Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 1231151101 ... SonuncuSonuncu

Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    06 Mart 2006
    Arkadaşlar ben çin malı motorlara bakarken deli gibi ne alacam ne alacam Babam sana Honda alacam dedi ve hiç aklımda yokken kendimi İnnova alrıken buldum lütfen benimle düşüncelerinizi paylaşın bu motor nedir eksileri artıları nelerdir ne yakar lütfen iyimi ettim kötümü ettim Beat alacaktı bana ben tipini pek sevmedim birden tamam bu olsun dedim bu motor hakkında hiçbişey bilmiyorum sürüşü nasıldır











    Kullanım Kılavuzları

    2004

    2007


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    innova hondanın cup modelidir yaklaşık 1 ay önce discovery tarihteki en iyi motor hangisidir diye bir araştırma yapmıştı
    honda cup modeli birinci seçildi ekonomik sağlam olması da en önemli özellikleri arasında idi. adamlar test sürüşünden önce şanzımandan yağı boşalttılar içine yanmış kızartma yğı koydular. motor banamısın demedi (oysa bir motora yapılabilecek en büyük eziyettir) kaldırımlara çıktılar her türlü eziyeti yaptılar en son 4 katlı bir binanın terasından motoru aşağı attılar tekerlekler falan yamuldu ama motor ısrarla çalışmaya devam etti.
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  3. #3
    rider89 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Haziran 2005
    Şehir
    Evimm
    Motosikleti
    Hussar125
    Çinlerden iyidir..Ne de olsa Honda...Ama parça fiyatları biraz pahalıdır
    0 Rh (+)
    06 - 09

  4. #4

    Üyelik
    06 Mart 2006
    BBRR kardeş lütfan ama lütfen onayla bu bahsettiğin motor İnnova mı?

    Alıntı rider89 adlı üyeden alıntı
    Çinlerden iyidir..Ne de olsa Honda...Ama parça fiyatları biraz pahalıdır
    Kardeş bu gün sordum çinlilerin kontak kiliti 500 ytl miş adam diyorki motor kaç kuruşki birşey daha ön çamurluk ön var felan toplam ön takım 260 ytl miş kaza yapan bir arkadaş söledi ama beat için

  5. #5
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    evet honda cup modeli şu anda bu motorun yerinde ki motor innova özellikle uzakdoğuda yer gök bu motordan dolu .... sağlam bir motor...
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  6. #6
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    bu motor kesinlikle beat den daha iyidir. hızlanması max hızı ekonomik yakıtı, tamir kolaylığı herşeyiyle fiyatının hakkını verecektir. 5ykr civarında yakar bu motorlar rodajdan sonra
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  7. #7

    Üyelik
    06 Mart 2006
    Alıntı ylmzzz adlı üyeden alıntı
    bu motor kesinlikle beat den daha iyidir. hızlanması max hızı ekonomik yakıtı, tamir kolaylığı herşeyiyle fiyatının hakkını verecektir. 5ykr civarında yakar bu motorlar rodajdan sonra
    Kardeş ciddimisin sen ya olamaz bu innova km başına 5 ykr mi yakıyooo yaşadım ben yaaaa
    ylmzzz kardeş o zaman bunun deposu 3,7 litre alıyo bir depoyla 200 km yaparmı yani :D

  8. #8
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    benim motor şehiriçinde 4lt yle 150-160 km yapıyor. motor küçük olunca bağırtıyoz biraz

    ama vitesleri erken atarsan ya da uzun yolda 5 ykr yaktı geçen gün ölçtüm.
    honda karbüratör farkından daha az yakar 125cc lerden. sakin kullanırsa 200km yapmasa da çok yaklaşır. viteslere ve devire bağlı.

    beat ler gibi kayışlı değil vitesli motor sonuçta yakıt sağ elinde
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  9. #9

    Üyelik
    06 Mart 2006
    Abartmam yaaaa 4, vitesde 50 km hız :D

  10. #10
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    4 viteste 50 km/h ile gidersen 5 ykr yakar. aynı hızı 2. viteste yaparsan yakıt doğal olarak 7-8 ykr bile olacaktır.
    bence cup motorlar kullanışlı motorlar. 110cc motor benim ki 125c scooterlardan hızlı ve daha seri. ayrıca ben tecrübe kazanmak için bunu aldım. diğer viteslileri sürüyorum arada zorluk çekmiyorum. ilerde motoru değiştirince de kolay alışırım.

    honda servisiyle konuştum. çin motorları hondaya göre fazla yakar çünkü karbüratör farkı var dedi. yani 300ytl lik honda karbüratörü
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  11. #11

    Üyelik
    06 Mart 2006
    Alıntı ylmzzz adlı üyeden alıntı
    4 viteste 50 km/h ile gidersen 5 ykr yakar. aynı hızı 2. viteste yaparsan yakıt doğal olarak 7-8 ykr bile olacaktır.
    bence cup motorlar kullanışlı motorlar. 110cc motor benim ki 125c scooterlardan hızlı ve daha seri. ayrıca ben tecrübe kazanmak için bunu aldım. diğer viteslileri sürüyorum arada zorluk çekmiyorum. ilerde motoru değiştirince de kolay alışırım.

    honda servisiyle konuştum. çin motorları hondaya göre fazla yakar çünkü karbüratör farkı var dedi. yani 300ytl lik honda karbüratörü
    Ya ylmzzz kardeş Allah pişman etmesin seçtiğimde çok stres yaşadım acaba iyi bi model değilmi diye sağolasın bu akşam içimi rahatlattın biladerim ya ben scooter ile bir kaza geçirdim virajı alamayıp sivil polise çarptım üstelik kiralık motorla ehliyeti bırak nufus cüzdannım bile yoktu (rent a car daydı) bu yüzden şehir içinde sürat yapmam 50-60 arası verdiğin bilgilere göre beat ten daha az yakıyo iyi bi seçim yapmışım heralde bu motorun rodajı nasıldir bir fikrin varmı yada fikri olan biri varmı???
    Her türlü yardımınıza ihtiyacım var mesela şimdiden pisko oldum ya çalınırsa diye kaskosu nekadardır herkeze kazasız belasız günler diliyorum....

  12. #12
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    rodajda motoru bağırtma kısacası. ilk 500km 40-50 yle git yeter.
    sabit viteste uzun süre gitme arada vites değiştir. 500km den sonra motoru düz bir yolda hızlandır. biraz yüklen yani. arada uzun mesafeye gidersen motorun açılması için en iyisi budur bence. innovanın 110-120 gibi hızlara rahatça çıktığını servisinden duymuştum.

    babam sana scooter almam alacaksan vitesli al yoksa almam demişti bana. istemeyerek aldım şimdi ise çok memnunum. scooter da kullandım ama cup modellerini kullanmak daha zevkli geliyor şimdi.
    cup modellerinin scooterlara göre bir artısı da lastiklerinin büyük olması. virajlarda scootera göre çok daha güvenlidir.

    güvenliğe gelince alarm filan değil bence 2 tane kilit alırsın birini arka lastikten birini de motorun arka demirinden sabit bir demire bağlarsın. ayrıca kilit konusuda çok önemli piyasanın en iyi kilitlerinden birini aldım anahtarla açılması mümkün değil ama kırmışlar bi de baktım kalın kilitin içi incecik.
    kilit takacaksan kalın bi zincir alacaksın asma kilitlerle bağlayacaksın çok daha güvenli. benim motorum çalınıyordu komşum sayesinde kurtuldu.
    dediğim gibi zincir ve asma kilit tak iki tane. motoru da ulaşması zor biyere koy. ondan sonra da Allah a emanet et bişey olmaz.
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  13. #13
    muvattali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2005
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    cbf 600sa
    Sevgili byjeoloji, yaklaşık 8 aydır Innova kullanıyorum. Bana sorarsan iyi bir başlangıç yapmışsın derim. Bikere bu Innova öyle birşey ki -senin kaygılarını çok iyi anlıyorum, uzun süre ne alayım diye düşünürken ben de senin gibi kendimi Innova alırken buldum- ilk olarak "yahu acaba iyi mi yaptım" etkisi yapıyor, sonra kullandıkça "hiç ben yanlış yapar mıyım" diye düşündürüyor, sonra da "yav biraz büyük bir motor almalıyım ama ben bunu satmaya nasıl kıyarım" diye kara düşüncelere sevkediyor insanı. Yazın mıcırda devrilmeden dolayı meydana gelen çizikler içime sinmediğinden 2 hafta önce ön grenaj ve çamurluk ile yan siperlik dahil 4 parçasını birden değiştirdim (140 YTL), yani fikir versin diye söylüyorum, parçaları diğer modellere göre oldukça ucuz.

    Innova ile İstanbul'da her yere gidiyorum. Hatta geçen yaz Kırklareli-Vize turu yaptım, en ufak bir sorun yaşamadım (TEM Otoyolundaki aşırı rüzgar dikkat katsayını arttırmana, hız limitini ise iyice düşürmene yol açıyor). Geçen Pazar ise Çatalca'nın köylerinde turlayıp durdum, çamurlara girdim, bozuk yollardan geçtim, dönüşte bu kez TEM'den kaçayım derken B.Çekmece yolunda rüzgarın kralına yakalandım ve yoğun kamyon trafiği arasında soğuk terler döktüm. Yani hafif oluşu bu anlamda ciddi sorun yaratıyor.

    Bu açıdan bakılırsa kesinlikle uzun yol motoru değil, şehir içinde ise ideal bir yol arkadaşı. Gidonu dar olduğu için özellikle İstanbul gibi trafiği çok yoğun şehirler için biçilmiş kaftan. Yani çok önerilecek bir şey değil ama, araçlar dururken veya tin tin ilerlerken Innova ile onlara ayak uydurmaya çalışmak da düşünülemez di mi ama. Demem o ki, araçların arasından nasıl geçerim şeklindeki fobim, araçların arasından sıyrılıp geçme hobime dönüştü bu sayede

    Yakıt sarfiyatına gelince, ben bu konuda litre/kuruş hesabı yapamıyorum ama, dolu 1 depo ile -ki depo hacmi sadece 3,7 lt.- 140 km. yol katettiğimi söyleyebilirim. Süratine gelince, ideal limit bence 90 km/h. 100 km. süratin üzerinde zaptı biraz zorlaşıyor, zorlayınca 110 hatta koşullar uygunsa 120'yi bile görebilmek mümkün (hafif eğimli, rüzgarsız yollarda tabii). Ama belirttiğim gibi hızlı trafikte aşırı dikkat gerektiriyor bu durum.

    Bu arada, otomatik debriyajlı oluşu bence bir avantaj, özellikle yeni kullanıcılar için. Vites sayısının 4 olması ise ciddi bir dezavantaj, çünkü 80'in üzerinde motor yaygarayı koparmaya başlıyor

    Sonuç olarak, küçük hacimli ama güçlü motoruna estetik görünümü ile marka ve servis kalitesi de eklenince, Innova bence ideal bir motosiklet olarak adını yazdırır. Bir sonraki motorum ne olacak diye düşünürken şimdilerde 2. motorum ne olmalı diye ciddi ciddi düşünmeye başladım. Yani Innova'yı satmaya kıyamayacağım galiba.

  14. #14

    Üyelik
    14 Eylül 2005
    bu otomatik debriyajlı motorlarda hız keserken vites düşürmek sorun olmuyo mu?

  15. #15
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    Alıntı ROCCO_MCT250 adlı üyeden alıntı
    bu otomatik debriyajlı motorlarda hız keserken vites düşürmek sorun olmuyo mu?
    yüksek devirlerde vites düşürmedikçe sorun olmaz. diğer vitesliler gibi hafif gaz verip vites düşürürseniz daha iyi olur. motor kaymaz.

    mesela 2. viteste 50 yle giderken 1e alırsanız olacaklardan ben sorumlu değilim
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  16. #16
    ceysin53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    APRILLA/PEGASO 650
    ne diyelim,senin için hayirli olsun,gule gule kullan.

  17. #17
    ceysin53 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mart 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    APRILLA/PEGASO 650
    sizden bır rıçam var arkadaşlar,
    bende 125 lık suzukı var,yaklaşik 18 ay elimde ama bozuk,bır kaç tamırçıya
    getırdım ama yapamadılar,suzukı servısı yada yapabıleçegım bır yer bılıyormusunuz,yardımçı olursanız mınnetter kalırım,

  18. #18

    Üyelik
    06 Mart 2006
    Alıntı ylmzzz adlı üyeden alıntı
    rodajda motoru bağırtma kısacası. ilk 500km 40-50 yle git yeter.
    sabit viteste uzun süre gitme arada vites değiştir. 500km den sonra motoru düz bir yolda hızlandır. biraz yüklen yani. arada uzun mesafeye gidersen motorun açılması için en iyisi budur bence. innovanın 110-120 gibi hızlara rahatça çıktığını servisinden duymuştum.

    babam sana scooter almam alacaksan vitesli al yoksa almam demişti bana. istemeyerek aldım şimdi ise çok memnunum. scooter da kullandım ama cup modellerini kullanmak daha zevkli geliyor şimdi.
    cup modellerinin scooterlara göre bir artısı da lastiklerinin büyük olması. virajlarda scootera göre çok daha güvenlidir.

    güvenliğe gelince alarm filan değil bence 2 tane kilit alırsın birini arka lastikten birini de motorun arka demirinden sabit bir demire bağlarsın. ayrıca kilit konusuda çok önemli piyasanın en iyi kilitlerinden birini aldım anahtarla açılması mümkün değil ama kırmışlar bi de baktım kalın kilitin içi incecik.
    kilit takacaksan kalın bi zincir alacaksın asma kilitlerle bağlayacaksın çok daha güvenli. benim motorum çalınıyordu komşum sayesinde kurtuldu.
    dediğim gibi zincir ve asma kilit tak iki tane. motoru da ulaşması zor biyere koy. ondan sonra da Allah a emanet et bişey olmaz.
    bu gün kavuştım motoruma 4. vitesda 60 km hızı geçmedim 50-60 arasında sürekli gidip geldim deposu 8 milyona doldu bu arada km ve benzin göstergesi dijital ayrıva kadranı süper gösterişli vitese alışmam biraz uzun sürdü çok tecrübem yok diye ama yarın olsunda biraz gezeyim diyorum walla kilit konusunda ise 2 tane sağlam kilit aldım biri ön balataya takılan şu deliklere geçen kiltten yaklaşık 15 ytl diğeri ise bayağı kalın böyle metal korumalı (umarım seninkinden değildir) oda 30 ytl....
    Şimdi apartman girişine koydum motoru normal kilitledim ön teker kilidini taktım sonra büyük kildi ise motorun orta sehpasından apartman demirine kiltledim sanırım bişi olmaz bizim kapıcı ve komşular duyarlı değiller hele kapıcı kıçında pireler uçuşur öle yani 200 ytl ye kask aldı babam çokmu pahalı yada gereksizmi sizce birde 160 ytl ye bagaj taktık...Kısa zamnda resimlerini çeker yollarım....Kardeş harbi dediğin gibi vites küçültürken birden böle oluyooo :D sanırım enson artık durmak üzeryken değiştirecez vitesi yada durduktan sonra...

  19. #19

    Üyelik
    06 Mart 2006
    Alıntı ceysin53 adlı üyeden alıntı
    ne diyelim,senin için hayirli olsun,gule gule kullan.
    Teşekkür ederim kazasız belasız inşallah...hep beraber

  20. #20

    Üyelik
    06 Mart 2006
    Alıntı muvattali adlı üyeden alıntı
    Sevgili byjeoloji, yaklaşık 8 aydır Innova kullanıyorum. Bana sorarsan iyi bir başlangıç yapmışsın derim. Bikere bu Innova öyle birşey ki -senin kaygılarını çok iyi anlıyorum, uzun süre ne alayım diye düşünürken ben de senin gibi kendimi Innova alırken buldum- ilk olarak "yahu acaba iyi mi yaptım" etkisi yapıyor, sonra kullandıkça "hiç ben yanlış yapar mıyım" diye düşündürüyor, sonra da "yav biraz büyük bir motor almalıyım ama ben bunu satmaya nasıl kıyarım" diye kara düşüncelere sevkediyor insanı. Yazın mıcırda devrilmeden dolayı meydana gelen çizikler içime sinmediğinden 2 hafta önce ön grenaj ve çamurluk ile yan siperlik dahil 4 parçasını birden değiştirdim (140 YTL), yani fikir versin diye söylüyorum, parçaları diğer modellere göre oldukça ucuz.

    Innova ile İstanbul'da her yere gidiyorum. Hatta geçen yaz Kırklareli-Vize turu yaptım, en ufak bir sorun yaşamadım (TEM Otoyolundaki aşırı rüzgar dikkat katsayını arttırmana, hız limitini ise iyice düşürmene yol açıyor). Geçen Pazar ise Çatalca'nın köylerinde turlayıp durdum, çamurlara girdim, bozuk yollardan geçtim, dönüşte bu kez TEM'den kaçayım derken B.Çekmece yolunda rüzgarın kralına yakalandım ve yoğun kamyon trafiği arasında soğuk terler döktüm. Yani hafif oluşu bu anlamda ciddi sorun yaratıyor.

    Bu açıdan bakılırsa kesinlikle uzun yol motoru değil, şehir içinde ise ideal bir yol arkadaşı. Gidonu dar olduğu için özellikle İstanbul gibi trafiği çok yoğun şehirler için biçilmiş kaftan. Yani çok önerilecek bir şey değil ama, araçlar dururken veya tin tin ilerlerken Innova ile onlara ayak uydurmaya çalışmak da düşünülemez di mi ama. Demem o ki, araçların arasından nasıl geçerim şeklindeki fobim, araçların arasından sıyrılıp geçme hobime dönüştü bu sayede

    Yakıt sarfiyatına gelince, ben bu konuda litre/kuruş hesabı yapamıyorum ama, dolu 1 depo ile -ki depo hacmi sadece 3,7 lt.- 140 km. yol katettiğimi söyleyebilirim. Süratine gelince, ideal limit bence 90 km/h. 100 km. süratin üzerinde zaptı biraz zorlaşıyor, zorlayınca 110 hatta koşullar uygunsa 120'yi bile görebilmek mümkün (hafif eğimli, rüzgarsız yollarda tabii). Ama belirttiğim gibi hızlı trafikte aşırı dikkat gerektiriyor bu durum.

    Bu arada, otomatik debriyajlı oluşu bence bir avantaj, özellikle yeni kullanıcılar için. Vites sayısının 4 olması ise ciddi bir dezavantaj, çünkü 80'in üzerinde motor yaygarayı koparmaya başlıyor

    Sonuç olarak, küçük hacimli ama güçlü motoruna estetik görünümü ile marka ve servis kalitesi de eklenince, Innova bence ideal bir motosiklet olarak adını yazdırır. Bir sonraki motorum ne olacak diye düşünürken şimdilerde 2. motorum ne olmalı diye ciddi ciddi düşünmeye başladım. Yani Innova'yı satmaya kıyamayacağım galiba.
    Dostum verdiğin bilgiler için çok teşekkürler sen nasıl ve nerede kitliyosun motorunu ya bizim buralarda motoru görünce herkez cunnnncuıııkk diyo yaw


    REKLAM ALANI
1. sayfa 1231151101 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler