Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
9. sayfa BirinciBirinci ... 789

Triumph Tiger 800 / 800 xc

    Leoncino
  1. #161
    mtlkzlsln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2009
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800 (2012)
    Teşekkürler. Can sıkıcı bir durum. Nasıl çözebiliriz bunu bilginiz var mı?


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #162

    Üyelik
    05 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM 990 SMT 2010, Triumph Tiger 800 2014
    Bende 2014 model var ama bende de yok, açıkçası daha önce KTM'de yok diye taktırmıştım, ama kullanmadığımdan buna yaptırmadım.

    Louis'de kiti satılıyordu, montajı 1 saatte yapılıyor.

  3. #163
    mtlkzlsln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2009
    Şehir
    Balıkesir
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800 (2012)
    Alıntı cem_fb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende 2014 model var ama bende de yok, açıkçası daha önce KTM'de yok diye taktırmıştım, ama kullanmadığımdan buna yaptırmadım.Louis'de kiti satılıyordu, montajı 1 saatte yapılıyor.

    Teşekkürler...gerçi bugüne kadar ihtiyaç duymadım. Sanırım olmasa da olur

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:19 ----------

    Arkadaşlar tekrar merhaba
    Motoruma trekker yan çanta almak istiyorum. Ayrıca monocase yan çanta taşıyıcı da gerekiyor. Temiz ikinci el olabilir. Veya bu işi ucuza yapan bir yer bilen var mı acaba? Teşekkürler...
    4 Teker bedenimi, 2 teker ruhumu taşır.

  4. #164

    Üyelik
    05 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM 990 SMT 2010, Triumph Tiger 800 2014
    Yan çantayı hiç bir zaman sevmedim, motoru çok genişletiyor.

    Bunun yerine seyahatlerde soft çanta kullanıyorum. Her biri 42 lt gayet yeterli oluyor. Çok da ucuz.

  5. #165

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Alıntı cem_fb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende 2014 model var ama bende de yok, açıkçası daha önce KTM'de yok diye taktırmıştım, ama kullanmadığımdan buna yaptırmadım.

    Louis'de kiti satılıyordu, montajı 1 saatte yapılıyor.
    Alıntı mtlkzlsln adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkürler. Can sıkıcı bir durum. Nasıl çözebiliriz bunu bilginiz var mı?
    Alıntı Carbondioxid adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2013 ve öncesi modellerde yok , 2014'ten itibaren eklenmiş olduğunu okumuştum bir video altı yorumda.
    Belirttiğim üzere yorumda okumuduğum video'"yu buldum , az yorum var zaten lütfen kontrol edin durumu .

    Bakkala markete girip elleri öne bağlayïp, "bişey çalmadım/çalmıyorum" psikolojisi gibi oldu , olsun ben mahsumum




  6. #166
    brktknsk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki Burgman 200 / 2013
    Arkadaşlar merhaba,
    Size bir konuda danışmak istiyorum. 4 yıldır Burgman 200 kullanıyorum ve bu aralar deli gibi Tiger 800 XC hayali kuruyorum aklımdan çıkmıyor. Sizce çok sert bir geçiş mi olur, daha önce vitesli motor tecrübem yok. Yaşım 33, hem Burgman ile hem de araba ile hergün trafiğin içerisindeyim.
    Ne dersiniz.

  7. #167

    Üyelik
    05 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM 990 SMT 2010, Triumph Tiger 800 2014
    trafikte kullanmak için XC yerine XR daha uygun olur. 21" jant trafik için anlamlı değil.

  8. #168
    emc2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800
    Arkadaşlar merhaba. Tenere mi sattıktan sonra daha bir tur özellikleri olan motosiklet arayışına girdim. derdim çok fazla güç olsun şöyle uzasın böyle uzasından ziyade, konfor odaklı olsun sürüş pozisyonu da tenereden sonra benim belimi bükmesin yani dik olsun. Bu yüzden yol endurosu na odaklandım. ilk önceleri versys 650 de karar kıldım ancak güzel motor olmasına rağmen biraz önce saydığım sebepten dolayı gönlüm hep tiger 800 de. %10 da olsa toprak yola girebileyim sürüşüm biraz daha dik oturuş olsun hesabındayım. şimdi bu iki karşılaştırmayı versys kullanıcıları tarafında yapsam Triumph a olan ön yargı ve az bilinirlik (kullanmışlık) dan dolayı çok verimli cevaplar alamayacağım. sizce 2015 versys 650 ile 2013 tiger 800 ( tubeless lastikli alüminyum jantlı şimdilerin xr si) arasında tercih sebepleri nelerdir. versys 1 lt daha az yakacak tiger 19 inç lastikle daha konforlu olacak versys ayarlı amortisörlerle gelecek tiger rüzgar koruması daha iyi olacak ama birşeyler bana hah tamam budur bunun için ben bunu alırım diyebilmeliyim. yardımcı olursanız sevinirim.

  9. #169
    emc2 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ekim 2014
    Şehir
    Isparta
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800
    Alıntı emc2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba. Tenere mi sattıktan sonra daha bir tur özellikleri olan motosiklet arayışına girdim. derdim çok fazla güç olsun şöyle uzasın böyle uzasından ziyade, konfor odaklı olsun sürüş pozisyonu da tenereden sonra benim belimi bükmesin yani dik olsun. Bu yüzden yol endurosu na odaklandım. ilk önceleri versys 650 de karar kıldım ancak güzel motor olmasına rağmen biraz önce saydığım sebepten dolayı gönlüm hep tiger 800 de. %10 da olsa toprak yola girebileyim sürüşüm biraz daha dik oturuş olsun hesabındayım. şimdi bu iki karşılaştırmayı versys kullanıcıları tarafında yapsam Triumph a olan ön yargı ve az bilinirlik (kullanmışlık) dan dolayı çok verimli cevaplar alamayacağım. sizce 2015 versys 650 ile 2013 tiger 800 ( tubeless lastikli alüminyum jantlı şimdilerin xr si) arasında tercih sebepleri nelerdir. versys 1 lt daha az yakacak tiger 19 inç lastikle daha konforlu olacak versys ayarlı amortisörlerle gelecek tiger rüzgar koruması daha iyi olacak ama birşeyler bana hah tamam budur bunun için ben bunu alırım diyebilmeliyim. yardımcı olursanız sevinirim.
    vay arkadaş bu başlık hakikaten ölmüş. Aylar sonra bir tiger 800 sahibi olarak tekrar girdiğim bu başlıkta bari faydası olur diye deneyimimden bahsedeyim. şunu net söyleyebilirim Kullandığım eski mototsikletlerimin artılarıda vardı eksileride vardı kullanım amacına göre ancak, Tiger 800 ün eksisini henüz bulamadım. hatta şöyle söyleyeyim triumph bir yana diğer motosikletler bir yana. Sanırım bundan sonra yoluma triumph dan devam edeceğim. Bunu sakın marka bağımlılığı olarak görmeyin ama kalitesiyle hissiyatı ile mekanik ve teknolojisi ile triumph gönlümü çaldı. parça teminimi sadece bir tık ötenizde. satışımı açıkçası her malın bir alıcısı var tıpkı benim aldığım gibi. ve yakın zamanda satasım da yok bir başka model için kaşındığımda illaki kaliteden anlayan birisi gelecek ve bu kaplanın sahibi olacak. ne tuhaf kendi kendime konuşuyorum hissiyatı uyandı birden. kalın sağlıcakla
    The Albatros pır pır High. TAaa Far Saw.

  10. #170
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    11 Ağustos 2018
    Alıntı emc2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    vay arkadaş bu başlık hakikaten ölmüş. Aylar sonra bir tiger 800 sahibi olarak tekrar girdiğim bu başlıkta bari faydası olur diye deneyimimden bahsedeyim. şunu net söyleyebilirim Kullandığım eski mototsikletlerimin artılarıda vardı eksileride vardı kullanım amacına göre ancak, Tiger 800 ün eksisini henüz bulamadım. hatta şöyle söyleyeyim triumph bir yana diğer motosikletler bir yana. Sanırım bundan sonra yoluma triumph dan devam edeceğim. Bunu sakın marka bağımlılığı olarak görmeyin ama kalitesiyle hissiyatı ile mekanik ve teknolojisi ile triumph gönlümü çaldı. parça teminimi sadece bir tık ötenizde. satışımı açıkçası her malın bir alıcısı var tıpkı benim aldığım gibi. ve yakın zamanda satasım da yok bir başka model için kaşındığımda illaki kaliteden anlayan birisi gelecek ve bu kaplanın sahibi olacak. ne tuhaf kendi kendime konuşuyorum hissiyatı uyandı birden. kalın sağlıcakla
    Tiger800 un eksileri yuksek ağırlık merkezi,bacaklara verdiği ısı(aman aman bi sorun değil bence Akdeniz bölgesinde yaşamıyorsanız) ve yetkili servis yani korlas problemi.

    800 xrx mi değiştirme nedenim korlas ve nasıl desem, biraz tipsiz geliyodu önden.. o far tasarımı falan.Africa yı da görünce artık kendisiyle yapamacağımı anlaşmıştım

    Pişman mıyım ? Asla

  11. #171
    DISTORTEDMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Nisan 2007
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    TopukSiklet
    Eski bir kullanıcısı olarak ( Üç yıl / 34.000 km kullandım. Yurt içi yurt dışı turlar yaptım ) yüksek ağırlık merkezi ve yüksek sıcaklık tespitinize kesinlikle ben de katılıyorum. Üzerine bir de hiç ehlileştiremediğim bir motosiklet olduğunu eklemek istiyorum. Gaz tepkilerinin keskin oluşu güzeldi. Torku hissetmek... Çabucak hızlanmak çok keyifli. Ama şehir içinde gazı ayarlayan o sağ elinizin hassasiyeti yüksek olmalı. Yoksa biraz kendinizi sallıyorsunuz Ayrıca birinci vitesten ikiye geçerken konforlu yani sarsıntısız bir geçiş elde etmek için çok uğraşmak gerektiğinden bunu bir türlü alışkanlık haline getiremedim ve pes ettim. Yani çok yavaş bırakmak yada hemen kalkar kalkmaz vitesi ikiye atmak gerekiyordu. Eski alışkanlıklarımı değiştiremedim. Bu gibi sebeplerden ötürü önceki motorlarım ve hatta ilginçtir yarım günlük test sürüşü sonunda dahi bedenimin bir parçası gibi olan F800GS dahi o yarım günde benim motosikletim olabilmişken. Tiger'ım üç yılda olamadı. Vahşi bir at gibi kaldı altımda. Sonra su soğutmalı R1200GS Adv'yi alınca eski huzuruma ve konforuma fazlasıyla kavuştum.

    Özetle şunu söyleyeyim. Şu an BMW'mi de maddi sebeplerle sattım. Henüz bir şey almadım. Ancak biraz durumu toparlayabilirsem ilk alacağım motosiklet Tiger olacaktır.

  12. #172
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    salcano panther 100 :)
    Alıntı emc2 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba. Tenere mi sattıktan sonra daha bir tur özellikleri olan motosiklet arayışına girdim. derdim çok fazla güç olsun şöyle uzasın böyle uzasından ziyade, konfor odaklı olsun sürüş pozisyonu da tenereden sonra benim belimi bükmesin yani dik olsun. Bu yüzden yol endurosu na odaklandım. ilk önceleri versys 650 de karar kıldım ancak güzel motor olmasına rağmen biraz önce saydığım sebepten dolayı gönlüm hep tiger 800 de. %10 da olsa toprak yola girebileyim sürüşüm biraz daha dik oturuş olsun hesabındayım. şimdi bu iki karşılaştırmayı versys kullanıcıları tarafında yapsam Triumph a olan ön yargı ve az bilinirlik (kullanmışlık) dan dolayı çok verimli cevaplar alamayacağım. sizce 2015 versys 650 ile 2013 tiger 800 ( tubeless lastikli alüminyum jantlı şimdilerin xr si) arasında tercih sebepleri nelerdir. versys 1 lt daha az yakacak tiger 19 inç lastikle daha konforlu olacak versys ayarlı amortisörlerle gelecek tiger rüzgar koruması daha iyi olacak ama birşeyler bana hah tamam budur bunun için ben bunu alırım diyebilmeliyim. yardımcı olursanız sevinirim.
    bendede 3 yıldır 660 var satarsam tek seçenek tiger 800
    belki f800 ama afrika olmaz diyorum
    belki 1190 ktm de olabilir oda hafif ve çok güçlü güc biraz fazla olsa da turuncu ilginç bi motor yapmış kaliteli dengeli teknolojik
    çünkü tiger ı arazide test ettim gerçekten süper hele hele fites aralıkları
    afrika yı da kullandım onu da uzun uzun test ediyorum gangam da var toprak stabilize de hiçbir zaman bi 660 olamaz çünkü hantal ve ağır honda safi demirden yapmış
    yaw on/off bi motor yapıyorsan 199 kg yi geçmeyecek arkadaş geçiyorsa bence enduro sınıfının dışında kalır
    hem parçası pahalı hem ağır hem teknoloji yok
    yani 60 bin tl vereceksin elcik ısıtma yok koltuk ısıtma yok crize kontrol yok bakacan işine honda teknoloji sıfır

  13. #173

    Üyelik
    27 Şubat 2013
    herkese selamlar. 2013 ve sonrası 800 modellerinde kronik bir sorun var mıdır ?

    bakım ücretleri ne kadardır ? ikinci el piyasası pek yok ancak satmak için zaten almayacağım. keyif önemli.

    olası bir sorun da çok masraf açar mı ? yani muadil markaların benzer sorunlarına göre.

    km bazında nelere dikkat edilmeli alırken. teşekkürler.

    bu bütçeler dolayında versys 650 - vstorm 650 - tracer 700 mü önerirsiniz tiger 800 mü ?

    tiger da sanırım daha çok ekstra oluyor diğerlerinde var mı bilmiyorum ancak zincir yağlama vs.

    bir de üç silindir keyfi var tabii ki...


    teşekkürler.

  14. #174
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Burdur
    Motosikleti
    Kawasaki KLR 650
    Kendime 2020 yılı hedefi koyduğum makine işte bu Tiger800XC, hem şehir içi süreyim hem şehirlerarası-uluslararası turlara çıkayım, bozuk yollardan fazla etkilenmesin istiyorum ağır şartlarda enduro yapmayı düşünmüyorum, bu anlamda bir Tiger800 modeli seçeceğim, tel jant sevdiğimden ve ayarlanabilir süspansiyonu olduğu için XC ağır basıyor, marka ile ilgili kesinlikle kafamda soru işareti yok, şu an kullandığım marka olan Suzuki'den daha yaygın bir servis ağı var, Elazığ'da dahi servisi olduğunu gördüm. Suzuki de muhtemelen bakım dışında çok servise gitmediği için servis ağı zayıflamış, adamlar servisten para kazanamıyor, ikinci elde 140.000km Vstormlar halen alıcı bulabiliyor. Avrupalı, iyi, kaliteli bir yol endurosu istiyorum, ikinci elde satış kaygım asla yok, olsaydı plastik yakıt depolu honda tercih ederdim hem fiyatı da daha uygun olurdu, Tiger800 e tek alternatif olarak sadece F800GS'i görüyorum.

  15. #175
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı joshua adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ikinci elde satış kaygım asla yok, olsaydı plastik yakıt depolu honda tercih ederdim hem fiyatı da daha uygun olurdu.
    Plastik olduğuna emin misiniz? Görünen plastiğin altında çelik depo olmasın?

    Çünkü plastik depo kısmen lüks bir özellik. Bildiğimiz plastik araçlarda benzin deposu olarak kullanılamıyormuş. Güvenlik için pahalı bir kimyasal işlemden geçmesi gerekiyormuş. Avantajı ise hafif olması. Üst düzey Ducati ve KTM'ler metal yerine plastik depo kullanıyorlar.

    Bu arada Honda da üst düzey modellerinde titanyum depo kullanmaya başladı...

  16. #176
    emresilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    dl 650 vstrom nc700x Xmax125
    sahibinden ilanlara bakarken bir şey dikkatimi çekti.
    Tiger800
    Tiger800 XC-XCA-XR-XRX XRT

    filan gibi modelleri olduğunu fark ettim. XC i biliyordum yüksek inçli tel jantı olan model. ben normal düz tiger 800 almayı düşünüyorum hem maddi olarak en uygunu da o. diğerleri ile bariz fark var mı onu çözemedim ama.

  17. #177

    Üyelik
    17 Mart 2014
    2015 modele kadar çıkan tel 21/17 jant olanlar Tiger 800 XC
    2015 modele kadar çıkan alaşım 19/17 jant olanlar Tiger 800
    2015 ve sonrasında çıkan tel 21/17 jant olanlar donanımına göre Tiger 800 XC / XCX / XCA
    2015 ve sonrasında çıkan alaşım 19/17 jant olanlar donanımına göre Tiger 800 XR / XRX / XRT


    BLUE MOTOR - Benelli - RKS - KUBA
    Leoncino
    Hero Motosiklet
9. sayfa BirinciBirinci ... 789

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler