Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
2. sayfa BirinciBirinci 12

Daelim S3 125cc

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #21

    Üyelik
    07 Eylül 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    kymco downtown300i
    http://www.youtube.com/watch?v=foFNaFZuHwc
    bu model benim çok hoşuma gitti.. sym evo 250i gibi resmen.. hatta fazlası var yarın fuarda iyice bir inceleyeceğim.
    bu scooter 125 cc mi gerçekten ? şakamı bu ... 120km ye çıkıyor resmen ) http://www.youtube.com/watch?v=cIDkW...feature=fvwrel


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #22
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa..NC 750 S
    Alıntı alper150zc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi daelimin raceng ine baktımda göstergesi fialn küçücük tek silindir falan sarmadı hyosung a devam :D
    Alıntı crayzboyone adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi birde orda 250'ccliklere rakip bi motor geliyor inceleme fırsatım olmadı ama pazar günü epey bi incelicem. Fiyatıda 7.500 civarıydı sanırsam
    Alıntı safakk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kaliteli gibi sanki en azından kymco ve sym ile scooter da yarışacak gibi geliyor. Tabii bi sürüp denemek lazım. Kullanıcıları çıkmaya başlayınca anlaşılır aslında
    Alıntı eren özer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi S2 Ve S3 Modelinde Aynı Motorlar mevcut güçleride aynı Haliyle
    Motor Hacmi : 124.90 cc
    Maksimum Güç : 12,2hp
    Eyer Bu Gerçekse Scooter İçin 10 Değil 20 Numara Olur Eyer Bunların Fiyatları şöle uygun Olursa Yani Çinliler Kadar Honda Yamaha Çançin çon tamamen biter Okadar yani tipde var s3 de Ama tutupda 6,7 bin lira derlersenn Ozaman Bunlarında Way Haline
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorlar çok güzel ama asya motorun eline düşmelerine üzüldüm doğrusu, bunlar scootersa, asya motorun çinden ithal ettikleri ne ?
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Depo kapasitesi hoşuma gitti. Motorda ufak. Sürekli yakıt almaktan kurtarır.
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    12 hp ve 125 cc...
    Güzel..Ama ağırlığı 160 kg...
    Nerdeyse muadillerinden 40-50 kg daha ağır...
    Her zaman iki kişi biniyormuş gibi yorulur...
    en azından 150 lilik yapsalarmış...

    Şekil olarak hoş... Görüntü karizma süper...
    Ama plastik kalitesi nasıldır o grenajlar ne kadar sağlam kalır düşnmek lazım.. ;)
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başlığa bak... olaylar olaylar olaylar

    Daelim fiyat listesi fotosu yok! nasıl topik bu eksik olmuş...
    Alıntı sc-aquila adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    daelimin menşei nedir ?
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    daelimin 250 lik racingine eğer 7500 isterlerse bence çok mantıksız bir seçim olur. 14 beygir güçle asla tercih edilmemeli bence. cbr25o 26hp, ninja 33hp, hyo 29 hp iken 14 hp de ne oluyo. benim 162 cc mondial bile 14 hp zaten
    Alıntı eren özer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vallaha s3 3000 Liraya Hemen Yarın Alırım Yoksa Almam
    O fiyata Ancak Başını Alırımda bakma
    Başını Derken Hani Tekerlerk ve Kaporta
    Alıntı s.e.c adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet hocam kore malı fakat 20 beygir ve üstü olmazsa 7500 e alınmaz bence. birde kalite olarakta ne seviyede olduğuna emin olmak gerekiyor tabi
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güç kısmı muamma olmuş. siteyi yapan arkadaşlar 250 cc motorun hava soğutmalı da olsa 14 beygir olamayacağından habersiz Fransız uyruklu vatandaişar olduğundan onun kilo watt cinsinden güç olabileceğini düşünememişler.

    14*1.36= 19 at gücü Motor hava soğutmalı ve Hyosung tan düşük güçte ama tork hacim ile doğru orantılı olduğundan 7500 ise fiyatı markası ve touring motorlar gibi büyük kasası hesap edilirse alırken uygun. Ama sonrası
    Alıntı Terapist adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar asya motor kasayı alıp motoru kendisi takmadıysa bu motorun orjinali 21 hp
    Alıntı boudberg adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.youtube.com/watch?v=foFNaFZuHwc
    bu model benim çok hoşuma gitti.. sym evo 250i gibi resmen.. hatta fazlası var yarın fuarda iyice bir inceleyeceğim.
    bu scooter 125 cc mi gerçekten ? şakamı bu ... 120km ye çıkıyor resmen ) http://www.youtube.com/watch?v=cIDkW...feature=fvwrel

    makina güzel ama bu acemi distribütörlerin bir web sitesi bile hazırlatamaması yüzünden değerini baştan kaybedip 1-0 yenik başlıyor...

    yahu çok mu zor adam gibi bir tanıtım yok...fiyat yazmak...açık ve net olmak...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/(1991/2015) Köftestar&Pandastar&Banstar
    Polise Mukavemetden Yargılanan Polis Çocuğu Panda

  3. #23
    s.e.c - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir Bergama
    Motosikleti
    Cb250r, cbr 1000rr, Yamaha Bw's 125, Yamaha Fz8
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güç kısmı muamma olmuş. siteyi yapan arkadaşlar 250 cc motorun hava soğutmalı da olsa 14 beygir olamayacağından habersiz Fransız uyruklu vatandaişar olduğundan onun kilo watt cinsinden güç olabileceğini düşünememişler.

    14*1.36= 19 at gücü Motor hava soğutmalı ve Hyosung tan düşük güçte ama tork hacim ile doğru orantılı olduğundan 7500 ise fiyatı markası ve touring motorlar gibi büyük kasası hesap edilirse alırkewn uygun. Ama sonrası
    Bak bu aklıma gelmemişti kw cinsindendir bencede. 125 cc kullandığın için seninde benim gibi daha güçlü modellere ilgin var sanırım

  4. #24
    eren özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Diyer topiclerede yazdım Hadi Seninkinede Yazayım Mete Abi
    Laaaa Abooooowwwwwwwww DAELİM sen ne ettin tüm Modelleri için 9.5 plakayla 10 milyar istiyor Mübarek Kawasaki 125 cc La Onlar bizim Milletimiz güce pek bakmaz cc Önemli Der 10 Milyara satılırmı Hiç Bu motorlarr :S
    Yıllar Affetmez !!!!!! Japonca Adım (KUSHİKUTO)

  5. #25
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa..NC 750 S
    Alıntı eren özer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Diyer topiclerede yazdım Hadi Seninkinede Yazayım Mete Abi
    Laaaa Abooooowwwwwwwww DAELİM sen ne ettin tüm Modelleri için 9.5 plakayla 10 milyar istiyor Mübarek Kawasaki 125 cc La Onlar bizim Milletimiz güce pek bakmaz cc Önemli Der 10 Milyara satılırmı Hiç Bu motorlarr :S

    tabi ki alınmaz aga aklımızı peynir ekmekle yemedik...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/(1991/2015) Köftestar&Pandastar&Banstar
    Polise Mukavemetden Yargılanan Polis Çocuğu Panda

  6. #26
    eren özer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2011
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Kara Şimşek..
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tabi ki alınmaz aga aklımızı peynir ekmekle yemedik...
    Ne Hayyaller Kuradık Fiyatları Beklerken
    Ozaman Ümit Besenden Hayeller Kuradık Gelsiz Siz Değerli Kardeşlerime
    http://www.youtube.com/watch?v=SzZsVShYIXY
    Yıllar Affetmez !!!!!! Japonca Adım (KUSHİKUTO)


    Leoncino
    Daelim Motosiklet
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)