Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Mondial 150 X-treme Max Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #6201
    alpknkc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Kasım 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT25
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    km normal,
    bence 5 km fark için kurcalatma,
    rahat calısıyorsa, motor ısındıktan sonra egzosdan çiğ benzin kokusu gelmiyorsa,
    ve subap sesi seni asırı rahatsız etmiyorsa daha elletme
    Ses rahatsız ediyor abi gerçekten çok fazla geliyor su an alışamadım o sese bı turlu


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #6202
    serdar8787 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2013
    Şehir
    Nevşehir
    Motosikleti
    X-Treme Max 220 modifiye
    ben bugün daha önce yazdığım gibi ama bukez ikisinide 0.10 çok hafif sıkı geçme yaptım ve deneme sürüşüne çıktım... ses arttı ama önemli değil motora resmen güç kattı... 3 den 4 atarken motorda bir itme güçü hissediyorum... 1 ile 3 vitesi söylemem gerek yok zaten (bu arada önceden benim subap aralıklarına 0.10 hiç girmiyordu)

    benim kapak baya yağ kaçırıyordu... çok az kırmızı sıvı conta sürdüm kapattım, bu sıkıştırmadan dolayı motor fark edilir derecede güç kazanırmı ???

  3. #6203
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı serdar8787 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben bugün daha önce yazdığım gibi ama bukez ikisinide 0.10 çok hafif sıkı geçme yaptım ve deneme sürüşüne çıktım... ses arttı ama önemli değil motora resmen güç kattı... 3 den 4 atarken motorda bir itme güçü hissediyorum... 1 ile 3 vitesi söylemem gerek yok zaten (bu arada önceden benim subap aralıklarına 0.10 hiç girmiyordu)

    benim kapak baya yağ kaçırıyordu... çok az kırmızı sıvı conta sürdüm kapattım, bu sıkıştırmadan dolayı motor fark edilir derecede güç kazanırmı ???
    en üstteki kapak ise güce etki etmez,
    altındaki o-ring contayı değiştirsen daha iyi olur
    serdar8787 bunu beğendi.
    Adım CEM
    MOTOSİKLET = ÖZGÜRLÜK
    Motora ölmek için değil, Yaşamdan daha fazla zevk almak için binmeliyiz

  4. #6204
    serdar8787 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2013
    Şehir
    Nevşehir
    Motosikleti
    X-Treme Max 220 modifiye
    Alıntı cenkito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en üstteki kapak ise güce etki etmez,
    altındaki o-ring contayı değiştirsen daha iyi olur
    evet son üst kapak

    en üst kapağın altındaki siyah contayı diyorsun herhalde, ben değiştirmedim, içine biraz kırmızı conta sürdüm ve contayı içine bastırdım ve çok fazla dışarı akanları sildim

    daha iyi olur derken yağ kaçırmaması içinmi yoksa sıkıştırma oranına az da olsa etkisi varmı açısından

  5. #6205
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    yag kacırmaması için,
    güce, sıkıstırmaya etkisi olmaz
    serdar8787 bunu beğendi.

  6. #6206
    porsche911tt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    Beyşehir
    Motosikleti
    ramzey qm200
    Mecbur kalmadıkça sıvı conta kullanma içeride kalan kısımda kopan parça yağ kanallarını tıkayabiliyor, mecbur kalınca da ince bir yüzey olarak uygula
    serdar8787 bunu beğendi.

  7. #6207
    dalangıç - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mayıs 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial xtreme max 200
    Cenkito fethiyedemisin ? Geleyim mi yanına?

  8. #6208

    Üyelik
    15 Ekim 2014
    arkadaşlar ön jantımda bayağı yamuk var.sadece cemberi değişme sansımız varmı?

  9. #6209
    cenkito - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Ocak 2010
    Şehir
    Adana/Çukurova - Muğla/Fethiye
    Motosikleti
    MONDİAL X-TREME MAXX 200
    Alıntı dalangıç adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cenkito fethiyedemisin ? Geleyim mi yanına?
    fethiyedeyim ama yarın aksam antalya'dan ucak biletim ver
    adanaya dönüyorum, 4-5 gibi antalya merkez otogarda olurum

    Alıntı by*cambaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar ön jantımda bayağı yamuk var.sadece cemberi değişme sansımız varmı?
    sade cember bulursan var elbet,
    piyadasada satılıyor

  10. #6210

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    Kdz. Ereğli
    Motosikleti
    Mondial x-treame max

    Karadeniz Ereğliyi turladık cumartesi günü zamanınız olursa izleyin. (mümkünse full HD) sonunda çamura saplanmasaydık süper olacaktı.
    cenkito, atriXum, serdar8787 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  11. #6211
    Volteria - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Kahramanmaraş
    Motosikleti
    X Treme Max 150
    O fotoğraf çekildiğinde motorum 100km de idi ve 2. günüydü
    Neyse Mondial'den de kaskı kaptık ) bakalım ne gönderecekler
    CompanERROR bunu beğendi.

  12. #6212
    DjTim - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ekim 2009
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    RKS Titanic 150
    Alıntı ekicimert adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://www.youtube.com/watch?v=5TjhlK3UzyA
    Karadeniz Ereğliyi turladık cumartesi günü zamanınız olursa izleyin. (mümkünse full HD) sonunda çamura saplanmasaydık süper olacaktı.
    Muhtesem video olmus, elinize saglik... muzikler de harika.

  13. #6213

    Üyelik
    23 Mayıs 2014
    Şehir
    Kdz. Ereğli
    Motosikleti
    Mondial x-treame max
    Begenmenize sevindim ramzey motoru süren arkadaş birlestirdi videoları 2 gün uğraştı sagolsun

  14. #6214

    Üyelik
    18 Haziran 2014
    Kardesim. Buca dayim ben kaplan motor var bucada gedizde tavsiye ederim ben gecen seneden beri orada yapiyorum bakimi memnunum. Otokentle buca uckuyular arasindaki yolda.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:33 ----------

    ]Kardesim. Buca dayim ben kaplan motor var bucada gedizde tavsiye ederim ben gecen seneden beri orada yapiyorum bakimi memnunum. Otokentle buca uckuyular arasindaki yolda.

    Alıntı murat savanc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkezr merhaba arkadaslar 3 gun once xtreme max alarak araniza katilmis bulunuyorum ve size bir kac sorum olcak..
    1.Mt rodaj doneminde nasil kullanmaliyim..
    2.Bu havada bile calistiriken jikle kullaniyorum normalmi..
    3.Mondialin izmir balcova servisi beni pek sallmiyor adam akilli bi servis bilrn varmi..
    cevaplarsaniz sevirinirim..
    Yokmu arkadaslar ilgilenen..

  15. #6215

    Üyelik
    05 Nisan 2015
    Sagol kardesim ilgin icin..bi kac sorum olcak tum arkadaslara motor 600 kilometreye geldi motor duruyoken vites gecmiyor biraz one yada geri almam gerekiyor bu normalmi bir motoru bi deneyim dedim 95 100 km hiz anca oluyor daha bugun oldu buda el marsi ile calismiyor yani aku hemen bayiliyor ayakla calistiriyorum bu sorunu garantiden halledebilirmiyim..

  16. #6216

    Üyelik
    15 Ekim 2014
    arkadaslar asağıdaki resimde gösterdiğim amortisörün parlak kısmının en altta bitim yeri ile siyah kısmın bağlantı noktasında bosluk var.ön frene basıp motoru ileri geri sallayınca bosluk hissediliyor.bosluk tahminen 1.5-2mm .tüm max sahiplerinde böylemi yoksa benimkindemi bir sıkıntı var?


  17. #6217
    porsche911tt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    Beyşehir
    Motosikleti
    ramzey qm200
    Orda bir boşluğun işlevinin olmaması lazım motor yanımda olmadığı için bakamıyorum, imkan varsa servise götür, gerekirse değiştirsinler, sallamazlarsa müşteri hizmetlerini ara durumu anlat, tr iş yaptırmak için üstlerine şikayet işe yarıyor bilgin olsun, derdini güzel bir anlatımla aktar çünkü genelde servisler kalitesiz oluyor.

    Benim birader ön amortisör keçesini patlatmış teker yapayım derken daha önce değiştirenler bilgi verebilir mi, 1.7 pet bardak yağ konuluyor demiş bir arkadaş, kendim değiştiriceğim için tam ölçüsünü bilen var mı, paylaşılırsa memnun olurum.10 numara mı kullansam 5 numara mı karar veremedim bide

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:38 ----------

    Motor 600 de ise daha rodajdadır zorlama yağ değiştirmeni öneririm, küçük metal parçalar çıkabilir alıştığı için, çıkarsa korkma, debriyaj tam ayırmadığı için olabilir, debriyaj manetine elini attığında kolu ilk çekerken boşluk çoksa biraz boşluğu alırsan, maneti çekince tam ayırır, manetle 1-2cm lik bir boşluk normaldir, fazlası debriyajın iyi ayrılmamasına vitesin zor geçmesine neden olur,eğer normalse her defasında 1 e atmak için ileri geri yapmazsın zaten arada bir dediğin denk gelir, ilk 1000den önce fazla sürat, devir yapma, bu motorların yağ pompası sağ taraftadır,yağın sağ tarada hücum etmesine izin vererek yağlamayı daha etkin kullanabilirsin, motoru çalılştırıp yan sehpada ısınmasını bekleyenler oluyor ufak bir tavsiyede bulunmak istedim kazasız sürüşler

  18. #6218
    serdar8787 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2013
    Şehir
    Nevşehir
    Motosikleti
    X-Treme Max 220 modifiye
    Alıntı porsche911tt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orda bir boşluğun işlevinin olmaması lazım motor yanımda olmadığı için bakamıyorum, imkan varsa servise götür, gerekirse değiştirsinler, sallamazlarsa müşteri hizmetlerini ara durumu anlat, tr iş yaptırmak için üstlerine şikayet işe yarıyor bilgin olsun, derdini güzel bir anlatımla aktar çünkü genelde servisler kalitesiz oluyor.

    Benim birader ön amortisör keçesini patlatmış teker yapayım derken daha önce değiştirenler bilgi verebilir mi, 1.7 pet bardak yağ konuluyor demiş bir arkadaş, kendim değiştiriceğim için tam ölçüsünü bilen var mı, paylaşılırsa memnun olurum.10 numara mı kullansam 5 numara mı karar veremedim bide

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:38 ----------

    Motor 600 de ise daha rodajdadır zorlama yağ değiştirmeni öneririm, küçük metal parçalar çıkabilir alıştığı için, çıkarsa korkma, debriyaj tam ayırmadığı için olabilir, debriyaj manetine elini attığında kolu ilk çekerken boşluk çoksa biraz boşluğu alırsan, maneti çekince tam ayırır, manetle 1-2cm lik bir boşluk normaldir, fazlası debriyajın iyi ayrılmamasına vitesin zor geçmesine neden olur,eğer normalse her defasında 1 e atmak için ileri geri yapmazsın zaten arada bir dediğin denk gelir, ilk 1000den önce fazla sürat, devir yapma, bu motorların yağ pompası sağ taraftadır,yağın sağ tarada hücum etmesine izin vererek yağlamayı daha etkin kullanabilirsin, motoru çalılştırıp yan sehpada ısınmasını bekleyenler oluyor ufak bir tavsiyede bulunmak istedim kazasız sürüşler

    ben zamanında nevşehirdeki maxı aldığım yerdeki ustalara sormuştum... 10 numara yağ konuluyormuş amortisöre ama nekadar konulduğunu bilmiyorum...

    benim manetde nerdeyse 3-4 cm boşluk var.. eğer boşluğu manetin ordan alırsam balatalar kaçırıyor, tabi tahminimce balatalarda bitik... aceba balata yaylarını değiştirsem mi yoksa daha sert yaymı taksak...

    bu arada.. bugün nasıl oldu ise yolda arka fren kitledi, diskler iyice kızarmış.. birden bire oldu.. yan çantalarda komple anahtar takımı taşırım.. alyanla freni komple söktüm öyle devam ettim (nasıl oldu ise balataları sıkışmış ve bırakmıyordu)..... fren hidrolik pompası bozulmuş, yenisini aldım yarın takacam

  19. #6219
    porsche911tt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2010
    Şehir
    Beyşehir
    Motosikleti
    ramzey qm200
    Maneti 7 adımda sıktığımızı var sayarsak 3-4 ü boşluk olsa 3-4 ü de debriyaj balatalarını ayırmak için harcanacaktır, uygun olanı boşluğun ; debriyajı ayırmak için kullanılandan az olmasıdır 2 boşluk 5 ayırma gibi, vites geçişleri kemikleşti ise iyi ayrılmıyor demektir, zaten balatalar incelince yayların da baskısı azalacak kaçırma, ve manet sona gelse bile iyi bir ayırma sağlanamayacak,manetin 7 lik payının mesela 2 si boşluk 2si yayın eski kuvvetini almasını sağlayacak kadar sıkıştırma 3 ü ayırmaya kalacak 5 olması gereken ayırma 3 olunca viteste kemikleşme hissedilecek, zaten o boşluk ayırmaya ayrılsa bile bu sefer balata ve ara sacı aşınmışsa yine kaçıracaktır, baş ağrısı gibi oldu biraz karıştı ama . Ben daha önceki motorumda yayı taktıktan sonra kapak ve civatadan önce yani yayın tam üstüne yayı tam kapatacak taşmayacak boyda ne ince ne kalın bir bakır pul atıyordum çok iyi oluyordu, bu dediğim 4 yaylı tas için 6 lı kullanmadım henüz denemediğim için 6 lı için kesin bilgi değildir. özellikle balata ve sacı değiştiğim halde 2.viteste teker için hamle yaptığımda kaçırıyordu puldan sonra kesildi, yani yay değişmek istememiştim, siz de tasa uyuyorsa deneyebilirsiniz, özellikle usta gerek yok demesine rağmen her balata değişiminde sacı da değiştiriyordum, iyi balata işin asıl önemli kısmı, takmadan önce yağa yatırıp bekletmeniz tavsiye edilir.yağda beklerse biraz şişiyor, saygılar
    cenkito bunu beğendi.

  20. #6220
    serdar8787 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Şubat 2013
    Şehir
    Nevşehir
    Motosikleti
    X-Treme Max 220 modifiye
    Alıntı porsche911tt adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maneti 7 adımda sıktığımızı var sayarsak 3-4 ü boşluk olsa 3-4 ü de debriyaj balatalarını ayırmak için harcanacaktır, uygun olanı boşluğun ; debriyajı ayırmak için kullanılandan az olmasıdır 2 boşluk 5 ayırma gibi, vites geçişleri kemikleşti ise iyi ayrılmıyor demektir, zaten balatalar incelince yayların da baskısı azalacak kaçırma, ve manet sona gelse bile iyi bir ayırma sağlanamayacak,manetin 7 lik payının mesela 2 si boşluk 2si yayın eski kuvvetini almasını sağlayacak kadar sıkıştırma 3 ü ayırmaya kalacak 5 olması gereken ayırma 3 olunca viteste kemikleşme hissedilecek, zaten o boşluk ayırmaya ayrılsa bile bu sefer balata ve ara sacı aşınmışsa yine kaçıracaktır, baş ağrısı gibi oldu biraz karıştı ama . Ben daha önceki motorumda yayı taktıktan sonra kapak ve civatadan önce yani yayın tam üstüne yayı tam kapatacak taşmayacak boyda ne ince ne kalın bir bakır pul atıyordum çok iyi oluyordu, bu dediğim 4 yaylı tas için 6 lı kullanmadım henüz denemediğim için 6 lı için kesin bilgi değildir. özellikle balata ve sacı değiştiğim halde 2.viteste teker için hamle yaptığımda kaçırıyordu puldan sonra kesildi, yani yay değişmek istememiştim, siz de tasa uyuyorsa deneyebilirsiniz, özellikle usta gerek yok demesine rağmen her balata değişiminde sacı da değiştiriyordum, iyi balata işin asıl önemli kısmı, takmadan önce yağa yatırıp bekletmeniz tavsiye edilir.yağda beklerse biraz şişiyor, saygılar
    geçişler kemikleşti derken sert geçişi mi kastediyorsun ? öyle bişey yok bende aslında ama kaçırma çok

    yağda şişdiğini bilmek ve araya pul koymak kafama yattı, güzel bilgi sağolasın, bundan sonra yaparım
    saçları değiştirince ne gibi faydası olurki...

    peki yayın daha sertini taksak illaki kavrama daha sağlam olması gerekir ama balatalar herhalde daha çabuk biter değilmi...


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)