Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
15. sayfa BirinciBirinci ... 5131415161725 ... SonuncuSonuncu

kymco venox 250

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #281
    unalx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Fzr6
    Tüm venox camiasına selamlar. Arkadaşlar hız olarak en son kaç km hız yaptınız. Geçen 250 km lik geziye gittim 125 i geçemedim. Bu durumu etkileyen faktörler nelerdir hava filtresi, yağ marka ve model lastik basıncı gibi veya motor rölanti ayarı hava sübap ayarı gibi.(Ben makinayı 12 binde 2. el aldım şimdi 12600 de). Kullandığım benzin shell, yağ 10w-40 yamalube yarı sentetik hava filtresini bilmiyorum açıp bakamadım. Lastikler düzgün görünüyor ama sanırım kimyasal ömrünü tamamlamış. Benden önceki kullanıcısı 10 binde almış fazla kullanmamış 4-5 ay yatmış. Hafta sonu 2-3 saat kullanıyorum. İnşallah tam olarak anlatabilmişimdir.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #282
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı unalx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tüm venox camiasına selamlar. Arkadaşlar hız olarak en son kaç km hız yaptınız. Geçen 250 km lik geziye gittim 125 i geçemedim. Bu durumu etkileyen faktörler nelerdir hava filtresi, yağ marka ve model lastik basıncı gibi veya motor rölanti ayarı hava sübap ayarı gibi.(Ben makinayı 12 binde 2. el aldım şimdi 12600 de). Kullandığım benzin shell, yağ 10w-40 yamalube yarı sentetik hava filtresini bilmiyorum açıp bakamadım. Lastikler düzgün görünüyor ama sanırım kimyasal ömrünü tamamlamış. Benden önceki kullanıcısı 10 binde almış fazla kullanmamış 4-5 ay yatmış. Hafta sonu 2-3 saat kullanıyorum. İnşallah tam olarak anlatabilmişimdir.
    Selamlar,

    Ben maksimum hız olarak düz yolda en fazla 135 civarında gittim..
    Daha fazlasını gitmez gibime geliyor zaten..
    Benim motorda, lastikler sıfır, lastik basınçları ön 29 psi, arka 32 psi, yağ 15w50 shell advance, hava filtresi sıfır, karbüratör bakımlı..

    Bence normal bir hız bu..Sen muhtemelen düşük devirde yanlış aralıklarla vites değiştirmişsindir..
    Eğer kullanımda bir sorun yoksa hava filtresinden sorun vardır veya karşı rüzgara maruz kalmışsındır..
    Hava filtresini temizlemek kolay aslında..Sağ yan grenajı söktüğünde hemen karşında duruyor..
    Basınçlı havayla bir temizle bakalım ne olacak..

    Bir de bujilerine baktır..Ömrünü tamamlamış olabilirler..

  3. #283

    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kara Kuzu Venox
    Bi sorum var sizlere, motorda çok acemiyim, ehliyetimi yeni aldım, üstelik daha önceden hiç motor kullanmamıştım. Venoxumu alalı 2 ay olmasına rağmen doğru dürüst ilk defa kullanıyorum.Dün ehliyeti aldık almasına, yokuş olan bi yerde çok yavaş dönmeye çalışırken yatırdık motoru, Allahtan ne bana nede motora bişey olmadı, bugünde yine yokuştan inerken yine çok ağır hızda ve dönüş yapmaya çalışırken az daha yatırıyodum zor tuttum. Motoru direksiyonu cidden çok ağır, kendi zaten ağır, yerde arnavut kaldırımı olunca normal gibi geliyo ama hep bu korkuyla mı yaşıyacaz vesselam?

    Sözüm odur ki, yokuş aşağı inerken uygulanacak tiyolar nelerdir, düşük hzlarda dengede nasıl kalınır ve düşük hızlarda sağa sola dönüşlerin tiyosu nedir? Gaz verin demeyin, mecburen düşük hızla gidiyorum. Sanırım ön fren yaparken hep debriyajıda kullanıyorum bu doğru bi hareket midir? Pek arka freni kullanamıyorum, unutuyorum sanırım.Hata burada mı?

    Teşekkürler

  4. #284
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı RisingStar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bi sorum var sizlere, motorda çok acemiyim, ehliyetimi yeni aldım, üstelik daha önceden hiç motor kullanmamıştım. Venoxumu alalı 2 ay olmasına rağmen doğru dürüst ilk defa kullanıyorum.Dün ehliyeti aldık almasına, yokuş olan bi yerde çok yavaş dönmeye çalışırken yatırdık motoru, Allahtan ne bana nede motora bişey olmadı, bugünde yine yokuştan inerken yine çok ağır hızda ve dönüş yapmaya çalışırken az daha yatırıyodum zor tuttum. Motoru direksiyonu cidden çok ağır, kendi zaten ağır, yerde arnavut kaldırımı olunca normal gibi geliyo ama hep bu korkuyla mı yaşıyacaz vesselam?

    Sözüm odur ki, yokuş aşağı inerken uygulanacak tiyolar nelerdir, düşük hzlarda dengede nasıl kalınır ve düşük hızlarda sağa sola dönüşlerin tiyosu nedir? Gaz verin demeyin, mecburen düşük hızla gidiyorum. Sanırım ön fren yaparken hep debriyajıda kullanıyorum bu doğru bi hareket midir? Pek arka freni kullanamıyorum, unutuyorum sanırım.Hata burada mı?

    Teşekkürler
    Venox ilk başlangıç için biraz ağır bir makinedir, orası doğru..190 kiloluk bu yavrunun uzunluğu da epey fazla (2325 mm) bu da düşük hızlarda manevra kontrolünü zorlaştıran bir başka etmen..
    Sıfırdan başlayan birisi için bu tür düşürmeler normaldir yani..Biraz alışınca geçer

    Bu tür ağırlık merkezi arkada olan motosikletlerde arka fren bir parça daha iyi tutar diğer motorlara göre..Yani arka freni de kullanmak gerek..

    Öncelikle iki freni de beraber kullanmaya alışın..

    Ancak esas olarak düşük hızlarda dönüşler, manevralar yaparken dengeyi korumak adına dönülen istikametin aksi istikametindeki pege ayağınızla sıkıca basmak gerekir..Örneğin, sola dönerken sağ ayakla pege abanmaktan bahsediyorum..

    Bu iş motoru nispeten daha dik konumda kalmaya zorlar, işinizi kolaylaştırır..
    Dönüşler eskisinden çok daha kolay gelmeye başlar artık..İşin çözümü bu kısaca..

    Geçmiş olsun bu arada ve ehliyet / motor hayırlı olsun

  5. #285

    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kara Kuzu Venox
    Selam
    Motor üzerinde hakimiyetim giderek artıyor, virajlarla problemim ise sürüyor hala :( Alışıcaz birbirimize çaresi yok.
    Dün sissybar ve koruma barı araştırmasına giriştim. Koruma barı için farklı fiyatlar verenler oldu, net rakam konuşan yok, hallederiz diyorlar. Malzemesi krom olsun istiyorum, ancak uçuk rakamlar var ortada. Full krom koruma+sissy için 800 lira istediler. Metalden istersen 600 dediler. Yağhanelerde Hyosung 650nin sissybarına modifiye ile uygun hale getirirsek 300-350 ye olur dediler ancak krom değil tabi, 2 sene sonra pas yapabilir, sahibinden.comda ilan sahibi Arslan Usta ile görüştüm, sağolsun telefonda çok yardımcı oldu, paslanmaz çekme borudan imalat yapıyormuş ancak şekli şemali bizim motorlar için değil, yine Hyosunglar için yapılmış koruma barlarının modiifiyesi ile oluyormuş.sissy barın şeklini ise beğenmemiştim pek. Korumalar için birde Tayyin usta varmış egzozcu ona gitmeyi düşünüyorum.

    Sizler kaça mal ettiniz koruma barını ve sissy barınızı? Yaptırdığınız sisssy ve koruma demirlerinin fotoraf yada ölçüleri varmı elinizde. Bizlerede imal ettirdiğiniz yerlerin iletişimini verebilir misiniz?

    İzmirde bu işi kim yapar arkadaşlar?

  6. #286
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı RisingStar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selam
    Motor üzerinde hakimiyetim giderek artıyor, virajlarla problemim ise sürüyor hala :( Alışıcaz birbirimize çaresi yok.
    Dün sissybar ve koruma barı araştırmasına giriştim. Koruma barı için farklı fiyatlar verenler oldu, net rakam konuşan yok, hallederiz diyorlar. Malzemesi krom olsun istiyorum, ancak uçuk rakamlar var ortada. Full krom koruma+sissy için 800 lira istediler. Metalden istersen 600 dediler. Yağhanelerde Hyosung 650nin sissybarına modifiye ile uygun hale getirirsek 300-350 ye olur dediler ancak krom değil tabi, 2 sene sonra pas yapabilir, sahibinden.comda ilan sahibi Arslan Usta ile görüştüm, sağolsun telefonda çok yardımcı oldu, paslanmaz çekme borudan imalat yapıyormuş ancak şekli şemali bizim motorlar için değil, yine Hyosunglar için yapılmış koruma barlarının modiifiyesi ile oluyormuş.sissy barın şeklini ise beğenmemiştim pek. Korumalar için birde Tayyin usta varmış egzozcu ona gitmeyi düşünüyorum.

    Sizler kaça mal ettiniz koruma barını ve sissy barınızı? Yaptırdığınız sisssy ve koruma demirlerinin fotoraf yada ölçüleri varmı elinizde. Bizlerede imal ettirdiğiniz yerlerin iletişimini verebilir misiniz?

    İzmirde bu işi kim yapar arkadaşlar?
    O Arslan ustayı ben beğenmedim açıkçası..Elimde şabon yok motoru bırakman gerekir en az 3-4 gün dedi bana..
    Ben normal tamirciye bırakmıyorum motoru bir günlüğüne, koruma demiri için 4 gün motoru mu teslim edeceğim? Utaysa aynı gün ölçüsünü bilmemnesini alıp sonrada şu gün gel teslim al der..
    Neyse oradan vazgeçtim egsozcuya büktürdüm kendiminkini..
    Diğer biligleri de özel mesajla attım sana

  7. #287

    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kara Kuzu Venox
    Selam
    Mesajınızı yeni gördüm, dün İzmir'de aradığım çözümü buldum, internette araştırma yaparken Özer Beye rastladım. 4.Sanayide dükkanı var,krom metal işleri,çeşitli marka motorsikletler için koruma barları, sissy barlar vs. yapıyor, ne istediğimi anlattım, sağolsun beni kırmadı, Harley için hazırladığı bi koruma demirini ve yine başka bir marka için hazırladığı Sissy barları benim motora uyarlayabileceğini söyledi. Motoru dün dükkanda bıraktım, bu akşam koruma demiri hazır olmuştu bile. Sissy barın ise biraz daha işi var, biraz arkası yatık olduğu için düzeltecek ve sırtlığı takılacak, arka çanta için gerekli parçayı koydurdum, ama şu an kullanmayacağım, lazım olursa takarım. Koruma demirininin özellikle vitese yakın tarafı birazcık dar kaldı, bağlantı yuvası arkadan olsa ve alt bağlantı kısmı daha uzun olsa biraz daha başarılı bir çalışma olabilirdi, ama neticede biz bi uyarlama yaptık ve çook rahat iş görür.

    Sissy barın bitmemiş hali ve koruma demirleri aşağıda, umarım beğenirsiniz. Venox için bu tarz çalışmaları gönül rahatlığıyla yaptırabilirsiniz, kendisi isteyenlere yardımcı olabileceğini söyledi.Üstelik piyasada bu işi yaptırabileceğini söyleyen bir kaç ustadan çok daha ucuza geldi . Telefonu 05332770667



  8. #288
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Uzaktan da çekseydin keşke fotoları..
    Koruam demirinin üst bağlantısını şaseyi delmeden sıkıştırarak mı taktınız?
    Şasenin direncini düşürmesin?

    Ben bu sebepten dolayı müdahale ettirmemiştim şase demirine..

  9. #289

    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kara Kuzu Venox
    şase delinmedi,kelepçe uydurmuş usta sağolsun.Çok az daha uzun olsa 10 numara olacaktı,ama alıştım bile bu haline

    Uzaktan çekmedim, zaten oldukça kirli durumda,3-4 hafta olacak yıkayamadım.Temizlediğimde bitmiş halinide atarım

    Bugün fırsat bulup motomaxa gittim, kara kuzuya depo üstü çanta ve kışlık branda aldım,sevindirdim yavrucağı

  10. #290
    DaBEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2010
    Şehir
    İst..
    Motosikleti
    KTM 125 Duke... bide 250 cc ögrenci akbili..
    hayırlı olsun RisingStar.. koruma demiri yakışmış ama sissy barı bu motora bir türlü oturtamadım ben.. genel olarak yakıstıramıyorum.. cantalarda yakısmıyor.. sport cruiser görüntüsünü dagıtıyormuş gibi geliyor..
    bu arada venox forumu pek haraketli değil ama piyasası bayagı haraketli.. iletişime gecmeği düşündüğüm ama bazı sebeplerden dolayı iletişime gecmeyi ertelediğim bir çok venox satılmış.. kafamda tasarladığım 3 tane venox vardı 2si bu hafta olmak üzere hepsi satılmış.. kafayı cizdim ehliyeti almak için 1 ayım var ama almak için beklersek gv250 ye kalıcagız gibi gözüküyor..

  11. #291
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı RisingStar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şase delinmedi,kelepçe uydurmuş usta sağolsun.Çok az daha uzun olsa 10 numara olacaktı,ama alıştım bile bu haline

    Uzaktan çekmedim, zaten oldukça kirli durumda,3-4 hafta olacak yıkayamadım.Temizlediğimde bitmiş halinide atarım

    Bugün fırsat bulup motomaxa gittim, kara kuzuya depo üstü çanta ve kışlık branda aldım,sevindirdim yavrucağı
    Uzktan fotosunu motoru yıkadıktan sonra bir çek bakalım..Fikir verir yaptıracak olanlara..

    Alıntı DaBEL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayırlı olsun RisingStar.. koruma demiri yakışmış ama sissy barı bu motora bir türlü oturtamadım ben.. genel olarak yakıstıramıyorum.. cantalarda yakısmıyor.. sport cruiser görüntüsünü dagıtıyormuş gibi geliyor..
    bu arada venox forumu pek haraketli değil ama piyasası bayagı haraketli.. iletişime gecmeği düşündüğüm ama bazı sebeplerden dolayı iletişime gecmeyi ertelediğim bir çok venox satılmış.. kafamda tasarladığım 3 tane venox vardı 2si bu hafta olmak üzere hepsi satılmış.. kafayı cizdim ehliyeti almak için 1 ayım var ama almak için beklersek gv250 ye kalıcagız gibi gözüküyor..
    3 taneden birisi duruyor hala sanırım

  12. #292
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Heey öldünüz mü venox tayfası
    Yok mudur geziler, yol anıları, tamir durumları, arıza yapmalar?
    Tamam motorumuz sağlam ve kolay kolay arıza yapmıyor ama insan iki paylaşım yapar

  13. #293
    DaBEL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ağustos 2010
    Şehir
    İst..
    Motosikleti
    KTM 125 Duke... bide 250 cc ögrenci akbili..
    gerçekten arkadaşlar birkaç resim koyunda almayı düşünenler için ilham kaynağı olsun..
    bu arada bu venox kaç kuruş yakıyor?? ve ya bir depo ile kaç km gidiyor şehir içinde.. tabi ki yaklaşık bir rakam söylemenizi bekliyorum..

  14. #294
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı DaBEL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    gerçekten arkadaşlar birkaç resim koyunda almayı düşünenler için ilham kaynağı olsun..
    bu arada bu venox kaç kuruş yakıyor?? ve ya bir depo ile kaç km gidiyor şehir içinde.. tabi ki yaklaşık bir rakam söylemenizi bekliyorum..
    Valla benim son ölçümlerimde şehir içi ve dışı karışık sürüşte 100 km'de 4 lt civarı yaktığını tahmin ediyorum..Çok sağlıklı ölçemedim ama tahmini rakam bu..
    Full depo 300 km'nin üstünde gidilebiliyor ama..

    Bununla birlikte tamamen uzun yolda 4 ün çok rahat altına düşer sanırım..

    Bir de bir şey keşfettim..Işık yanıp 20-30 km daha gittiğim zaman benzin alınca depoda daha hala 4 litre benzin olduğunu fark ettim

  15. #295
    unalx - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Yamaha Fzr6
    Venox camiasına selamlar. Benim canavar 145 civarı yakıyor. Şu benzin ışığı yanma olayını bir türlü çözemedim ama. Çünkü ben de ara ara yanıyor.(Tam olarak bilmiyorum ama 5-10 km arayla yanıyor.) Daha önceden bindiğim başka bir motorda ışık yanınca benzin musluğunu ters yöne çevirip yedek depoyu kullanıyordum. Venox da böyle bir düzenek bulamadım veya ben göremedim diyeyim. Benzin musluğu gibi birşey var mı bilen arkadaşlardan yardım bekliyoruz.

  16. #296
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı unalx adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Venox camiasına selamlar. Benim canavar 145 civarı yakıyor. Şu benzin ışığı yanma olayını bir türlü çözemedim ama. Çünkü ben de ara ara yanıyor.(Tam olarak bilmiyorum ama 5-10 km arayla yanıyor.) Daha önceden bindiğim başka bir motorda ışık yanınca benzin musluğunu ters yöne çevirip yedek depoyu kullanıyordum. Venox da böyle bir düzenek bulamadım veya ben göremedim diyeyim. Benzin musluğu gibi birşey var mı bilen arkadaşlardan yardım bekliyoruz.
    Selam,

    Benzin ışığı eğer rampa aşağı (yoksa yukarı mıydı?) gidersen yanma vaktinden önce bir iki kez göz kırpar veya 1-2 dakika yanar sonra söner..
    Değişen yol eğimi nedeniyle şamandıraya yığılan benzinden kaynaklıdır bu..

    Ama yukarıda da dediğim gibi eğer hafızam beni yanıltmıyorsa, ışık direk yanmaya başladıktan sonra 4 litre civarı benzin kaldığını gözlemledim ben..Işık yandıktan sonra neredeyse 100 km daha gider demek bu..


    Bu arada boşuna aramayın, benzin musluğu Venox'ta bulunmuyor
    Yani Venox'ta yedek depo diye bir olay yok..Belki de ışığın erken yanmasının nedeni de budur..
    14 lt depo 10 lt kullanıldıktan sonra ışık yakıyor..
    Bir de ışığın şiddeti değişmekte, buna da dikkat edin..Bitmeye yaklaştığında ışık epey kuvvetli yanmaya başlıyor..
    Aslında ışık bil olmasa çok sorun olmamalı..Benzini her zaman km sayacından takip etmeyi alışkanlık hailne getirmek iyi olacaktır..
    fadiyez07 bunu beğendi.

  17. #297
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Venox'una xenon takan var mı aramızda arkadaşlar?
    Düşünen var mı?

    Eğer niyetiniz varsa ortaklaşa bir çift xenon alıp uygulayalım farlarımıza..

  18. #298

    Üyelik
    16 Haziran 2010
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Kara Kuzu Venox
    Xenon değilde sis farları hepsiburada.comdan sipariş ettim, ya sis yada beyaz çakar taktıracağım. Henüz gelmedi, gelince bi bakacağım duruma.Uygun çakar bulabilir miyim bilmiyorum?
    Sis farının Linki

    Birde havalı korna sipariş ettim, benim motorda çift korna olmasına rağmen daha yüksek sese ihtiyacım var. Bu da kornanın linki

  19. #299
    Osbourne - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Var
    Alıntı RisingStar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Xenon değilde sis farları hepsiburada.comdan sipariş ettim, ya sis yada beyaz çakar taktıracağım. Henüz gelmedi, gelince bi bakacağım duruma.Uygun çakar bulabilir miyim bilmiyorum?
    Sis farının Linki

    Birde havalı korna sipariş ettim, benim motorda çift korna olmasına rağmen daha yüksek sese ihtiyacım var. Bu da kornanın linki
    Her iki üründen de ikişer adet aldım ve kullandım..Korna kesinlikle harika, çok doğru bir seçim yapmışsın..
    Sis farları da fiyat/kalite oranıyla mükemmel diyebilirim..

    Beyaz çakar gene hepsiburada da var..
    H1 ampul olarak arat..

  20. #300
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Rising Star dostum o koruma demiri ni şasi numarasının üzerinden sabitlemek büyük hata olmuş. Eğer numaradan kurtarma imkanın varsa bir an önce halletmeni tavsiye ederim. Allah göstermesin motorun ilk yan yatışında o numara hasar görür ve başın büyük derde girer. Ne muayene yapabilirsin ne satabilirsin. Yada yeniden numara çaktırman gerekir ki prosüdürü çok uzun zahmetli masraflıdır. ayrıcada yine satmak istediğinde bunu açıklaması bir hayli güç olabilir.
    Kazasız sürüşler dilerim. Demir çok hoş durmuş


    REKLAM ALANI
15. sayfa BirinciBirinci ... 5131415161725 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler