MotoAVM Motosiklet Aksesuarları
Kapat
Üye Girişi
Hadisatinal Buse - 468x80 - Forum Orta
Reflektörlü Motorcu Yeleği
Hudson Deri
Motosiklet Aksesuarları

Honda ANF 125 İnnova Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

  1. #3261
    cevran07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    HONDA İNNOVA ANF 125,Honda pcx.
    Reklamlar  
    Mondial Motor
    Mondial Motor
    Kuba Motor
    Alıntı cansız adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abilerim ben aranıza yeni katıldım yalan atmanın lüzmu yok 16 yaşındayım ve 17 de ehliyet alıcam bende innova almayı düşünüyorum ama daha 16 yaşında olduğum içn okula gidip gelicem kendi paramdan alıcam parayı biriktirdim arada arkdadaşlarla dolaşıcaz filan sizce bana uygunmudur? bende fethiyede oturuyorum yağı soracaktım ama başka biri sormuş yaz kış pomaxi moto 10w40 demişsiniz teşkkürler sadece bana uygunmudur sizce onu sormak istiyorum?
    teşekkürler

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:29 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:03 ----------

    he bide 125 i alıcam 2010 model hangi rengi alayım acaba ?
    ben honda servisine sordum cbf 150 . cbr 125 r cbr 250 r mi yoksa innova 125i mi diye adam şiddetle innova 125 i dedi hangi rengi alayım sizce?


    Castrol'un internet sayfasına giriyosun.Oradaki tarifleri harfi harfine uyuyosun ve çıkan sonucu buraya yazıyosun...
    <<<<<VEDALAR HEP ZAMANSIZDIR..!!>>>>>


    AVM Forum
    Kadırga Scooter
    Motomax
  2. #3262

    Üyelik
    08 Mart 2011
    Bende bitane almak istiyorum ya bulunsun...Beğenirim ehliyeti böyle bişeyle almıştık vakti zamanında...

  3. #3263

    Üyelik
    18 Nisan 2011
    castrol Power 1 4T 10W-40 yağı tavsiye etti ama bişey dikkatibi çekti cevran abi yağ kapasitesi 1 lt yazıyor innova gibi bir motora en fazla 800 gr yağ konulması gerekmezmi motoru bide elimize almayalım :D

  4. #3264
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    aprilia scarabeo 200ie
    Alıntı cansız adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    castrol Power 1 4T 10W-40 yağı tavsiye etti ama bişey dikkatibi çekti cevran abi yağ kapasitesi 1 lt yazıyor innova gibi bir motora en fazla 800 gr yağ konulması gerekmezmi motoru bide elimize almayalım :D
    esas püf noktasını biliyorsun ama daha kolay birşeyi bilmiyorsun

    evet 1 lt yağ kapasitesi yanlış bilgi!

    750-800gr arası yağ kapasitesi var +/-50gr farketmez

    motor sökülür yada debriyaj balatası değiştirilirse 900gr yağ eklenmelidir

    ayrıca honda kitapçığı hariç başka yerden referans almayın

    zaten geçmiş sayfalarda bu konu defalarca yazıldı

    10w-40 yarı sentetik yağ 1000-1500km arası değiştirilmelidir
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (10tl lik benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  5. #3265

    Üyelik
    18 Nisan 2011
    eyw abi ellerine sağlık

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:52 ----------

    abi yeni çıkan yasalara göre motor ehliyeti alma yaşı 17 ye indi değilmi?

  6. #3266
    cevran07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    HONDA İNNOVA ANF 125,Honda pcx.
    Alıntı satoyama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    esas püf noktasını biliyorsun ama daha kolay birşeyi bilmiyorsun

    evet 1 lt yağ kapasitesi yanlış bilgi!

    750-800gr arası yağ kapasitesi var +/-50gr farketmez

    motor sökülür yada debriyaj balatası değiştirilirse 900gr yağ eklenmelidir

    ayrıca honda kitapçığı hariç başka yerden referans almayın

    zaten geçmiş sayfalarda bu konu defalarca yazıldı

    10w-40 yarı sentetik yağ 1000-1500km arası değiştirilmelidir


    Eklemek istediğim bişey daha var 26bin km de piston değiştirmiş birisi olarak,kesinlikle 10w40 kaldırıpta bizim kamyoncuların hesabı 20w50,20w40,10w30 15w50 katiyim demeyin 4 bin km gitmeden pistonu elinize alırsınız. ve mümkün olduğunca 97 oktan dan aşağı kullanmayınız ben,bi alıştırdım.97 oktan.Hiç,şaşmaz!Sizlerde buna özen gösterin km de kesinlikle farkedeceksinizdir performans ve ekonomi. 1 senedir maşallah çekmeme gibi bi problem veya karbüratör tıkanıklılığı gibi bi problem yaşamadım gergi zincirim de değişecekmi onu merak ediyorum. şu an 38 bin de. baya çekişten düştü,geriyorum salıyor.daima akordu kontrol edin 2 dakika bile sürmez haftalık zincirinizi yağlayın.Ön freninizi kontrol edin sağ,sol lambalarınızı.uzun kısaları.Arka fren ve park lambanızı.
    <<<<<VEDALAR HEP ZAMANSIZDIR..!!>>>>>

  7. #3267
    emrekrbrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2009
    Alıntı cevran07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eklemek istediğim bişey daha var 26bin km de piston değiştirmiş birisi olarak,kesinlikle 10w40 kaldırıpta bizim kamyoncuların hesabı 20w50,20w40,10w30 15w50 katiyim demeyin 4 bin km gitmeden pistonu elinize alırsınız. ve mümkün olduğunca 97 oktan dan aşağı kullanmayınız ben,bi alıştırdım.97 oktan.Hiç,şaşmaz!Sizlerde buna özen gösterin km de kesinlikle farkedeceksinizdir performans ve ekonomi. 1 senedir maşallah çekmeme gibi bi problem veya karbüratör tıkanıklılığı gibi bi problem yaşamadım gergi zincirim de değişecekmi onu merak ediyorum. şu an 38 bin de. baya çekişten düştü,geriyorum salıyor.daima akordu kontrol edin 2 dakika bile sürmez haftalık zincirinizi yağlayın.Ön freninizi kontrol edin sağ,sol lambalarınızı.uzun kısaları.Arka fren ve park lambanızı.

    motoru ilk servise götürdügüm zamanlardan kalma bi faturaya(honda servis) baktımda adamlar o zaman 20-50 koymuslar. muhtemelen yazdı ama yine de ilk dönemler oldugundan olsa gerek onlarında bu durumlardan haberi yoktu muhtemelen.

  8. #3268
    cevran07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    HONDA İNNOVA ANF 125,Honda pcx.
    Fren merkezi siparişi verildi.Hafta içersinde gelir.Yağınıda değiştireceğim,tam 1bin km yaptı haha ilk defa ahh,ahh piston değişmeden değiştirmiştim daha o zmn 24 bin de felan innova üzerinden beni atıyordu.Bilmediğimizden şimdki aklım olsa tabi kesinlikle!...
    <<<<<VEDALAR HEP ZAMANSIZDIR..!!>>>>>

  9. #3269
    sezginnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2011
    Şehir
    Domaniç-Kütahya
    Motosikleti
    yamaha ybr 125 ''2011''
    bu innova i nin enjeksiyon sistemi pis benzin alınca tıkanırsa nasıl temizleriz ki.çumki ben 1-2 ayda bi benim yukinin karburatörünü temmizliyorum süzekte pislikler çıkıyor.

  10. #3270
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    aprilia scarabeo 200ie
    Alıntı sezginnn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu innova i nin enjeksiyon sistemi pis benzin alınca tıkanırsa nasıl temizleriz ki.çumki ben 1-2 ayda bi benim yukinin karburatörünü temmizliyorum süzekte pislikler çıkıyor.
    innovanın benzin filtresi 50 tl idi en son

    sağlam bir filtre sistemi var ben normal innovada öyle bir sorun yaşamadım efi de bişey olacağını sanmıyorum, aşırı pis benzin değilse tabii.
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (10tl lik benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  11. #3271
    emrekrbrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2009
    motorun ruhsatı yeniledim(vize kısmında ki yerin bitmesinden kaynaklı),tek seferde vizeden gectim ve ruhsat için trafik subeye geldigimde bingo bango adr. degişikligini bildirmedigim için 50 tl ceza ödedim(süresi 1 aymıs bilginize) 117+50 ye malloldu.neyseki bi soraki ruhsat degişimi 8 yıl sora

    bu arada 82,000 lerdeyim sıkıntı yok ama hava filtresini degişmenin zamanı geldi

  12. #3272
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    aprilia scarabeo 200ie
    Alıntı emrekrbrn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    motorun ruhsatı yeniledim(vize kısmında ki yerin bitmesinden kaynaklı),tek seferde vizeden gectim ve ruhsat için trafik subeye geldigimde bingo bango adr. degişikligini bildirmedigim için 50 tl ceza ödedim(süresi 1 aymıs bilginize) 117+50 ye malloldu.neyseki bi soraki ruhsat degişimi 8 yıl sora

    bu arada 82,000 lerdeyim sıkıntı yok ama hava filtresini degişmenin zamanı geldi
    o bişeymi ben daha geçen gün 450tl verdim

    ruhsat devir+muayene+vergi+muayene gecikme+sigorta... giderde gider
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (10tl lik benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  13. #3273
    mustf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2011
    Motosikleti
    Modenas Gt 135
    Arkadaşlar tam olarak bilen varsa söylesin.

    İnnovada benzin göstergesi yanıp sönmeye başladıktan sonra, yani tek çubuk kalıpta yanıp sönmeye başlyor ya. O andan itibaren kaç km gider motor?

  14. #3274
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    aprilia scarabeo 200ie
    Alıntı mustf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar tam olarak bilen varsa söylesin.

    İnnovada benzin göstergesi yanıp sönmeye başladıktan sonra, yani tek çubuk kalıpta yanıp sönmeye başlyor ya. O andan itibaren kaç km gider motor?
    20-25km arası
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (10tl lik benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  15. #3275
    hoca01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2010
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2012 sibiar ikiyüzelli ar
    satoyama meraba kardeş nasılsın?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:54 ----------

    ben bundan 1 yıl kadar önce mecburiyetten motorsikletimi satmıştım.kısmet olursa bu hafta gri alacağım.ama kısmet olursa.motorumun sattım ama gönlüm hep innovada.7000 km de satmıştım ama doyamadım.Tek kelimeyle M U H T E Ş E M bir makina diyorum.almak isteyen hiç tereddüt etmeden alabilir.herkese iyi geceler.

  16. #3276
    cevran07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    ANTALYA
    Motosikleti
    HONDA İNNOVA ANF 125,Honda pcx.
    Alıntı hoca01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    satoyama meraba kardeş nasılsın?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:54 ----------

    ben bundan 1 yıl kadar önce mecburiyetten motorsikletimi satmıştım.kısmet olursa bu hafta gri alacağım.ama kısmet olursa.motorumun sattım ama gönlüm hep innovada.7000 km de satmıştım ama doyamadım.Tek kelimeyle M U H T E Ş E M bir makina diyorum.almak isteyen hiç tereddüt etmeden alabilir.herkese iyi geceler.
    Çok,sevinirim hocam.İnşallah birgün herkes innovacı olacak...
    <<<<<VEDALAR HEP ZAMANSIZDIR..!!>>>>>

  17. #3277
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    aprilia scarabeo 200ie
    Alıntı hoca01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    satoyama meraba kardeş nasılsın?

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:54 ----------

    ben bundan 1 yıl kadar önce mecburiyetten motorsikletimi satmıştım.kısmet olursa bu hafta gri alacağım.ama kısmet olursa.motorumun sattım ama gönlüm hep innovada.7000 km de satmıştım ama doyamadım.Tek kelimeyle M U H T E Ş E M bir makina diyorum.almak isteyen hiç tereddüt etmeden alabilir.herkese iyi geceler.
    merhabalar!

    sizin yeni innovanız yokmuydu?

    hani orj. bir jant takmıştınız
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (10tl lik benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  18. #3278
    hoca01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2010
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2012 sibiar ikiyüzelli ar
    maalesef sattım satoyama kardeş.ve yine maalesef gelecek kış gibi alabileceğim ama napalım.kısmet.burda sizlerle yine görüşürüz arasıra.

  19. #3279
    satoyama - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2006
    Şehir
    avrupa yakası
    Motosikleti
    aprilia scarabeo 200ie
    Alıntı hoca01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    maalesef sattım satoyama kardeş.ve yine maalesef gelecek kış gibi alabileceğim ama napalım.kısmet.burda sizlerle yine görüşürüz arasıra.
    canın sağolsun, innovanın tadını alan bir daha zor unutur
    zengin veya fakir farketmez, apaçilik ya da ezik alt kültürün, motosiklet üzerinde hiç bir izahı ve bahanesi olamaz... ) (10tl lik benzin koyuyorum bir hafta geziyorum diyen adamlardan ve motorlarından uzak durun)

  20. #3280
    emrekrbrn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2009
    Alıntı satoyama adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    canın sağolsun, innovanın tadını alan bir daha zor unutur

    bak bana 5 yıl- 82,000 oldum hala bırakamıyorum..
    Reklamlar  

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler