Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
02 Aralık 2011, 00:00
#3601
Güzel bi konuya değinilmiş,ben bile merak etmişimdir,acaba şu an kaç derece sıcaklıkta çalışmakta vb.gibi...
<<<<<VEDALAR HEP ZAMANSIZDIR..!!>>>>>
Reklamlar
-
02 Aralık 2011, 16:51
#3602
Mesela burda bir piknik yeri var ancak 1 en fazla 2. viteste 45-50 km yolu 25-30km/saat hız ile gitmek gerekiyor sürekli viraj dağa çıkılıyor.Ne kadar zorladığımı nasıl bileceğim belki de aşırı sıcaklıktan motor zarar görecek.. Sıcaklık ölçer yapıp takmayı düşünüyorum motora.
Tecrübeli kullanıcılar bilir başka türlü bizim motorlar aşırı zorlandığını nerden anlayabiliriz? bi yolu var mı?
Biri yer, biri bakar kıyamet ondan kopar.
-
03 Aralık 2011, 11:35
#3603
quadro kardeş.bindiğin motorda eskilere göre yüksek teknolojili ayarlanabilir injeksiyon sistemi kullanılmıştır.(KEİHİN marka).Şimdi bu injeksiyonla birlikte motor ısısını ölçüp injeksiyonunjikle açıp kapatmasına yarayan beyin bulunmaktadır.bu beyin lambda(benzin hava karışımı,ısı ve ateşleme gücünü ölçmektedir.tıpkı arabalardaki gibi)ani ısıyükselmesi,lambda daki değişiklikler beyin tarafından değerlendirilip paneldeki kırmızı ışığı yakar.bunun anlamıda şudur:MOTORDA ARIZA OLUŞTU HEMEN EN YAKIN UZMANA VEYA SERVİSE ARACINIZI GÖTÜRÜN.bu ışık yanmıyorsa ve yağını düzenli zamanında değiştirirseniz hiç korkmadan binebilirsiniz.inşallah yardımcı olmuşumdur.
-
03 Aralık 2011, 20:01
#3604
hoca01 adlı üyeden alıntı
quadro kardeş.bindiğin motorda eskilere göre yüksek teknolojili ayarlanabilir injeksiyon sistemi kullanılmıştır.(KEİHİN marka).Şimdi bu injeksiyonla birlikte motor ısısını ölçüp injeksiyonunjikle açıp kapatmasına yarayan beyin bulunmaktadır.bu beyin lambda(benzin hava karışımı,ısı ve ateşleme gücünü ölçmektedir.tıpkı arabalardaki gibi)ani ısıyükselmesi,lambda daki değişiklikler beyin tarafından değerlendirilip paneldeki kırmızı ışığı yakar.bunun anlamıda şudur:MOTORDA ARIZA OLUŞTU HEMEN EN YAKIN UZMANA VEYA SERVİSE ARACINIZI GÖTÜRÜN.bu ışık yanmıyorsa ve yağını düzenli zamanında değiştirirseniz hiç korkmadan binebilirsiniz.inşallah yardımcı olmuşumdur.
Teşekkürler yardımcı oldunuz..;
Sanırım aşırı sıcaklıkta uyaracak demek istediniz.. İnşallah önce sarı yanıp uyarıyordur sonra kırmızı yanıyordur.. Motorun torkundan mıdır nedir bi türlü sarsılmadan vites değiştiremiyorum siz vites büyültürken yada küçültürken neye dikkat ediyorsunuz düşürürken motor yığılıp kalıyor, yükseltirken de fırlayıp gidiyor yarım debriyajı olmuyor :( acemilikten sanırım..
Biri yer, biri bakar kıyamet ondan kopar.
-
04 Aralık 2011, 00:10
#3605
Ya,kafama takılan bi soru var.Benm ön amortisör takımlarım patladı lastiğin havası 29 da olmasına rağmen.Tak tak vuruyor 23,24'e çektiğim de yine vuruyor galiba amortisörler patladı,acaba fiyatı nedir bunların Orj.alacağım...
<<<<<VEDALAR HEP ZAMANSIZDIR..!!>>>>>
-
05 Aralık 2011, 12:35
#3606
quadro adlı üyeden alıntı
Mesela burda bir piknik yeri var ancak 1 en fazla 2. viteste 45-50 km yolu 25-30km/saat hız ile gitmek gerekiyor sürekli viraj dağa çıkılıyor.Ne kadar zorladığımı nasıl bileceğim belki de aşırı sıcaklıktan motor zarar görecek.. Sıcaklık ölçer yapıp takmayı düşünüyorum motora.
Tecrübeli kullanıcılar bilir başka türlü bizim motorlar aşırı zorlandığını nerden anlayabiliriz? bi yolu var mı?
Yıl 95 den beri honda cub kullanıyorum, halen 2 inci motorum honda cub c90 dan başlayıp innovaya kadar 10 tane cub eskittim hiçbirinde hararet sorunu yaşamadım ve yazları 50 dereceye çıkan bodrumda yaşıyorum bence gereksiz bir şey veya hararet olayını siz fazla büyütüyorsunuz ayrıca sıcaklık max gelse bile ef-i lambası yanmaz yakıt sisteminde bir sorun oluşursa yanar..Siz sürüşünüze odaklanın innova hararet yapmaz..
-
05 Aralık 2011, 22:35
#3607
aykan adlı üyeden alıntı
Yıl 95 den beri honda cub kullanıyorum, halen 2 inci motorum honda cub c90 dan başlayıp innovaya kadar 10 tane cub eskittim hiçbirinde hararet sorunu yaşamadım ve yazları 50 dereceye çıkan bodrumda yaşıyorum bence gereksiz bir şey veya hararet olayını siz fazla büyütüyorsunuz ayrıca sıcaklık max gelse bile ef-i lambası yanmaz yakıt sisteminde bir sorun oluşursa yanar..Siz sürüşünüze odaklanın innova hararet yapmaz..
innovayı pek tanımıyorum ondan büyütüyor olabilirim.. Daha önce iki kişi başka bi marka motoru yokuş yukarı sürerken şişirmiştik ne maceraydı ama ...
Biri yer, biri bakar kıyamet ondan kopar.
-
06 Aralık 2011, 02:30
#3608
100000 e bişey kalmadı ama martta cbr125 almayı düşünüyorum hazırlıklara basladı ...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------
bugün difinin monlarından aldım esim ve kendime motomax izmirden kampanyada olan ceketleri var güzel ceketler... almayı düşünenlere öneririm.
-
06 Aralık 2011, 02:56
#3609
emrekrbrn adlı üyeden alıntı
http://www.motosiklet.net/forum/memb...icture7238.jpg
100000 e bişey kalmadı ama martta cbr125 almayı düşünüyorum hazırlıklara basladı
...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------
bugün difinin monlarından aldım esim ve kendime motomax izmirden kampanyada olan ceketleri var güzel ceketler... almayı düşünenlere öneririm.
Tek isteğim şu km leri görebilmek ama Canlıyken...
<<<<<VEDALAR HEP ZAMANSIZDIR..!!>>>>>
-
06 Aralık 2011, 22:32
#3610
emrekrbrn adlı üyeden alıntı
http://www.motosiklet.net/forum/memb...icture7238.jpg
100000 e bişey kalmadı ama martta cbr125 almayı düşünüyorum hazırlıklara basladı
...
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------
bugün difinin monlarından aldım esim ve kendime motomax izmirden kampanyada olan ceketleri var güzel ceketler... almayı düşünenlere öneririm.
87.000 km içinde hiç rektefe oldu mu? Motorun yeniden yapılması kritik parçaların değişimi gibi yani ?
Biri yer, biri bakar kıyamet ondan kopar.
-
07 Aralık 2011, 01:49
#3611
ewet 45,000 de sıfırladım silindir,piston(erken gelebilir ama biraz devirli kullanım sözkonusu 120-140 lar)...o kadar tahminim 110-120000 e kadar gider 70,000 de krank, kam mili ve debrijı değişti(ağır bakım) sıkıntı yok.memnun kaldıgım bir motor cbr den sonra düşük cc. de alırsan innovadan baskası olmaz.
-
07 Aralık 2011, 16:34
#3612
bu motor düzgün kullanımla ve bakımla 150 bin -200 bin km arasını rahat yapar.lakin istanbul trafiğinde dur kalp ağarlıklı kuryelerde kullanılan 250 bin km yi devirmiş ve hala motor yapılmayan innovalar var.
-
09 Aralık 2011, 23:23
#3613
Merhabalar,
ankara ve civarında iki arkadaş (ybr ve innova) gezdiğimiz yerleri www.deretepe.net adresinde yazıyoruz.
Aşağıdaki linkten örnek bir gezimizi okuyabilirsiniz arkadaşlar.
http://www.deretepe.net/gezi-hikayel...lalesi-gezisi/
-
12 Aralık 2011, 01:38
#3614
ferre iyi geceler diliyorum.geziyi çok beğendim.gerçekten GEZİ olmuş.innovayada enduro havası yakışmış.darısı bana inşallah.
-
12 Aralık 2011, 02:31
#3615
teşekkür ederim, darısı başınıza
-
12 Aralık 2011, 21:40
#3616
ferre adlı üyeden alıntı
Güzel gezi olmuş.. Bu kadar yol gidince innova ile ybr farklılıklarını görmek de mümkün olmuştur. Biraz bahsedebilir misin?
Biri yer, biri bakar kıyamet ondan kopar.
-
12 Aralık 2011, 22:46
#3617
gezilerimizde zaman zaman motosikletlerimizi değişiyoruz. hatta bazen babam da bize katılıyor ve artçıyı(babamı) zaman zaman değişiyoruz. yani iki motoru da her türlü test etmiş oluyoruz
- tabi ybr daha güçlü. bu her türlü kendini belli ediyor. ybr'yi kullanan innovaya uyum sağlıyor aranın fazla açılmaması için.
- ybr'nin selesi daha rahat, innovanınki sert, ayrıca süspansiyonlar daha iyi, daha konforlu bir sürüş sergiliyor.
- innovanın yakıt tüketimi daha az. ama cüzi miktarda. yani iki motosiklet arasında seçim krtiteri olmayacak kadar az bir fark var.
fiziki (commuter-cup olmasından kaynaklı) farklılıklardan zaten bahsetmeme gerek yok. biliyorsunuz.
-
14 Aralık 2011, 11:03
#3618
ferre adlı üyeden alıntı
gezilerimizde zaman zaman motosikletlerimizi değişiyoruz. hatta bazen babam da bize katılıyor ve artçıyı(babamı) zaman zaman değişiyoruz. yani iki motoru da her türlü test etmiş oluyoruz
- tabi ybr daha güçlü. bu her türlü kendini belli ediyor. ybr'yi kullanan innovaya uyum sağlıyor aranın fazla açılmaması için.
- ybr'nin selesi daha rahat, innovanınki sert, ayrıca süspansiyonlar daha iyi, daha konforlu bir sürüş sergiliyor.
- innovanın yakıt tüketimi daha az. ama cüzi miktarda. yani iki motosiklet arasında seçim krtiteri olmayacak kadar az bir fark var.
fiziki (commuter-cup olmasından kaynaklı) farklılıklardan zaten bahsetmeme gerek yok. biliyorsunuz.
Teşekkürler;
innovanın daha atak olmasını beklerdim
Biri yer, biri bakar kıyamet ondan kopar.
-
15 Aralık 2011, 01:33
#3619
bugün yagı degiştirdim shell hx7 10-40 koydum ama tepkileri yavasladı sanki.kullanan oldumu arkadaslar?
-
15 Aralık 2011, 12:26
#3620
emrekrbrn adlı üyeden alıntı
bugün yagı degiştirdim shell hx7 10-40 koydum ama tepkileri yavasladı sanki.kullanan oldumu arkadaslar?
dostum motosiklet yağı değilki senin koyduğun.araba yağı koymuşsun sen.bende shell in motosiklet yağını kullanıyorum hiç bir şikayetim yok.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler