHONDA - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mayıs 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800, Sym joymax 250i
    boy 180, sele de yüksek halde hocam.
    DISTORTEDMAN bunu beğendi.
    ride must go on...

  3. #123

    Üyelik
    05 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM 990 SMT 2010, Triumph Tiger 800 2014
    Triumph Tiger'in en kronik sorunu öndeki camın yarattığı türbülans. Standart rüzgarlıkla 50-60 km'den sonra kaskın vizörünü açık tutamazsın, gürültüsüde çabası.

    Triumph touring camda bu türbülans sorununu kesinlikle çözmüyor, vücudunuza gele rüzgar azalırken türbülans tüm şiddetiyle tokatlamaya devam ediyor.

    yurtdışındaki forumlarında kabul ettiği tek model Madstad, internette aratırsanız yüzlerce başlık bulabilirsiniz. Malesef Türkiye'de yok ve pahalı. Ben tesadüfen bulup taktım, 18" versiyonunu, boyum 177 bu arada.

    Türbülans tamamen yok oldu, 1201-30 la giderken vizör açık. Kasktaki kitle bu süratlerde rahatlıkla konuşuyorum. Estetik mi değil, ama bir yerden özveride bulunmak gerekiyor.

    Şu videodan nasıl çalıştığını görebilirsiniz.

    https://youtu.be/2AruT1PnI-8

  4. #124

    Üyelik
    28 Mayıs 2015
    Merhaba, aralık 2014 ten beri tiger 800/abs kullanıyorum 120 130 km hızlardan sonra sol aynada titreşim artıyor. sizlerde kullanırken belirli bir hız sonrasında titreşim oluşuyor mu ? Yoksa balans ayarımı yaptırmam gerekiyor.

  5. #125
    vladimir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Motosikleti
    Honda Cbr500r
    Alıntı DISTORTEDMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben on ay önce sıfır kilometre aldım XC'mi. Fazlasıyla memnunum. V-Stromdaki gibi birkaç hafta sonra değiştirme isteği uyanmadı. Korkuyorum hiç de uyanmicak diye Yakıt tüketimi sınıfında normal. 5.5 litre civarı sakin kullanımda ve şehir içi şehir dışı çok fark etmiyor. Çünkü basınca şehir dışında da aynı değerlere ulaşıyor.

    Ancak benim size tavsiyem yoğun offroad yapmayacaksanız XC olanı almayın. Şambrel ve jant teliyle uğraşmayın. Çelik jant olsa da toprağa girersiniz. V-Stromla ben nerelere girdim ki şu an resimlere bakınca bile korkuyorum. XC nin avantajlarını hiçe sayamam ben şu an meyvelerini alıyorum. Ama size lazımmı? Sonra 21" ön jantı asfalt ve viraj yeteneği de düşük oluyor. İstanbuldan Antalyaya 800km asfalt gidip orda 20-30km toprakta gezeceğim diye XC almayın. Ben sürekli elektrikli pompam, lastik tamir-yama setim, levyelerim ve lastik sökme anahtarlarımla gezmek zorundayım. Hatta Youtube da bir amerikan abi de aynı şeyi haykırıyor. Yeni bir motor almak istesem bunu alırım yine ama XC değil diyor.

    Benim için XC uygun. Çünkü o amaçla kullanım oranım fazla, gevşek zeminde yada büyük taşlarların üzerinden geçerken verdiği güveni otobanda daha yüksek süratlara çıkabilmeye değişmem bu dönemdeki kullanım amacımdan ötürü.
    Ne kadar güzel bir paylaşım ve yönlendirme, direkt olarak tercihimi etkiledi. Teşekür ediyorum. Tel jantın artıları eksilerine çok güzel değinilmiş, kullanım amacı her zaman ön planda olmalı.

  6. #126
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    R1200GS
    Ben teşekkür ederim. Yazdıklarım faydalı olabildi ise ne mutlu bana

  7. #127

    Üyelik
    03 Mart 2014
    Korlas Ataşehir' de XRX' i teste açtılar. Ben de geçen hafta test ettim. Motor... Nasıl anlatsam bilemedim ama çok yumuşak diyeceğim ya da çok kolay. Kolay dönüyor, kolay kontra alıyor, debriyajı yumuşak, frenleri iyi, sele rahat, vites geçişleri yumuşak. Böyle bir motor için sadece amortisörler ortanın sert tarafında diyebiliriz. Benim kendi motorum ER6F. Bu motoru ise 1 saat test ettim.

    Dediğim gibi eleştirilecek tek bir şey bulamadım. Negatif olarak sadece şunu söyleyebilirim her şey o kadar kolay, o kadar rahat ki, motor sürüyormuşsunuz gibi değil. Yabancıların deyimiyle uçan halıda uçuyor gibisiniz. Yani eksik olan tek şey bir Parça his.
    Ama düşünenler hazır böyle bir imkan varken mutlaka test etsin derim.

  8. #128
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı Onur Erdoğan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Korlas Ataşehir' de XRX' i teste açtılar. Ben de geçen hafta test ettim. Motor... Nasıl anlatsam bilemedim ama çok yumuşak diyeceğim ya da çok kolay. Kolay dönüyor, kolay kontra alıyor, debriyajı yumuşak, frenleri iyi, sele rahat, vites geçişleri yumuşak. Böyle bir motor için sadece amortisörler ortanın sert tarafında diyebiliriz. Benim kendi motorum ER6F. Bu motoru ise 1 saat test ettim.

    Dediğim gibi eleştirilecek tek bir şey bulamadım. Negatif olarak sadece şunu söyleyebilirim her şey o kadar kolay, o kadar rahat ki, motor sürüyormuşsunuz gibi değil. Yabancıların deyimiyle uçan halıda uçuyor gibisiniz. Yani eksik olan tek şey bir Parça his.
    Ama düşünenler hazır böyle bir imkan varken mutlaka test etsin derim.
    bende 2 gün önce test ettim xrx i . hatta pazarlığını yaptık üzerine bir ton aksesuarımızı koyduk bakalım maddi durumu ayarlarsam almayı düşünüyorum. olumsuz bir yanı yok fakat ben 4 tane şeyden şikayetçiyim. bunları saymak gerekirse...

    1 - gidon yükseltme şart çünkü öne eğilmeye başlıyorsunuz ve 20-25 dk sonra kollara yük binmeye başlıyor ve kolları ağrıtıyor.

    2 - lastikleri scorpioon tabikide bunları anakee 3 ile değiştirmek lazım

    3 - ön cam yeterince rüzgar kesmiyor ve belirli bir hızdan sonra çok güzel rüzgar alıyorsunuz göğsünüze.

    4 - motorun performansı falan çok yerinde. çok net bir biçimde gücü olan bir motor. gazı aç uzasın direk. fakat biraz daha hırçın olabilirmiş. hırçınlıktan kastım 95 beygirin verdiği " His " Triumph ın klasik miyavlamasını duymak bile çok zevkli oluyor. Motor kısaca aslında şunu sölüyor al beni çık uzun yola rahat rahat huzurla yolculuğunu yap.

  9. #129

    Üyelik
    05 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM 990 SMT 2010, Triumph Tiger 800 2014
    Motorun tek kusuru ön camın yarattığı türbülans. Kendi touring camı da kesinlikel derman değil, ek olarak after market ürünlerin çoğu da bu sorunu çözemiyor. Ben yukarıda yazdığım gibi Madstad kullanıyorum, rüzgarlık göz seviyemin 5-6 parmak altında bittiği halde 120'le vizör açık çok rahat gidiyorum, kask kitiyle telefonla konuşabiliyorum.

  10. #130
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı cem_fb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun tek kusuru ön camın yarattığı türbülans. Kendi touring camı da kesinlikel derman değil, ek olarak after market ürünlerin çoğu da bu sorunu çözemiyor. Ben yukarıda yazdığım gibi Madstad kullanıyorum, rüzgarlık göz seviyemin 5-6 parmak altında bittiği halde 120'le vizör açık çok rahat gidiyorum, kask kitiyle telefonla konuşabiliyorum.
    Kendi touring camını bende pek beğenmedim hatta aksesuar listesinde bir cam daha vardı uzun bir cam oda yağmurlu havada baya görüşünüzü bozucak cinstendi. Aftermarket yada rüzgar saptırıcı şart. Bu ürün alındıktan sonra dediğniz gibi rüzgar olayına kesin bir çözüm bulabilirsiniz gibime geliyor.

    siz gidondan rahatsız değilsiniz galiba ama o beni biraz rahatsız etti. ben hep dik oturuş pozisyonuyla kullandığım için birde boy 1.70 olunca bende kol boyum öle çok uzun değil doğal olarak biraz eğiliyorum ve kollara yük biniyor ama gidon yükseltme ile bu sorun direk ortadan kalkar.

    xcx ellerinde şuan yokmuş ve 2016 da fuarda geliceklermiş. bende xrx tercih etmiyorum tel jant tercih ediyorum ve kesinlikle mat yeşil o yüzden mecburen beklicem ve o zamanki maddi duruma göre tekrar gözden geçiricem.

  11. #131

    Üyelik
    02 Ağustos 2013
    Arkadaşlar tüm yorumlarınız için çok teşekkür ederim Kafamdaki bazı soru işaretlerine derman oldunuz

    Benim kafama takılan bir nokta var onu sizinle paylaşmak istedim.
    Daha önce tenere 660z kullandım. ve şimdi absli tenere almayı düşünüyorum.

    Aklımda 3 motor var. Ktm 990 Adv. Tenere xt660za ve tiger 800xc
    ktm harika bir motor fakat çok yakıyor ve yeni modeli yok. Müthiş derecede atak seri ve zevkli motor fakat yakıt yüzden vazgeçtim sayılır
    tenere 660 ile tiger arasındayım.
    birisi tek silindir, birisi 3 silindir. Toprağa her daim girmeyi seven birisiyim. Cross geçmişimden ötürü. (titreşimi dert etmem)
    alacağım motoru uzun yıllar kullanmak istiyorum.
    Tenerenin sağlamlığı uzun ömrü konusunda hiç bir çekincem yok. Genel olarak bakımlarını da kendim yaptım.
    Tigerin parça sıkıntısı yok, servis büyük şehirlerde var.
    tenereninde 800xc nin de kronik bir sorunu yok.

    sağlamlığı konusunda ne dersiniz? (mesela tenereyi yere düşürürsünüz yandaki gri plastik denen korumalar motora asla zarar verdirmez ve 70tl)
    uzun ömrü konusunda ne dersiniz?(bakımlarının yapıldığını düşünürsek, ve araziye de girdiğimizi düşünürsek bi 100k gider mi?)
    Bakım konusunda bu inglizler illede servise götür diye nazlanırlar mı? (senkron vb ayarlar hariç genel yağ hava filtre vs ler kendimiz yapmamız sağlıklı olur mu?)
    arazi için 800xc çok mu nazik kalır. yere yatırsak düşürsek azcık hoplasak zıplasak.
    bakım aralığı kaç km dir?


    kullanım alanım, artçılı uzun yol(yurt içi, yurt dışı(balkanlar,avrupa), çok ileride orta asya) + arazi

    tenerenin fiyatı 23/24 arası aksesuarlı abs li.
    800xc ise 32/35 arası aksesuarlı.

  12. #132

    Üyelik
    05 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM 990 SMT 2010, Triumph Tiger 800 2014
    3 silindirin konforu tek silindire göre tartışılmz ama 220 kg lık bir motorla fazla hoplama zıplama şansı yok, toprakta ilerlersiniz o kadar.

  13. #133
    berkcigdem - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ktm 1190
    Alıntı enzim adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar tüm yorumlarınız için çok teşekkür ederim Kafamdaki bazı soru işaretlerine derman oldunuz

    Benim kafama takılan bir nokta var onu sizinle paylaşmak istedim.
    Daha önce tenere 660z kullandım. ve şimdi absli tenere almayı düşünüyorum.

    Aklımda 3 motor var. Ktm 990 Adv. Tenere xt660za ve tiger 800xc
    ktm harika bir motor fakat çok yakıyor ve yeni modeli yok. Müthiş derecede atak seri ve zevkli motor fakat yakıt yüzden vazgeçtim sayılır
    tenere 660 ile tiger arasındayım.
    birisi tek silindir, birisi 3 silindir. Toprağa her daim girmeyi seven birisiyim. Cross geçmişimden ötürü. (titreşimi dert etmem)
    alacağım motoru uzun yıllar kullanmak istiyorum.
    Tenerenin sağlamlığı uzun ömrü konusunda hiç bir çekincem yok. Genel olarak bakımlarını da kendim yaptım.
    Tigerin parça sıkıntısı yok, servis büyük şehirlerde var.
    tenereninde 800xc nin de kronik bir sorunu yok.

    sağlamlığı konusunda ne dersiniz? (mesela tenereyi yere düşürürsünüz yandaki gri plastik denen korumalar motora asla zarar verdirmez ve 70tl)
    uzun ömrü konusunda ne dersiniz?(bakımlarının yapıldığını düşünürsek, ve araziye de girdiğimizi düşünürsek bi 100k gider mi?)
    Bakım konusunda bu inglizler illede servise götür diye nazlanırlar mı? (senkron vb ayarlar hariç genel yağ hava filtre vs ler kendimiz yapmamız sağlıklı olur mu?)
    arazi için 800xc çok mu nazik kalır. yere yatırsak düşürsek azcık hoplasak zıplasak.
    bakım aralığı kaç km dir?


    kullanım alanım, artçılı uzun yol(yurt içi, yurt dışı(balkanlar,avrupa), çok ileride orta asya) + arazi

    tenerenin fiyatı 23/24 arası aksesuarlı abs li.
    800xc ise 32/35 arası aksesuarlı.
    Valla bende tenere kullanıyorum. Fakat tiger da düşündüğüm motorlardan birisi. Sen adv 990 da takılmışsın ben kafaya adv1290 ı taktım yalnız 990 adv bence sadece yakıt yüzünden vazgeçilecek bir motor olmamalıdır. yani evet yakar ama 990 nın keyfi çok farklıdır... kullandınız mı hiç bilmiyorum ama eğer ki kullanmadıysanız bir üzerine oturun gaz açın sadece açtığınızdaki yüz ifadesi aynen böyle oluyor çünkü

    Arazi demişsiniz cross demişsiniz muhtemelen çok çok ağır araziye girmiceksiniz diye düşünmekteyim ama siz benden daha iyi biliyorsunuzdur arazide hafiflik ve tork çok önemli unsurlar. bu listedeki 3 motor arasında en iyisi 990 tabikide hadi onu eledik diye düşünelim bence tenere gelir. çünkü hem yüksek hem daha hafif tigera göre. Tigerda arazide güzel performans verir ama bence tenere kadar değil bu arada tigerı arazide kullanmadım asfaltta kullandım bence çok kararlı performans sergileyen bir motor.

    Tenerenin parçaları daha ucuzdur ama tiger biraz pahalıdır bakımlarıda pahalıdır. ama bu demek değildir ki 300 tl olan birşey tigerda 1000 tl. olsun olsun 500 tl olsun en fazla.

    bakım konusunda ingilizlerin servise götür diye nazlanmasını inan bilmiyorum kullanan arkadaşlar daha güzel bir cevap verebilir.
    Eğer imkanın var ise 2015 800xcx almanı tavsiye ederim baya bir yenilikler geldi motora elektronik anlamda.

    kullanım alanın için ise tabikide tiger daha rahat olucaktır çünkü 3 silindir 800cc 90 -95 beyir gibi bir güç seni uzun yolda asfaltta çok memnun edecektir. fakat arazi diyince iş birazcık karışmaya başlıyor. ama dediğim gibi eğer çok ağır araziye girmiceksen tigerda bu konuda başarılı bir motor.

    eehhh birde fiyat farkları var tabikide... artık orasıda sana kalıyor ben baya doldurdum benim tenereyi artık takılcak birşey kalmadı kendisine...

  14. #134
    ulueremre - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM 200 DUKE
    Merhabalar arkadaşlar, Tiger 800'le ilgili yazılanları ağzım sulanarak izliyorum ama boydan yana maalesef fukarayım. Boyum 164cm; sizce en düşük sele ayarında iki ayağım da makinayı hareket ettirecek kadar yere temas eder mi? Malum, sele düşük olsa bile bacak içi bombesi de önemli. 170cm altı kullanan arkadaşlar varsa yorumları çok değerli olacak. Teşekkürler.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:27 ----------

    Düzeltiyorum: bütün yorumlar çok değerli olacak

  15. #135
    vladimir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Eylül 2007
    Motosikleti
    Honda Cbr500r
    Alıntı Onur Erdoğan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Korlas Ataşehir' de XRX' i teste açtılar. Ben de geçen hafta test ettim. Motor... Nasıl anlatsam bilemedim ama çok yumuşak diyeceğim ya da çok kolay. Kolay dönüyor, kolay kontra alıyor, debriyajı yumuşak, frenleri iyi, sele rahat, vites geçişleri yumuşak. Böyle bir motor için sadece amortisörler ortanın sert tarafında diyebiliriz. Benim kendi motorum ER6F. Bu motoru ise 1 saat test ettim.

    Dediğim gibi eleştirilecek tek bir şey bulamadım. Negatif olarak sadece şunu söyleyebilirim her şey o kadar kolay, o kadar rahat ki, motor sürüyormuşsunuz gibi değil. Yabancıların deyimiyle uçan halıda uçuyor gibisiniz. Yani eksik olan tek şey bir Parça his.
    Ama düşünenler hazır böyle bir imkan varken mutlaka test etsin derim.

    Aynı şeyleri hissettim motor çok hafif geldi, çok seri.. ataklar, hızlanmalar çok hoşuma gitti, kullanmış olduğum crossrunner'a göre motorunu daha canlı buldum ancak bir tokluk ve kalite hissini de alamadım. Motor bloğunun verdiği tepkilerden güçlü bir naked motor sürdüğümü hissettim ancak aradığım daha ağırbaşlı,konforlu ve güven veren bir sürüştü.

  16. #136
    baybo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Mayıs 2009
    Şehir
    Hatay-Marmaris
    Motosikleti
    Motoguzzi V 85 TT
    selam benim boy 1.69 , yakın zamanda xrx bakma fırsatı buldum ancak kullanmadım. sele 81 cm ancak parmak ucu değiyor. alçak sele ve ek düşürme ayarlar (lovering kit basit 2 parça sağlı sollu )ile 3-5cm kesin düşer

  17. #137

    Üyelik
    18 Ekim 2012
    yazdıklarınızı okudum. karar vermemde çok faydası dokundu. Crossrunner ile tiger 800 xr arasında gidip geliyordum. hatta bir ara 2016 xrx için çok güzel bir fiyat teklif ettiler ama cruise control, 3 sürüş modu için o para verilmez dedim. nereden baksanız 2000 euro oynuyor arada. her neyse, sonunda 2016 siyah xr aldım. ama cuma günü geçecek elime.

    bu arada ektra aksesuar taktırmadım. sadece orta sehpa ve koruma demiri. gerçi ikisi de çok gerekli değil. sis farına, yumuşak seleye falan hiç ihtiyaç yok. iki şeye ihtiyacım olacak. arka çanta ve ön cam. o yüzden kullanan arkadaşlardan ricam,
    1) hangi turing camlarını tavsiye ederseniz?
    2) hangi arka çantayı tavsiye edersiniz? (iki kask taşıyabilsin istiyorum)

    bu arada tiger kullanıcıları forumu veya klübü var mı?

    çok teşekkürler.
    berkcigdem ve RyuujinJakka bunu beğendiler.

  18. #138

    Üyelik
    05 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM 990 SMT 2010, Triumph Tiger 800 2014
    kendi camları ya da diğer tüm camlarda türbülansı çözemiyorsun, çok araştırdım kafayı yedim. Yukarıda kullandığım camın detaylarını bulabilirsiin, mükemmele en yakın çözüm bu.Malesef Tr'de yok, Amerika'dan getirtmen lazım. Kendi orjinal tur camında bile şiddetli türbülans var, şu anda saatte 120 kme kadar vizör açık rahatlıkla gidiyorum, aynı şekilde net olarak telefonla konuşabiliyordum (kask kit)

    Tr yerine yurtdışı forumları takip edersen çok daha faydalı bilgiler edinirsin. Klüp konusunda birşey diyemem, sevmediğim olaylar hele yelek giyilen modelleri asla.

    2 kask alacak çanta çok çirkin durur, ek olarak çantanında türbülansa neden olduğunu unutma. Dolayısıyla ben orjinal kullanıyorum, ikinici kaskı üstüne kitliyorum gerekirse.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:49 ----------

    Bir ek olarak bildiğim kadarıyla xr ve xrx farkı sadece sürüş modları değil, orta sehpa, elcik koruma ve konfor sele gibi eklemelerde geliyordu. Motorun orjinal orta sehapası 700-800 TL.

  19. #139

    Üyelik
    18 Ekim 2012
    Evet teşekkürler, bahsetmişsiniz, okudum, Madstad. ne kadar zamanda gelir, vergisi var mıdır bilmiyorum, deneyeceğim, teşekkürler.

    orta sehpa ve koruma demirlerine 1000 tl verdim, sağ olsunlar indirim yaptılar. onun haricinde belki elcik koruma alırım. ama sadece rüzgar kesenden değil, düştüğünde gerçekten eli koruyanlarından. kışın kullanan biriyim, elcik ısıtma taktırırım belki. ama cruise control ve sürüş modları ilgimi hiç çekmedi. muhtemelen hiç kullanmam. önceki motorlarım 99 model f650, transalp ve deauville. yani o kadar teknoloji zaten beni bozar

    bu arada herhalde 3-4 sene değiştirmem motorumu. triumph'lı olduk artık yabancı forumlar tavsiye edebilir misin bana? ben de bahsettiğin gruplardan hiç hazzetmiyorum. ama internet üzerindeki tartışma gruplarını (ya da forumlarını demem daha doğru) takip etmek isterim. hem başkalarının tecrübelerinden yararlanmak hem de kendi tecrübelerimi aktarmak adına. sonuçta kaynaklarımız kısıtlı, bir çok ön cam alıp, dünya para harcayıp yine türbülans sorununu çözememek var, bir de bu konuda tecrübeli olan birinin tecrübelerinden faydalanmak var.

    son olarak hangi çantaları tavsiye edersin? arka ve yan çantalar? birincil amacı fonksiyonelliği, ikinci amacı da zerafeti. maliyeti üçüncü dördüncü planda.

    teşekkürler tekrar.

  20. #140

    Üyelik
    29 Mayıs 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Triumph Rocket III GT
    Bence 2015 XRX kullanıyorum. rodajı yeni tamamladım ancak türbülans gerçekten eziyet. yurtdışı forumları falan da çok araştırdım, madstad cam aldım ama henüz takmadım. titreşim de sıkıntı oldu. sadece sağ elimde (300 km lik bir sürüşten sonra) karıncalanma başladı, 500 km sonuda tamamen uyuştu. Gene yurtdışı forumlarda okuduğuma göre titreşimin frekansından dolayı sağ elde sıkıntı olabiliyormuş. çözümü fox speed anti vibration gidon yükseltme kiti aldım. henüz bunu da takmadım. 1 hafadır motorun rodaj bakımından çıkmasını bekliyorum.
    Murat


    REKLAM ALANI
7. sayfa BirinciBirinci ... 56789 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler